Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, yossiaviel כתב:

לאור המצב, לא יהיה מנוס מלהכריז על צעדים שיובילו להגבלות. או סגירות אפילו.

מסיבות המוניות, ללא ריחוק כלל,[כי אי אפשר], סופרים, לפחות כאן באילת, מפוצצים עד 0 מקום, עם תורים של 15-20 איש בכל קופה, [15 קופות בנוסף לאלה שרק התחילו את הקנייה],כמובן שהם עומדים במרחק "נשיקה" אחד מהשני, ומתוך המאות אנשים שהיו בהם, אפשר היה לספור על יד אחד את חובשי המסכות, אלפי אנשים בטיילת ובחופים,  שכדי לעבור ביניהם, זו משימה בלתי אפשרית לפעמים.

וזה רק "קצה הקרחון" של חוסר המשמעת העצמית, שכבר אינה קיימת.

את התוצאה של כל מה שהתרחש לאחרונה, נוכל לראות עוד מספר ימים.

 

אז לסיכום, שאלה לכל אלה שהם בעד פתיחה, ו"עסקים כרגיל", כאילו שאין כלום {ולא יהיה כלום},

כמה אנשים מתים צריך "לספוג" לדעתכם ,כדי שתהיה כלכלה, והחזרת המשק לקדמותו?

 

לא בוא נשאל אותך שאלה

כמה מובטלים אתה מוכן לספוג ומה אתה חושב שיקרה אם יהיה פה עוד סגר?

סגר אחד הביא מליון מובטלים ולימד את בעלי העסקים שככל שתוציא את העובדים לחלת יותר מהר, ככה תקבל יותר כסף בסוף

אז פעם הבאה יהיו לך 1.5 מליון מובטלים

עסקים שקבלו כאפה היום,  בפעם הבאה שיסגרו אותם 3 חודשים כבר יתרסקו

 

אני מנחש שאתה לא רואה קשר בין עסקים קורסים לקיצור תוחלת חיים של אנשים

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

אם זה מה שמתרחש אז מגיע לאנשים שיהיו מובטלים.

 

ובעלי עסקים שיהיו אחראים למה שמתרחש בעסק להם. מבחינתי הפקחים צריכים לקנוס את הלקוחות שלא מקיימים את ההוראות, וגם את בעלי העסקים אם הם או עובדים שלהם לא מקיימים את ההוראות. וזה קורה כל הזמן. בפעם הראושנה קנס של 5000 ש"ח, בפעם השניה סגירה ל-3 ימים, בפעם השלישית סגירה לחודש. למי שמנהל עסק יש אחריות כלפי עובדיו וכלפי לקוחותיו. לא מקיים את התנאים - שילך לחפש עבודה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 16 דקות, yossiaviel כתב:

אז לסיכום, שאלה לכל אלה שהם בעד פתיחה, ו"עסקים כרגיל", כאילו שאין כלום {ולא יהיה כלום},

כמה אנשים מתים צריך "לספוג" לדעתכם ,כדי שתהיה כלכלה, והחזרת המשק לקדמותו?


בארצות הברית הניתוח הוא בערך 129000$ לשנת חיים משמעותית אחת של אדם. מחקר בריטי העריך בערך 10 שנות חיים נוספות לאותם אנשים, אז עלות הצלת אדם אחד מקורונה שווה 1.3 מיליון דולר. מכאן השאלה מה אחוזי התמותה בישראל. תעשה מכפלות, ותראה כמה זה שווה

פורסם

סגר לא יהיה גם אם הקורונה תתפרץ שוב.
לכל אלה שמציינים שהחיסון יגיע במקרה הטוב עוד שנה צריכים לדעת שגם תרופה יכולה לעזור כאן ויש לא מעט כאלה שכנראה יגיעו עד סוף השנה.
פרופ״ ברבש דיבר לפני כשעה בערוץ 12 ולהערכתו אין הרבה ברירות- כדי להוריד את כמות הנדבקים צריך משמעת וריחוק קהילתי, כלומר ללא אירועים, מופעים וכו׳. לא רואה את זה קורה.

פורסם (נערך)
לפני 29 דקות, sperial כתב:

אם זה מה שמתרחש אז מגיע לאנשים שיהיו מובטלים.

 

ובעלי עסקים שיהיו אחראים למה שמתרחש בעסק להם. מבחינתי הפקחים צריכים לקנוס את הלקוחות שלא מקיימים את ההוראות, וגם את בעלי העסקים אם הם או עובדים שלהם לא מקיימים את ההוראות. וזה קורה כל הזמן. בפעם הראושנה קנס של 5000 ש"ח, בפעם השניה סגירה ל-3 ימים, בפעם השלישית סגירה לחודש. למי שמנהל עסק יש אחריות כלפי עובדיו וכלפי לקוחותיו. לא מקיים את התנאים - שילך לחפש עבודה.

 

באמשך? טור דעה מויינט...טוב שלא הדבקת פה פוסט סוחט דמעות מסטטוטים מצייצים.

 

ולאף אחד לא מגיע להיות מובטל,אין קשר בין הדברים.

התייאשתי מלנסות ולהבין את הקשרים הלוגיים שאתה מייצר לעצמך.

 

 

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

ועכשיו למספרים אמיתיים משקף שפורסם

שימו לב שתל אביב בכלל לא מופיעה  בין הערים המובילות במספר נדבקים ל1000 תושבים

נראה ממוצע לגמרי מה שקורה שם

אבל בתקשורת הרבה יותר קל וכיף לצעוק תל אביב

מאשר אשקלון

כי הרבה יותר קל לקטלוג את התלאביבים שעושים מה שבא להם

אבל המספרים כנראה לא משקרים

 

Untitled4-1.thumb.jpg.879a2f1627c29ee704ca6f5850def314.jpg

 

 

לפני כשעה, sperial כתב:

אם זה מה שמתרחש אז מגיע לאנשים שיהיו מובטלים.

 

ובעלי עסקים שיהיו אחראים למה שמתרחש בעסק להם. מבחינתי הפקחים צריכים לקנוס את הלקוחות שלא מקיימים את ההוראות, וגם את בעלי העסקים אם הם או עובדים שלהם לא מקיימים את ההוראות. וזה קורה כל הזמן. בפעם הראושנה קנס של 5000 ש"ח, בפעם השניה סגירה ל-3 ימים, בפעם השלישית סגירה לחודש. למי שמנהל עסק יש אחריות כלפי עובדיו וכלפי לקוחותיו. לא מקיים את התנאים - שילך לחפש עבודה.

 

 

מי אתה שתחליט שלמישהו מגיע להיות מובטל?

תהיה מובטל אתה לפניהם

 

זה רק מוכיח שכל התגובות שלך נובעות מזה שהמשכורת שלך מובטחת ככה או ככה, אז אין לך בעיה להחליט מי צריך להיות מובטל ושאפשר לעשות סגר לעוד שנה שנתיים ככה ליתר בטחון

בכנות, במקומך הייתי מתבייש לכתוב כאן דברים כאלה

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • אהבתי 1
פורסם

GARICHO

לא ידעתי {עד עכשיו, כן?} שחיי אדם עולים כסף. אבל שיהיה...

 

TRANSPORTER

לא ענית לי על השאלה, עדיין.

הכוונה היא במספרים, כן?

אז קודם תענה לי על השאלה, {אם אתה רוצה, לא חייב}, ואז יגיע תורי. 

 

פורסם
לפני 2 שעות, sperial כתב:

לא בהכרח. אף אחד לא דיווח כמה מהנדבקים היו תסמיניים, והאמת היא שזה קצת מוקדם, כיוון שחלק מהאנשים יפתחו תסמינים רק לאחר שבוע ויותר מההדבקה. אז הנתונים האלה יהיו לנו בעוד שבועיים, אם מישהו יטרח לבדוק (כנראה שזה נעשה - שולחים להם ערכות בדיקה ואחות משוחחת אתם פעמיים בים) ולפרסם (בעניין הזה אני פחות אופטימי).

 

לגבי שאר בתי הספר - תלוי האם תבחר מדיניות של בדיקת כל התלמידים, המורים והעובדים או הסתפקות בבידוד ובדיקת התסמיניים בלבד.

 

ודרך אגב - לפחות אחד מבתי הספר נסגר לא בגלל נדבקים מאומתים אלא כיוון שלומדים בו אחאים של תלמידי בית הספר שנפגע.

 

באיזור השיא אצלנו משרד הבריאות פרסם את הטבלה הבאה, לפי הטבלה כ-30% מהחולים המאומתים אצלנו היו ללא תסמינים כלל.

אני מניח שאלו בני משפחה של חולים שנבדקו יחד איתם (מד"א היו בודקים את כל הבית), אל תשכח שאצלנו הייתה התפרצות בשכונות של חרדים,

כך שאם בן משפחה אחד היה מפתח תסמינים, מיד היו בודקים עוד 8 אנשים שכנראה היו מתגלים גם כחיוביים.

 

בסה"כ נראה ש86%  מהחולים המאומתים אצלנו היו יכולים להעביר את הקורונה עם תה ונטפלקיס.

אבל אם היו מגלים רק את ה14% , אז ה 2% תמותה אצלנו היו הופכים ל 14 אחוזי תמותה - מזכיר לך משהו.

 

אבל, מבחינת מי שמגיע לאישפוז, הנתונים דומים בכל מיני מקומות - 30% מהמאושפזים מגיעים לטיפול נמרץ מהם  50% תמותה למי שנכנס לטיפול נמרץ נשימתי. 

 

image.png.bffb77ae529096ac75921881b7f124ce.png

 

 

 

 

לפני 2 שעות, garicho כתב:

עשו סקר סרולוגי נרחב בספרד, נראה שאחוז הנדבקים הכללי עומד על 5-6% מהאוכלוסיה. כשבאיזורים שנפגעו מאוד כמו מדריד מגיע עד 17%. גם לונדון עומדת על 17-20% הדבקה. אם נקח את נתוני ספרד, נראה שעל כל חולה שחווה מחלה ונבדק בזמנו, עוד עשרה עברו אותה מקסימום עם תה ונטפליקס.

 

בגדול זה כנראה חוזר על עצמו בכל מקום , יש כ-80% חולים ללא תסמינים ואו עם תסמינים קלים, זה עוד הסבר לאחוזי התמותה השונים בכל מיני מקומות.

לפני 21 דקות, Transporter כתב:

ועכשיו למספרים אמיתיים משקף שפורסם

שימו לב שתל אביב בכלל לא מופיעה  בין הערים המובילות במספר נדבקים ל1000 תושבים

נראה ממוצע לגמרי מה שקורה שם

אבל בתקשורת הרבה יותר קל וכיף לצעוק תל אביב

מאשר אשקלון

כי הרבה יותר קל לקטלוג את התלאביבים שעושים מה שבא להם

אבל המספרים כנראה לא משקרים

 

 

 

צודק המספרים לא משקרים.

בני ברק בשבוע האחרון רק 9 נדבקים חדשים - בשבוע האחרון 

אלעד (עיר חרדית שחטפה חזק - ילדה בת 11 חוברה למכונת הנשמה)   0 נדבקים חדשים בשבוע האחרון 

 

אבל תל אביב - בשבוע האחרון  - 27 חולים חדשים.

העיר היחידה שהשביתה את תל אביב זאת ירושלים - עם 140 חולים חדשים  בשבוע האחרון  (כנראה כולם באירוע בבית הספר)

 

image.png.6ded9269a2a29b309731e0b27b1dec8c.png

פורסם

לא ברור לי מדברים על חזרה לסגר,בואו קודם כל נדבר על סגירת מסיבות ואי פתיחת אירועים,למה לפתוח עוד הקהלה עם כל ההקהלות שהיו עד עכשיו רק דירדרו את המצב.

פורסם
לפני 12 דקות, korola כתב:

צודק המספרים לא משקרים.

בני ברק בשבוע האחרון רק 9 נדבקים חדשים - בשבוע האחרון 

אלעד (עיר חרדית שחטפה חזק - ילדה בת 11 חוברה למכונת הנשמה)   0 נדבקים חדשים בשבוע האחרון 

 

אבל תל אביב - בשבוע האחרון  - 27 חולים חדשים.

העיר היחידה שהשביתה את תל אביב זאת ירושלים - עם 140 חולים חדשים  בשבוע האחרון  (כנראה כולם באירוע בבית הספר)

 

image.png.6ded9269a2a29b309731e0b27b1dec8c.png

 

אבל אנחנו לא מסתכלים נקודתית ולא בוחנים את המצב רק לפי 24.5 או 17.3

לכן מודדים מספר חולים על 1000 תושבים

ות"א נמצאת במקום ממוצע והגיוני ביותר

 

בנינו ? כנראה שיודעים שרוב הנדבקים אלה  חברים יקרים שלנו מנווה שאנן

לא מפתיע בכלל בעקבות העובדה שלא הייתה שם שום אכיפה אפילו בזמן הסגר, כל אחד עשה מה שבא לו

אז אולי עכשיו יתחילו לאכוף

אולי בכלל יפנו אותם משם ויתחילו לטפח את הנדלן שם

הגיע הזמן

פורסם

הסיפור איתם שהם פחדו להיבדק ולהשלח לבידוד.

אם אתה עובד שחור מאיפה תשלם שכירות אם חצי חודש לא עבדת?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 1 שעה, yossiaviel כתב:

אז לסיכום, שאלה לכל אלה שהם בעד פתיחה, ו"עסקים כרגיל", כאילו שאין כלום {ולא יהיה כלום},

כמה אנשים מתים צריך "לספוג" לדעתכם ,כדי שתהיה כלכלה, והחזרת המשק לקדמותו?

 

התשובה מאוד פשוטה

המשק נמצא במצב שאי אפשר לעשות סגר אפילו לעוד יום אחד

כי כבר היום, כשאנחנו עוד לא ראינו עשירית מהנזקים, אנחנו רואים כמה עסקים לא יחזרו לפעילות, כל יום עוד ועוד עסקים מודיעים על זה

יש עוד המון עסקים שפתחו אבל לא מבינים שהם לא יראו מחזורים נורמלים בקרוב. הם יבינו את זה בהמשך 

 

כמו שכתבתי כאן כל כך הרבה פעמים בעבר

הפעולות היחידות שיעשו כרגע זה להגן על האוכלוסיות החלשות

לא סגר ולא נעליים

 

לפני 1 דקה, halperin96 כתב:

הסיפור איתם שהם פחדו להיבדק ולהשלח לבידוד.

אם אתה עובד שחור מאיפה תשלם שכירות אם חצי חודש לא עבדת?

 

ומה התירוץ לזה שביקשו מאנשים לשבת בבית והם עשו מה בראש שלהם

והמשטרה התעלמה מזה?

הפיצו ברשת עשרות סרטונים שמראים אזרחים שקוראים לשוטרים לטפל בזה והשוטרים מפנים את הישראלים במקום את 1הפליטים

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 1 שעה, yossiaviel כתב:

אז לסיכום, שאלה לכל אלה שהם בעד פתיחה, ו"עסקים כרגיל", כאילו שאין כלום {ולא יהיה כלום},

כמה אנשים מתים צריך "לספוג" לדעתכם ,כדי שתהיה כלכלה, והחזרת המשק לקדמותו?

 

עזוב, טרנספורטר לא יענה לך על זה ואתה לא באמת רוצה לשמוע את התשובה שלו, מבחינת טרנספורטר,

מי שבסיכון שישמור על עצמו, מי שלא שמר על עצמו וחטף אז זאת בעיה שלו.

 

אבל בגדול,  ביום יום מתים בארץ 1000 איש בשבוע,  חלק מתים כי אין תור לצינתור או שלא הגיעו בזמן לבית החולים.

או שהתרופה הביולוגית לא בסל ואין למשפחה 150 אלף ש"ח לחודש לממן את התרופה החדשנית הזאת.

כמו שזה נראה כרגע, עד שלא יהיה חיסון אנחנו תמיד נתנדנד על הגבלות/עלייה בתחלואה/ מתים/ סגר/פתיחת סגר. 

לדעתי סדר גודל של 300 מתים בשבוע תוספת על ה-1000 הרגילים זאת נקודות איזון סבירה למשק.

זה מספר סביר שאפשר להחזיק את המשק במצב טוב , ולהגיע לאוקטובר (עוד 20 שבועות) עם 6000 מתים אבל במצב טוב להתמודדות עם החורף.

זה סביר מבחינתי  

פורסם
Just now, korola כתב:

 

עזוב, טרנספורטר לא יענה לך על זה ואתה לא באמת רוצה לשמוע את התשובה שלו, מבחינת טרנספורטר,

מי שבסיכון שישמור על עצמו, מי שלא שמר על עצמו וחטף אז זאת בעיה שלו.

 

 

כמו בכל דבר בחיים

למה כשהורים נוסעים עם התינוק או עם הסבא באוטו הם נוסעים 20 קמש פחות ואומרים "אני עם הילד אני רגוע" ?

כי יש עניין של אחריות אישית

אני יודע שסבא שלי בסיכון אני אשמור עליו. אני רוצה לבוא לבקר אותו אני אשב במרפסת והוא בבית או ההפך

אני אגיב לו לשבת בחדר ואני אשים לו את הקניות מהסופר במטבח ואלך

לא חסרות דרכים לשמור עליו בשנת 2020

 

בדיוק כמו שאתה מחליט אם ללכת למסיבה באומן 17 או להשאר בבית ולהמנע מזה כרגע

תחליט אם לשמור על סבא שלך או לא

כולם יודעים מה ההנחיות

אבל אנשים מעדיפים לזרוק זין

אז מי שכל כך חשוב לו לקחת איתו את סבא שלו בשבת בצהריים לזקן והים

שלא יתפלא שמחר סבא שלו מונשם

 

 

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...