Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 10 שעות, Buki כתב:

 

 

אתה חייב להתעדכן, לפני 15 שנה (שנת 2005) כבר היו טורבו דיזלים מסילה משותפת מצויינים שלא נופלים בהרבה מאלו של היום.

 

דזילים רועשים ורועדים עם 70 כ"ס מנפח 1.9-2.0 ליטר זה שנות ה 80-90.

 

 

 

אבל זה בדיוק הענין שטעיתי בספירה ומדובר בעשרים וחמש שנים אחורה, לקיבעון המדובר, ובכל מקרה לא הכל מכוניות בחיים.

פורסם
באמת?
יש ברוסיה, בקליניגרד מפעל של BMW.
אפילו BMW רוסיה יודעת שהמכוניות שמגיעות משם פחות טובות, לכן יש להן אחריות מופחתת.
https://carbuzz.com/news/theres-a-russian-bmw-scam-no-one-is-talking-about
לא רק זה. אם אתה מביא רכב מגרמניה או כל מקום באירופה יש אחריות לרכב מבמוו עולמית כמעט בכל מקום. אבל אם הרכב נרכש מקליניגרד אין עליו שום אחריות באף מקום.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

לא מוזר בכלל - 

 

זו אחת הסיבות ששנים היתה לי סלידה מרכבים כמו מאזדה 3 או ולוסטר למרות שסה"כ מדובר ברכבים טובים מאוד עם תמורה אדירה למחיר ולא סתם ראו הרבה מהם על הכביש בגלל זה. 

 

אבל לי זה סוג של TURN OFF 

 

לי באופן אישי יש גם סלידה מאוד גדולה מעדרים. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

זה למה לקחתי סובארו, יפני ולא מיינסטרים כמו כל השאר. שאגב שמתי לב להרבה פרטים קטנים שאין בהרבה רכבים מאותה השנה (2009) כמו למשל העובדה שאי אפשר לשכוח פנסים דולקים, המפתח סוגר את המעגל. כמו כן נעילה מלאה של כל החלונות עם המפתח גם בגרסת B3 בסיס (אבל עם גג נפתח). והגג הנפתח נסגר לבד ברגע שמוציאים מפתח מהאוטו, כי מה יכול להיות יותר גרוע מלשכוח גג פתוח בלילה אם יש גשם וכו.. עוד מילא לשכוח חלון פתוח קצת, אבל גג נפתח זה יהיה אסון. מה עוד יציבות טובה ומרכז מסה נמוך זה נחמד מאוד.

פורסם (נערך)

רוצה לספר לי משהו שאני לא יודע?

3 רכבים אירופאיים במשפחה כבר עברו (שניים שלי, אחד של ההורים) ולא סבלנו מתקלות, לא מאחזקה יקרה, לא מביטוח יקר ולא מירידת ערך חדה ברוב המקרים?

אני כבר עם רכב אירופאי שלישי, רוצה לשמוע כמה עלה הביטוח? מקיף וחובה עם כיסויים טובים - 3017₪.

 

זה שלא מספרים, לא אומר שאין תקלות ביפניות. אתה מוזמן להיכנס לקבוצת פייסבוק של מאזדה, אנשים סובלים גם מתקלות מעצבנות.

 

אגב, לא ברור לי על איזו ירידת ערך אתה מדבר. איביזה FR חדשה עולה 110 אלף ש"ח. ראיתי אחת בת שנתיים למכירה עם קצת יותר מ-20 אלף ק"מ ויד שניה, 88 אלף ש"ח. כ-10% בממוצע בשנה ירידת ערך זה ממש לא "ירידת ערך חדה".

עריכה אחרונה על ידי dorsht

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

דור, אתה מהנדס, שים לב ליחידות (מחיר בק"מ"?)  😉

 

חוץ מזה, מחיר מבוקש או מחיר בעסקה סגורה?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בוא לא נסטה מהדיון, יודע שיש לחלק גדול כאן נקודה רגישה לגבי מכוניות אירופאיות אבל זו הדעה שלי.

אלה פרמטרים שמאפיינים רכב אירופאי , (לא בהכרח איביזה FR שצעירים צמאים לרכב הזה).

 

 

פורסם
לפני 1 דקה, CRuzer669 כתב:

בוא לא נסטה מהדיון, יודע שיש לחלק גדול כאן נקודה רגישה לגבי מכוניות אירופאיות אבל זו הדעה שלי.

זו דעה, השאלה אם היה לך אי פעם ניסיון ארוך טווח עם רכב אירופאי כלשהו, אחרת סלח לי, הדעה שלך לא ממש רלוונטית.

 

לפני 3 דקות, sperial כתב:

דור, אתה מהנדס, שים לב ליחידות (מחיר בק"מ"?)  😉

 

חוץ מזה, מחיר מבוקש או מחיר בעסקה סגורה?

תוקן.

לדבריי חברי הקבוצה של סיאט, הרכבים הטובים נמכרים במחירון +-. בטרייד אין של היבואן גם נותנים קרוב למחירון ממה שיצא לי לקרוא.

רכבים כאלו במצב טוב קשה למצוא (למישהי שעובדת איתי לקח כמה שבועות טובים למצוא איביזה או פאביה במצב טוב עם נתונים טובים), כך שהרכבים הטובים נחטפים מהר ובמחירים המבוקשים או קרוב להם.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

ניסיון אישי לא (למזלי הטוב), עובד איתם מספיק? עלויות של חלפים, תדירות כניסה למוסך, מחירים אסטורונומים במורשה, תוצאות בדיקה במכונים שמעידים על הישרדותם, מחירי ביטוח שלקוחות (בעיקר VAG), ירידת ערך במכירה.

הכל בהשוואה לאסיתיות שבהם כל הפרמטרים יוצאים טוב יותר.

 

 

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, dorsht כתב:

זו דעה, השאלה אם היה לך אי פעם ניסיון ארוך טווח עם רכב אירופאי כלשהו, אחרת סלח לי, הדעה שלך לא ממש רלוונטית.

ומצד שני האוטו שהיה פעם לאמא ומהאוטו שאבא קנה לפני חודשיים גם לא מפיקים סטטיסטיקה ככה שדעתכם שווה.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...