Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

דרך אגב באיזה מקום ראיתי שבכל מדינת ישראל 5 מכונות ECMO. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני כשעה, sperial כתב:

@asafasrafכי ההתפרצות השניה תגרום נזק הרבה יותר גדול מעיכוב הפתיחה בשבועיים. נחזור למשבצת אפס ועכשיו העסקים יסגרו שוב חכמה חוגץדשים.

 

אתה עדיין חי באוירת סוף קורונה, אבל אנחנו שוב במרס. אם עכשיו תנוהל כאן מדיניות כושלת בנוסח שוודיה או בריטניה בתחילת הדרך העסקים יחטפו פי כמה.

 

בינתיים נראה שההתפרצות כוללת עןד ועוד מוקדים, כך ששיטת סגירה נקודתית תפעל לכמה ימים פה ושם אבל לא לטווח ארוך. שאל את האיטלקים כמה היתה יעילה הטלת סגר על מוקדי ההתפרצות בפברואר - מרס. זה היה כשלון קולוסאלי. אצלנו זה פעל כיוון שהסגר המקומי היה החמרה נקודתית זמנית בזמן שכל המדינה היתה בסגר קל.

 

ועניין אחרון, מספר המתים הקטן אצלנו נובע כנראה משילוב של אוכלוסיה צעירה וסגירה מוקדמת שאפשרה למערכת הבריאןת להמשיך לתפקד. לאור המספרים שפורסמו שלשום לא היינו רחוקים מקריסה.

 

אתה כתבת בדיוק את אותם דברים בתקופת פסח כשהבינו שאנשים לא באמת בסגר

זה לא חוכמה לחזור על אותו משפט כל שבוע ואז להגיד "צדקתי"

 

כל עוד המקרים ימשיכו להיות באוכלוסיה צעירה אפשר להיות רגועים

לא נראה לי שתלמידי גמנסיה הולכים לספוג תמותה קשה

אלה לא המתים מבתי האבות

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

אבל, שני דברים:

 

1. כל עוד אנשים חוששים הם לא יחזרו לבלות. בימים האחרונים היו מסרים שהכל בסדר ואז אנשים התפרעו. המסרים האלה נגמרו.

 

2. אני מכיר את תיאורית בידוד אוכלוסיות בסיכון, אותה תיאוריה שכשלה בכל מקום בו ניסו לנהוג לפיה. אל תשכח שאותם תלמידי גימנסיה, שחלק גדול מהם ללא תסמינים, ידביקו את ההורים שלהם ואת הסבים שלהם ואת מי שהם פוקשים במכולת או בכל מקום אחר. 

 

לפני 4 דקות, vladclar כתב:

תודה. אני זכרתי את המספר 5, אולי זה מספר בתי החולים המצויידים במכשיר או איזה נתון אחר. מכל מקום, הטבלה שראיתי (לפני מספר שבועות, לכן הזכרון הטעה אותי) הראה שהמקום של ישראל לא מהגרועים, אבל,חוץ מיפאן, מדובר במכשיר די נדיר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 11 דקות, sperial כתב:

אבל, שני דברים:

 

1. כל עוד אנשים חוששים הם לא יחזרו לבלות. בימים האחרונים היו מסרים שהכל בסדר ואז אנשים התפרעו. המסרים האלה נגמרו.

 

2. אני מכיר את תיאורית בידוד אוכלוסיות בסיכון, אותה תיאוריה שכשלה בכל מקום בו ניסו לנהוג לפיה. אל תשכח שאותם תלמידי גימנסיה, שחלק גדול מהם ללא תסמינים, ידביקו את ההורים שלהם ואת הסבים שלהם ואת מי שהם פוקשים במכולת או בכל מקום אחר. 

 

1.אתה טועה,פשוט לא.קבל זאת כעובדה.

2.ובדיוק בגלל זה מסתובבים עם מסיכות ושומרים על ריחוק חברתי,לכלוא את כולם שוב בבית לחודשיים זה לא הפתרון.

אולי בשבילך רק.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

@halperin96

 

כיון שמדובר בארועים טריים מהיממה האחרונה נחיה ונראה. אני מאמין שהמסרים ישתנו. אני לא חושב שרון חולדאי ירצה לראות את תל אביב כמוקד התפרצות עם שכונות בסגר, והוא יפסיק את השטויות שלו מהשבוע שעבר.

 

הבוקר לא יצאתי מהבית. אתמול הייתי בקניות ובודדים עטו מסיכות. בעבודה אני נלחם עם הלקוחות וגם עם חלק מהצוות על העניין הזה. המודעות פשוט בקרשים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • מצחיק 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
Just now, ChemGuy85 כתב:

 

מרוב שהוא אגואיסט הוא לא מסוגל לראות את הצרכים של אף אחד אחר מלבד עצמו. 

 

גם על שלי הפסקתי להסתכל בגיל 6.5

לפני 2 דקות, sperial כתב:

@halperin96

 

כיון שמדובר בארועים טריים מהיממה האחרונה נחיה ונראה. אני מאמין שהמסרים ישתנו. אני לא חושב שרון חולדאי ירצה לראות את תל אביב כמוקד התפרצות עם שכונות בסגר, והוא יפסיק את השטויות שלו מהשבוע שעבר.

 

הבוקר לא יצאתי מהבית. אתמול הייתי בקניות ובודדים עטו מסיכות. בעבודה אני נלחם עם הלקוחות וגם עם חלק מהצוות על העניין הזה. המודעות פשוט בקרשים.

אף אחד לא שואל את רון חולדאי ולא את המפגרת בחיפה.

כל עוד יהיה ביקוש יהיה פתוח,המקסימום זה להדק אכיפה.

לא יסגרו שוב עסקים,מי שעכשו לא מת,ימות בסיבוב הבא.

  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני כשעה, asafasraf כתב:

ג. אין סיכוי שבעולם שאנשים יתנו יד לסגירה נוספת של כל המשק.

 

LOL

 

למה מה תעשה? תפרוץ מחסומים של המשטרה GTA Style? תפרוץ למסעדה ותכריח את הטבחים לבשל באיומי אקדח? תתבצר בבית מלון? 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 25 דקות, halperin96 כתב:

 

 

אף אחד לא שואל את רון חולדאי ולא את המפגרת בחיפה.

כל עוד יהיה ביקוש יהיה פתוח,המקסימום זה להדק אכיפה.

לא יסגרו שוב עסקים,מי שעכשו לא מת,ימות בסיבוב הבא.

רון חולדאי עודד את הזלזול בהפגנת האמנים לפני שבוע. הדברים האלה ייפסקו.

 

המפגרת מחיפה - תעשה לי טובה, אל תזכיר לי אותה. מספיק חזירים ותנים בפיסבוק. וסיפורי 5G.

 

ולעסקים לא יעזור כלום. מי שאינו חיוני ולא ישמור על הכללים ימות עם או בלי סגר פורמלי. 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 22 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

LOL

 

למה מה תעשה? תפרוץ מחסומים של המשטרה GTA Style? תפרוץ למסעדה ותכריח את הטבחים לבשל באיומי אקדח? תתבצר בבית מלון? 

אני שואל שוב: סיפרת שאתה צופה מהפכה, קריסה עולמית, ידה ידה איזה 20 פעם.

תוכל בבקשה להסביר לי לאט כדי שאבין למה זה מעורר אצלך גיחוך כשמישהו אחר מעז לנבא מהומות במקרה והמשבר יהיה יותר קשה?

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 15 דקות, sperial כתב:

 

ולעסקים לא יעזור כלום. מי שאינו חיוני ולא ישמור על הכללים ימות עם או בלי סגר פורמלי. 

אתה פשוט לא מבין מה שאתה כותב.

ואני באמת לא אוהב לרדת לפסים אישיים,אבל זה כבר גובל בטפשות.

לפני 31 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

LOL

 

למה מה תעשה? תפרוץ מחסומים של המשטרה GTA Style? תפרוץ למסעדה ותכריח את הטבחים לבשל באיומי אקדח? תתבצר בבית מלון? 

 

אין לך מספיק כוח שיטור כדי לסגור הרמטית כמעט 10 מיליון איש.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

האמת היא שכנראה שמהומות לא נמצאות ב-DNA הישראלי עזורים האחרונים. זה כמובן יכול להשתנות. 

 

השאלה היא מה המוחים ירצו להשיג.

 

וכמו שאני מכיר את נתניהו - וא יצליח לתמרן את כולם לעמדה הנוחה לו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 59 דקות, sperial כתב:

2. אני מכיר את תיאורית בידוד אוכלוסיות בסיכון, אותה תיאוריה שכשלה בכל מקום בו ניסו לנהוג לפיה. אל תשכח שאותם תלמידי גימנסיה, שחלק גדול מהם ללא תסמינים, ידביקו את ההורים שלהם ואת הסבים שלהם ואת מי שהם פוקשים במכולת או בכל מקום אחר. 

 

 

 

אם תחזור על המשפט הזה 300 פעם זה לא הופך אותו לנכון

אז אני אחזור על זה ואגיד לך

שמי שלא רוצה שסבא שלו ידבק לא ישלח את הנכדים אליו ולא יתן לו לחבק ולנשק אותם

אפשר לבלות ביחד גם במרחק 2 מטר

מי שמוכן להמר על החיים של סבא שלו בהצלחה. שאר הציבור לא אשם בזה ולא ישב בבית בגלל אנשים מטומטים

בדיוק כמו שלא יחרימו לך את הרכב בגלל סופש שהיו בו 10 מתים בתאונות דרכים

לפני 12 שעות, Transporter כתב:

והנה

חזרתי יותר מוקדם  מקיסריה לתל אביב, הכבישים פקוקים בצורה מפחידה

אחר כך תספרו לנו שרק אנשים בת"א נוסעים מעיר לעיר, מסכנים את כולם

אז לא

כל הארץ חוגגת (ובצדק)

צריך לבודד את מי שבסיכון ומי שחולה

לא סוגרים מדינה בגלל זה, ואם יש 60 חולים חדשים ורובם ילדים, הכל בסדר, הם לא ימותו כנראה

 

20200528_233723.thumb.jpg.69ca2c82dc01d35f5dd320bd8b7fc15a.jpg

 

כמו שאמרתי

אתמול לקח לי כמעט שעה מקיסריה לת"א

אנשים יצאו לבלות אחד עם השני

מי שבוחר  לסכן את סבא שלו, שישא בתוצאות

אין שום סיבה שמדינה שלמה תשב בבית בגלל אותם מטומטמים

כי אותו סבא בכל מקרה יהיה בידוד בשני המקרים, אז אין סיבה להעניש אותנו על הדרך

לפני 3 דקות, sperial כתב:

השאלה היא מה המוחים ירצו להשיג.

 

וכמו שאני מכיר את נתניהו - וא יצליח לתמרן את כולם לעמדה הנוחה לו.

 

רק השבוע הודיעו שעוצרים את ההלוואות לעסקים כי לא נשאר כסף

אני מאמין ומתפלל שהוא יבין שאין עוד כסף לחלק מתנה

ומי שלא ישמור על סבא שלו \ אמא שלו \ האח החורג שחולה במחלות מסוכנות, פשוט יצטרך לשאת בתוצאות לבד,

בלי לקחת את המסעדות או את החנויות איתו לתחתית

פורסם (נערך)

נכון. אז סבא לא יפגוש את הנכדים. אבל כן את מחלקת האוכל בבית האבות, או את טכנאי מכונות הכביסה, או את הקופאית בסופר או את האחות והרופא בקופת החולים. אצלך הכל מתמקד במשפחה הקרובה, אבל מעגל המפגשים הרבה יותר רחב. והניסיון של מדנות שניסו להשאיר את הכלכלה פתוחה ו"להגן על אוכלוסיות פגיעות" ספגו מכה אנושה, גם כלכלית וגם בריאותית. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון גרוע 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...