Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל never say never. רשימת הפסילות שלי ארוכה למדי, אז ברור שבסוף צריך להתפשר על רכב שיש לו הכי פחות מהתכונות האלה:

 

רכב חדש

רכב לא אירופאי

רכב עם תיבת הילוכים שאינה ידנית או פלנטרית עם 5 הילוכים לפחות

רכב עם לוח שעונים שאינו מאחורי ההגה אלא במרכז הדשבורד.

רכב עם התקנות מקומיות.

רכב מנתניה.

רכב שאינו נמכר על ידי הנהג שנהג בו אחרון.

רכב אפור ומשעמם, שיש כמוהו עוד 1000 בכביש.

רכב שהמטרה העיקרית בתיכנון שלו הייתה שהוא יהיה זול.

רכב שאין לגביו מידע על תחזוקה ותיקונים באינטרנט.

רכב עם עבר של ליסינג / חברה / השכרה.

רכב קטן יותר ממכונית משפחתית.

רכב איטי.

רכב ללא מזגן.

רכב עם קרבורטור.

רכב שעישנו בו (קניתי פעם אחד, וזה לא היה כל כך נורא והריח ירד במשך השנים. אבל אחותי קנתה רכב שהסריח כמו מאפרה עד יומו האחרון)

רכב ללא סנרוף.

רכב שלא גורם לך לחייך כשאתה נוהג בו.

 

לפני 16 שעות, Ragnar כתב:

רכב ללא מולטימדיה.

גרועה ככל שתהיה, ב-2020 זה כבר מאסט

עד היום לא הבנתי בשביל מה צריך את השיקוץ הזה בכלי רכב, חוץ מזה שלמתחרים יש אז צריך גם אצלינו.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
Just now, amosbmw כתב:

עד היום לא הבנתי בשביל מה צריך את השיקוץ הזה בכלי רכב, חוץ מזה שלמתחרים יש אז צריך גם אצלינו.

זה תלוי כמובן בעיצוב ולא כשתוקעים איזה טאבלט על הדשבורד,

אבל הנוחות במערכת כזאת מבחינת Waze, שליטה על מערכות הרכב (בחלק מהרכבים), אודיו וכו', זה נוח ומודרני לאללה.

פורסם

מודרני כן, נוח זה ממש לא.

 

אני מעדיף לחצנים וגלגלים.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם (נערך)

פוסל כל רכב שלא מגיע ל- 330 קמ"ש לפחות ורצוי כמה שיותר מהר מכך.

 

צריך להיות בו גם מספיק מקום להכניס ילדים והורים כדי שיהנו מהנסיעה במהירות הזאת.

 

אפילו אשלח סרטון למחלקת הרווחה שיראו איך אני דואג להנאת משפחתי.

 

מערכות בטיחות לא צריך בכלל ברכב, אני מתכוון לנסוע ברכב הזה רק באוטובאהן בגרמניה ושם נסיעה במהירות הזאת בטוחה לחלוטין, משחק ילדים.

 

די לשמור על מרחק בטחון מספיק מהרכבים האחרים בכביש (כלומר מרחק של חצי מטר מהצד מכל הרכבים שאעקוף :shock:).

 

אני פשוט אוהב להגיע הכי מהר שאפשר לכל יעד ונהנה מנסיעה במהירות הזאת וזה מה שחשוב ;)

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
  • רעיון גרוע 1
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
לפני 8 שעות, Buki כתב:

רכב חשמלי אני לא פוסל בככל אבל לא בשלב זה. אנחנו עוד לא שם. אין לי בעבודה עמדות טעינה, אין לי בבית אפשרות להתקין עמדת טעינה, הטעינה צריכה להיות אפשרית בכל חניה ציבורית רנדומלית וטווח נסיעה צריך להיות באיזור 700-800 ק"מ.

 

כשזה יגיע לשם, נדבר על רכב חשמלי.

 

אני מבין את הרצון בעמדות טעינה זמינות, אבל למה אתה חושב שאתה צריך טווח של 700-800 ק"מ? אם טווח של 400-500 ק"מ מספיק בארה"ב, על אחת כמה וכמה הוא מספיק גם בישראל.

פורסם

כי יש ימי עבודה שאני נוסע את הק"מ הזה. פעם ב...כמובן, לא כל יום. אולי קצת הגזמתי עם 800 ק"מ, אבל פחות מ 600-700 לא מספיק. 

 

 

פורסם (נערך)

מנוע 3 צילינדרים לא מאוזן ורועד (כמו בפג'ו 107/סוזוקי אלטו) 

גיר רובוטי  חד/דו-מצמדי

מנועי ליטר ללא טורבו.

3 דלתות

כל PSA שהוא לא דיזל.

רכבים עם מזגן חלש שלא מצליחים לקרר בסל"ד סרק. 

רכבים עם בידוד רעשים גרוע

רכבים עם כסא נהג לא נוח (כדוגמת ניסאן מיקרה) 

רכבים עם כל מיני מחלות ילדות מוכרות שאף אחד לא מוכן לקחת עליהם אחריות. 

רכבים שזוללים דלק בעלי צריכת דלק של 1/11 משולב ומטה. 

 

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם
לפני 13 דקות, eladts כתב:

 

אני מבין את הרצון בעמדות טעינה זמינות, אבל למה אתה חושב שאתה צריך טווח של 700-800 ק"מ? אם טווח של 400-500 ק"מ מספיק בארה"ב, על אחת כמה וכמה הוא מספיק גם בישראל.

שים לרגע בצד את העובדה שלא מעט פעמים אני עושה הרבה יותר מזה ביום.

 

אתה מתעלם מהעובדה שזה הטווח האופטימלי ברכב חדש. עם השנים הסוללה נחלשת, מערכת העברת הכוח מאבדת יותר, המתלים פחות יעילים והצמיגים גם כבר לא אופטימלים ואז הטווח כבר מתקצר ב 10-20%.

 

עכשיו תחשוב על רכב חשמלי בן 7 שצריך למכור אותו. הסוללה כבר מספיקה במקום ל 500 רק ל 250 קילומטר ועולה יותר מהאוטו. כמה שווה רכב כזה?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 15 דקות, Buki כתב:

כי יש ימי עבודה שאני נוסע את הק"מ הזה. פעם ב...כמובן, לא כל יום. 

 

מן הסתם אתה לא נוסע 700-800 ק"מ ברציפות, בלי לעצור אפילו לשרותים. אם יש פריסה מתאימה של עמדות טעינה, כולל עמדות טעינה מהירות, אין שום בעיה לעשות כזה מרחק ביום, מנסיון.

פורסם
לפני 15 שעות, makatuvkan כתב:

כל תוצרת GM משומשת מהשנים האחרונות עם תיבה אוטומטית. אולי אלו רק שמועות, אבל פשוט לא.

 

 

גם לא קורבט ?  

גם לא קדילאק ATS-V ?  או CTS ? 

גם לא קאמרו ? 

להמשיך ? 

 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
לפני 11 דקות, eladts כתב:

 

מן הסתם אתה לא נוסע 700-800 ק"מ ברציפות, בלי לעצור אפילו לשרותים. אם יש פריסה מתאימה של עמדות טעינה, כולל עמדות טעינה מהירות, אין שום בעיה לעשות כזה מרחק ביום, מנסיון.

 

בדיוק! אבל כרגע אין פריסה, איפה יש עמדות טעינה בנגב ובגליל? 

 

זה מה שאמרתי בהודעה הראשונה בנושא. אנחנו עוד לא שם. כרגע זה לא מתאים לי, עם פריסת עמדות טעינה והגדלת טווח נסיעה, אולי זה כן יתאים.

 

כרגע גם אין שום פתרון למי שאין לו חניה פרטית, אין אפשרות לטעניה בלילה. 

  • רעיון טוב! 1

 

 

×
×
  • תוכן חדש...