Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 שעות, Transporter כתב:

אז בתור מורה בתיכון תבקש מהמנהל שכל תלמיד שנתפס בלי מסכה יעוף הבייתה ל 3 ימים

 

אם כבר מדברים על דברים שלא יקרו - אז עדיף :

תלמיד נתפס ללא מסיכה - הורים משלמים קנס של 1000 שקל ואז יהיה שמח.

פורסם
לפני 8 דקות, snoop90 כתב:

חחחחחחחחחח הורדת מסיכה = 3 ימי חופש ?!?!?

אפשר שזה יתפוס גם בעבודה?

 

במיוחד בשכבת יב שנמצאים באסק כבר חצי שנה. רק תן להם לעוף הביתה. אני סופר גם ככה על יד אחת כמה מהם מגיעים כבר לשיעורים חודש לסוף

פורסם
לפני 2 שעות, Transporter כתב:

אנשים יעדיפו להתחתן  בלי סבא וסבתא שלהם מאשר לא להתחתן בכלל

 

לא כולם. מהסביבה שלי מעטים מאוד מוכנים לזה. אחד רוצה לעשות בסבבים, אחד אחר דחה יותר רחוק כי הוא מקווה שהסבים יוכלו להגיע.

 

אני גם מכיר כאלה שרוצים להתחתן בכל מחיר.  ולעזאזל עם הקורונה. זו גם דרך, אבל פחות סבבה לטעמי.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם (נערך)

מי שמצפה מנערים ללבוש מסיכות ברגע שאין פיקוח - חי באשליה

מי שחשב שידענו על כל הנשאים כשהכריזו שההסגר הסתיים - חי באשליה

מי שחושב שעוד הסגר יפתור את הבעיה - חי באשליה ומתעלם מהחודשיים וחצי האחרונים

יש מגוון פתרונות אחרים:

לחיות עם המחלה, זהיורת יתר על הקהילה בסיכון ולקוות לטוב, מדידות חום, בידוד חולים וחשודים שהם חולים, ולהכיר במציאות שמחלות הם סיכון מתוקף היותני אורגניזם מארח לחיידקים ווירוסים ולא סכנה שעוברת ולא להתייחס לכל נשא כרוצח בפוטנציה.

לרדוף אחרי חסינות עדר בתקופת קיץ כשאין עומס על בתי החולים.

 

והערה אחרונה, בר סימןטוב ישב אתמול במסיבת העיתונאים אחרי שקיבל יד חופשית לחודשיים הסגר, ואמר לצופים בפרצוף, אתם אשמים  כי אחרי חודשיים אלה את לא לובשים מסיכות בחוף הים ובבית ספר, לי זה נשמע כבזיון גדול, לאנשים אחרים זה נשמע כביקורת לגיטימית, כנראה שיש תהום בין התפיסות שלנו.

עריכה אחרונה על ידי khalil
פורסם

חליל, אתה נשמע כמו טראנספורטר ב'

 

התנהגות הקהל היא בזיון, ובסופו של דבר נקבל עוד סגרים. "לחיות עם הנגיף" הקטלני הזה בלי שום פעולה למיגורו היא אופציה בעייתית ביותר. כרגע האמצעים היחידים הם הריחוק החברתי ומץהמסיכטת, וכיוון שאנשים מסרבים לקבל אותם הם ישלמו כפל כפליים, במקרה הטוב בסגר ובמקרה הרע באשפוז.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

כל נגיף הוא קטלני לאוכלוסיה עם מספיק סיכון. אתה לא מבטיח חסכון בחיים, זאת פשוט אשליה שאתה מצייר, לכל פעולה יש תגובות, כאלה שאתה צופה וכאלה שאתה לא צופה, הנגיף מסוכן לאוכלוסיה מסוימת, שהיא במקרה שובה המוחץ גם לא בגיל העבודה וגם לא בגיל החינוך, זה צריך להיות חלק משמעותי מהדיון על פעולה, ולא דמגוגיה של וירוס קטלני בוא נסתגר או נקבע נורמות בלתי אפשרויות.

עריכה אחרונה על ידי khalil
פורסם

טרנספורטר ב' אמרתי? הנגיף מסוכן לכל האוכלוסיה. נכון שלצעירים הוא פחות קטלני, מצד שני, הרבה יותר צעירים נדבקים וחולים ולכן הוא משמעותי גם לבני גילך. אני מתכוון למוות ונכות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כן, אני לא מתעסק בהיפרבוליות, קראתי שעות ע"ג שעות על הנגיף, לא רואה את סיפורי האימה שאתה מספר, יש אנשים שגמרו עם נזק ריאות בלתי הפיך מדלקת מצויה, אושפזתי 3 פעמים בחיי הבוגרים מחיידקים, זה לא הופך קיום של וירוס לסיבה לשנות דרסטית את אורח החיים של האוכלוסיה.

פורסם

אז שהוירוס הזה עושה דברים שלא מוכרים מאףתויאוס אחר או חיידקים. גם לאנשים צעיאים ובריאים לכאורה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שוב, אין שום תיעוד או משהו שקרוב להוכחה לדברים שאתה מספר, אבל, בוא, תסתגר, תעצור את החיים שלך, ותדאג לבטחונך הבריאותי, אני אפילו בעד שהמדינה תממן לכל אלה שמפחדים חל"ת לחצי שנה, אבל אל תצפה ממני לעמוד בדרישות חסרות הפרופורציה וחסרות הרציונליות שלך לנורמה חברתית בזמן הקורונה.

פורסם

חליל, המאמרים האלה מתפרסמים יום יום. כנראה שלא הגיעו עדיין ל-YNET, אבל החידה של הנזקים ללב, לריאות, לכליות ולמוח הולכת ומעמיקה מיום ליום. רק אתמול פורסמו שני מאמרים על צורה מסויימת של נזק ללב. ולכל מי שחושב שהישראלים שונים משאר העולם אז אחד המאמרים הוא מתל אביב.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הנה דוגמא. הגיע דרך הטויטר של נדב אייל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 23 דקות, sperial כתב:

חליל, המאמרים האלה מתפרסמים יום יום. כנראה שלא הגיעו עדיין ל-YNET, אבל החידה של הנזקים ללב, לריאות, לכליות ולמוח הולכת ומעמיקה מיום ליום. רק אתמול פורסמו שני מאמרים על צורה מסויימת של נזק ללב. ולכל מי שחושב שהישראלים שונים משאר העולם אז אחד המאמרים הוא מתל אביב.

 

הוירוס הזה הוא לא המוות השחור אלא יותר כמו שפעת מאוד קשה ומדבקת. אי אפשר להקפיא את החיים שנתיים עד שיהיה חיסון ואני אופטימי כי גם אם חודש הבא יפתחו חיסון עד שייצרו אותו בכמות מספקת (מינימום מיליארד מנות) ועד שיפזרו אותו בין מדינות ועד שיחסנו מספיק אנשים אנחנו מדברים על מינימום עוד שנה. כלומר לפני סוף 2021 חיים לא חוזרים לשגרה ואני באמת אופטימי. כל זה בהנחה ויצליחו למצוא חיסון מהר (וגם אחד ששווה משהו) ולא תפרוץ מלחמה באמצע שתקטע את המאמצים. 

 

סגר נוסף לא יהיה שכח מזה. הכלכלה תתרסק ואנשים יצאו לבזוז חנויות ולשדוד בתים כמו שקורה עכשיו בארה"ב. בנוסף אנשים לא יצייתו. בישראל 80% מהתושבים מתחת לגיל 55 וזה נתון שמשחק לטובתנו. לכן צריך למצוא מודל שיאפשר לאנשים להמשיך לחיות מצד אחד ומצד שני לשמור כמה שניתן על אוכלוסיה בסיכון. בנוסף לאנשים יש אחריות אישית על הבריאות שלהם. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)

לא כמגיא. הוירוס הזה הרבה יותר מסובך והרבה יותר קטלני משפעת. ואם אנשים לא יקפידו על התנהגות נכונה הם ימותו מהנגיף. זה מה שאנשים מתקשים להבין" גם אם אחוזי התמותה נמוכים הרי הם מתוך מספר החולים, ואם מספר החולים גדול גם באחוז תמותה קטן מספר המתים יהיה גדול, ומספר הנכים, לפחות זמנית (הרי אין לנו מידע של יותר מכמה חודשים) גם יהיה משמעותי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...