Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לא קונה! על מה אתם פוסלים מכונית?


RK
שימו לב! השרשור הזה בן 1362 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גם להגיד גיל הרכבים ירד כשכמות הרכבים על הכביש גדלה כל שנה זה עיוות של הסטטיסטיקה.

 

כדי לדעת כמה רכב משרת אתה צריך סטטיסטיקה על גיל הרכבים בבעלות פרטית שמחליפים יד בפעם הראשונה.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, Night Driver כתב:

גם להגיד גיל הרכבים ירד כשכמות הרכבים על הכביש גדלה כל שנה זה עיוות של הסטטיסטיקה.

הגיל יורד,כי יש יותר רכבים.

אם היית מייבא 5000 מודל טי שיורידו את הגיל הממוצע זה היה עיוות.

ציטוט

כדי לדעת כמה רכב משרת אתה צריך סטטיסטיקה על גיל הרכבים בבעלות פרטית שמחליפים יד בפעם הראשונה.

זו סטטיסטיקה שמצאתי.

גיל ההחלפה הראשונה יורד.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרא את כל מה שכתבתי. מבעלות פרטית.

 

רכבי ליסינג מחליפים יד אחרי גג 3שנים ורכבים בבעלות חברות גג 7 שנים כי הם גומרים את הפחת החשבונאי.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טרייד מוביל מקבלת רכבים יוצאי ליסינג ולידם קצת רכבי טרייד אין. לא מייצגים כלום.

 

עריכה: מעניין אם ליד2 יש סטטיסטיקה לגיל הרכבים יד ראשונה שמפורסמים.

עריכה אחרונה על ידי Night Driver

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, halperin96 כתב:

גם מי שנוסע על רכבים ישנים בארץ עושה זאת מחוסר ברירה.

 

אני עובד בחברת היי טק גדולה

 

אני נוהג על יונדאי 2018

 

הבוס שלי נוהג על יונדאי 2010

 

הבוס שלו נוהג על מזדה 2005

 

ולא חסר לראות בחברה אנשים שמרוויחים סכומים של 20-30 אש"ח (וגם הרבה יותר) נוסעים על מכוניות ישנות וזולות (אלה שלא לקחו ליסינג). לפעמים עושה רושם שכמה שהאדם יושב יותר גבוה, ככה האוטו יותר ישן ומעפן. חלק מהרכבים האלה גם היו פעם מכוניות ליסינג שאותו העובד קנה בסיום החוזה באיזשהו שלב בקריירה שלו, ונשאר איתו.

 

פעם הגיעה לחניה פורש קאיין, ולא ידעו מי זה, אז מישהו זרק "זה בטח של אחד המנקים".

 

יש הרבה אנשים שפשוט לא אכפת להם מהרכב, מבחינתם זאת פחית על גלגלים שאמורה להזיז אותם ממקום למקום וזהו. אם היא לא מתה, למה להחליף? אם מתה, קונים פחית חדשה ומחזיקים עד שתמות. ואם אפשר לוותר עליה לטובת אופניים ו/או חופשי חודשי, בכלל טוב

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 54 דקות, halperin96 כתב:

פייט למג׳נטיס שלך הוא יונדאי איוניק,פחות מזהמת,יותר חסכונית,בטיחותית יותר אקטיבית ופסיבית.

זה שאתה בוחר להחזיק גרוטאה משיקולי עלויות או בשביל שיהיה לך במה להתעסק בסופי שבוע זו זכותך המלאה.

לא, אני בוחר להחזיק כי היא נותנת לי  את החבילה של מה שאני מחפש: כוח, חסכון (בדלק ואחזקה), מראה חיצוני, אמינות, ונוחות.

והנה, אתה הרגע הבנת שיש אנשים שמחזיקים 'גרוטאות' לא רק בגלל שאין להם כסף, שאפו.

 

אז את החצי שעה האחרונה העברתי במעבר על המאגר, כדי שנוכל יחד להסיק מסקנות, הכנתי טבלה שמכילה 4 דגמים 'אסייאתים', 3 מתוכם מתוצרת יפן האמינה, ואחד מתוצרת קוריאנית הבינונית. לטבלה מצטרפים עוד 5 דגמים אירופאיים (אחד מהם נמכר רק שנתיים מהמדגם שלקחתי), 2 גרמניים, 2 צרפתים, ואחד איטלקי.

אלו הנתונים:

image.thumb.png.c4836a80b025cc67a02777b5faa67913.png

 

ברשותכם אסיק כמה מסקנות:

א' לרכב קוריאני שהיה בכמויות עצומות בליסינג וחברות השכרה (הגטס) יש אורך חיים קצר ושרידות דומה לשל אירופאית 'טובה'. אפשר לבחון את הנתונים בתוך הדגם ולהשוות למשל דגם ליסינג GLF לדגם פרטי GLS ולראות בכמה אחוזים מדובר, אולי אעשה זאת ביום אחר.

ב' כנראה שמחירון משחק משחק חשוב בתחזוקת ושרידות הרכב, אך יכול להיות גם מאפיינים נוספים כמו הבעלים עצמם של הרכבים. אתייחס להשואה ספציפית: איביזה ופולו שמגיעים מאותו היצרן בעיקרון. הדעה הרווחת שאיביזה מתאימה יותר לצעירים ואיך נגיד, ערסים, שכנראה מתתגרזנים יותר עם הרכב. עם זאת, הפולו שומרת קצת יותר על הערך שלה מהאיביזה בגלל ה'שם' של פולקסוואגן. זה לדעתי מסביר את הפערים בשרידות של הרכבים האלו. אם למישהו יש הצעות נוספות אשמח לשמוע.

ג' חד משמעית רכבים אירופאיים שורדים פחות בארצנו לעומת אסייאתים. למה? שכל אחד יסיק מהטבלה מה שנראה לו, יש פה מספיק נתונים לטעמי. אנחנו מדברים על:

34 אחוז לרכב צרפתי

57.5 אחוז לרכב גרמני

32 אחוז לרכב איטלקי

52 אחוז לרכב קוריאני

75 אחוז לרכב יפני

או ב'התקבצות' ליבשות:

69.5 אחוז לרכב אסייאתי

43 אחוז לרכב צרפתי.

 

לא הרצתי מבחן סטטיסטי, אבל אני מניח שהתוצאה מובהקת.

 

 

ספוילר

אם אני בן ה18 היה יודע שאני בן ה26 היה עושה את הדברים האלה ביום שישי בערב, כנראה שהוא היה מתאכזב.

 

עריכה אחרונה על ידי EliC25
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, vadim6385 כתב:

 

אני עובד בחברת היי טק גדולה

 

אני נוהג על יונדאי 2018

 

הבוס שלי נוהג על יונדאי 2010

 

הבוס שלו נוהג על מזדה 2005

 

ולא חסר לראות בחברה אנשים שמרוויחים סכומים של 20-30 אש"ח (וגם הרבה יותר) נוסעים על מכוניות ישנות וזולות (אלה שלא לקחו ליסינג). לפעמים עושה רושם שכמה שהאדם יושב יותר גבוה, ככה האוטו יותר ישן ומעפן. חלק מהרכבים האלה גם היו פעם מכוניות ליסינג שאותו העובד קנה בסיום החוזה באיזשהו שלב בקריירה שלו, ונשאר איתו.

 

פעם הגיעה לחניה פורש קאיין, ולא ידעו מי זה, אז מישהו זרק "זה בטח של אחד המנקים".

 

יש הרבה אנשים שפשוט לא אכפת להם מהרכב, מבחינתם זאת פחית על גלגלים שאמורה להזיז אותם ממקום למקום וזהו. אם היא לא מתה, למה להחליף? אם מתה, קונים פחית חדשה ומחזיקים עד שתמות. ואם אפשר לוותר עליה לטובת אופניים ו/או חופשי חודשי, בכלל טוב

והבוס שלי נוסע על קודיאק חדשה.

והבוס של הבוס על סונטה.

וסבתא שלי נוסעת על אאודי איי4.

 

מה אנחנו מסיקים? שאנשים שונים נוסעים על רכבים שונים.

וואלה יופי.

 

אני פרשתי...תודה.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל, התחיל להיות מעניין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, EliC25 כתב:

חבל, התחיל להיות מעניין.

 

יש לי מחר שיעור פרטי ב8 בבוקר בהחזקת ראצ׳ט

חייב לישון מוקדם כדי להיות ערני ומרוכז :)

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, halperin96 כתב:

יש קשר,כמה שלא תנסה לנתק אותו.

אנשים עניים נוסעים ברכבים זולים,עשירים נוסעים הרכבים יקרים וכל השאר איפשהו באמצע.

 

אכתוב בלשון עדינה שככל הנראה אין לך מושג ירוק על מה אתה מדבר בכלל, ואתה מתנהל בעולם מדומיין של סטיגמות.

עבדך נוסע באופטרה 2008 שצבועה בספריי שחור של טמבור, יש מספיק מזומן נזיל לקנות פורשה קאיין חדש מהסוכנות - רק שאני לא רואה שום סיבה למה לי לעשות את זה, את ה 10K השנתיים שלי האופטרה עושה על הכיפאק.

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 3

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 שעה, EliC25 כתב:

לא תשובה טובה לדעתי.

אם כבר, תשובה טובה תהיה:

בדוק כמה אחוז מהפולו\איביזות שעלו ב2003-2006 בערך לכביש, נשארו היום.

בדיוק כמה יונדאי גטס\הונדה ג'אז\טויוטה יאריס נשארו מאותן שנים.

זה יתן תשובה יפה.

אין לי מושג מה התשובה, אולי אני טועה פה אפילו.

המידע שקוף ונמצא במאגר של משרד התחבורה, כך שיהיה מעניין אם יש למישהו כוח לבדוק.

שוב, פעם שניה שאני חוזר על עצמי בשרשור הזה - לא רלוונטי כמה נשארו.

רלוונטי כמה נשארו באחוזים.

גטס נמכרה הרבה יותר מפולו ואיביזה, זו לא חכמה להשוות.

 

לעומת זאת אם נמכרו 5X גטסים ו-X פולו ואיביזה (ונכניס אפילו גם פאביה) ונשארו X גטסים ו-0.1X רכבי סופר מיני של VAG, אזי אתה צודק.

אחרת, אם נשארו למשל X גטסים ו-0.2X רכבי סופר מיני VAG, אזי היחס של 1:5 (בדוגמה) נשמר ולכן אחוז השרידות דומה.

 

עריכה: ראיתי את הטבלה שצירפת. היא עדיין לא אומרת הכול, כי חסרים לך למשל דגמים קוריאניים מאותה תקופה, כמו שברולט אבאו שנחשבת סופר מיני.

בסופר מיני של VAG חסרה לך פאביה. בסופר מיני של PSA חסרה לך C3.

 

עריכה אחרונה על ידי dorsht

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, elibaba כתב:

 

אכתוב בלשון עדינה שככל הנראה אין לך מושג ירוק על מה אתה מדבר בכלל, ואתה מתנהל בעולם מדומיין של סטיגמות.

עבדך נוסע באופטרה 2008 שצבועה בספריי שחור של טמבור, יש מספיק מזומן נזיל לקנות פורשה קאיין חדש מהסוכנות - רק שאני לא רואה שום סיבה למה לי לעשות את זה, את ה 10K השנתיים שלי האופטרה עושה על הכיפאק.

יש לי מושג כחול.

ורשמתי שגם לי יש בבית רכב שני-שלישי שעושה 5K בשנה ואינו מוחלף.

 

אבל כל דיוני היש לי ויש לדודה שלי לא רלוונטיים באמת המדינה.

אז גם אם 40 איש ירשמו פה סיפור מרגש על הטרנטה של דוד שמעון זה עדיין לא ישנה את התמונה הכוללת.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועובדה, יצא לי לראות ויוצא לי לראות אנשים עם שכר גבוה משמעותית מהממוצע ועדיין הם נוסעים במכוניות ישנות יחסית או במכוניות מאוד עממיות.

לא מבין איפה הבעיה.

שכל אחד יעשה מה שטוב לו ולכיס שלו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1362 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...