Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, sperial כתב:

לא ברור לי מה קורה עם אפליקציית השב"כ, האם המעקב מתבצע ועד כמה הוא מאתר מגעים.

 

אפליקציית המגן לא של השב"כ, השב"כ עושה את אותה עבודה בלי אפליקציה

 

לפני 6 דקות, yossiaviel כתב:

אני רואה שאתה בעד פתיחה כללית וחופשית.

למעשה כולנו בעד.

יותר נכון, יש להוסיף לזה גם המשך: "פתיחה כללית, בצורה בטוחה".

 

אתה יודע טוב מאוד מה קורה בשוודיה. אותה כמות אוכלוסייה, רק פחות צפוף, הכל כרגיל. כמו לפני.

עסקים כרגיל, וגם מגפה שמשתוללת כרגיל, ומספר הקורבנות רק עולה.

האם זה מה שהיית מצפה לראות גם כאן?

ונראה לך שמשרד הבריאות, למרות מצב המשק כרגע, יאשר את זה?

 

אני אקצר לך 570 עמודים - זלא"ד [זה לא אותו דבר], לא לו, לא לחליל ולא ליבגני יש טענות קונקרטיות אלא ש"משהו שונה" ולכן הוירוס "לא מתנהג אותו דבר בכל המדינות"

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

נעבור לשאלות פרקטיות - יש איפשהו איזשהם נתונים על הדבקות בספורט? מתלבט אם לחזור לשחק כדורגל היום. הנתונים היחידים שאני מכיר הם ממשחק של יובנטוס בו היה שחקן אחד שבזמן המשחק ככה"נ כבר היה חולה, הדביק עוד 2 שחקנים מהקבוצה אבל עד כמה שאני יודע לא הדביק אף אחד מהקבוצה השניה.

פורסם
לפני 42 דקות, yossiaviel כתב:

אני רואה שאתה בעד פתיחה כללית וחופשית.

למעשה כולנו בעד.

יותר נכון, יש להוסיף לזה גם המשך: "פתיחה כללית, בצורה בטוחה".

 

אתה יודע טוב מאוד מה קורה בשוודיה. אותה כמות אוכלוסייה, רק פחות צפוף, הכל כרגיל. כמו לפני.

עסקים כרגיל, וגם מגפה שמשתוללת כרגיל, ומספר הקורבנות רק עולה.

האם זה מה שהיית מצפה לראות גם כאן?

ונראה לך שמשרד הבריאות, למרות מצב המשק כרגע, יאשר את זה?


אני אענה לך על זה. מקומות כמו שטוקהולם או מלמו לא פחות צפופים מגוש דן. כמובן שמספר הקורבנות עולה, אבל לא בצורה אקספוננציאלית, בערך 60-80 מתים ליום, שני שליש מהם (אם לא יותר) בבתי אבות או סיעודיים. אין קריסה של מערכת הבריאות. כמות המוות העודף לתקופה עומד על עליה של בערך 30%, עם פיק של 46% בהתחלת התקופה.

מצד שני העסקים לא כרגיל, הרבה יותר עובדים מהבית, הרבה פחות נסיעות בתחבורה הציבורית (אם כי בשבועות האחרונים זה גם משתנה ויש עכשיו הרבה יותר תנועה ופעילות).

אז כן, לא הייתה לי בעיה אם אותו הדבר היה קורה בישראל, במיוחד לאור העובדה שהאוכלוסיה שלנו יותר צעירה משוודיה בערך ב-10 שנים, וזה המון!

פורסם
לפני כשעה, yossiaviel כתב:

אני רואה שאתה בעד פתיחה כללית וחופשית.

למעשה כולנו בעד.

יותר נכון, יש להוסיף לזה גם המשך: "פתיחה כללית, בצורה בטוחה".

 

אתה יודע טוב מאוד מה קורה בשוודיה. אותה כמות אוכלוסייה, רק פחות צפוף, הכל כרגיל. כמו לפני.

עסקים כרגיל, וגם מגפה שמשתוללת כרגיל, ומספר הקורבנות רק עולה.

האם זה מה שהיית מצפה לראות גם כאן?

ונראה לך שמשרד הבריאות, למרות מצב המשק כרגע, יאשר את זה?

 

אמרתי כבר שלא מעניין מה קורה בשוודיה

אולי בשוודיה בכל עיר יש כל יום מספר שווה של חולים

ופה הכל מתרכז בירושלים

אף אחד לא באמת יודע מה הולך שם, כמו שאף אחד בשוודיה לא יודע שיש פה בסך הכל התפרצות בביצפר בירושלים ובלי ההתפרצות הזאת כל המספרים נראים טוב

אין לך שום מושג מה קורה שם, איפה הריכוזים של החולים ומה באמת קורה

 

אין ספק שיהיו עוד קורבנות, אבל צריך לקבל את זה

לסגור את המדינה לעוד 3 חודשים יביא יותר קורבנות

הכל בחיים עניין של רווח והפסד

 

פורסם (נערך)

צריך לקרוא את המאמר המקורי, אבל בינתיים לפי המאמר ב-YNET זה לא הפירוש הנכון: הפירוש הוא שמרבית החולים מדביקים 2-3 אנשים אחרים, אבל יש "מפיצי על" שמדביקים הרבה יותר, ומדובר בכ-5% מהחולים. לא ברורה הסיבה לכך - האם מדובר באנשים עם תכונות ביולוגיות שונות כמו שיעול המפיץ יותר חלקיקי וירוס או למרחק יותר גדול, האם הם יותר פעילים חברתית בנסיבות שגורמות הפצה ולכן באים במגע אם יותר אנשים אחרים (כדוגמא הם מביאים את הקוריאני שהסתובב בבארים שבהם יש צפיפות וצעקות, והדביק כ-100 איש) או סיבה אחרת. 

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כמו שאתם רואים זאת לא כתבה אלא ראיון

היא אמרה שיש אנשים שלא מדבקים

ו 10% מהאוכלוסיה מדבקים מאוד חזק

 

מה שאומר שלא כל מי שעבר ליד חולה קורונה הולך להדבק

ובטח לא למות

פורסם

אבל כיוון שאינך יודע מי המדבקים ביותר, וגם אחרים מדבקים, גם אם פחות, אתה צריך להזהר מכולם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 דקה, sperial כתב:

אבל כיוון שאינך יודע מי המדבקים ביותר, וגם אחרים מדבקים, גם אם פחות, אתה צריך להזהר מכולם.

 

להזהר כולם צריכים

להכנס לפאניקה פחות

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 5 דקות, Transporter כתב:

מחקר מראה שרק 10% מהאנשים באוכלוסיה מדבקים

 

יש לך את המקור?

 

מחקר חדש עם ממצאים מדאיגים עבור סוכרתיים:

https://link.springer.com/article/10.1007/s00125-020-05180-x

 

המחקר צוטט כאן:

https://diabetologia-journal.org/2020/05/29/first-study-of-covid-19-patients-with-diabetes-shows-that-10-die-within-seven-days-of-hospital-admission-and-two-thirds-are-men/

 

ציטוט

Conclusions/interpretations

In people with diabetes hospitalised for COVID-19, BMI, but not long-term glucose control, was positively and independently associated with tracheal intubation and/or death within 7 days.

 

המסקנה קצת מבלבלת כי צנרור קנה זה עוד לא מוות, אבל במחקר מצאו כי כ-10% מהחולים שאופזו וחולים בסכרת מתים תוך 7 ימים:

 

ציטוט

The primary outcome was encountered in 29.0% (95% CI 26.6, 31.5) of participants, while 10.6% (9.0, 12.4) died and 18.0% (16.0, 20.2) were discharged on day 7

 

ד"א גם לשפעת (H1N1) יש השפעה חזקה בכמה מונים על חולי סכרת, כאן אפשר למצוא מחקר בנושא.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם (נערך)

@Transporter

 

ברור, כשאתה יושב בקומה ה-33 ולא מוציא את האף אתה יכול להיות רגוע. כשאתה עם גורמי סיכון (אפילו רק גיל, שכידוע אינו ניתן לשינוי) ואתה חייב לבוא בקשר קרוב עם קהל שאינך מכיר אתה פחות רגוע. אתה לא יודע מי מבין האנשים שאתה פוגש מפי את הנגיף, ואפילו אינו מודע לכך שהוא נדבק, כי התסמינים טרם הופיעו ואולי גם לא יופיעו.

 

@Gosser1860

 

סכרת היא גורם סיכון למחלות רבות (לא רק זיהומיות) וגם לתמותה. תוחלת החיים של חולה סכרת קצרה בכמה שנים מתוחלת החיים של בני גילם שאינם חולים בסכרת.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 דקה, Gosser1860 כתב:

 

יש לך את המקור?

 

 

כמו שרואים בתמונה

שודר אצל אמנון לוי היום

יש ברשת

לפני 1 דקה, sperial כתב:

ברור, כשאתה יושב בקומה ה-33 ולא מוציא את האף אתה יכול להיות רגוע. כשאתה עם גורמי סיכון (אפילו רק גיל, שכידוע אינו ניתן לשינוי) ואתה חייב לבוא בקשר קרוב עם קהל שאינך מכיר אתה פחות רגוע. אתה לא יודע מי מבין האנשים שאתה פוגש מפי את הנגיף, ואפילו אינו מודע לכך שהוא נדבק, כי התסמינים טרם הופיעו ואולי גם לא יופיעו.

 

אני כבר כמעט שבועיים יוצא כל בוקר לעבודה ומתכונן ל 14.6 ומסתובב בין אנשים רוב היום

פורסם
לפני 7 דקות, sperial כתב:

סכרת היא גורם סיכון למחלות רבות (לא רק זיהומיות) וגם לתמותה. תוחלת החיים של חולה סכרת קצרה בכמה שנים מתוחלת החיים של בני גילם שאינם חולים בסכרת.

 

לא טענתי אחרת. זה פשוט עוד מחקר שמראה שהקורונה זו לא שפעת עם יח"צ. 

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני 36 דקות, Gosser1860 כתב:

 

לא טענתי אחרת. זה פשוט עוד מחקר שמראה שהקורונה זו לא שפעת עם יח"צ. 


יש שפעת ויש שפעת. גם השפעת הספרדית הייתה שפעת...

×
×
  • תוכן חדש...