Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, ramik33 כתב:

 

אני מאוד בעד הספארק. הייתה לי אחת במשך כמה שבועות מליסינג עד שהגיע הרכב שהזמנתי, וממש חשבתי ברצינות לבטל ולהישאר עם הספארק. זריזה מאובזרת יחסית, והכי חשוב, שווי מס פצפון 🐗

 

לגבי הפיקנטו, לבן דוד שלי יש אחת שיצא לי לנהוג ולנסוע בה כנוסע לא מעט, פחות אהבתי, לפחות ביחס לספארק. 

 

לי יש משבר אמון אם שברולט אחרי כמה שנים טובות עם הקרוז.

יכול להיות שהיא טובה,אבל הקרוז הייתה כל כך גרועה שקשה לי להביא את עצמי לקנות שברולט.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

מבין אותך, לי יש משבר אמון עם PSA . אע"פ שלא הייתה לי פג'ו/סיטרואן צרפתית קלאסית.

הספיק לי.

 

עריכה אחרונה על ידי Benor
  • אהבתי 1
פורסם

גם אני לגמרי מבין אותך.

 

הקרוז הראשונות הן לא דוגמה טובה לרכב באופן כללי :) בטח לא לשברולט (הדגמים היותר מאוחרים/האמריקאיים יותר טובים).

 

אין לספארק בעיות שאפילו מתקרבות לזה. 

 

תמיד כדאי כל כמה שנים לעשות refresh או reset פסיכולוגי לאחר כוויה. כי דברים משתנים מאוד מהר בעולם הרכב.

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם (נערך)

חבל שלפג'ו אין איזו מכונית מיני נחמדה.    לא, לא C1/108/AYGO.  משהו נורמאלי לשם שינוי. 

לא הייתי מתנגד ל- 208 רק קצת יותר בקטן.   (אולי בעתיד). 

 

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם (נערך)
לפני 19 דקות, ramik33 כתב:

גם אני לגמרי מבין אותך.

 

הקרוז הראשונות הן לא דוגמה טובה לרכב באופן כללי :) בטח לא לשברולט (הדגמים היותר מאוחרים/האמריקאיים יותר טובים).

 

אין לספארק בעיות שאפילו מתקרבות לזה. 

 

תמיד כדאי כל כמה שנים לעשות refresh או reset פסיכולוגי לאחר כוויה. כי דברים משתנים מאוד מהר בעולם הרכב.

חיפשתי רכב לפני בערך שנה.

הגעתי לטרייד אין של סובארו,חשבתי אקנה אימפרזה-רכב בלי יותר מידי שוק אבל עונה לי על הצרכים.

הגעתי וקיבלתי הצעות מחיר הזויות,כששאלתי את הנציג "מה נסגר?" אמר לי שלטרייד אין של סובארו מגיעים כל מיני מבוגרים שלא ראו אף רכב אחר ומשלמים את הסכומים האלה.

 

הריסט הזה מסתבר תקוע בכל הכיוונים.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 3 שעות, ramik33 כתב:

שלי 2010 של אבא שלי 2008 , לאחי הייתה 2007 עד לפני שנה.  אף אחת מהן לא הרעישה/מרעישה יותר מדי או הסריחה.

 

מצטרף לחבורה עם קיה בת 10 עם כמעט 300 אלף קמ. שום ריח וגם הרעש לא נשמע בתא הנוסעים.

פורסם

אצלי הרכב חייב להיות מ-פ-ג-ר - אם הוא לא כזה, פסול. 

 

אם הרכב הוא לא כזה שגורם לאנשים לאמר - או שיש לך שכל של יען או שיש לך גוואבוס של יען - או שניהם. 

 

DS, NITRO שלא לדבר על דייהו לאנוס... 

 

הסובארו - אל תתייחסו - רגע של חולשה. 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מזדהה עם זה מאוד.

 

איזה רכבים מוזרים גרמנו אני ואחי בצעירותנו לאבא לקנות :)

 

כל מיני אלפות ולנצ'יות שאף אחד לא היה מעלה על דעתו לקנות תמיד התקבלו אצלנו בברכה.

 

 

 

גם היום אני נמשך יותר לרכבים שהם לא במיינסטרים.

 

 

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם
לפני 19 דקות, lanosforce כתב:

אצלי הרכב חייב להיות מ-פ-ג-ר - אם הוא לא כזה, פסול. 

 

אם הרכב הוא לא כזה שגורם לאנשים לאמר - או שיש לך שכל של יען או שיש לך גוואבוס של יען - או שניהם. 

 

DS, NITRO שלא לדבר על דייהו לאנוס... 

 

הסובארו - אל תתייחסו - רגע של חולשה. 

 

לא שכחנו לך את הקורולה ליסינג המיוחדת :)

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

כן אבל זה היה ליסינג לא ממש שלי - הקורולה 96 - לא שאין לי תירוץ פשוט נכוויתי מהלאנוס כל כך קשה שהייתי זקוק לתכנית הבראה של עשר שנים תחת מטריית המותג טויוטה. + גם מכאן נגזר הכינוי שלי - לא לאנוס ולא כוח בסופו של דבר (לא דובים ולא יער).

 

האוונסיס היתה מושתלת מנוע עם קצה שילדה - אז לדעתי כן נכנסת לקטע של רכישה מפגרת (אבל ממש לא היתה כזו). 

  • מצחיק 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בטח עוד פעם יגידו לי שאני תקוע ב1996, אבל אקח את הריזיקה.

 

אני לא חוזר לאוטו מכה.

 

אפרט - אוטו שבמהלך הבדיקה או נסיעת מבחן או שלב אחר בתהליך רכישה נפגעתי/נפצעתי/קיבלתי מכה/שריטה/כוויה ממשהו (גם אם זה לגמרי באשמתי), אני לא חוזר לאוטו הזה והעסקה מבוטלת.

 

זה כאילו רומזים לך "תברח" 😄

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 26 דקות, אסטון מרטין כתב:

אוטומט אמריקאי

3 הילוכים זה נהדר :)

לפני 26 דקות, אסטון מרטין כתב:

בלם חנייה ברגל

יש את זה גם במרצדס ונראה לי שגם בסיטרואן.

לפני 26 דקות, אסטון מרטין כתב:

 

קשה לזרוק איתו זנב מבלי לאבד שליטה

זה נשמע כמו חסרון.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 1 שעה, אסטון מרטין כתב:

אוטומט אמריקאי

בלם חנייה ברגל
קשה לזרוק איתו זנב מבלי לאבד שליטה

בשביל זה צריך לדעת לנהוג.

הבעיה באמריקאי המסורתי, שהוא בעיקרון ספינה על גלגלים ולכן יש נטיה לשבת בו לא נכון, למעשה כמו על כורסא נוסעת ולכן גם קשה להשתלט עליו מתנוחץ נהיגה כזו 😎

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

×
×
  • תוכן חדש...