Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, sperial כתב:

מי שחושב שהוא צעיר ובריא ימשיך להסתובב, עד שחחטוף את הקורונה ואתה עם החליםה הלבנה יצטרכו לסובב אותו במיטה.

 

אני מעריך שאם ההתנהלות לא תשתנה מה שקורולה צופה יתרחש תוך חודש, מכסעמום חודשיים, ואז יקח 6 חודשים עד שהעסקים יתחילו להפתח, וגם זה אם יוטל סגר יעיל. מה שהיה עד כה זה משחק.

 

תבדוק בבקשה כמה מתוך המאושפזים היו צעירים ובריאים

על המתים אני כבר לא מדבר כי ברור לנו שאפשר לספור על יד אחת כמה צעירים אם בכלל היו שם

בינואר האחרון הייתה לי שפעת עם חום שהגיע ל 39.5 והייתי ככה 3-4 ימים עד שהתחיל לרדת

לא התפנתי למיון ישבתי בבית, היה מבאס ולאט לאט זה נגמר

עושה רושם שזה מה שקורה למי שצעיר וחולה בקורונה

 

סגר לא יהיה

למה ? לעסקים שהיו סגורים 3-4 חודשים יקח כמה חודשים טובים להתחיל לחזור לשגרה הכלכלית

אם יעשו עוד סגר ירסקו אותם לגמרי

כבר אין מאיפה להזרים מתנות לשוק

לפני 3 שעות, ChemGuy85 כתב:

 

וואי וואי רק אל תאיים בבקשה.

 

אבל הוא צודק

עוד לא התחלנו עם ההשלכות ותראה כמה מסעדות כבר הודיעו שלא יוכלו לפתוח

חכה, עוד לא התחלנו עם חנויות בקניון שפתחו לפני חודש ובנו על זה שהכל יחזור לשיגרה מהר

בוא נראה עוד חודשיים, כשהם יבינו שאנשים כבר לא יכולים לזרוק 2000-3000 בחנות בגדים סטנדרטית, 

שגם חנויות בגדים בקניון רמת אביב לא עושות את המחזורים שעשו קודם

עסקים יתחילו להסגר

ואז נראה מי יכול לעשות עוד סגר

 

לפני 1 שעה, sperial כתב:

הגל השני כבר התחיל. בשקט בשקט - אבל הפופוליסטים שולחים אנשים לבלות. זה בדיוק המרשם לתסריט איטלקי. וכרגע ביבי מפחד מהמסעדנים.

 

הבעיה היא שבמקום לחכות שבועיים אחרי גל של הקלות ולבדוק מה מתרחש משחררים כל יום עוד משהו, ואז, כאשר יש התפרצות (והיא כבר התחילה) קשה להצביע על המקור המדוייק ויש צורך להטיל מגבלות רחבות.

 

הבעיה היא שעם ישראל חוגג את סוף הגל הראשון בלי להבין שהגל השני כבר החל, ושאם לא יתנהלו כמו שצריך כעת ישלמו כפל כפליים. דרך אגב, יתכן שלמדינה יהיה יותר קל להטיל סגר קל ולא לשלם פיצויים, אבל מקומות הבילוי ישארו ריקים כיוון שאנשים יבינו ששם הם נדבקים. 

 

ביבי פשוט יודע שהשחרור כבר היה ב16/4 צאת פסח

הוא לא מטומטם, הוא מקבל דיווחים מהמשטרה  ויודע בדיוק מה קורה ברחובות, בבתים וכו'

אנשים מתכנסים כבר חודש ולא צריכים את הכותרת "בית קפה" כדי לשבת ליד אנשים אחרים בפארק או בים או באבן גבירול

 

לפני כשעה, korola כתב:

יש אנשים אופטימים שמחפשים תקווה ואור בכל דבר ויש אנשים פסימים שמחפשים את התרחיש הקיצוני ביום בכל דבר.

כנראה שהעולם מאוזן והולך בסוף באמצע. 

 

אני מודה, אני פסימי, לרוב התחזיות שלי לא מתממשות עד הסוף בגלל התנהגות של אנשים אחרים שמתנהגים אחרת ממה שצפיתי. 

כרגע יש נותונים מהעולם  - הנתונים האלה לא טובים, אבל האופטימים בוחרים להיאחז בנתון היחיד שיש מהארץ ולהתעלם מכל השאר,

וזה סבבה, כי זה מאפשר להם להמשיך לחיות את החיים ולגלגל את הכלכלה.

 

סביר להניח שלא יטילו סגר כללי כמו בגל הראשון , גם בכלל הנזק הכלכלי , גם בגלל שהציבור לא יעמוד בזה.

אבל כנראה יטילו סגרים על מקומות עם התפרצות חריגה, מעניין לראות מה יקרה שתל אביב תגיע לראש הטבלה ההדבקות (כי היא בדרך לשם).

האם התל אביבים מסוגלים לספוג סגר שהוא רק עליהם? או שזה עובד רק שיש התפרצות במקום אחר אז קל להגיד תסגרו רק את המצורעים, אנחנו רוצים להמשיך לחגוג.

 

לגבי התחזית של משאיות צבאיות עם גופות , התחזית הזאת תממש רק אם הצעירים ימשיכו להסתובב חופשי ולהידבק ללא היכר.

 

 

כבר באקסל מלפני חודשיים הייתה אפשרות להכניס סגר ברמות שונות, אבל מעולם לא הכנסתי מספרים מעל 80%.

 

 

קטעים , חשבתי שאתה לא קורא הודעות שלי... מוזר 

 

שיעשו סגר איפה שצריך

זה לא משנה אם זה תל אביב, רעננה, אשקלון או כפר יאסיף

בכל מקרה בתל אביב כמו בבית שמש וירושלים  יש  שכונות, אם יש בעיה עם שכונה מסויימת שיסגרו אותה

לפי המפה לא ראיתי שיש חולי קורונה אצלנו בשכונה

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 10 דקות, Transporter כתב:

שיעשו סגר איפה שצריך

זה לא משנה אם זה תל אביב, רעננה, אשקלון או כפר יאסיף

בכל מקרה בתל אביב כמו בבית שמש וירושלים  יש  שכונות, אם יש בעיה עם שכונה מסויימת שיסגרו אותה

לפי המפה לא ראיתי שיש חולי קורונה אצלנו בשכונה

 

זאת תגובה טובה, ברגע שתתחיל התפרצות בתל אביב, אז יהיו הודעות מקדימות בתקשורת.

זה לא שבאמצע הלילה יכניסו צבא ויסגרו את כל הכניסות והיציאות (כמו שעשו לשכונה בבית שמש או לבני ברק).

ידליפו מראש, יודיעו בתקשורת שתל אביב עברה לצבע אדום ושוקלים להטיל סגר מלא.

 

ואז מה יקרה? אלפי צעירים יברחו מתל אביב למשפחות שלהם בכל רחבי הארץ, נכון רובם יהיו בריאים והכל בסדר.

אבל כמה עשרות מהם יהיו חולים ללא תסמינים.  והם יגיעו לחיפה - יקפצו למכולת של ספריאל בבוקר.

יגיעו לעפולה, לטבריה, למודיעין , להרצליה. 

  • רעיון טוב! 2
פורסם (נערך)
לפני 34 דקות, halperin96 כתב:

אבל גם לסגור מדינה ולחכות שמשהו יקרה לא עובד.

עכשו יש לך מליון מובטלים שרבים לא חזרו לעבודה,יש קיצוצי שכר ורמץ החיים ירדה.

בסגר הבא יתווספו עוד,כמה אתה חושב שאפשר יהיה לספוג את זה?

 

זה לא עובד כי זקנים זה עם של עקשנים שבטוחים שהם יודעים הכל.

פחות ממושמעים מהצעירים אפילו.

תשאל את בוריס ג'ונסון ואת דונאלד טראמפ מה קורה כשלא סוגרים מדינה. בסוף סוגרים אותה , ומקבלים גם מתים וגם הרס כלכלי.

 

@Transporter שים  לב לכך שלא התיחסתי למספר החולים. התיחסתי לאלה שמצריכים אשפוז ביחידה לטיפול נמרץ. אם 12% מהם היו צעירים מדובר במספרים עצומים. אם תתחיל לפרוט כלאדם בן 40 עם יתר לחץ דם או השמנה ותגדיר אותו כמחוייב בידוד אתה למעשה סוגר את המשק. שום משק לא יכול להתקיים על בסיס בני 20-40, השכבה של בני 40-70 קריטית לקיומו. 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, korola כתב:

 

זאת תגובה טובה, ברגע שתתחיל התפרצות בתל אביב, אז יהיו הודעות מקדימות בתקשורת.

זה לא שבאמצע הלילה יכניסו צבא ויסגרו את כל הכניסות והיציאות (כמו שעשו לשכונה בבית שמש או לבני ברק).

ידליפו מראש, יודיעו בתקשורת שתל אביב עברה לצבע אדום ושוקלים להטיל סגר מלא.

 

ואז מה יקרה? אלפי צעירים יברחו מתל אביב למשפחות שלהם בכל רחבי הארץ, נכון רובם יהיו בריאים והכל בסדר.

אבל כמה עשרות מהם יהיו חולים ללא תסמינים.  והם יגיעו לחיפה - יקפצו למכולת של ספריאל בבוקר.

יגיעו לעפולה, לטבריה, למודיעין , להרצליה. 

 

זה בדיוק מה שהיה בבני ברק בית שמש ואלעד

ונכון להיום לפי הטבלאות יש ירידה בניק ברק ואלעד

בית שמש לא יודע

 

אבל כן

אני תומך בלעשות סגר איפה שיש בעיה.

זה הרבה יותר יעיל. סגר לשבוע שבועיים ולא חודשיים מיותרים

למה כל העסקים בישראל צריכים להסגר אם 70% מהחולים נמצאים בערים ספציפיות ? זה מטומטם

אני יכול להבטיח לך שהחולים בת"א לא נמצאים בפארק צמרת, רמת אביב, כוכב צפון או צהלה

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

כי בינתיים עבר חודש והמנהיגות המקומית הבינה שהסגר חיוני. הכפרים הערביים בגליל עשו את זה עוד יותר יפה, כיוון שהמנהיגות המקומית הגיבה מייד ולא גררה רגלים בטענה של אפליה. אבל בתל אביב חוגגים ורון חולדאי מעודד את זה, ואף אחד לא חושב על מה יקרה מחר. גם אם מישהו יינצל מהגל הנוכחי הוא יטבע בגל הבא, וכאמור, יש סמינים רעים שהוא כבר מתחיל. הלוואי ואתבדה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

 

זה בדיוק מה שהיה בבני ברק בית שמש ואלעד

ונכון להיום לפי הטבלאות יש ירידה בניק ברק ואלעד

בית שמש לא יודע

 

נכון , הם חטפו את הכאפה לפרצוף , הרבה מהם מפחדים להגיע לבית הכנסת בשבתות. 

הסירו להם את המגבלות, אבל רבים מהם מפחדים ולא חזרו לפעילות מלאה, רובם לא מפגרים.

 

ראיתי שמשרד הבריאות פרסם עוד 16 חולים חדשים , אבל כמו גנבים פרסמו את זה בשקט בלי הודעה בטלרגם.

אז אין לי מושג לאיזה יום הוסיפו אותם ואיפה הם התגלו. 

בכל מקרה נכנסים עכשיו ל 3 ימים של דיווחים לא אמינים, רק ביום ראשון בערב נקבל עידכונים נכונים.

 

פורסם
לפני 1 דקה, sperial כתב:

כי בינתיים עבר חודש והמנהיגות המקומית הבינה שהסגר חיוני. הכפרים הערביים בגליל עשו את זה עוד יותר יפה, כיוון שהמנהיגות המקומית הגיבה מייד ולא גררה רגלים בטענה של אפליה. אבל בתל אביב חוגגים ורון חולדאי מעודד את זה, ואף אחד לא חושב על מה יקרה מחר. גם אם מישהו יינצל מהגל הנוכחי הוא יטבע בגל הבא, וכאמור, יש סמינים רעים שהוא כבר מתחיל. הלוואי ואתבדה.

 

שוב

מי שחושב שההתכנסויות האלה התחילו לפני שבוע וחצי חי בבועה

כבר חודש אנשים מסתובבים ומתערבבים עם מי שבא להם

שוב, חבל שלא מפרסמים באיזה עיר נמצאים החולים, זה יכל לעזור מאוד

פורסם

כבר חודש מסתובבים ומתערבבים,
אבל מיום ליום כמות האנשים האלה גדלה וכמות המסיכות בשימוש הנכון יורדת.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני 15 דקות, sperial כתב:

תשאל את בוריס ג'ונסון ואת דונאלד טראמפ מה קורה כשלא סוגרים מדינה. בסוף סוגרים אותה , ומקבלים גם מתים וגם הרס כלכלי.

 

@Transporter שים  לב לכך שלא התיחסתי למספר החולים. התיחסתי לאלה שמצריכים אשפוז ביחידה לטיפול נמרץ. אם 12% מהם היו צעירים מדובר במספרים עצומים. אם תתחיל לפרוט כלאדם בן 40 עם יתר לחץ דם או השמנה ותגדיר אותו כמחוייב בידוד אתה למעשה סוגר את המשק. שום משק לא יכול להתקיים על בסיס בני 20-40, השכבה של בני 40-70 קריטית לקיומו. 

 

רגע כבר אני שולח לו הודעה בטינדר.

 

כלכלית עסקים לא ישרדו,ואנשים לא ישרדו.

 

במקום לבלבל את המוח על סגר שמתחילות לאכוף ריחוק חברתי ושימוש ,מסיכות.

שיסבסדו למבוגרים וקבוצות סיכון את הN95.

ייצא להם יותר זול מלהשבית שוב חצי מדינה.

 

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

לא צריך לסבסד N95 כיון שאף אחד לא ישתמש במסיכות האלה, בלתי אפשרי להתשמש בהן לאורך זמן. אני כבר לא מדבר על נושא הכמויות הנדרשות שאני לא יודע אם קיימות, כולל רזרבה לצוות הרפואי. מעבר לכך שמה שצריך זה לאכוף שימוש נכון במסיכות בד או כירורגיות כיוון שעיקר יעילות המסיכות היא בצד הפולט את הנגיף.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כמעט כל המדינות בעולם, בלי קשר לכמות המתים\חולים ליום, מתחילות בתהליכי יציאה מהסגר והודיעו על הקלות שונות. כנראה הבינו ש 1-2 אחוזי מתים מקורונה פחות מפחידים משואה כלכלית.

פורסם (נערך)

ההבדל הוא שמרבית המדינות עושות זאת באופן מסודר, עם צעדים מוגדרים מראש ועם בקרה על התוצאות. בישראל, כמו בישראל, מי שצועק משתחרר, ואף אחד לא בודק את ההשפעות. כרגע הממשלה ב-mode של "צאו ותבלו" ואדלשטיין מנסה להיות פופולרי, אז אנצנו צפויים לשלם ביוקר. גם כלכלית.

 

דרך אגב, גם בבריטניה, שניסתה לדחות את הסגר ולנהל מדיניות של "חיסון עדר" עסקים נסגרו עוד לפני הסגר הפורמלי, כי לא היו צרכנים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
כשהצבא יצטרך לפנות גופות אנשים לא יפתחו את הדלת לשליח מהסופר.

יש מצב שלברסימנטוב או לגרוטו יש משתמש בפורום?
תפסיק לאכול את מה שמאכילים אותך.
 
וואי וואי רק אל תאיים בבקשה.

כנראה שאתה מנותק מהקורונה הכלכלית שקרתה כאן ו״הרגה״ הרבה יותר מהנגיף עצמו. תמשיך להיות עיוור, לפעמים זה גם טוב.
  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 3
פורסם
לפני 2 דקות, sperial כתב:

ההבדל הוא שמרבית המדינות עושות זאת באופן מסודר, עם צעדים מוגדרים מראש ועם בקרה על התוצאות. בישראל, כמו בישראל, מי שצועק משתחרר, ואף אחד לא בודק את ההשפעות. כרגע הממשלה ב-mode של "צאו ותבלו" ואדלשטיין מנסה להיות פופולרי, אז אנצנו צפויים לשלם ביוקר. גם כלכלית.

 

דרך אגב, גם בבריטניה, שניסתה לדחות את הסגר ולנהל מדיניות של "חיסון עדר" עסקים נסגרו עוד לפני הסגר הפורמלי, כי לא היו צרכנים.

 

בישראל בניגוד למדינות אחרות הציבור עצר את הסגר כבר הרבה לפני

כולם למעלה מודעים לזה והיה להם חודש לבחון את התוצאות וראו שהתוצאות לא כאלה גרועות

חוץ מזה

מהרגע שפתחו את איקאה וכל המסביב

עד שפתחו קניונים

ואז מסעדות

ואז חתונות

היו שבועיים בין לבין לבין

פורסם
ההבדל הוא שמרבית המדינות עושות זאת באופן מסודר, עם צעדים מוגדרים מראש ועם בקרה על התוצאות. בישראל, כמו בישראל, מי שצועק משתחרר, ואף אחד לא בודק את ההשפעות. כרגע הממשלה ב-mode של "צאו ותבלו" ואדלשטיין מנסה להיות פופולרי, אז אנצנו צפויים לשלם ביוקר. גם כלכלית.
 
דרך אגב, גם בבריטניה, שניסתה לדחות את הסגר ולנהל מדיניות של "חיסון עדר" עסקים נסגרו עוד לפני הסגר הפורמלי, כי לא היו צרכנים.

בישראל לא הולכים על חסינות עדר, לכן אנשים עם מסיכות וריחוק חברתי.
בנוגע לממשלה שלנו- היא האשמה הראשית בכל הכאוס שיש כאן.
×
×
  • תוכן חדש...