Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 דקות, Night Driver כתב:

שים לרגע בצד את העובדה שלא מעט פעמים אני עושה הרבה יותר מזה ביום.

 

אתה מתעלם מהעובדה שזה הטווח האופטימלי ברכב חדש. עם השנים הסוללה נחלשת, מערכת העברת הכוח מאבדת יותר, המתלים פחות יעילים והצמיגים גם כבר לא אופטימלים ואז הטווח כבר מתקצר ב 10-20%.

 

עכשיו תחשוב על רכב חשמלי בן 7 שצריך למכור אותו. הסוללה כבר מספיקה במקום ל 500 רק ל 250 קילומטר ועולה יותר מהאוטו. כמה שווה רכב כזה?

 

במכוניות חשמליות עם קרור נוזל לסוללה הסוללה נשמרת הרבה יותר טוב מאשר בכאלו עם קירור אוויר. לגבי שאר הגורמים, מערכת העברת הכוח ברכב חשמלי היא הדבר הכי פשוט שיש, אני לא רואה איך יווצר בה אובדן יעילות עם הזמן. צמיגים אנשים מחליפים מדי פעם, אני מקווה.

 

https://sites.google.com/view/teslamiles

פורסם

גם במערכת הכי פרימיטיבית של דיפרנציאל וגיר של הילוך אחד יש עובדן אנרגיה ובלאי שמגדיל את האובדן הזה. בין אם זה שחיקה של פרופילי גלגלי השיניים, המיסבים, השמן או לכלוך שהצטבר.

 

נכון שמחליפים צמיגים אבל צמיג בן שנה עוד לא מחליפים למרות שהוא כבר לא מגיב כמו שהגיב כשהיה חדש.

 

לגבי סוללות קטונתי כי אני לא מכיר את הנתונים. רק יודע שלכל סוללה יש מחזורי טעינה ויש ירידה בקיבולת עם הזמן.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

עכשיו תחשוב על רכב חשמלי בן 7 שצריך למכור אותו. הסוללה כבר מספיקה במקום ל 500 רק ל 250 קילומטר ועולה יותר מהאוטו. כמה שווה רכב כזה?

רק שבמציאות הסוללות היום מגלות אמינות והישרדות הרבה יותר גבוהה ממה שאתה מתאר. סביר יותר שאחרי 7 שנים תאבד 10-20 אחוז מהקיבולת ולא 50.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 48 דקות, YaronNahum כתב:

גם לא קורבט ?  

גם לא קדילאק ATS-V ?  או CTS ? 

גם לא קאמרו ? 

להמשיך ? 

 

חד משמעית לא על כל אחת ואחת מהן.

 

שכחת מוסטאנג ודודג׳ים בערימת הברגים הזו.

 

עריכה אחרונה על ידי halperin96
  • אהבתי 1
  • משעמם 1
  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 57 דקות, Buki כתב:

בדיוק! אבל כרגע אין פריסה, איפה יש עמדות טעינה בנגב ובגליל?

במחניים. תאכל בנתיים אחלה בורגר ובירה בכביש 90.

זהו, פתרתי לך את הבעיה.

  • מצחיק 2

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

טוב , 
אז לנושא . 
NEVER SAY NEVER  כמובן . 

קוריאני (לפחות לא של לפני 2025) כי הם משתפרים ממש, זה לא לא שם עדיין . 
רכב חדש , חבל על הכסף על האיבוד ערך. 
רכב שהוא פחות ממה שיש לי כרגע יותר ישן . יותר צפוף . יותר חלש / יותר זללן בצורה משעותית . 
לרכב הבא , ככל הנראה אני לא אקנה רכב בלי טורבו , או מנוע לפחות 2000.

רכב משומש יד 10 , או שלבעלים אין מושג על מה הוא מדבר . 
משהו שכבר ידוע לשמצה , למראת המחיר האטראקטיבי , (DSG7 למיניהם , והגירים כפולי המצמדים של הצרפתיות) 
רכב שלא מלהיב אותי . גם אם כולם מתסכים ואומרים , אוקיי זה סתם אוטו , בשבילי הוא חייב להיות מיוחד .

ואני אצטרף לודים , ואני לא אקנה רכב עם הלוואה .

 

 

גם אחרי שאתחתן , כמובן יהיה את האוטו המשפחתי הגדול והמרווח , אני רוצה להאמין שאני יצליח להחזיק אוטו שני , שיהיה שלי , קצת יותר זריז וקצת יותר שובב ממה שנוסע בממוצע על הכביש . 

mazda2 2008-> אצלי מ2017 ->עדיין אצל ההורים עם מעל ל200KKM
civic 2016 1.8-> נמכרה ->  שודרגה בשביל קצת יותר כח 

 A1 192HP  2016 Sport 1.8T ->  נמכרה -> החזקתי חצי שנה נמכרה בשביל קצת יותר מרחב פנים.

A3 2.0T 190HP 2018 -> נוכחת חיה ובועטת.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עוד משהו שחשבתי עליו, לא מוכן לקנות רכב שהמוכר לא נותן לעשות נסיעת מבחן, ורכב שאין לו טסט בתוקף.

חוץ מזה לא נראה לי שיש עוד סיבות להגביל את עצמי. ארץ יצור היום זה ממש לא משנה כבר, אם קניתי קרוסאובר גנרי ומשעמם זה לא מחייב שלא יהיה לי עוד רכב מעניין יותר בחניה, אין סיבה להימנע מרכבים אטמוספריים כי אולי יתחשק לי איזה v8 מפחיד בשלב מסויים בחיים, אולי רק מערכות מולטימדיה עם מסכי מגע לא כי טביעות אצבעות על מסכים זה מגעיל אבל חוץ מזה למה להגביל את עצמך? Never say never.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 17 דקות, ninickname כתב:

קוריאני (לפחות לא של לפני 2025) כי הם משתפרים ממש, זה לא לא שם עדיין . 

אני חושב שאנשים לא מבינים שזה תלוי בקטגוריה

אם תקנה מיני סופר מיני ומשפחתית קומפקטית של יונדאי, זה בדרך כלל יהיה בינוני מינוס

הרכבים הטובים שלהם נמצאים בקטגוריות היקרות - תראה את הסונטה החדשה, סנטה פה, K5 טליורייד... אלו רכבים חדשניים במיוחד.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

הסונטה החדשה היא הפעם היחידה שהסונטה יצאה להם בסדר.

הi40 הייתה כישלון וגם הסונטות לפניה.

אם כבר הן טובות במשהו אז משפחתיות קטנות ורכבי מיני.

 

מעדיף לקנות רכב אחרי טסט, ככה אני יכול להיות רגוע יחסית שהרכב תקין.

בלי טסט יכול לעלות המון כסף...

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, Night Driver כתב:

גם במערכת הכי פרימיטיבית של דיפרנציאל וגיר של הילוך אחד יש עובדן אנרגיה ובלאי שמגדיל את האובדן הזה. בין אם זה שחיקה של פרופילי גלגלי השיניים, המיסבים, השמן או לכלוך שהצטבר.

 

נכון שמחליפים צמיגים אבל צמיג בן שנה עוד לא מחליפים למרות שהוא כבר לא מגיב כמו שהגיב כשהיה חדש.

 

לגבי סוללות קטונתי כי אני לא מכיר את הנתונים. רק יודע שלכל סוללה יש מחזורי טעינה ויש ירידה בקיבולת עם הזמן.

 

במכוניות עם מנוע שריפה פנימית גם יש צמיגים שלא מחליפים כל שנה. מערכת העברת הכוח הרבה יותר מורכבת ומתבלה הרבה יותר. אף אחד לא עושה מזה עניין.

 

יש כבר טסלה מודל S שעברה מליון ק״מ ב-8 שנים. הסוללה אומנם הוחלפה פעמיים באחריות אבל הסוללה הנוכחית כבר עובדת חצי מליון ק״מ בלי בעיה.

 

https://electrek.co/2019/11/30/tesla-model-s-1-million-km

עריכה אחרונה על ידי eladts
פורסם
לפני 2 שעות, ninickname כתב:

טוב , 
אז לנושא . 
NEVER SAY NEVER  כמובן . 

קוריאני (לפחות לא של לפני 2025) כי הם משתפרים ממש, זה לא לא שם עדיין . 
 

 

 

בא תסביר לנו, שנבין, במה קיה פיקנטו נופלת מטויוטה אייגו, במה ריאו נופלת מיאריס, במה פורטה נופלת מקורולה, וכן הלאה

 

 

לבחור או לפסול מכונית בכפר הגלובלי הקטן שלנו על סמך ארץ מוצא בלבד זה כל כך שנות ה80

  • אהבתי 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם


אישית לא אקנה פיקנטו , בטח שלא אייגו במחיר המופקע שלה . 
כנ"ל לגבי יאריס , נסעתי עם חבר על יאריס דנדשה מליסינג , היברידית , האוטו פצפון , אין מקום לכלום והוא עגלה מתה לא סוחבת בשיט.
בשני ההשוואת הנ"ל הדוגמאות שלך לא טובות מבחינתי , והאלטורנטיבה הקוריאנית בהחלט רואייה , שלא נדבר על ה I20 ו I30 החדשות שגם נראות טוב , וגם מאובזרות כמו שצריך .
לא משנה את העובדה שאני לא רוצה לנהוג באחת כזאץ, וכשעמדתי לפני קניית רכב לא שקלתי אותם אפילו
ההתלבטות שלי הייתה בין סיויק למשהו וואגי ידני, אבל לגור במרכז עם וואגית ידנית זה לא תענוג, אבל עם זאת , לא עברה בי המחשבה לקחת קורולה או מאזדה 3 1.5, והספיריט נראו לי יקרות למדי.

אני לגמרי מאמין בקוריאנים ובמה שהם עושים, והם עשו וואחד דרך מהגרוטאות שהיו לפני עשרות בודדות של שנים ככלל ולפני כמה שנים על כמה דגמים ספציפיים בפרט . 

ולכן האמירה , מבחינתי לא לפני 2025, עד אז אני נותן להם זמן להשתפר עוד . 

 

לשאלתך.
על פני ריו , הייתי לוקח בכל יום בלי לחשוב פעמיים HONDA JAZZ  או אפילו C3, או קליאו , או 208 . (כמובן תלוי דגם , ובלי בעיות של פגמים סדרתיים .)
ועל פני פיקנטו הייתו לוקח ספארק. (זה לא שהספארק מציאה גדולה , אבל עדיף.)

 

mazda2 2008-> אצלי מ2017 ->עדיין אצל ההורים עם מעל ל200KKM
civic 2016 1.8-> נמכרה ->  שודרגה בשביל קצת יותר כח 

 A1 192HP  2016 Sport 1.8T ->  נמכרה -> החזקתי חצי שנה נמכרה בשביל קצת יותר מרחב פנים.

A3 2.0T 190HP 2018 -> נוכחת חיה ובועטת.

פורסם
לפני 3 שעות, halperin96 כתב:

חד משמעית לא על כל אחת ואחת מהן.

 

שכחת מוסטאנג ודודג׳ים בערימת הברגים הזו.

 

אמרת GM , מוסטנג שייך לפורד , דודג שייך לפיאט. 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...