Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 21 דקות, ninickname כתב:


אישית לא אקנה פיקנטו , בטח שלא אייגו במחיר המופקע שלה . 
כנ"ל לגבי יאריס , נסעתי עם חבר על יאריס דנדשה מליסינג , היברידית , האוטו פצפון , אין מקום לכלום והוא עגלה מתה לא סוחבת בשיט.
בשני ההשוואת הנ"ל הדוגמאות שלך לא טובות מבחינתי , והאלטורנטיבה הקוריאנית בהחלט רואייה , שלא נדבר על ה I20 ו I30 החדשות שגם נראות טוב , וגם מאובזרות כמו שצריך .
לא משנה את העובדה שאני לא רוצה לנהוג באחת כזאץ, וכשעמדתי לפני קניית רכב לא שקלתי אותם אפילו
ההתלבטות שלי הייתה בין סיויק למשהו וואגי ידני, אבל לגור במרכז עם וואגית ידנית זה לא תענוג, אבל עם זאת , לא עברה בי המחשבה לקחת קורולה או מאזדה 3 1.5, והספיריט נראו לי יקרות למדי.

אני לגמרי מאמין בקוריאנים ובמה שהם עושים, והם עשו וואחד דרך מהגרוטאות שהיו לפני עשרות בודדות של שנים ככלל ולפני כמה שנים על כמה דגמים ספציפיים בפרט . 

ולכן האמירה , מבחינתי לא לפני 2025, עד אז אני נותן להם זמן להשתפר עוד . 

 

לשאלתך.
על פני ריו , הייתי לוקח בכל יום בלי לחשוב פעמיים HONDA JAZZ  או אפילו C3, או קליאו , או 208 . (כמובן תלוי דגם , ובלי בעיות של פגמים סדרתיים .)
ועל פני פיקנטו הייתו לוקח ספארק. (זה לא שהספארק מציאה גדולה , אבל עדיף.)

 

אז אתה קצת סותר את עצמך מההודעה הקודמת

 

ולכן הדוגמאןת שלי הן מצויינות - אני ממחיש שאין קשר בין ארץ המוצא לבין העדפת הרכב על פני המתחרים

 

 

ואגב, הספארק הוא גם כן קוראני

 

אגב 2, הריאו 2013 של אחי עדיפה בכל פרמטר על פני הונדה ג'אז מאותה שנה. כנ"ל ביחס לקליאו (המזגן בקליאו זוועה והנוחות לא מתקרבת אפילו לקליאו 96 "אליזה" שהיתה לי. כן, היה ממש נוח לחכות לגרר)

 

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
לפני 22 דקות, YaronNahum כתב:

אמרת GM , מוסטנג שייך לפורד , דודג שייך לפיאט. 

 

אני חושב שהכוונה הייתה לרכבים אמריקאים.

 

אם תשמע מישהו אומר "לא קונה גרמני" הוא כנראה מתכוון גם לאופל,למרות שעברה לצרפתים אם איני טועה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 2 שעות, eladts כתב:

במכוניות עם מנוע שריפה פנימית גם יש צמיגים שלא מחליפים כל שנה. מערכת העברת הכוח הרבה יותר מורכבת ומתבלה הרבה יותר. אף אחד לא עושה מזה עניין.

כי אני יכול לתדלק בכל מקום אז לא כזה אכפת לי אם במקום 15 קילומטר לליטר אעשה 13.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

היכן שאני גר כל הזמן פותחים עמדות טעינה חדשות בעוד שתחנות דלק נסגרות. ישראל אומנם מפגרת בנושא הזה אחרי ארה״ב ואירופה, אבל זה רק ענין של זמן.

עריכה אחרונה על ידי eladts
פורסם
לפני 10 שעות, פבל כתב:

על מה אני פוסל? אני חושב שיהיה יותר קצר לכתוב מה אני מאשר...

- חייב להיות לו "קטע" עיצובי - הוא יכול להיות מכוער להפליא (מולטיפלה, סיוויק, מאטריה, PT קרוזר), יפה ממש (BRZ, מאזדה3, אאודי A5 דור ראשון) או סתם מאוד נקי ואלגנטי (אוקטביה דור 3, פוקוס 3.5) אבל הוא לא יכול להיות סתמי או חסר טעם (סוזוקי ליאנה, סוזוקי קרוסאובר נוכחי, C1 וכו' דור ראשון, קורולה דור 9 ו-10, כל ליין המשפחתיות של ניסאן וכו').

- זאת חייבת להיות רמת הגימור הגבוהה ביותר או גרסה ייחודית כלשהי. רצוי כזו שייקח איזה שנה למצוא למכירה.

- השם של האוטו חייב להיות כזה שדורש הסבר (זה לא יכול להיות סתם "פורד פוקוס", זה חייב להיות "פורד פוקוס, אבל הדגם עם המנוע 8.4 ליטר וה-4על4, ידעת שיש רק 18 מהם בעולם?").

- כמובן שהביצועים חייבים להיות טובים יחסית, אבל זה נראה לי מובן מאליו.

- האוטו חייב לגרום לי לרצות לדבר עליו או לספר עליו לאנשים שממש לא רוצים לשמוע את הסיפורים האלה. 

- הוא חייב להיראות הכי קרוב שאפשר לגרסאות הסתמיות, עם סממנים חיצוניים מינוריים ש"מביני עניין" יוכלו להבחין בהם ולהנהן לעצמם הנהון רב משמעות כשהם רואים אותם.

- הוא חייב להיות מסוגל לעשות דברים שהגרסאות הרגילות בחיים לא היו יכולות (בין אם זה לרדת לשטח מטורף כי זאת הגרסה עם ה-4X4 הסופר משוכלל ומתלי האוויר, או לתפור כביש במהירות שתגרום לנוסע לידך, שמבין טיפה, לחשוב "האוטו הזה לא אמור לנסוע במהירויות האלה...").

מת לדעת איזה רכב יש לך.

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם (נערך)

הרכב של אשתו. אין לו say.😟

 

חפשו במעלה השרשור, הסברתי איך אשתי בחרה רכב ועכשיו מתכננת על שלי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא קונה רכב מוזנח וללא טסט.

 

עדיפות לטויוטה (גם לקסוס סבבה).

אשתי עם ראב4 סופר פרימיום 09'

אני עם יאריס ספורט 03'

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם
לפני 3 שעות, avargel כתב:

בא תסביר לנו, שנבין, במה קיה פיקנטו נופלת מטויוטה אייגו, במה ריאו נופלת מיאריס, במה פורטה נופלת מקורולה, וכן הלאה

 

חסכון בדלק.

 

חוץ מזה (בעצם בנוסף לזה), לקורולה ויאריס יש גירסאות היברידיות ולריו ופורטה לא.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

חיסכון בדלק זה לא הכול.

הריו הרבה יותר מודרנית, בטיחותית יותר ומאובזרת יותר מהיאריס. היאריס מרגיש כמו רכב מהעשור הקודם. הייתי מעדיף להישאר עם הפיאט שהייתה לי מאשר לקנות יאריס.

הפיקנטו מרגישה הרבה יותר איכותית ונעימה מהאייגו.

  • אהבתי 2

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
פוסל כל רכב שלא מגיע ל- 330 קמ"ש לפחות ורצוי כמה שיותר מהר מכך.
 
צריך להיות בו גם מספיק מקום להכניס ילדים והורים כדי שיהנו מהנסיעה במהירות הזאת.
 
אפילו אשלח סרטון למחלקת הרווחה שיראו איך אני דואג להנאת משפחתי.
 
מערכות בטיחות לא צריך בכלל ברכב, אני מתכוון לנסוע ברכב הזה רק באוטובאהן בגרמניה ושם נסיעה במהירות הזאת בטוחה לחלוטין, משחק ילדים.
 
די לשמור על מרחק בטחון מספיק מהרכבים האחרים בכביש (כלומר מרחק של חצי מטר מהצד מכל הרכבים שאעקוף :shock:).
 
אני פשוט אוהב להגיע הכי מהר שאפשר לכל יעד ונהנה מנסיעה במהירות הזאת וזה מה שחשוב [emoji6]
 
 
 
 
 
לקחת קשה את Autotopnl אה?
דבר נוסף כל מי שאומר שלא יקנה רכב חדש , זה כי פשוט אין לכם מספיק כסף לרכב חדש שאתם רוצים ולא בגלל שלא בא לכם עליו. ועוד דבר , כל מי שעונה שלא רוצה דיזל ואוטומט . באמת , באמת עם יד על הלב הייתם אשכרה מסרבים לבמוו 335d f30? אם כן אתם שקרנים.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם (נערך)
לפני 57 דקות, vadim6385 כתב:

 

חסכון בדלק.

 

חוץ מזה (בעצם בנוסף לזה), לקורולה ויאריס יש גירסאות היברידיות ולריו ופורטה לא.

 

קטע

בדיוק חניתי ליד פורטה היברידית, או שאולי זאת היתה אופטימה?

 

ויש כמובן גם נירו, יונדאי (קוריאני רח"ל) למיניהן (אפילו לך יש וואד)

 

מרשימה בכל קנה מידה, כולל חימום וקירור במושבים ושלל פינןקים שבטח יש גם בקורולה

עריכה אחרונה על ידי avargel
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

ממתי יש פורטה היברידית?

 

באתר שלהם אין שום אזכור לדגם כזה.

 

אולי ראית אופטימה היברידית. שזה כבר בקטגוריה של קאמרי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...