Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין שום דבר חקוק בסלע אבל:

1. אעדיף תמיד ידני על אוטומט, בקבוצה של ההוטהאצ' לדוגמא אוטומטי פוסל ישר מבחינתי רכב.

2. לא לרכבים היברידים

3.לא לגיר רציף/חד מצמדי

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
לפני 7 שעות, zvit כתב:

 

הייטי דיזל שלי תהיה 9 שנים על הכביש בחודש הבא. היא עברה כבר למעלה מ-260000 ק"מ, ונוסעת דומה מאד לאיך שנסעה כשהיתה חדשה. מסביב (כולל במשפחה) מתחילים להרים גבה, אבל אני לא מתכוון להחליף אותה בעתיד הנראה לעין.

 לא צריך להתאמץ יותר מדי ולחפש דוגמאות, די להתנייד במונית בת שלוש ארבע ( רובן המכריע דיזל ) בכדי להבין שכלי הרכב האלה שבגיל כזה כבר כמה מאות אלפי קילומטרים מאחוריהן, לא רועשים יותר, גם לא מסריחים יותר, ודאי לא מתבלים יותר מכלי רכב מקבילים עם מנועי בנזין, די להיפך. אבל למה להפריע למי שמתעקש להתקבע חמש עשרה שנה לאחור, אולי באמת יותר טוב שם.

פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, vadim6385 כתב:

בטח עוד פעם יגידו לי שאני תקוע ב1996, אבל אקח את הריזיקה.

לפי הקבעונות שיש כאן, לא מעטים, ודווקא היותר צעירים אוחזים בקיבעון החל משנות ה 60-70 ועד שנות השמונים של המאה שעברה.

 

מכוניות אנגליות , לשימחתנו, אלו המקוריות שעליהן כתב יוחאי, אכן הצדיקו כל מילה רעה. אבל הונדה מאנגליה? מה לה למסכנה ולאותם שיכורים אנגלים של בריטיש לילנד וחברותיה לקבר? 

אמנם גם ב 1999 אכלתי קש ( PC במקום לאמר מה עושים ב 🚽) מרובר 216 עם מנוע K וגיר רציף של ZF ( כי הבן שלי אהב את המראה, הג'נטים והצבע ירוק מרוצים בריטי )  אבל אני לא פוסל הונדה עכשווית בגלל מיקום המפעל (בגלל דברים אחרים, בעיקר עיצוב, היו לי סיביק 1994 ו 1999 לדעתי יפות יותר מהנוכחיות) 

 

כל רכב לגופו, למעט חששות כבדים בכל מה שקשור לתוצרת איטליה בעשורים האחרונים 😎 

 

אבל נוטה להסכים עם חלק מהמגיבים, כמו בנושא סוברו (לא BRZ) או סוזוקי (למעט ויטארה דור ראשון) ..

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)

נכון, מהירות צריכה להיות בהקסדצימלי

 

או יותר טוב - קוד גריי

עריכה אחרונה על ידי vadim6385
  • מצחיק 2
  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 4 שעות, רועי5 כתב:

חמש עשרה שנה לאחור, אולי באמת יותר טוב שם.

 

 

אתה חייב להתעדכן, לפני 15 שנה (שנת 2005) כבר היו טורבו דיזלים מסילה משותפת מצויינים שלא נופלים בהרבה מאלו של היום.

 

דזילים רועשים ורועדים עם 70 כ"ס מנפח 1.9-2.0 ליטר זה שנות ה 80-90.

 

 

 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם
לפני 18 דקות, vadim6385 כתב:

נכון, מהירות צריכה להיות בהקסדצימלי

 

גדול, לנהוג על כביש 6 במהירות 0x78

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 6 שעות, halperin96 כתב:

3 הילוכים זה נהדר :)

2 עדיף לא? מהר ומהר יותר :)

יש את זה גם במרצדס ונראה לי שגם בסיטרואן.

חידשת לי

זה נשמע כמו חסרון.

תלוי, כשאתה תקוע בלי רוורס וצריך לעשות פרסה זה בהחלט חיסרון (ניסיון אישי)

 

 

לפני 5 שעות, zaf כתב:

בשביל זה צריך לדעת לנהוג.

הבעיה באמריקאי המסורתי, שהוא בעיקרון ספינה, למעשה כורסא נוסעת.
😎

אין על מה

פורסם
לפני 4 שעות, zaf כתב:

מכוניות אנגליות , לשימחתנו, אלו המקוריות שעליהן כתב יוחאי, אכן הצדיקו כל מילה רעה. אבל הונדה מאנגליה? מה לה למסכנה ולאותם שיכורים אנגלים של בריטיש לילנד וחברותיה לקבר? 

 

אין לי בעיה עם הונדה מאנגליה או טויוטה מטורקיה, כל עוד התכנון והארגון של העבודה של טויוטה/הונדה, ולא של בריטיש ליילנד או anadol או משהו.

 

החוכמה היא לבנות תהליכי עבודה כך שתוכל להשתמש בכח עבודה זול ולא מיומן, ועדיין להוציא מוצר איכותי.

 

לטויוטה (וגם להונדה) אכן היו נפילות עם ייצור טורקי, אבל היום זה כבר לא אקטואלי.

 

כשאני מדבר על ארץ המוצא, אני מדבר על ארץ המוצא של המותג עצמו, ולא איפה מפעל ההרכבה ששולח לארץ את הרכב המוגמר ממוקם, כאשר אותו מפעל מקבל מכלולים מקצוות שונים של העולם.

 

אם כי עדיין לא הייתי קונה מכונית (כולל טויוטה) שהורכבה באחת ממדינות חבר העמים. יש גבול.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 28 דקות, vadim6385 כתב:

נכון, מהירות צריכה להיות בהקסדצימלי

 

או יותר טוב - קוד גריי

רק אם זה בבסיס טרינרי.

הקסה וקוד גריי זה לילדים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 12 דקות, vadim6385 כתב:

החוכמה היא לבנות תהליכי עבודה כך שתוכל להשתמש בכח עבודה זול ולא מיומן, ועדיין להוציא מוצר איכותי.

הם שופכים מלא כוח אדם וכסף על שיפור קווי הייצור והמוצרים,ליפנים גם יש את שיטת ה5S שלפיה הם מרימים מפעלים וקווי ייצור.

לפני 12 דקות, vadim6385 כתב:

לטויוטה (וגם להונדה) אכן היו נפילות עם ייצור טורקי, אבל היום זה כבר לא אקטואלי.

אולי גם בקנדה וברזיל היו נפילות וזה בכלל לא תלוי ארץ מוצא אלא תקלות ייצור והרכבה שיכולות לקרות בכל מקום?

לפני 12 דקות, vadim6385 כתב:

אם כי עדיין לא הייתי קונה מכונית (כולל טויוטה) שהורכבה באחת ממדינות חבר העמים. יש גבול.

הם מרכיבים רק רנו ופיאט.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

באמת?

יש ברוסיה, בקליניגרד מפעל של BMW.

אפילו BMW רוסיה יודעת שהמכוניות שמגיעות משם פחות טובות, לכן יש להן אחריות מופחתת.

https://carbuzz.com/news/theres-a-russian-bmw-scam-no-one-is-talking-about

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 28 דקות, halperin96 כתב:

הם מרכיבים רק רנו ופיאט.

זה לא קשור לשירושר בכלל אבל מפריע לי כשכותבים דברים לא נכונים בפורטם.

 

יש מפעלי יונדאי/קיה.

יש מפעלי ניסאן ומפעלי טויוטה, 

 

יש מפעלי פורד, רנו, פולקסווגן, פיז'ו, מפעל שמרכיב BMW, מפעל שמרכיב מכוניות סיניות, יש מפעל דייהו באוזבקיסטן,

ועוד כמה.

 

דווקא פיאט אין.

 

 

 

פורסם
לפני 19 דקות, Buki כתב:

 

דווקא פיאט אין.

עלו לי בראש רכבים בייצור מקומי לשוק המקומי ולא מפעלים כלליים.

כנראה שיש עוד.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...