Jump to content

חולהרכב

  • פרסום הודעות

    25
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

7 נייטרלי

אודות חולהרכב

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. היי, אשמח לחוכמת ההמונים, אם מישהו שמע או ראה. כסא קל משקל, שנפתח בצורה קלה,וניתן לשימוש בים. חשוב מאוד שיהיה בגודל קטן, לא חייב משענת כלל, ואפילו עדיף בלי. משהו באיזור עד החצי קילו. יש משהו בסגנון? תודה!
  2. ברור שבשביל לנהל מוסך מדמח לא רלוונטי , הכוונה שלי היא שאין סיבה שהוא יסגור לעצמו את הדלת של מדמח\הנדסות למנהם בגיל כל כך צעיר. עבור ניהול מוסך אין שום תואר מלבד ניהול עסקים וגם הוא לא שווה יותר מידי בהתחשב שכל בנאדם שני חושב שהוא איזה אשף ניהול והולך ללמוד את זה. ניהול מוסך זה נטו תעודות מלשכת העבודה. הלפרין, מסכים עם כל מה שאמרת! אבל , אם הוא יאהב את תחום הניהול הרבה יותר מתחום התכנות זה שווה את זה , זאת הנקודה שלי. עדיף לו לעבוד יותר קשה ולהיות מסופק, מאשר לעבוד יותר "קל" ולהיות מתוסכל.
  3. לכן נשמרים ולא נכנסים מתחת לרכב על בוק. ולכן גם שמים את הגלגל הרזרבי על הרצפה כשהוא חצי בחוץ חצי מתחת לרכב (באמצע) כשמרימים את הרכב!
  4. ראשית, כל הכבוד על הבגרות וההבנה שרוב האוכלוסיה מגיעה אליה בדיעבד. לבחור מקצוע שקרוב ללבך זו החלטה לגיטימית. הלפרין, אני לא חושב שהבנת אותו נכון, לפי מה שהוא כותב הוא לא רוצה להיות מכונאי, אתה צודק שסביבת העבודה בסופו של דבר תהיה שונה, אבל השכר כנראה יהיה דומה. איני יודע כמה מרוויח מנהל מוסך מרכזי, אבל אני משער שהוא לא מרוויח פחות ממתכנת מתחיל. חלק מהאהבה לתחום היא גם האהבה ללכלוך, לא לפחד לעבוד קשה כשצריך, כמנהל אני משער שהעבודה הפיזית שלך מסתכמת בכ-5 אחוז מסך כל העבודה. יחד עם האמור לעיל, אתה מאוד צעיר! אין שום סיבה שתסגור לעצמך דלתות. לעסוק בתחום הרכב תוכל בכל נקודה בחייך, אני משער שחסרים במקצוע הזה אנשים איכותיים והחוסר רק יגדל. ובמיוחד כשאין לך ניסיון או נקודת התחלה מסוימת. תרכוש השכלה גבוהה בתור התחלה, תפתח לעצמך את הדלת הזו, ורק אחר כך תחליט אם תרצה להיכנס אליה או שלא.
  5. לא קראתי הכל לכן מחילה אם יש כמה דברים שחוזרים על עצמם. ראשית לא אספר לך כמה מתיש זה נסיעות כי, אני בטוח שיספרו לך על זה. אבל בעיקר כי זה מאוד אינדיבידואלי!! אני אישית מכיר כאלה שאחרי יום אחד יקחו מצית וג'ריקן דלק וישרפו את האוטו וגם מכיר כאלה שעושים 150 קמ ביום וזה לא מפריע להם. זה מאוד תלוי בך ולכן אף המלצה בנושא הזה אינה רלוונטית. מה שכן רלוונטי הוא שזה בזבוז זמן. זאת עובדה, זה לא אינדיבידואלי כלל. לנסוע זה יותר כלכלי. אין פה אפילו צל של ספק. זה מתבטא בכל דבר מקטן ועד גדול, כשאתה גר בבית של ההורים אתה מבזבז זמן על נסיעה אבל חוסך זמן על עשרות דברים אחרים. הכל זמין ומוכן, אין דאגות של אוכל,בגדים וכל שאר הדברים. ואני עוד לא מדבר על השכרת דירה שעדין מצריכה נסיעה כל שהיא, אתה לא תשכור דירה בבניין שאתה עובד בו. אבל - יכול להיות שלשכור דירה כן יהיה יותר נוח עבורך, ולפעמים לשלם קצת יותר כדי לקבל נוחות זה משתלם.(בעיקר אם את כל הדברים שכתבתי כמו אוכל ובגדים אתה עושה בכל מקרה גם בבית ההורים). עד כאן יעוץ כללי שלא קשור לרכב אלא לחיים עצמם. כעת לגבי הרכב. אל תקנה מיני לנסיעות בין עירוניות! אני אישית אפילו לא ממליץ סופר מיני.(למרות שיש סופר מיני שכן יבצעו את הנסיעות בצורה טובה) איך שלא תסובב את זה, כל משפחתית כמעט תבצע את הנסיעות האלה יותר טוב. אם אתה מוכן לקחת מימון, באזור ה85 כבר נכנסת לך אוריס היברידית בת כשלוש/ארבע. הייתי ממליץ עליה אם אתה יודע בוודאות שאכן תסע 100 קמ ביום כפי שאתה מתכנן. ב50 אלף לנסיעות ארוכות אולי כדאי לשקול דיזל כמו פלואנס שמורה אבל לקחת מעט סיכון באמינות - לדעתי, האמת ששמעתי עליה רק טוב. אם אתה מעדיף אמינות על פני צריכת דלק, סיוויק\אוריס ב50 אלף יענו לך על כל הדרישות חוץ מחסכון בדלק. אגב, אם אתה כבר מוכן להתפשר על נוחות הנסיעה וחוזק הרכב, למה אתה מעדיף פיקנטו? קח לך מיקרה שתהיה הרבה יותר חסכונית מכל פיקנטו, זולה יותר, ואפילו תהנה קצת מפתיחה מהירה יותר. אם כבר אתה עושה ויתור בתחום מסוים תראה שאתה יוצא ברווח בתחום אחר.(אלא אם כן אבזור חשוב לך מחסכון) בהצלחה!
  6. תודה רבה על העדכונים!! פשוט תענוג לקרוא ועוד יותר לראות. עד היום אני מצטער שוויתרתי על קניית 205 עם 90 אלף ק"מ שנת 94 במצב מדהים. לפני 5 שנים דרשו עליה באזור ה7 אלף והייתה שווה כל שקל. לגבי ההגה שרועד בבלימה, בדוק שוב אם הרפידות והצלחות תקינות כפי שאתה כותב.(אולי הקליפר עצמו הוא הבעיה?) האם ההגה ישר? לא צריך כיוון פרונט? האם עשית איזון גלגלים לאחר שחזרת לג'אנטים הקודמים?(שאגב יושבים אש!) פחות סביר אבל כיוון אחר אולי מוט הגה? והרבה פחות הגיוני אבל מי יודע - אולי חופש במיסב גלגל?
  7. יוזמה מבורכת לאדם שומר החוק. מה עם בדיקת משכון\שיעבוד שהיינו עושים בדואר לפני העברת הבעלות?
  8. לא קראתי מה שכתבו כאן לכן מחילה אם אני חוזר על משהו. תואר במדמח הוא לא כפי שהוא נשמע , לפחות לא לאחד שלא יודע מה זה מדעים כהשכלה גבוהה. הקשר שלו למחשב שאתה מכיר הוא מקרי בהחלט! 70 אחוז מהתואר לפחות זה מתמטיקה כשמתוכם 40 אחוז לפחות זו מתמטיקה טהורה. קח בחשבון שיכול להיות שמפחידים אותך יותר מידי - כי תואר ממכללה יכול להיות ניסיון הרבה יותר פשוט\זורם מאחד שתשאל אותו מה זה ללמוד מדמח והוא למד באוניברסיטה. לכן, תשאל משהו שלמד במוסד שתרצה ללכת אליו! אם זה משהו שאתה רוצה כי " אה זה נשמע מגניב, אולי אני אתחבר" רד מזה. אתה לא תתחבר. אם הגעת עד כאן ולא זרקת "מה הוא מבלבל את השכל ומדבר שטויות, אני לא כמו כולם אולי לי לא יהיה כל כך קשה" או לחילופין לא אמרת "זה לא בישבלי" אולי אכן תצליח בגדול!! בכל מקרה, בהצלחה ידידי תזכור שהכל אפשרי אם רק רוצים מספיק חזק!!!
  9. כתבו לך כבר שכל דבר חדש דורש הסתגלות, ועוד יגיע היום שבו לא תבין איך בכלל אהבת את התבנית הישנה, האמן לי. אבל! אני יותר מבעד לסגור את פורום האוף טופיק למשתמשים בני כמה שנים (לא זוכר כמה זה היה אבל זה לא העניין) והלוגיקה שלי היא מאוד פשוטה. לכל נושא כמעט שנפתח באוף יש פורום יעודי במקום אחר. וכל הילדים בני ה16 שכעת יכולים לפתוח שם נושאים על כל מיני שטויות יכולים לעשות את זה בכל פורום אחר. כמה שנים למשתמש זהו אמצעי סינון יעיל מאוד!! לא ניתן למנוע את כל הנושאים השטותיים אבל, כמה שנים בפורום זה אומר אדם שעוקב כאן, וכן - שייך לקהילה שפה.
  10. חולהרכב

    ירידת ערך - הסבר?

    זה תלוי בהרבה פרמטרים שלא כתבת אותם , לכמה זמן הרכב? כמה קמ תעשה עליו ועוד הרבה דברים מעבר. אם תקנה קאיה או 208 ב 40 אלף ותחזיק בשתיהן עד שהן ילכו לגריטה לשתיהן אותה ירידת ערך של 39500 שקל. אם אתה מתכנן לרכוש ולמכור עוד שנה כנראה שתפסיד פחות על קאיה, אם לא , תקנה את הרכב שיתאים לדרישות שלך. בהצלחה.
  11. היי חברים. נדרש ממני לעשות פרויקט מאוד קטן שלא הייתי קורא לו אפילו מיני פרויקט. אז בחרתי בנושא של חברת סטארט אפ ישראלית בשם REE , שטוענת כי היא תייצר את המבנה החדש של פלטפורמת רכב חשמלי שכרגע נשען על פלטפורמה של רכב עם מנוע בעירה פנימית כמו שמוכר לכולנו. הם טוענים שיוכלו ליצור בעזרת הפלטפורמה החדשה תחבורה ציבורית יעילה עשרות מונים, בעזרת קיצור כלי התחבורה והפעלתם בצורה אוטונומית. אשמח מאוד לשמוע מכם אם אתם יודעים פרטים על הנושא, זה משהו שיכול להצליח לדעתכם? מצורפת כתבה מלפני ימים בודדים בנושא: https://www.autocar.co.uk/car-news/technology/israeli-start-reveals-ultra-flexible-modular-ev-platform תודה לכם, כמובן שאם הנושא יתאים יותר לאוף טופיק או לפורום אחר אשמח שתעבירו, לא הייתי בטוח אם מתאים לכאן או לא.
  12. הסיוויק עדיפה אם יהיו גם נסיעות בינעירוניות. הרבה יותר נוחה, יותר מתקשרת מהגטס(לא רלוונטי לאמינות סתם שתדע). הגטס מרווחת עבור סופר מיני אבל לא הכי נוחה, היתרון שלה לדעתי הוא רק מחירי טיפולים יותר זולים כנראה. לגבי אמינות קשה מאוד לדעת, תלוי מאוד במצב של הרכבים. ספציפית בין אלה , הגטס יותר קורצת, הסיוויק ללא טסט וכנראה לא נסעה כמה חודשים וזה קצת מדליק נורה. קח בחשבון מה שיוליאן אמר לפני , לGLF אין ABS. אם אין אפשרות להוסיף מעט בתקציב, הייתי מאוד ממליץ לחפש אבאו/בלנו/שרייד כי במחיר הזה ניתן יהיה למצוא אותם במצב קצת יותר טוב בטח מסיוויק באותו המחיר. רכב בתקציב כזה זה סיכון, לכן עדיף במצב כמה שיותר טוב ומטופל לעשות נסיעת מבחן ולראות שאין נקישות בסיבוב ההגה\במפרים. החלפת משולשים או ציריה יכולים להגיע כמעט לעלות של הרכב לכן לבדוק במידת האפשרות כמה שיותר , כדי שהרכב יחזיק כמה שיותר זמן. בהצלחה.
  13. עבור תקיפת פניות אף רכב שדיברתי עליו לא מתאים לדעתי, אני ממש לא מדבר על רכב ספורטיבי, אבל שילוב אמין של הכל אני מאמין, בעיקר כוח זמין ושלדה מתקשרת זו כבר התחלה טובה. תודה. אם הייתי מוכן לקחת כסיכון את האמינות של הרכבים האלה, הייתי מעדיף גולף 1.5. לפוקוס אין גיר בעייתי? היא נמכרת במחירי שחיטה בלוחות משהו לא נראה תקין שם. תודה.
  14. תמיד אמרתי שמנוע פנינה אבל הגיר הורס. השהייה גם אני הרגשתי, מאוד מעצבן בכניסה ויציאה מכיכרות. קפיצות גם יש אבל אני הרגשתי רק במהירויות נמוכות משמע הילוכים 1-3 בערך. בבינעירוני הגיר מתנהג מעולה ללא קפיצות מורגשות. אפשר ללמוד איך להקפיץ הרבה פחות את הרכב אבל עם ההשהייה אין ממש מה לעשות. בהצלחה.
  15. חולהרכב

    אופנועי URAL בישראל

    ללא ספק תמחור לא ראלי. מי שיקנה אותו לדעתי הם רק אלה שהיו להם כאלה אופנועים בברית המועצות וגם הם צריכים להיות קשורים אליו, ובעלי ממון לרכוש אותו סתם כי הם רוצים. פיסת היסטוריה מעניינת, תמיד חשבתי לעצמי שאם עוד היו מייצרים 205 GTI או אסקורט RS באותה מתכונת בדיוק ובמחיר ריאלי אז הייתה לי אחת כבר מזמן. אני ממש בור בעניין האופנועים אבל לפי מה שאני מבין אין להם תקני בטיחות שהם צריכים לעמוד בהם לא כך? אז מדוע לא מייצרים אופנועי על מפעם במחירים נמוכים? זה בגלל שאין להם העדפה אל מול אופנוע חדש? שלא כמו ברכבים?
×
×
  • Create New...