Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שקורה כרגע זה שממשלת ישראל מתנהלת כמו ממשלת בריטניה לפני 2.5 חודשים. טומנים את הראש בחול וחושבים להציל את הכלכלה. כמו שזה מצטייר - יצליחו להרוג גם את הכלכלה וגם את האזרחים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 2 דקות, asafasraf כתב:


יש מצב שלברסימנטוב או לגרוטו יש משתמש בפורום?
תפסיק לאכול את מה שמאכילים אותך.

תן לו הוא נהנה מזה.

לספר לכולם שכולנו נמות אם לא נסגור הכל ומיד ונסתגר בבתים עד 2033.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

מסיכות וריחוק חברתי? תראה לי איפה. ריחוק עוד נותר קצת. המסיכות נעלמו לגמרי, חוץ מאשר כאבזר אופנה על הסנטר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 דקות, sperial כתב:

 

דרך אגב, גם בבריטניה, שניסתה לדחות את הסגר ולנהל מדיניות של "חיסון עדר" עסקים נסגרו עוד לפני הסגר הפורמלי, כי לא היו צרכנים.

 

תפסיק לתת את זה כדוגמא

אתה מדבר איתי על לפני חודשיים כשפרסמו בכל העולם שרק אנשים עם המון מזל ישארו בחיים

מה רצית שאנשים יעשו? שילכו לבדוק אם זה נכון ?

היום אנחנו יודעים שלפחות בישראל זה לא המצב

מתוך 17,000 חולים מתו בקושי 300 וגם הם קשישים

אין שום סיבה שבנאדם בריא בן 45 יפחד לפתוח את הדלת לשליח

לפני 1 דקה, halperin96 כתב:

תן לו הוא נהנה מזה.

לספר לכולם שכולנו נמות אם לא נסגור הכל ומיד ונסתגר בבתים עד 2033.

 

הוא מדבר כאילו לא למדנו שום דבר בחודשיים האלה

כאילו ש 17,000 חולים זה לא מספר מספיק גדול כדי ללמוד ממנו מי הם האנשים שבאמת בסיכון

פורסם
לפני 2 דקות, sperial כתב:

מסיכות וריחוק חברתי? תראה לי איפה. ריחוק עוד נותר קצת. המסיכות נעלמו לגמרי, חוץ מאשר כאבזר אופנה על הסנטר.

אני מבין שלכתוב את ההודעה שלך 45763 פעם זה קל.

אבל אתה מילא לא קורא דעות של אחרים אז מה הטעם להגיב....

  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

בישראל זה המצב כיוון שהיה סגר, וכיוון שהאוכלוסיה יחסית צעירה ומערכת הבריאות לא הגיעה לרווייה. גם את ההצלחה היחסית בגרמניה מיחסים לפקטורים דומים - אם כי, מצד אחד, האוכלוסיה יותר מבוגרת מאשר אצלנו, אבל, צד שני, למערכת הבריאות רזרבות הרבה יותר גדולות מאשר אצלנו. 

 

ומה שממשלת ישראל עושה עכשיו זה בדיוק ניסוי עם כל האוכלוסיה. מה שקורה בימים האחרונים מטריד מאד, ואם המגמה הזו לא תפסק מהר הממשלה תאלץ לשנות כיוון.

 

@halperin96 אתה בעצמך כתבת הבוקר שאתמול בילית ואף אחד לא עטה מסיכה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ומה שאני אומר זה שהשוטרים צריכים להוציא את התחת מהתחנה ולעבור לחלק דוחות בקצב,או לגייס מערך הסברה אם לא רוצים לתת דוחות.

להגיע למצב שעסק מפחד מזה שבשטח שלו לא מבוצעות ההנחיות.

לפני 8 דקות, Transporter כתב:

 

הוא מדבר כאילו לא למדנו שום דבר בחודשיים האלה

כאילו ש 17,000 חולים זה לא מספר מספיק גדול כדי ללמוד ממנו מי הם האנשים שבאמת בסיכון

כנראה שאם היית יושב על תקציבית טובה או עובד ממשלתי לא היה מזיז לך גם עוד 30 סגרים.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

שכחת שאתה בישראל שבה אין משטרה, כיוון שראש הממשלה לא רוצה כזו?

 

בסופו של דבר צריך גם רצון של הממשלה לאכוף וגם כוח אדם ואמצעים לביצוע. כרגע שני הדברים לא קיימים. רביעיית שוטרים שהיתה נכנסת היום ל"מקס" בשער הכרמל היתה יוצאת משם כעבור 10 דקות עם שלל של 10,000 ש"ח, ושמיניה שהיתה נוכנסת שלשום ל"אושר עד" בחיפה היתה גורמת לסגירת העסק.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

אם באמת תהיה אכיפה חזקה של ההגבלות, יש מצב שהרבה עסקים יסגרו כי לא רווחי להפעיל אותם במתכונת כזו. אז סבבה, יהיו פחות הדבקות אבל גם יהיו יותר מובטלים ופחות כסף ממיסים בשביל לתמוך במובטלים ובשירותי הרפואה.

מה באמת צריך לעשות אי אפשר לדעת כי לא יודעים מה כל ההשפעות של המחלה עדיין.

כמו שזה נראה היום, חזרנו 90% לשגרה מבחינת פעילות. הקאנטרי נפתח, יש בריכות ומקלחות, אנשים בקושי מסתובבים עם מסכות (האמת שהיחידים שראיתי עם מסכות זה רק זקנים נותני שירות בחנויות) הפקקים חזרו, כל החנויות פתוחות. ההבדל היחיד זה בסניפי דואר שאנשים ממתינים ברחוב בחוץ במקום בפנים. 

ציפיתי שלקראת החג יחזרו לדבר על סגר כללי, כמו בחגים הקודמים. 

 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 18 דקות, sperial כתב:

בישראל זה המצב כיוון שהיה סגר, וכיוון שהאוכלוסיה יחסית צעירה ומערכת הבריאות לא הגיעה לרווייה. גם את ההצלחה היחסית בגרמניה מיחסים לפקטורים דומים - אם כי, מצד אחד, האוכלוסיה יותר מבוגרת מאשר אצלנו, אבל, צד שני, למערכת הבריאות רזרבות הרבה יותר גדולות מאשר אצלנו. 

 

ומה שממשלת ישראל עושה עכשיו זה בדיוק ניסוי עם כל האוכלוסיה. מה שקורה בימים האחרונים מטריד מאד, ואם המגמה הזו לא תפסק מהר הממשלה תאלץ לשנות כיוון.

 

@halperin96 אתה בעצמך כתבת הבוקר שאתמול בילית ואף אחד לא עטה מסיכה.

 

כתבתי לך כבר כמה פעמים ואכתוב שוב

כשיש 17,000 חולים, הסגר לא יכול להבריא או להחמיר את המצב שלהם

14000 החלימו לא בזכות הסגר !!! אלא בזכות המערכת החיסונית שלהם

בזכות זה שבגילאים מסויימים במצב בריאותי מסויים אתה פשוט עובר את המחלה בקלות !

 

רק צעירים בודדים נזקקו לאשפוז וגם אותם הצילו

אז אל תספר לי על סגר, זה לא מה שגרם לכל הצעירים להבריא

פורסם

למה סגר כללי? הממשלה רוצה לרצות את "העם".

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 53 דקות, sperial כתב:

תשאל את בוריס ג'ונסון ואת דונאלד טראמפ מה קורה כשלא סוגרים מדינה. בסוף סוגרים אותה , ומקבלים גם מתים וגם הרס כלכלי.

אוי אתה כזה דמגוג, זה משהו.

ההבדל בין המצב כרגע לבין מה שהיה כשטראמפ או ג'ונסון בחרו לקבל את ההחלטות שבחרו, זה שהמחלה דועכת במדינות רבות, כולל ישראל.

היה סגר בארץ. הוא נגמר. לא כי כולם פופוליסטים ורק לך איכפת מבריאות הציבור.

אלא כי יש אנשים שלא חיים במגזר הציבורי ואין מי שיממן להם את העץ הכסף.

וגם אם תכתוב עוד מאה פעם שזה הולך ביחד - האופציות בעולם הן לא סגר מוחלט או מוות וגופות ברחובות. 

מי שמקבל את ההחלטות מבין שלכל החלטה יש מחיר.

אתה בצורה מאוד ברורה לא. וההקצנות שלך ושל דומיך פה, זו אחת הסיבות, אם לא ה-סיבה, שבגללה אנשים מתנהגים בחוץ כמו שהם מתנהגים.

כשצועקים "זאב, זאב" נונ סטופ, קשה לשכנע אחר כך שכן, יש בעיה, אבל לא ברמה של חטיבות מילואים נכנסות לתל אביב ומפנות גופות כאילו אנחנו בדרך לחוות את הירושימה 2.

לזה, אגב, גם טרנסופרטר התייחס יותר מפעם אחת. אבל היה יותר חשוב להגחיך את הסגנון או לספר שהוא שונא את ההורים שלו.

 

 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 2 דקות, sperial כתב:

שכחת שאתה בישראל שבה אין משטרה, כיוון שראש הממשלה לא רוצה כזו?

עכשו אתה סתם פולט חרא למקלדת.

שחרר...

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, sperial כתב:

שכחת שאתה בישראל שבה אין משטרה, כיוון שראש הממשלה לא רוצה כזו?

 

בסופו של דבר צריך גם רצון של הממשלה לאכוף וגם כוח אדם ואמצעים לביצוע. כרגע שני הדברים לא קיימים. רביעיית שוטרים שהיתה נכנסת היום ל"מקס" בשער הכרמל היתה יוצאת משם כעבור 10 דקות עם שלל של 10,000 ש"ח, ושמיניה שהיתה נוכנסת שלשום ל"אושר עד" בחיפה היתה גורמת לסגירת העסק.

 

ראש הממשלה לא רוצה את המשטרה כשמדובר בו

לא כשמדובר באזרחים

 

אין לי מושג מאיפה אתה חושב שיגיע כסף לצהל ולמערכת הבריאות אם עסקים לא יעבדו

ומי יממן את כל אותם בעלי עסקים

או שאפשר פשוט לוותר על מליון מובטלים ולזרוק אותם לים

 

כבר עכשיו אנשים קיבלו סטירה ולמדו שמי שמשאיר את העובדים בעבודה ולא מוציא אותם לחלת מפסיד הכי הרבה

אז בסגר הבא כולם יעופו הבייתה לחלת

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 22 דקות, Transporter כתב:

 

בישראל בניגוד למדינות אחרות הציבור עצר את הסגר כבר הרבה לפני

כולם למעלה מודעים לזה והיה להם חודש לבחון את התוצאות וראו שהתוצאות לא כאלה גרועות

חוץ מזה

מהרגע שפתחו את איקאה וכל המסביב

עד שפתחו קניונים

ואז מסעדות

ואז חתונות

היו שבועיים בין לבין לבין

 

זה נקרא "רגרסיה לממוצע"  - שאתה מנסה לאלץ משהו שהוא מעבר לממוצע, הוא יחזיק פרק זמן מסויים , אבל כוחות השוק ישאפו לאיזון .

לכן במקומות שלא הנהיגו סגר - הציבור משך לכיוון הסגר ונמנע מלהגיע למסעדות וכדומה.

במקומות כמו בארץ שהסגר היה חונק מידי ומוגזם מידי , הציבור משך לכיוון פריצת הסגר . 

 

 

לפני 21 דקות, sperial כתב:

מה שקורה כרגע זה שממשלת ישראל מתנהלת כמו ממשלת בריטניה לפני 2.5 חודשים. טומנים את הראש בחול וחושבים להציל את הכלכלה. כמו שזה מצטייר - יצליחו להרוג גם את הכלכלה וגם את האזרחים.

 

נכון, לא יודע מה הסיבות לשינוי הכיוון הקיצוני , אבל אולי יש בזה משהו חכם.

גם משחררים במהירות את הכלכלה, שהמשק יזוז קצת.

וגם מתאמנים על גל שני בעונה שנוחה לספוג אותו, יולי אוגוסט - חם בחוץ, ילדים לא בבתי ספר,  בתי החולים לא עמוסים.

אחלה עונה לתיקון , נעבור גם שני קטלני בקיץ  - יהיה יותר קל להתמודד איתו.

הציבור יקבל את הכאפה לפרצוף  , וגל שלישי בנובמבר יהיה יותר קל להתמודד איתו. 

 

2 ציפורים במכה אחת 

×
×
  • תוכן חדש...