Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
Just now, ChemGuy85 כתב:

 

אם הציבור לא מגלה אחריות מה תעשה? בסופו של דבר זה מקרה של הביצה והתרנגולת. 

 

כמה שיורדים על הציבור החרדי אצלנו בסניף השני של המשרד בירושלים כמעט כולם עם מסכה כי כמעט לכולם יש משפחה בארה"ב/בריטניה/צרפת וכמעט כולם מכירים מישהו שמת מקורונה. 

 

כאן בארץ שמח כפיים חגיגה. 

 

אמרו חזרה הדרגתית לשגרה אז אמרו. בפועל כמעט כל המגבלות והנחיות נזרקו לפח כעבור מספר שבועות והעדר פרץ החוצה מהכלובים. 

 

עוד פעם

אתה לא תסגור מדינה בגלל שכמה אמהות לא השגיחו על הילד והוא טבע בבריכה

בסופו של יום זאת אחריות של האמא ואתה לא תהרוס את החיים שלך בגלל אמא מטומטמת

אתה לא תבטל לאנשים את הכלי רכב בגלל ששוכחים ילדים ברכב

זה עצוב וחבל על הילד אבל לא תעניש מדינה שלמה בגלל זה.

 

אתה מבוגר ובא לך בכוח להדבק? תדבק..אם תחיה תחיה אם לא אז תמות

 

אל תדאג רוב הילדים מהגימנסיה יעברו את זה בשלום

לפני 1 דקה, sperial כתב:

אבל בדרך מהרכב למסעדה, אלא אם אתה חונה ליד השולחן. וגם במסעדה עצמה, בעת שאינך אוכל. אל תשכח שבמסעדה עוברים עוד אנשים, כולל אנשי צוות ואורחים אחרים, ואתה לא יודע את מי אתה מדביק.

 

דרך אגב, במהדורת החדשות האופטימית בערוץ 12, מרבית אנשי צוות המסעדות היו ללא מסיכות וכנראה גם כפפות. היוצא מהכלל (לחיוב) היה החרדי שהכין סוגי טשולנט. 

 

אם אתה מכיר את רחוב הארבעה אתה בטח יודע איפה חונה מי שבא למסה

אפילו אלה שחונים כחוק לא חונים יותר מ 40 מטר רחוק מהמסעדה

 

הייתי היום בבוקר ב CLARO בשרונה, המלצר היה עם השקף הזה על הפנים

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, sperial כתב:

היוצא מהכלל (לחיוב) היה החרדי שהכין סוגי טשולנט. 

 

בכלל שמתי לב שהרבה מאוד חרדים הולכים עם מסכה כמו שצריך. לדעתי רבים מהם מכירים מישהו שמת מקורונה. תשמע מזכירה שלנו מ-New Jersey איבדה שני חברים. עובדת אחרת אצלנו איבדה דוד בצרפת. עובדת נוספת איבדה מספר קרובי משפחה בבריטניה. קורונה פגעה קשה מאוד בקהילות חרדיות בחו"ל. 

 

 

לפני 3 דקות, Transporter כתב:

 

עוד פעם

אתה לא תסגור מדינה בגלל שכמה אמהות לא השגיחו על הילד והוא טבע בבריכה

בסופו של יום זאת אחריות של האמא ואתה לא תהרוס את החיים שלך בגלל אמא מטומטמת

אתה לא תבטל לאנשים את הכלי רכב בגלל ששוכחים ילדים ברכב

זה עצוב וחבל על הילד אבל לא תעניש מדינה שלמה בגלל זה.

 

עוד פעם אתה מסרב לקלוט שכל הדברים האלה לא מדביקים אנשים אחרים!!! 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, halperin96 כתב:

שנייה אני אלך לשאול אותם.

 

יש לך מאגר בלתי נגמר של יציאות מעיקות...

 

אין שום סיבה להסתובב עם מסכה במסעדה כשיש לך כוס יין ביד או אוכל בצלחת

אתה לא תוריד ותחזיר אותה רק בשביל להצטלם יפה במידה ויבואו מהחדשות לעשות ביקורת

גם ככה יש רעש. אף אחד לא באמת יכול לדבר ככה כשיש לו מסכה על הפנים ואני לא חושב שמישהו מצפה או אוכף את זה

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
Just now, Transporter כתב:

 

אין שום סיבה להסתובב עם מסכה במסעדה כשיש לך כוס יין ביד או אוכל בצלחת

אתה לא תוריד ותחזיר אותה רק בשביל להצטלם יפה במידה ויבואו מהחדשות לעשות ביקורת

זה לא היה מכוון אליך.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

עוד פעם אתה מסרב לקלוט שכל הדברים האלה לא מדביקים אנשים אחרים!!! 

 

וזאת האחריות האישית שאני מדבר עליה

אם מי שבסיכון ישמור על עצמו , הוא יקטין משמעותית את הסיכוי להדבק.

אז מי שישאר בחוץ זה מי שרוב הסיכויים שיעבור את המחלה מבלי לשכב במיון אפילו

אם אתה בן 70+ ואתה בוחר להסתובב בשוק, בקניון, להתערבב, להסתובב באוטובוסים וברכבות אתה לא שומר על עצמך

אין סיבה לסגור את המדינה בגלל מטומטם כזה

כי במידה ויסגרו אותה גם המטומטם וגם אנחנו נשב בבית

במידה ולא יסגרו אותה, רק המטומטם ישב

פורסם
לפני 4 דקות, Transporter כתב:

אל תדאג רוב הילדים מהגימנסיה יעברו את זה בשלום

 

אתה חותם על זה ד"ר טרנספורטר? מה לגבי אבא ואמא שלהם? סבא וסבתא? 

פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, halperin96 כתב:

זה לא היה מכוון אליך.

 

 

יודע, עניתי לו 

אני משתדל כשמגיע למסעדה להחנות על הדלת

וגם אם צריך ללכת 20-30 מטר

אני לא הולך ומחבק אנשים זרים בדרך כדי להדבק מהם

לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

 

אתה חותם על זה ד"ר טרנספורטר? מה לגבי אבא ואמא שלהם? סבא וסבתא? 

 

הם לא אמורים לפגוש את סבא וסבתא שלהם

כתבתי את זה כמה פעמים רק ביומיים האחרונים

אם אתה בן 70 80 90

אין שום סיבה שתפגש עם הנכדים שלך

אתה רוצה לפגוש אותם, תפגשו דרך המרפסת, תשמרו על 3-4 מטר

אם אתה מתעקש לחבק אותם זה כבר בעיה שלך

 

וכן אתה תראה שהילדים יעברו את זה בשלום

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

 

וזאת האחריות האישית שאני מדבר עליה

אם מי שבסיכון ישמור על עצמו , הוא יקטין משמעותית את הסיכוי להדבק.

אז מי שישאר בחוץ זה מי שרוב הסיכויים שיעבור את המחלה מבלי לשכב במיון אפילו

אם אתה בן 70+ ואתה בוחר להסתובב בשוק, בקניון, להתערבב, להסתובב באוטובוסים וברכבות אתה לא שומר על עצמך

אין סיבה לסגור את המדינה בגלל מטומטם כזה

כי במידה ויסגרו אותה גם המטומטם וגם אנחנו נשב בבית

במידה ולא יסגרו אותה, רק המטומטם ישב

 

ברור כי הוא צריך לשבת בבית בכלוב שנה וחצי עד שיהיה חיסון בזמן שאתה אחרי חודשיים של סגר כמעט קפצת מהמרפסת במגדל שלך יחד עם המנגל והוואגיו. תעשה טובה נאה דורש נאה מקיים. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 42 דקות, ChemGuy85 כתב:

אני רוצה בדיקת נוגדנים. שלושה שבועות של שיעול ולילות ללא שינה בפברואר אני זוכר עד היום.

אם אתה הולך לכיוון של מימון המונים, מבטיח לתרום כמה שקלים לכל בדיקה שתזדקק לה.

לפני 28 דקות, ChemGuy85 כתב:

זהו שחררו את הקופים מהכלובים. ישראלים זה עם של או גז עד הרצפה או ברקס מלחמה. אין אמצע. רובם בכלל ישבו חודשיים בבית מובטלים, אבל איך שפתחו ישר רצו לבזבז את הכסף שאין להם. 

מאיפה אתה תמיד יודע כמה כסף יש לכולם?

אחוז כזה או אחר מאלו שאין להם חזרו בכלל להורים.

ומאלו שנשארו ויוצאים יש הכל מהכל.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

ברור כי הוא צריך לשבת בבית בכלוב שנה וחצי עד שיהיה חיסון בזמן שאתה אחרי חודשיים כמעט קפצת מהמרפסת במגדל שלך יחד עם המנגל והוואגיו. תעשה טובה נאה דורש נאה מקיים. 

 

בוא נחשוב מה עדיף ?

שרק אנשים בני 70+ עם מחלות רקע ישבו בבית עד שיהיה פתרון

 

או ש 10 מליון תושבים ישבו בבית ?

אני חושב שהאפשרות הראשונה

 

רק מי שבסיכון צריך להיות בבידוד. מי שלא בסיכון יכול להיות חופשי

אין שום סיבה להעניש אנשים בריאים. צריך לדאוג שהמבוגרים יתבודדו וזהו

יש משלוחים, לרובם יש ילדים ונכדים שידאגו להם. זה המצב כרגע

 

מה עדיף לי, להתחתן בלי שסבא שלי יגיע

או לא לעשות חתונה בכלל ?

תן לחשוב

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

לא יודע אם כבר עלה פה (הפעם מדביק את הטקסט):

 

https://www.themarker.com/coronavirus/.premium-1.8815113

 

 

"שהילדים יידבקו מיד, ושידביקו גם את האחים ואת ההורים": לנצל את הקיץ לחסינות עדר

מתגבשת אופוזיציה מדעית מובהקת למשרד הבריאותמודל הסגר הכללי נדחק לעמדת מיעוטמרבית מומחי המגיפות סבורים כי הסגר החמיר את מצבה של ישראל, ואם לא נדאג לחסינות של צעירים במהלך הקיץ, נקבל בחורף הבא אפקט משולב של שפעת וקורונה גם יחד

פורסם
לפני 22 דקות, Transporter כתב:

אותם אין לי שום בעיה שיבודדו

הם לא קשורים בשום צורה לאנשים שגרים ברמת אביב, פארק צמרת, צהלה וכו'

בוודאי. הם גרים בתל אביב. אתה גר בפרבר שכדי להגיע ממנו למסעדה הקרובה אתה צריך רכב.

אין שום הבדל מבחינת תחושה של חיי עיר בין מי שגר בצהלה, פארק צמרת, רמת אביב או גבעתיים. והאמת? גבעתיים אפילו עדיפה מהרבה בחינות.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, Transporter כתב:

 

בוא נחשוב מה עדיף ?

שרק אנשים בני 70+ עם מחלות רקע ישבו בבית עד שיהיה פתרון

 

או ש 10 מליון תושבים ישבו בבית ?

אני חושב שהאפשרות הראשונה

 

רק מי שבסיכון צריך להיות בבידוד. מי שלא בסיכון יכול להיות חופשי

אין שום סיבה להעניש אנשים בריאים. צריך לדאוג שהמבוגרים יתבודדו וזהו

יש משלוחים, לרובם יש ילדים ונכדים שידאגו להם. זה המצב כרגע

 

אופציה שלישית 10 מיליון תושבים יצאו לרחוב עם מסכה, ישמרו מרחק, לא יתקהלו, יתנהגו לפי הכללים ואז כולנו נוכל לשרוד את זה איכשהו עד שיהיה חיסון. ובוא, בפעם ה-30 הסיכון הוא לא רק לבני 70+ אלא גם לאנשים צעירים יותר וכנראה גם לילדים על סמך מחקרים חדשים שמתפרסמים. 

 

נכדים ילכו לעשות להם קניות בסופר?

מה לגבי ביקורים בקופת חולים?

מה לגבי הזמנה של אנשי מקצוע?

מה לגבי התאווררות?

הנזקים הפסיכולוגיים של סגר ממושך וניתוק מהחברה?  

 

עזוב על מה אתה מדבר בכלל אתה לא הצלחת לשרוד חודשיים בבית ותראה באיזה קלות אתה תומך בכליאה של מיליון בני אדם בבתים שלהם.

 

בוא נעשה את זה הפוך נאסור עליך לעבוד עד שיהיה חיסון, נשלם לך על הציוד ונשחרר את הקשישים? הנה אתה רואה זה יכול ללכת גם בכיון הפוך. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 2
פורסם
Just now, יבגניפ כתב:

בוודאי. הם גרים בתל אביב. אתה גר בפרבר שכדי להגיע ממנו למסעדה הקרובה אתה צריך רכב.

אין שום הבדל מבחינת תחושה של חיי עיר בין מי שגר בצהלה, פארק צמרת, רמת אביב או גבעתיים. והאמת? גבעתיים אפילו עדיפה מהרבה בחינות.

 

 

ברור שיש הבדל

ההזיות האלה בפלורנטין אלה אותם אנשים שחושבים שביבי המציא את הקורונה

רובם אנשים שלא באמת מעניין אותם כל הבלאגן סביב הקורונה, גם בזמן הסגר הם ירדו לגנים הציבוריים לעשן את הגוינט שלהם

רובם ילדים הזויים.

 

אלה לא אותם בעלי עסקים שגרים ברמת אביב או פארק צמרת או צהלה וכו ולדעתי לפחות כן כיבדו את ההנחיות

פורסם

אתה בעצמך לא מכבד את ההנחיות. פשוט עוטף את זה במאות פוסטים של הסברים למה אצלך זה שונה.

אבל עזוב, למה אני טורח.

בכל מקרה, תל אביב זה לא אתה. צר לי לאכזב אותך. אם כל ההזוים מפלורנטין יעזבו, תל אביב תהפוך לנס ציונה.

אם אתה או כל תושבי צהלה יעזבו ביחד, אף אחד לא ישים לב.

 

  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
×
×
  • תוכן חדש...