Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני את החלום הגשמתי בלי לעשות לעצמי חשבונות. 
ראיתי 205, - קניתי, לא הייתי צריך אפילו רכב.

תחיה את החיים.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • רעיון טוב! 2

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
Just now, farkash7 כתב:

 

מה רע בלקנות רכב ממישהו שלא מבין בתחום?
סבאלה נחמד שעושה 5K בשנה. כל שנה לפני הטסט נותן את הרכב למוסך לטיפול+טסט, מקבל חשבונית, משלם. כן שמו לו צמיגים סיניים וחייבו אותו במחיר של גודייר.
תן לי אחד כזה בכל פעם שאני מחפש רכב, משלם לו כמה שצריך וחוטף.

אגיד לך מדוע. אולי זה בדיוק אותו נהג שבחיים לא טרח לפתוח מכסה מנוע ולבדוק מפלס שמן מנוע ונוזל קירור. 

אולי זה אותו נהג שבכלל לא מביט בלוח המחוונים ושם לב לחיווי חריג או נורית תקלה. אולי זה אותו נהג שחשב שאם הוא נוסע מעט אפשר לנסוע 3 שנים בלי להחליף שמן. 

  • אהבתי 1
פורסם

95% מהנהגים בארץ לא פתחו מכסה מנוע בתקופת הבעלות שלהם על הרכב, חלקם אולי אפילו מבינים דבר או שניים ברכבים.
קונים רכב חדש.
עושים לו טיפול פעם בשנה.
אחרי 3 שנים מוכרים.

 

מה לעשות זו המציאות. 

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

אוי ואבוי אם זה באמת 95% לדעתי הגזמת בכמה עשרות.

 

בשוק הליסינג אתה מאוד קרוב :)

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם (נערך)

הגזמתי אני מסכים, אבל זה כנראה הרוב של האנשים שקנו רכב חדש גם אם נתעלם מהליסינג.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 8 דקות, farkash7 כתב:

אני את החלום הגשמתי בלי לעשות לעצמי חשבונות. 
ראיתי 205, - קניתי, לא הייתי צריך אפילו רכב.

תחיה את החיים.

לקנות גרוטאה אני גם יכול...

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

גם גרוטאה נכונה צריך לדעת לקנות 😉

 

אם היא עושה לך את זה, זה שווה את הכל.

עריכה אחרונה על ידי ramik33
  • רעיון טוב! 1
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם (נערך)

אמת אמת... למרות שאני לא יודע אם הרופא סבאלה הפנסיונר יד ראשונה (כן כל הקלישאות במוכר אחד) שמכר לי אותה פתח את מכסה המנוע יותר מדי.

כמעט קניתי עוד "גרוטאה" השבוע, למזלי אני בבידוד והיא נמכרה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)
לפני 57 דקות, halperin96 כתב:

אז אם היית נופל על הונדה אינסייט או אל הקורולה  מ2008 אז גם הונדה וטויוטה היו מחוקות אצלך?

 

ייתכן וכן.

 

על ארץ ההרכבה של הרכב אני מסתכל פחות (אם כי עדיין לא הייתי מוכן בשום צורה לקנות מוצר שהורכב באחת ממדינות חבר העמים).

 

התכנון יותר חשוב לדעתי, וכאן ארץ המוצא של המותג מאוד משחקת תפקיד, כי התרבות האירגונית מגיעה משם, וגם ההנהלה והמהנדסים הבכירים יושבים שם.

 

לפני 52 דקות, robertf כתב:


אני פחות מתחבר לזה. יכולת בצד (וזה חשוב!) כחובב רכב אני אישית לא יודע להתייחס רק לירידת ערך או לעובדה שאני לא יושב ברכב 24 שעות ביממה. נדמה לי שזה אהרונוביץ שאוהב להגיד אצלו שכאן זה פורום חובבי רכב לא פורום רואי חשבון.

 

יש לך את היכולת - בכיף.

 

לי אין, אז אני מעדיף ללכת על כמה שיותר בטוח, גם אם זה אומר לוותר על הנאה מנהיגה ושאר הירקות.

 

לפני 36 דקות, farkash7 כתב:

חבל להכנס לוויכוח הזה אבל בימינו (ימי ריבית אפס העליזים) לקנות רכב בתשלום אחד זה לא תמיד דבר כזה חכם, גם אם הכסף יושב בחשבון.

 

לדעתי אם יש לך את הסכום במזומן - תקנה במזומן, בלי להיכנס לחובות ולתת לגורמי מימון למיניהם לגזור עליך קופון.

 

הלוואות זה למקרים שאין לך את כל הסכום ואתה צריך לקנות כסף מהבנק. שוב פעם, לדעתי כל עוד אתה מתכנן ומנהל את זה נכון, אין שום בעיה עם זה.

 

אבל אם אפשר שלא - אז עדיף שלא.

 

אני לקחתי והחזרתי כמה וכמה הלוואות. הרגע debt free, וזאת הרגשה מדהימה.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לעולם לא אומר "לעולם לא" אבל סביר להניח שלא אקנה רכב שאחשוש שייכנס למוסך בממוצע פעם בחודשיים או יותר (איך אדע? לא אדע... רק אחשוש).
ובקנייה האחרונה אשתי ביקשה לקנות רק רכב עם מצלמת רוורס :-)

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם

גישת ה״אל תקח הלוואת. שלם במזומן״ דורשת לכל הפחות הוכחה כלכלית. העולם יותר מורכב מתחושת בטן של ״איזה כיף לי, אני לא חייב לאף אחד כלום״.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

בס"ד
אנחנו משפחה מורחבת, לא רואה מצב שאני קונה טרנספורטר או משהו בסגנון.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

גישת ה״אל תקח הלוואת. שלם במזומן״ דורשת לכל הפחות הוכחה כלכלית. העולם יותר מורכב מתחושת בטן של ״איזה כיף לי, אני לא חייב לאף אחד כלום״.

 

איזה הוכחה כלכלית?

 

נניח ואוטו עולה 100 אש"ח.

 

יש לך 100 אש"ח פנויים בחשבון בנק להוציא על זה.

 

אם תקח הלוואה ל5 שנים עם ריבית של נגיד 2 אחוז, תוציא 110 אש"ח.

 

תשלם במזומן - תוציא 100 אש"ח.

 

לא מספיק הוכחה?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)

מצד שני, אם אתה לוקח הלוואה, עשה זאת בשיקול דעת. גם לגבי מה שאתה רוצה לממן, וגם לגבי תנאי ההלוואה ויכולת הפרעון. וכמובן, תוך מחשבה גם על יכולות וצרכים אחרים. אין דין עסק שזקוק לרכב לצורך פעולתו ויצירת הכנסות כדין חייל משוחרר עם שכר מינימום שרוצה להרשים את עצמו.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...