Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

@asafasrafכי ההתפרצות השניה תגרום נזק הרבה יותר גדול מעיכוב הפתיחה בשבועיים. נחזור למשבצת אפס ועכשיו העסקים יסגרו שוב חכמה חוגץדשים.

 

אתה עדיין חי באוירת סוף קורונה, אבל אנחנו שוב במרס. אם עכשיו תנוהל כאן מדיניות כושלת בנוסח שוודיה או בריטניה בתחילת הדרך העסקים יחטפו פי כמה.

 

בינתיים נראה שההתפרצות כוללת עןד ועוד מוקדים, כך ששיטת סגירה נקודתית תפעל לכמה ימים פה ושם אבל לא לטווח ארוך. שאל את האיטלקים כמה היתה יעילה הטלת סגר על מוקדי ההתפרצות בפברואר - מרס. זה היה כשלון קולוסאלי. אצלנו זה פעל כיוון שהסגר המקומי היה החמרה נקודתית זמנית בזמן שכל המדינה היתה בסגר קל.

 

ועניין אחרון, מספר המתים הקטן אצלנו נובע כנראה משילוב של אוכלוסיה צעירה וסגירה מוקדמת שאפשרה למערכת הבריאןת להמשיך לתפקד. לאור המספרים שפורסמו שלשום לא היינו רחוקים מקריסה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, ChemGuy85 כתב:

 

ֿלמה נדבקת דווקא לבני 70? גם בני 60 מתים בוא נסגור אותם בבית. גם בני 50 מתים. גם בני 30 עם מחלות רקע מתים.

 

ֿבפועל הרבה יותר פשוט לסגור מקומות בעלי פוטנציאל הדבקה גדול + להתחיל לאכוף ברצינות את נושא המסכות ושמירה על מרחק.

 

 

הרבה יותר פשוט שכל מי שבסיכון ישב בבית

אם בכל עסק 25\1 הוא בסיכון, עדיף לבודד אותו מאשר את כל העסק  (והגזמתי. יש עסקים שבנויים 100% על צעירים בריאים ואין סיבה שיסגרו)

מן הסתם

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 5 דקות, David32 כתב:

סבא וסבתא שלך סיפרו לך שהוא היה מפחיד?

האמת שהיה להם בסדר גמור,הם שמחים שעלו לארץ כי אחרי נפילת ברה"מ הכל שם התדרדר.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 6 דקות, sperial כתב:

אבל אנחנו שוב במרס.

מקווה שעוד שבועיים לא יתברר שטעיתי.

אבל אתה שוב ממש ממש מגזים, חכה כמה ימים נראה אם יש טרנד עולה או לא.

 

לפני 8 דקות, sperial כתב:

לאור המספרים שפורסמו שלשום לא היינו רחוקים מקריסה

על מה אתה מדבר.

 

 

 

 

לפני 3 דקות, halperin96 כתב:

האמת שהיה להם בסדר גמור

גם לשלי היה בסדר גמור, והם לא היו ילדים בתקופת סטאלין.

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

לגבי הבתי ספר

במקום לסגור את המדינה בגלל כמה מורים או תלמידים חולים

שיחנכו את המורות המטומטמות האלה שחייבות לשבת אחת עם השניה כל הזמן בבית ספר.

מה זה עוזר שעשו קפסולות ושעות ספציפיות לכל כיתה שיכולה לצאת להפסקה

אם בסוף תלמיד אחד גורם ל 10 מורות להיות בבידוד ?

 

פורסם (נערך)

היה מחקר של כלכלנים שפורסם במארקר וצוטט כאן, ונתן את המספרים המציאותיים של כושר מערכת הבריאות להנשים חולי קורונה. בקיצור, בניגוד לכל מיני סיפורים, היכולת מסצכמת ב-250 מונשמים, וישראל הגיעה ל-150. אילו התגובה ההתחלתתית היתה פחות חריפה סביר שהמערכת היתה קורסת.

 

ומה שיותר חשוב, היכולת לא השתפרה. כדי להגיע ליכולת של 350 מונשמים צריך להכשיר 200 רופאים ו-1000 אחיות, וגיוס מלא של מערכת הבריאות לטיפול במצבי חירום בלבד יאפשר הנשמת עד 500 חולים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
@asafasrafכי ההתפרצות השניה תגרום נזק הרבה יותר גדול מעיכוב הפתיחה בשבועיים. נחזור למשבצת אפס ועכשיו העסקים יסגרו שוב חכמה חוגץדשים.
 
אתה עדיין חי באוירת סוף קורונה, אבל אנחנו שוב במרס. אם עכשיו תנוהל כאן מדיניות כושלת בנוסח שוודיה או בריטניה בתחילת הדרך העסקים יחטפו פי כמה.
 
בינתיים נראה שההתפרצות כוללת עןד ועוד מוקדים, כך ששיטת סגירה נקודתית תפעל לכמה ימים פה ושם אבל לא לטווח ארוך. שאל את האיטלקים כמה היתה יעילה הטלת סגר על מוקדי ההתפרצות בפברואר - מרס. זה היה כשלון קולוסאלי. אצלנו זה פעל כיוון שהסגר המקומי היה החמרה נקודתית זמנית בזמן שכל המדינה היתה בסגר קל.
 
ועניין אחרון, מספר המתים הקטן אצלנו נובע כנראה משילוב של אוכלוסיה צעירה וסגירה מוקדמת שאפשרה למערכת הבריאןת להמשיך לתפקד. לאור המספרים שפורסמו שלשום לא היינו רחוקים מקריסה.

א. אתה מגזים.
ב. התפרצות שניה ממש לא תגרום יותר נזק.
ג. אין סיכוי שבעולם שאנשים יתנו יד לסגירה נוספת של כל המשק.
ד. גם עם המספרים של חודשים מרץ- אפריל המדינה ידעה להתמודד די בקלות.
ה. עם שמיים סגורים לא חושב שתהיה כאן קטסטרופה.
ו. האיטלקים שונים מאיתנו בכל כך הרבה מובנים (הגיל החציוני בישראל הוא 30 כשבאיטליה הוא 47), כנ״ל רוב מדינות אירופה.
ז. ברגע שביבי יבין שאין משהו יותר טוב להפחיד את הציבור, הקורונה תחזור לכותרות של כל המהדורות.
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

עם כל ההבדלים בינינו לבין איטליה אני לא מדבר על התמותה אלא על קצב התפשטות המחלה. מה שקרה היה שבתחילה האיטלקים הטילו סגר מוגבל על כמה מוקדים בלומברדיה וונטו, אבל זה לא עזר, תוך ימים בודדים הם נאלצו להטיל סגר כללי כי הנגיף הוסיף להתפשט בקצב מהיר גם מחוץ לאזורים אלה. מכאן אני מסיק שהרעיון לסגור מוקדי התפרצות ולהמשיך חיים רגילים בשאר המדינה נדון לכשלון, מה גם שישראל יותר צפופה והאוכלוסיה לא ממושמעת.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 5 דקות, sperial כתב:

היה מחקר של כלכלנים שפורסם במארקר וצוטט כאן, ונתן את המספרים המציאותיים של כושר מערכת הבריאות להנשים חולי קורונה. בקיצור, בניגוד לכל מיני סיפורים, היכולת מסצכמת ב-250 מונשמים, וישראל הגיעה ל-150. אילו התגובה ההתחלתתית היתה פחות חריפה סביר שהמערכת היתה קורסת.

 

ומה שיותר חשוב, היכולת לא השתפרה. כדי להגיע ליכולת של 350 מונשמים צריך להכשיר 200 רופאים ו-1000 אחיות, וגיוס מלא של מערכת הבריאות לטיפול במצבי חירום בלבד יאפשר הנשמת עד 500 חולים.

 

היום כבר הבינו שלא כל מי שהונשם באמת היה צריך הנשמה

הנשמה לא באמת מצילה את כולם ויש אנשים שצריכים טיפול מסוג אחר

לפני 3 דקות, sperial כתב:

עם כל ההבדלים בינינו לבין איטליה אני לא מדבר על התמותה אלא על קצב התפשטות המחלה. מה שקרה היה שבתחילה האיטלקים הטילו סגר מוגבל על כמה מוקדים בלומברדיה וונטו, אבל זה לא עזר, תוך ימים בודדים הם נאלצו להטיל סגר כללי כי הנגיף הוסיף להתפשט בקצב מהיר גם מחוץ לאזורים אלה. מכאן אני מסיק שהרעיון לסגור מוקדי התפרצות ולהמשיך חיים רגילים בשאר המדינה נדון לכשלון, מה גם שישראל יותר צפופה והאוכלוסיה לא ממושמעת.

 

מספיק עם ההשוואות האלה לאיטליה ולכל מדינה

האוכלוסיה היא לא אותה אוכלוסיה וזה משפיע על קצב ההדבקה

אף אחד לא משתף אותנו כאן מי הם החולים

בסוף נגלה שהעליה היא בגלל כמה "זרים" בת"א שעושים מה שבא להם

אז שיסגרו אותם, או יעשו מה שהציעו כבר מזמן לעשות איתם ולא יישמו

פורסם (נערך)

בינתיים עדיין אין טיפחל אחר. הכלורוקוין והאנטיביוטיקה הוכחו כלא יעילות ויש חשד שהן מעלות תמותה, יעילות הרמדסיוויר מוגבלת מאד ואני לא יודע כמה הוא זמין (תרופה חדשה, איני יודע מה קצב הייצור) וההנשמה עוזרת לכמחצית הנזקקים לה. עכשיו מתחיל סיפור התרופות נוגדות קרישה, אבל גם התחום הזה עדיין בחיתוליו ואפילו בקצב המהיר בו מתבצעים המחקרים על הקורונה ייחלפו כמה שבועות עד שיתברר למי הוא מועיל וכיצד לתת אותו.

 

@Transporterבינתיים מתברר שהזרים מדרום תל אביב הם מורים ותלמידים בתיכון בירושלים, משפחה מאור יהודה, ותלמידים מבת ים. התאוריות שלך לא מחזיקות מים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

"הטיפול האחר" לחולים במצב קשה בנתיים זה מכונת אקמו. ויש כאלה כמה עשרות בלבד בכל המדינה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 1 דקה, vladclar כתב:

"הטיפול האחר" לחולים במצב קשה בנתיים זה מכונת אקמו. ויש כאלה כמה עשרות בלבד בכל המדינה.

 

אם הוכח שעל חולים מסויימים הנשמה לא עובדת, אין סיבה להנשים אותם ולתפוס מכונה

 

פורסם
לפני 31 דקות, Transporter כתב:

 

הרבה יותר פשוט שכל מי שבסיכון ישב בבית

אם בכל עסק 25\1 הוא בסיכון, עדיף לבודד אותו מאשר את כל העסק  (והגזמתי. יש עסקים שבנויים 100% על צעירים בריאים ואין סיבה שיסגרו)

מן הסתם

 

you-keep-using-that-word.jpg

  • אהבתי 1
פורסם
 
אם הוכח שעל חולים מסויימים הנשמה לא עובדת, אין סיבה להנשים אותם ולתפוס מכונה
 
לא הוכח שום דבר. אני כבר לא מדבר על הקלות בה אתה שולח אנשים לעולם הבא, אפילו בלי שמנסים להציל אותם. לא יחברו רק אם לא יהיה לאן לחבר ( כמו בכל מדינה נורמלית ).
אגב, רק בעזרת אקמו החזירו לחיים גם כמה צעירים, שהיו מחוברים אליה בין שבוע ל 10 ימים.
  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, vladclar כתב:

לא הוכח שום דבר. אני כבר לא מדבר על הקלות בה אתה שולח אנשים לעולם הבא, אפילו בלי שמנסים להציל אותם. לא יחברו רק אם לא יהיה לאן לחבר ( כמו בכל מדינה נורמלית ).
אגב, רק בעזרת אקמו החזירו לחיים גם כמה צעירים, שהיו מחוברים אליה בין שבוע ל 10 ימים.

 

אני לא שולח אף אחד..אני לא רופא

רופאים אמרו שהגיעו למסקנה שההנשמה של חלק מהאנשים הייתה מיותרת כי זה לא מתאים להם ואפילו מחמיר את מצבם

אם זה לא מתאים להם אין טעם להנשים אותם. ימצאו פתרון אחר

זה כמו כל טיפול שלא מומלץ לחולה מסויים ואתה מחליט שהרופא החליט להרוג אותו

עריכה אחרונה על ידי Transporter
×
×
  • תוכן חדש...