Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שצריך להעלות את הקנס ל500 שקל על מסיכה לאדם פרטי ול15,000 שקל לעסק שלא מקפיד.

אי אפשר לבודד את המבוגרים,זה לא עובד ככה.

 

לפני 3 שעות, sperial כתב:

הפתולוגיה היא חידה, ומה שמצטייר לי שהיא מגוונת מאד.

 

מכל מקום, בזמן האחרון מדברים הרבה על קרישי דם ובכלל פתולוגיה קשה בריאות. 

 

נראה כי יהיה צורך במכונות ההנשמה, בכל זאת אאל"ט כמחצית המונשמים שורדים. ולאור ההתנהגות שראיתי בטלויזיה בחגיגת פתיחת המסעדות, יחד עם כל ההתנהלות המופקרת הן של הממשלה והן של הציבור, הערכתי היא שהגל הזה יתרחש הרבה לפני החורף. אפילו תוך חודש. מקווה מאד שאתבדה.

היו המון מתים מבתי אבות,בסביבות ה50-40 איש,תטפל בתקלה הזו וכבר הורדת רבע מהמתים.

הסגירה והטיפול צריכים להיות נקודתיים ולא גורפים.

אין שום סיבה לסגור את מרכז תל אביב שמורכבת מצעירים ברובה אבל כן לתת יתר תשומת לב בבתי אבות ובמקומות בהם יש חיכוך בין אוכלוסיות כמו סופרים ובלי מרקחת.

 

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 44 דקות, Transporter כתב:

מנכל משרד הבריאות הבא הוא פרופסור שבא מהתחום (שכחתי איזה בית חולים)

גרוטו גם פרופסור מהתחום ואתה לא מרוצה ממנו בכלל. אז אתה יודע...

  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 11 דקות, halperin96 כתב:

אני חושב שצריך להעלות את הקנס ל500 שקל על מסיכה לאדם פרטי ול15,000 שקל לעסק שלא מקפיד.

אי אפשר לבודד את המבוגרים,זה לא עובד ככה.

 

לבודד לא נשמע טב

לשמור עליהם

אם תעשה לסבא שלך קניות פעם בשבוע

ואם כשתלך לבקר אותו בבית אבות תעמוד 2 מטר ממנו

וכו'

 

אני עשיתי לסבא שלי קניות עוד הרבה לפני הקורונה

 

Just now, David32 כתב:

גרוטו גם פרופסור מהתחום ואתה לא מרוצה ממנו בכלל. אז אתה יודע...

 

אתה ראית אותו אי פעם מביע דעה אישית שלו ?

אני ראיתי דוברות

פורסם
בתאריך 24.3.2020 בשעה 20:56, korola כתב:

 

יש לי מספיק אספקה לחודשיים, אני גר בבית קרקע,  יש חצר , יש חורשה צמודה 

 

 

זוכרים את החורשה הצמודה?  זאת שהחוגלות והדורבנים מסתובבים שם חופשי. 

אז השבוע הסתובב פה עוד מישהו מהפורום .. ורק עכשיו עליתי על זה. 

  • מעניין 1
פורסם
לפני 14 דקות, halperin96 כתב:

היו המון מתים מבתי אבות,בסביבות ה50-40 איש,תטפל בתקלה הזו וכבר הורדת רבע מהמתים.

הסגירה והטיפול צריכים להיות נקודתיים ולא גורפים.

אין שום סיבה לסגור את מרכז תל אביב שמורכבת מצעירים ברובה אבל כן לתת יתר תשומת לב בבתי אבות ובמקומות בהם יש חיכוך בין אוכלוסיות כמו סופרים ובלי מרקחת.

 

 

 

בדיוק

כמו שאמרתי

אם במקום לזרוק 80 מיליארד היו נותנים 5 מיליארד להעלת שכר עובדי בתי האבות כך שיצאו שבת כן שבת לא ובמשך שאר הזמן יגורו בבית אבות

היינו כנראה עם הרבה פחות מתים

כמובן לא לאפשר שום רוטציה, אותו עובד יכול לעבוד רק בבית אבות X ולא באחרים

ליצור מנגנון של קבלת סחורות בלי מגע יד אדם וכו'

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אם ואם ואם. ואם היו מקימים עיר מבודדת dome style עם אקוסיסטם עצמאי וזורקים לשם את כל המבוגרים המצב שלנו בכלל היה פגז, זה גם בטוח היה עולה פחות מ80 מיליארד. ואם היו שולחים את המבוגרים למצוא את עצמם כמו שהיו עושים פעם האסקימוסים אז בכלל לא היינו בבעיה הזאת.

 

יש פער (או במקרה הזה, כל השבר הסורי-אפריקאי) בין הרצוי למצוי. ובדיעבד כולם חכמים.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 2 דקות, Blaz00r כתב:

אם ואם ואם. ואם היו מקימים עיר מבודדת dome style עם אקוסיסטם עצמאי וזורקים לשם את כל המבוגרים המצב שלנו בכלל היה פגז, זה גם בטוח היה עולה פחות מ80 מיליארד. ואם היו שולחים את המבוגרים למצוא את עצמם כמו שהיו עושים פעם האסקימוסים אז בכלל לא היינו בבעיה הזאת.

 

יש פער (או במקרה הזה, כל השבר הסורי-אפריקאי) בין הרצוי למצוי. ובדיעבד כולם חכמים.

 

יש המון פערים בעיקר בגלל אלה שניהלו את המשבר

אבל בטוח שבפעם הבאה יהיה יותר טוב

פורסם (נערך)

למה לצאת ?

יש לי כל מה שצריך פה.  שופרסל מביאים לפה הכל.

והעירייה מפנה מפה את כל הזבל.  

 

והמדינה מספקת פעימות , מה צריך יותר מזה?

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם
לפני 7 דקות, korola כתב:

למה לצאת ?

 

 

לא יצאת מהבית בכלל מאז שהמגפה התחילה?

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם
Just now, korola כתב:

בית זה מושג מופשט,  מזכיר לך שלא מדובר בדירת 100 מטר בקומה 14 בתל אביב

 

אז לא יצאת :)

 

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם
לפני 5 דקות, korola כתב:

אני יכול לצאת מהבית , ולצעוד 5 ק"מ בלי לפגוש אף אחד. 

ולא לעבור ליד שום בית אחר.

ובדרך לצלם את תל אביב 

 

IMG-20200417-WA0019.jpg.e27d34c3b580574cdaedd489eb30bf56.jpg

 

פה נגיד בחיים לא היה לי אומץ להסתובב

 

פורסם (נערך)

לדעתי האשכול מיצה את עצמו. קורולה יצא מקופסא, יבגניפ  בדרך לפאב ו-m3x7r3m3 מאחריו ואת טראנספורטר האכלנו קש.

 

אני מברך את כול המשתתפים באשכול בבריאות והרבה סקס.

עריכה אחרונה על ידי מרק10
  • מצחיק 1

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...