Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הנה עוד הסבר איך ומה צריך לעשות, בלי להכניס את כולם לסגר.

 

ספריאל, אני מאוד מקווה בשבילך שאתה לא מסתמך על אקסלים של אדם שחושב שאם יש 2500 חולים בישראל, אז לכל  2000 איש אקראים שתבחר יש לך סיכוי של 50% למצוא חולה. 

 

 

 

  • מעניין 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

יש אנשים אופטימים שמחפשים תקווה ואור בכל דבר ויש אנשים פסימים שמחפשים את התרחיש הקיצוני ביום בכל דבר.

כנראה שהעולם מאוזן והולך בסוף באמצע. 

 

אני מודה, אני פסימי, לרוב התחזיות שלי לא מתממשות עד הסוף בגלל התנהגות של אנשים אחרים שמתנהגים אחרת ממה שצפיתי. 

כרגע יש נותונים מהעולם  - הנתונים האלה לא טובים, אבל האופטימים בוחרים להיאחז בנתון היחיד שיש מהארץ ולהתעלם מכל השאר,

וזה סבבה, כי זה מאפשר להם להמשיך לחיות את החיים ולגלגל את הכלכלה.

 

סביר להניח שלא יטילו סגר כללי כמו בגל הראשון , גם בכלל הנזק הכלכלי , גם בגלל שהציבור לא יעמוד בזה.

אבל כנראה יטילו סגרים על מקומות עם התפרצות חריגה, מעניין לראות מה יקרה שתל אביב תגיע לראש הטבלה ההדבקות (כי היא בדרך לשם).

האם התל אביבים מסוגלים לספוג סגר שהוא רק עליהם? או שזה עובד רק שיש התפרצות במקום אחר אז קל להגיד תסגרו רק את המצורעים, אנחנו רוצים להמשיך לחגוג.

 

לגבי התחזית של משאיות צבאיות עם גופות , התחזית הזאת תממש רק אם הצעירים ימשיכו להסתובב חופשי ולהידבק ללא היכר.

 

לפני 8 דקות, sperial כתב:

כבר מספר ימים עליה במספר המאובחנים החדשים. עוד מעט @korola יחדש את האקסלים שלו, רק שהפעם יכניס גם תסריטים עם סגר בדרגות שונות..

 

כבר באקסל מלפני חודשיים הייתה אפשרות להכניס סגר ברמות שונות, אבל מעולם לא הכנסתי מספרים מעל 80%.

 

לפני 4 דקות, יבגניפ כתב:

הנה עוד הסבר איך ומה צריך לעשות, בלי להכניס את כולם לסגר.

 

ספריאל, אני מאוד מקווה בשבילך שאתה לא מסתמך על אקסלים של אדם שחושב שאם יש 2500 חולים בישראל, אז לכל  2000 איש אקראים שתבחר יש לך סיכוי של 50% למצוא חולה. 

 

 

 

 

קטעים , חשבתי שאתה לא קורא הודעות שלי... מוזר 

  • מצחיק 1
פורסם
לפני 31 דקות, sperial כתב:

הגל השני כבר התחיל. בשקט בשקט - אבל הפופוליסטים שולחים אנשים לבלות. זה בדיוק המרשם לתסריט איטלקי. וכרגע ביבי מפחד מהמסעדנים.

 

הבעיה היא שבמקום לחכות שבועיים אחרי גל של הקלות ולבדוק מה מתרחש משחררים כל יום עוד משהו, ואז, כאשר יש התפרצות (והיא כבר התחילה) קשה להצביע על המקור המדוייק ויש צורך להטיל מגבלות רחבות.

 

הבעיה היא שעם ישראל חוגג את סוף הגל הראשון בלי להבין שהגל השני כבר החל, ושאם לא יתנהלו כמו שצריך כעת ישלמו כפל כפליים. דרך אגב, יתכן שלמדינה יהיה יותר קל להטיל סגר קל ולא לשלם פיצויים, אבל מקומות הבילוי ישארו ריקים כיוון שאנשים יבינו ששם הם נדבקים. 

מקומות הבילוי לא יישארו ריקים.

מתוך 17000 חולים מתו 250,ורובם המוחלט מקבוצת גיל מסוימת בשילוב עם מחלות רקע קשות.

 

כל עוד הברים והמסעדות יהיו פתוחים הם יהיו מלאים.

אף אחד לא יוותר על החיים והחופש שלו.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

לתל אביב לא הגעתי בחודשים האחרונים, אבל לפני שעה ביקרתי ב"שער הכרמל". מסיכות? ל-90%. מתוכן לפחות 60%, עוד 20% על הפה, ו-10% עטויות כמו שצריך. וזה בלי להביא בחשבון את המסיכות עם השסתום, אלה שאסורות בשימוש כיוון שאינן יעילות. 

 

@halperin96 אנשים לא צריכים למות כדי להפגע. מספיק צעירים הגיעו ליחידות לטיפול נמרץ, או סתם הוכנסו לבידוד.

 

רק כדי לקבל מושג, היה תקציר של סטטיסטיקה מארה"ב. "רק" 12% מהמאושפזים ביחידות לטיפול נמרץ היו צעירים בני 20-44, ועוד 36% בני 45-64, כלומר סה"כ כמעט מחצית המאושפזים ביחידות לטיפול נמרץ היו אנשים בגיל העבודה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

ההתפרצויות בערים החרדיות היו אנלוגיה טובה להתפרצות בקרב צעירים.

לא קרה יותר מידי.

 

אנשים יילכו להופעות ופסטיבלים ויקחו את הסיכון.

גם אני שלא חובב גדול של ברים והתקהלויות המוניות בשגרה הייתי הולך רק כדי לשבור את השגרה המשעממת שיש לי עכשו.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

הלפרין - אין לי הסטטיסטיקה של גילי המאושפזים ביחידות לטיפול נמרץ בארץ, אבל ראה את הודעתי הקודמת: בארה"ב כמעט מחצית המאושפזים האלה היו בני עד 65, מתוכם רבע בני פחות מ-45. תביא בחשבון שאשפוז כזה הוא אשפוז של מספר שבועות, כרוך בסבל עצום לחולה, תמותה גבוהה והתאוששות שיכולה לארוך חודשים, כאשר יש חשש משמעותי לנזקים לטווח ארוך. אז תמשיך לחגוג, רק תביא בחשבון שהסיכוי שתשלם מחיר כבד אינו מבוטל.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 דקות, halperin96 כתב:

מקומות הבילוי לא יישארו ריקים.

מתוך 17000 חולים מתו 250,ורובם המוחלט מקבוצת גיל מסוימת בשילוב עם מחלות רקע קשות.

\

נו.. אתה לא רואה את הבעיה שאתה מציג?  

אתה מציב את הרף גבוה יותר, מבחינתך 250 מתים זה לא מספיק על מנת לשנות התנהגות.

הגענו ל 250 מתים רק עם 17,000 חולים,  יש בארץ 9 מיליון אנשים , כלומר כל רף שתציב לצורך שינוי ההתנהגות הוא רף שנגיע אליו.

 

לפני 3 דקות, halperin96 כתב:

כל עוד הברים והמסעדות יהיו פתוחים הם יהיו מלאים.

אף אחד לא יוותר על החיים והחופש שלו.


פה אתה מציב את הרף על אינסוף, מבחינתך לא משנה כמה גופות יהיו בערמה, כל עוד המקומות פתוחים אנשים יגיעו.

לפחות תוסיף עוד סעיף, כל עוד הברים והמסעדות יהיו פתוחים וכמות המתים היומית לא תעבור את ה-100  אז הם יהיו מלאים.

 

אז כמה גופות ליום מבחינתך זה מספיק על מנת שאנשים לא יגיעו למסעדות?  או שאין מספר כזה?

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

אין מספר כזה,כל עוד המדינה משאירה פתוח יהיו כאלה שיגיעו,בין אם לא אכפת להם להדבק או כי "יהיה בסדר"

קודם כל לא צריך להגזים עם הניסוחים האפוקליפטיים,לא יהיו גופות בערימה אנחנו לא בשואה.

 

ושוב,בפעם האלף.

הייתה התפרצות במוקד של צעירים,כמות החולים קשה לא זינקה ולא היו "ערימות של גופות",הביטוי הזה שאתה כל כך אוהב.

תדאג למינימום חיכוך עם אוכלוסיות בסיכון,ואיפה שיש חיכוך להשתמש באמצעי זהירות וריחוק ואין סיבה שיהיה פה רע.

 

על 170,000 חולים בטיפול וריחוק נכון של האוכלוסיות בסיכון אתה לא אמור לעבור את האלף מתים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 12 דקות, halperin96 כתב:

גם אני שלא חובב גדול של ברים והתקהלויות המוניות בשגרה הייתי הולך רק כדי לשבור את השגרה המשעממת שיש לי עכשו.

 

אווו באמת?

אני הייתי מעדיף לא לסכן את עצמי בהתחלה, לא מפחד למות. דווקא יותר מפחיד אותי לקבל איזה נזק לריאות (גם אם הפיך אחרי כמה שנים) או איזה שבץ או משהו.

עישנתי מספיק שנים בחיים, עדיף שהריאות שלי לא יסבלו יותר.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, David32 כתב:

 

אווו באמת?

אני הייתי מעדיף לא לסכן את עצמי בהתחלה, לא מפחד למות. דווקא יותר מפחיד אותי לקבל איזה נזק לריאות (גם אם הפיך אחרי כמה שנים) או איזה שבץ או משהו.

עישנתי מספיק שנים בחיים, עדיף שהריאות שלי לא יסבלו יותר.

 

אז תישאר בבית,גם אני עוד לא יצאתי לשום מקום.

מנסה להעביר את הלך הרוח בקרב הצעירים לאנשים פה.

לפני 12 דקות, sperial כתב:

הלפרין - אין לי הסטטיסטיקה של גילי המאושפזים ביחידות לטיפול נמרץ בארץ, אבל ראה את הודעתי הקודמת: בארה"ב כמעט מחצית המאושפזים האלה היו בני עד 65, מתוכם רבע בני פחות מ-45. תביא בחשבון שאשפוז כזה הוא אשפוז של מספר שבועות, כרוך בסבל עצום לחולה, תמותה גבוהה והתאוששות שיכולה לארוך חודשים, כאשר יש חשש משמעותי לנזקים לטווח ארוך. אז תמשיך לחגוג, רק תביא בחשבון שהסיכוי שתשלם מחיר כבד אינו מבוטל.

לא רלוונטי מה שקורה בארצות הברית.

גם רוב המתים שם זה שחורים והיספאנים מסתבר,שגם עם הנתון הזה אין לי יותר מידי מה לעשות.

בלי לדבר על בעיית השמנה מאוד גורפת שיש במדינה הזו שמעלה לכולם את הסיכויים למות מסיבוכים.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 13 דקות, korola כתב:

אז כמה גופות ליום מבחינתך זה מספיק על מנת שאנשים לא יגיעו למסעדות?  או שאין מספר כזה?

 

אם נקח את שוודיה בתור תשובה, אז 80-100 גופות ליום מורידות את כמות האנשים במסעדות אבל לא מרוקנות אותם, במיוחד אם מדובר על איזורים צעירים.

 

לא חושב שבתל אביב המצב יהיה שונה. 

פורסם
לפני 28 דקות, korola כתב:

קטעים , חשבתי שאתה לא קורא הודעות שלי... מוזר 

תלוי מצב רוח.

ואני חושב שהנקודה הזו מעולה, ומלווה גם ברמה גבוהה של מודעות עצמית, שזה גם חשוב.

ציטוט

 

יש אנשים אופטימים שמחפשים תקווה ואור בכל דבר ויש אנשים פסימים שמחפשים את התרחיש הקיצוני ביום בכל דבר.

כנראה שהעולם מאוזן והולך בסוף באמצע. 

 

 

 

והרוב מדלגים עליה בשרשור.

יש אמצע, כן.

 

ואל תעלב בשם האקסלים. הסתברות זה מסובך.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

להתיחסות שלך 

לפני 14 דקות, halperin96 כתב:

אין מספר כזה,כל עוד המדינה משאירה פתוח יהיו כאלה שיגיעו,בין אם לא אכפת להם להדבק או כי "יהיה בסדר"

קודם כל לא צריך להגזים עם הניסוחים האפוקליפטיים,לא יהיו גופות בערימה אנחנו לא בשואה.

 

ושוב,בפעם האלף.

הייתה התפרצות במוקד של צעירים,כמות החולים קשה לא זינקה ולא היו "ערימות של גופות",הביטוי הזה שאתה כל כך אוהב.

תדאג למינימום חיכוך עם אוכלוסיות בסיכון,ואיפה שיש חיכוך להשתמש באמצעי זהירות וריחוק ואין סיבה שיהיה פה רע.

 

על 170,000 חולים בטיפול וריחוק נכון של האוכלוסיות בסיכון אתה לא אמור לעבור את האלף מתים.

הלפרין - הצעדים של "בידוד האוכלוסיות בסיכון" לא פועלים. זה נכתב כאן כבר עשרות פעמים, אבל יש כאן כמה אזניים ערלות. 

 

את אבא ואמא שלך אתה לא פוגש? זה בדיוק התסריט שבו מדביקים את המבוגרים. 

 

דרך אגב, חיפשתי מספרים לגבי הרכב הגילים של מאושפזי טיפול נמרץ באירופה, לא מצאתי. אבל מצאתי אחוזי תמותה - ולגבי צעירים בני 16-49% היר למעלה מ-20% מהמתאשפזים, ולמעלה מ-30% לבני 50-59. לא נשמע טוב (וכאמור, אין לי הנתונים לגבי מספר המאושפזים בטיפול נמרץ). 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אבל גם לסגור מדינה ולחכות שמשהו יקרה לא עובד.

עכשו יש לך מליון מובטלים שרבים לא חזרו לעבודה,יש קיצוצי שכר ורמץ החיים ירדה.

בסגר הבא יתווספו עוד,כמה אתה חושב שאפשר יהיה לספוג את זה?

 

זה לא עובד כי זקנים זה עם של עקשנים שבטוחים שהם יודעים הכל.

פחות ממושמעים מהצעירים אפילו.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 7 דקות, sperial כתב:

דרך אגב, חיפשתי מספרים לגבי הרכב הגילים של מאושפזי טיפול נמרץ באירופה, לא מצאתי.

image.png.2702731e6a28a59c5405c00852ef0309.png

העמודה הימנית היא מאושפזים בכללי, ל ICU משרד הבריאות פה לא מפרסם נתונים, בהתחלה פירסמו אחוז תפוסה - אבל הפסיקו.

 

 

 

image.png.d928a71507f06bf393525cdd77aa4c5c.png

זה אגב מחלות הרקע.

43.3% מחלות קדיו וסולאריות

26.5% סכרת

24.1% מחלות ריאה כרוניות (אין לי מושג מה נכלל בזה אבל מעניין אם נגיד אסטמה נחשבת למחלת ריאה כרונית, ספריאל?)

 

34.7% others. אין על others. ועוד באחוזים כאלה.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

×
×
  • תוכן חדש...