Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2033 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבוקר בעת נסיון התנעה, נשמעו קולות של תיקתוק מכיוון הגיר ..נראה כאילו הוא מכין עצמו לנסיעה.

אין סטרטר. אפילו אין התחלה של התנעה. המצבר תקין. חדש. וגם נמדד עם רב מודד ונמצא תקין.

הגיר ממשיך לתקתק. 

ניסיתי לנתק מצבר למספר דקות בתקווה לאפס את המערכת . לא עוזר.

יש כיוון למישהו?

פורסם

רעש תקתוק בזמן הנעה אופייני למצבר גמור, אמרת שדקת עם רב מודד, מה קיבלת בבדיקה?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

תוכל להקליט ולעלות סרטון עם הרעש?

לא נשמע לי הגיוני תקתוק מהגיר, אם הגיר לא תקין לא יהיה לו שום קשר להתנעת הרכב, שים ניוטרל, או P, לא יודע איך הגיר הזה מתחלק בדיוק אך שלו יהיה במצב של נסיעה ותנסה להניע, אולי הרעש מהסטרטר.

פורסם

יש לי תקלה דומה גם מגאן 2019 חדשה, רק שזה קורה לי לסירוגין.. לפחות פעם ביום הרכב לא רוצה להניע. רק לאחר כ 15 דק וניתוק חיבור מצבר (סוג של איפוס מחשב) פתאום מניע.
הייתי במוסך המורשה ,הרכב בילה שם כל היום בחשמליה+בוצע טיפול  כולל החלפת מסנן סולר ,נאמר לי שעשו איזשהו עדכון לבלם החשמלי ....והנציג בעצמו לא כלכך הבין מה עשו .. בקיצור יום למחרת הרכב כרגיל לא הניע.

 

אשמח לדעת אם יש רעיונות מה אפשר לבדוק. 
אגב לא נדלקות שום נורות של תקלה או הודעות על המסך.

פורסם (נערך)

הרעש מגיע מהגיר.

אם המצבר תקין ומהודק למקומו ואינך מצליח להתניע גרור אותו למוסך שמכיר את הרכב.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
פורסם

כשמעבירים בין הילוכים לא קורה כלום.

המצבר מהודק וחדש

כשלוחצים על כפתור ההתנעה לא קורה כלום. אין סטרטר ונשמע רק רעש תיקתוקים מהגיר.

 

  • חודשיים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...