Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הלפרין - נתחיל בכך שאתה מציע כאן אפליה על רקע גיל.

 

אבל, יותר מכך: אם הסדרנית והקופאית והמפקחת בסופר לא עוטות מסיכות זה לא משנה אם זה ב-7 בבוקר או ב-7 בערב. ואולי במקרה לזוג הצעיר שגר לידם נגמר החלב לתינוק והם צריכים לקנות מיכל באותה שעה? אתה יכול להטיל אחריות על אדם כאשר התוצאה תלויה בו, לא כאשר התוצאה תלויה באחרים, כי אז גם להם אחריות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, sperial כתב:

הלפרין - נתחיל בכך שאתה מציע כאן אפליה על רקע גיל.

 

אבל, יותר מכך: אם הסדרנית והקופאית והמפקחת בסופר לא עוטות מסיכות זה לא משנה אם זה ב-7 בבוקר או ב-7 בערב. ואולי במקרה לזוג הצעיר שגר לידם נגמר החלב לתינוק והם צריכים לקנות מיכל באותה שעה? אתה יכול להטיל אחריות על אדם כאשר התוצאה תלויה בו, לא כאשר התוצאה תלויה באחרים, כי אז גם להם אחריות.

סבבה תקרא לזה אפליה על רקע גיל.

זה שתדביק על זה תוויות שנלקחו מהקמפיין של מרצ לא יהפכו את הפתרון הזה לפחות פרקטי.

 

גם זה שלא מכרו לי סיגריות בגיל 15 זו אפליה על רקע גיל,לפעמים היא נחוצה.

ולצערך הרב גם לכיוון ההפוך(כי הרי ככל שאתה מבוגר יותר אתה חכם יותר ועם יותר נסיון חיים NOT).

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

נניח. בבקשה, התיחס לחלק העיקרי של התגוב שלי, זה שתופס 3 שורות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

אין בעיה,אתייחס.

כשאתה הולך בשעות מתות הסיכוי שלך להידבק קטן, הוא לא אפס אבל הוא קטן באופן משמעותי.

אם הוא הולך בשעה שאין אף אחד,שומר מרחק מהקופאית(יש פלסטיק גדול כזה) ואין סביבו אנשים בתור הוא ממזער את הסיכויים שלו להידבק.

 

 

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 3 דקות, sperial כתב:

הלפרין - נתחיל בכך שאתה מציע כאן אפליה על רקע גיל.

אתה ממממממש מתאמץ. גם אין רישיון נהיגה עד גיל 18, יוצאים לפנסיה בגיל מסוים וגם מכריחים אותך לעשות עוד בדיקות כדי לחדש רישיון. אז מה?

לפני 4 דקות, sperial כתב:

אבל, יותר מכך: אם הסדרנית והקופאית והמפקחת בסופר לא עוטות מסיכות זה לא משנה אם זה ב-7 בבוקר או ב-7 בערב. ואולי במקרה לזוג הצעיר שגר לידם נגמר החלב לתינוק והם צריכים לקנות מיכל באותה שעה? אתה יכול להטיל אחריות על אדם כאשר התוצאה תלויה בו, לא כאשר התוצאה תלויה באחרים, כי אז גם להם אחריות.

אז תחלק להן קנסות.

ובחיייאאאת רק אל תחזור שוב על זה שלא מחלקים קנסות כי ביבי.

 

  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

ככה זה כשאתה מבוגר.

אתה רגיל לשגרה שלך ולמה שאתה מכיר וגם אם אתה זה שבסכנה כווווווולם צריכים להתיישר ככה שלך יהיה נוח.

ועל היין שלך שאנשים יקרסו ושלא יהיו פה חיים.

אתה תלך לסופר ברביעי ב6 ותצא להליכה שלך ב7:45 בבוקר ימות העולם,אם המסלול עובר ליד בית ספר-שיסגרו את בית הספר,אבל ההפך לעולם לא.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, halperin96 כתב:

אין בעיה,אתייחס.

כשאתה הולך בשעות מתות הסיכוי שלך להידבק קטן, הוא לא אפס אבל הוא קטן באופן משמעותי.

אם הוא הולך בשעה שאין אף אחד,שומר מרחק מהקופאית(יש פלסטיק גדול כזה) ואין סביבו אנשים בתור הוא ממזער את הסיכויים שלו להידבק.

 

 

ההצעה שלך לא ישימה.

 

סתם, לדוגמא: הבוקר הגעתי לסופר השכונתי קצת לפני 8. מדובר ב"שופרסל אקספרס" זעיר, אולי 100-150 מ"ר. היו שם לפחות 10 אנשים (ועוד חבורה של ספקים בכניסה) - אף אחד מהם לא עטה מסיכה. וזה מה שאתה קורא "שעות מתות". אני מגיע לסופר הזה בכל מיני שעות, אין מצב שוב אמי לא צריך להצמד למישהו כדי להגיע ליעד שלי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, sperial כתב:

ההצעה שלך לא ישימה.

 

סתםף לדוגמא: הבוקר הגעתי לסופר השכונתי קצת לפני 8. מדובר ב"שופרסל אקספרס" זעיר, אולי 100-150 מ"ר. היו שם לפחות 10 אנשים (ועוד חבורה של ספקים בכניסה) - אף אחד מהם לא עטה מסיכה. וזה מה שאתה קורא "שעות מתות". ההצעה שלך לא ישימה.

 

אז תלך בפתיחה ב7:00.

אתה רוצה לשמור על עצמך או לא?

ויודע מה,עדיין הקטנת את הסיכויים שלך מלהגיע בשעה 11:45 כשיש שם 50 איש.

אמרתי לך 54343434 פעמים,הסיכויים לא יורדים לאפס אף פעם,אבל הם יורדים ובתור מישהו בסיכון זה מה שאתה מחפש.

 

 

זה שהם בלי מסיכה זה לא בסדר והסופר אמור לאכוף את זה ואל תפיל את זה עלי או על ביבי או בנו היקר.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

אז זהו, אם אני מגיע ב-7 בבוקר ואם אני מגיע ב-7 בערב, תמיד יהיו שם מספיק אנשים כדי שיהיה צפוף. וגם הפתרון של הקצאת שעות למבוגרים בעייתי,  הן בגלל התנהגות אנשי הצוות (וזה נכון בכל חנות שבה ביקרתי) והן בגלל התנהגות הלקוחות, כולל ריכוז שלהם אם אתה מגביל שעות לקבוצה מסויימת. 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, sperial כתב:

אז זהו, אם אני מגיע ב-7 בבוקר ואם אני מגיע ב-7 בערב, תמיד יהיו שם מספיק אנשים כדי שיהיה צפוף

קבל פטנט עולמי!

משלוח או סופר אחר.

ואם "זה רק חלב" תן לילד של השכנים 10 שקל הוא ישמח לעזור לך ולהביא.

 

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

תגיד את זה לאנשים שמבוגרים ממני ב-20 שנה, שלא מחזיקים כרטיס אשראי, לא יודעים לבצע הזמנה במרשתת ואפילו לא מחזיקים טלפון שיכול לקבל SMS. וזו אוכלוסיה לא קטנה. 

 

אתה ואני שייכים לקבוצות אוכלוסיה שפתוחות לעולם ולא חוששות מחידושים. אבל יש בארץ הזו קבוצה לא קטנה של אנשים שלא מסתדרים עם כל האמצעים האלה. בוא נחזור כמה חודשים אחורה לכעס העצום על ההחלטה להפסיק את מכירת\טעינת הרב קו על ידי נהגי האוטובוס. האוכלוסיה שנפגעה היא בדיוק אותה אוכלוסיה: אלה שלא מחזיקים בכרטיס אשראי וגם לא בכרטיס דביט או נטען, ואינם מסוגלים לתפעל מכונה אוטומטית. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 21 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

הדבר היחיד שוודאי זה מוות ומיסים. קורונה מטפלת במוות. אני מטפל במיסים. 

 

נו, מעולה. חלוקת עבודה טובה.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Danse_Macabre

 

ממליץ גם מאוד לראות את הסרט של ברגמן - החותם השביעי...

 

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Seventh_Seal

 

image.png.3facdc19f0d2852f4b4a5295bd95c0d8.png

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 1 דקה, sperial כתב:

תגיד את זה לאנשים שמבוגרים ממני ב-20 שנה, שלא מחזיקים כרטיס אשראי, לא יודעים לבצע הזמנה במרשתת ואפילו לא מחזיקים טלפון שיכול לקבל SMS. וזו אוכלוסיה לא קטנה. 

 

אתה ואני שייכים לקבוצות אוכלוסיה שפתוחות לעולם ולא חוששות מחידושים. אבל יש בארץ הזו קבוצה לא קטנה של אנשים שלא מסתדרים עם כל האמצעים האלה. בוא נחזור כמה חודשים אחורה לכעס העצום על ההחלטה להפסיק את מכירת\טעינת הרב קו על ידי נהגי האוטובוס. האוכלוסיה שנפגעה היא בדיוק אותה אוכלוסיה: אלה שלא מחזיקים בכרטיס אשראי וגם לא בכרטיס דביט או נטען, ואינם מסוגלים לתפעל מכונה אוטומטית. 

 

אז איך בדיוק הם מושכים את כספי הפנסיה או בט"ל אם אין להם כרטיס אשראי או דביט?

 

זו אוכלוסיה לא קטנה אבל גם לא כזו גדולה בשביל לכלוא אוכלוסיה שגדולה ממנה פי 4-5 בגודל בבתים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

הנה חוסר ההיכרות שלך עם אוכלוסיות אחרות.

 

לפחות נושא הפנסיה והבט"ל נפתר, כבר לא עומדים בתור בדואר - הכסף עובר לחשבון הבנק. ואז הם הולכים לבנק פעם בשבוע או שבועיים ומושכים מזומן, ואם יש תשלום גדול כותבים צ'ק. המתקדמים ביניהם משתמשים בהוראות קבע, אבל יש לא מעטים שהולכים עם הפתקאות לשלם את חשבונות העיריה והחשמל והבזק במזומן, כמו שאמא שלי היתה עושה לפני 60 שנה (כדי לסבר את האוזן, להורים שלי היה כרטיס בנקומט וכרטיס אשראי בישראל בסביבות 1970 - כאשר אלה היו חידושים בארץ. לחם שלי אין עד היום).

 

ואמנם, קצת סטיה מהנושא, אבל משמעותי לגבי הפתרון של הזמנות מרחוק: אני מכיר אנשים בני 50 ואפילו בני 30 שחוששים לבצע הזמנות במרשתת או בטלפון, או להשתמש בכרטיס אשראי בכלל ובלי העברה פיזית בפרט.

  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...