Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשתדל להימנע ככל האפשר מהתקנות מקומיות. של הכל. כולל טסות, מגיני רוח, סאנרוף, מובילאיי, שלא יגעו גם בצמת חשמל. אפילו אם אדרש להוסיף כסף.

לא אקנה רכב בתצורת סדאן - מכוער, לא שימושי ולא פרקטי בעיניי. מעדיף תצורת סטיישן/ ה'אצבק שהינן שימושיות הרבה יותר.
לא ארכוש רכב עם עיצוב פנימי מבלבל, לא ברור, או לא נגיש כדוגמת אופל אסטרה דור קודם ודגמי פ'יגו/סיטרואן.

פורסם
לפני 25 דקות, halperin96 כתב:

נפתח לכם באופן טופיק "למי יש גדול יותר(כמובן מדברים על אורך גגון)" תריבו שם :)

 

 

נו מה אתה ילד? ידוע לכל שרוחב הגגון הוא זה שקובע...

פורסם

אני בחיים לא אקנה רכב עם טסות רק ג'אנטים

היום - אלפא רומיאו ג'ולייטה 2013
קודם - הונדה ג'אז קומפורט 2017

קודם - סובארו B3 שנת 2008

פורסם
לפני 41 דקות, Night Driver כתב:

לא נסיעה ארוכה. מבת ים לראשון

הדבר הראשון שעשיתי אחרי שקניתי אותה זה לקפוץ למזבלה שהיתה איפה שהיום רחובות ההולנדית. היו זורקים שם את גרוטאות הרכבים שנאספו מהעיר ומצאתי שם כיסאות של פז'ו 104.

8 זויות נירוסטה והכיסאות הורכבו במקום המקוריים.

 

אבהיר, נסיעה כלשהי עם ארון מורכב על הגג מצריכה קהונס, לעשות את זה על רום כרמל עוד יותר, ושהארון מלא עוד יותר.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 17 שעות, halperin96 כתב:

לא הבנתי את התחביר של המשפט.

או שהתכוונת שהן liftback?

נראה לי שזו הכוונה...

 

נ.ב. גילוי נאות:מחזיק בליסינג אוקטביה נוצ'בק קדנציה שנייה בליסינג (2017 1.2 ועכשיו 2020 1.5)

פורסם

האוקטביה 2017 הוחזרה לחברת הליסינג במרץ האחרון עם 120,000 ק"מ באודומטר.
ב-3 שנים וחודשיים לא נתקעה ולמעט צורך בהחלפת ידית תא מטען וכפתור על ההגה הגיעה למוסך לטיפולים שוטפים בלבד (בטיפול 75,000 ק"מ ביקשתי שייבדקו את הגיר בעקבות רעשים מתכתיים, אמרו שביצעו עדכון תוכנה).
הרכב צרך בממוצע כ- 15 ק"מ לליטר בעיקר בנסיעות יומיומיות מי-ם לת"א וחזרה ללא נסיון לחסוך בדלק...

 

 

פורסם
לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

 

אבהיר, נסיעה כלשהי עם ארון מורכב על הגג מצריכה קהונס, לעשות את זה על רום כרמל עוד יותר, ושהארון מלא עוד יותר.

אין ספק שהיום לא הייתי עושה דבר כזה אבל כשאתה בן 22 אחרי לבנון וטיול במזרח אתה לא מתייחס ברצינות לסכנות.

  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לא אקנה כל רכב שיש רכב אחר שהוא יותר חסכוני ממנו(במחיר הקנייה או התחזוקה) עם אותם הפונקציות.

תמיד שמח לעזור וליעץ לגבי רכישת רכב - במיוחד רכבים שנותנים תמורה טובה לכסף(אפשר גם בפרטי).
בעבר: פג'ו 205, דיהטסו אפלאוז, פיאט מולטיפלה(זוכת תחרות הרכב הכי מכוער בעולם), רנו לוגאן, ניסאן מיקרה
היום: טויוטה סיינה

 

פורסם
לפני 51 דקות, akivas כתב:

לא אקנה כל רכב שיש רכב אחר שהוא יותר חסכוני ממנו(במחיר הקנייה או התחזוקה) עם אותם הפונקציות.

 

ניכר שכיף איתך במסיבות.

  • מצחיק 4
  • מעניין 2

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני 59 דקות, akivas כתב:

לא אקנה כל רכב שיש רכב אחר שהוא יותר חסכוני ממנו(במחיר הקנייה או התחזוקה) עם אותם הפונקציות.

אז בסך הכל אתה מרוצה מהקורקינט שלך?

  • מצחיק 3

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

סתם אתם מגזימים, בקורקינט אין מזגן.
אבל בארנק יש כרטיס ירוק כזה עם קשקוש סגול עליו - גם מזגן, גם טייס אוטומטי כמו בטסלה וגם רואים ריאליטי תוך כדי.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

בגלל קשקוש סגול אחר,אין מזגן.

 

אבל דבר נוסף שעלה לי-רכב עם מושבים לא נוחים.

הורס נסיעות בצורה קיצונית.

  • מצחיק 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

רכב עם סטארט@סטופ  שלא ניתן לנתק אותו לפי רצון הנהג (כמו שברולט טראוולס או הדגמים האחרונים של הקרוז)

×
×
  • תוכן חדש...