Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה לא אקנה בחיים. מוכן לסבול קוריאני ,מוכן לסבול יפני ואפילו סיני. אבל ,וזה אבל גדול , לא מוכן לסבול רכב שעובר טריליון מתיחות פנים אבל בסיס מכאני נשאר זה 20 שנה. כאילו ,לשלם על רכב שהוא כביכול דגם עכשיוי אבל למעשה גיר/שלדה /מנוע לא השתנו . משהו כמו קורולה , או ניסן , או אפילו שותפי שלדת גולף.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk


להפך, אני אהיה מוכן לשלם על רכב שעבר טריליון מתיחות פנים בתנאי שהבסיס המכני הוכיח את עצמו ונשאר זהה המון שנים. מי צריך הפתעות? יש רכבים שנוסעים ונוסעים, והיצרן לא רואה סיבה להחליף את השילוב גיר מנוע שלדה כי הוא פשוט מוצלח.
פורסם

גם משפחתית גנרית זה משהו שמאוד קשה, יקר ומורכב לתכנן ולהביא לייצור המוני.

 

אתה צריך שהיא תהיה:

 

בטוחה

חסכונית

תעמוד בתקני זיהום אוויר

אמינה

תהיה קלה ונוחה לנהיגה

תתן ביצועים סבירים (לפחות מהסיבה שצריך לתת את ה"וואו" שיוציא אותה מהסוכנות)

מאובזרת (מאותה סיבה)

נוחה

תיראה טוב גם בפנים וגם בחוץ

תפנה לקהל יעד הכי רחב שאפשר, ז"א צריך גם לבנות מספר גירסאות גדול, אז הבסיס צריך לאפשר גם גמישות מבחינת איבזור וגימור.

תבטיח אחזקה זולה וקלה יחסית. צריך גם לבנות שגרת טיפולים, ולא רק להחליף מה שנדפק.

 

וכל זה צריך גם להיות במחיר תחרותי, שבחלקו מושג ע"י ייצור המוני, אבל גם המחיר צריך כזה שיצדיק ייצור כמוני, כדי שהיצרן וכל השרשרת אספקה ירוויחו.

 

נגזרת של זה - גם להתאים אותה לכל מיני תקנות מיסוי בכל מיני שווקים, כאשר בחלק המיסוי נקבע לפי נפח מנוע, בחלק לפי קילווואטים של הספק, בחלק לפי דרגת זיהום אוויר, בחלק לפי פאזות ירח ואם אישתו של הדיקטטור נתנה לו בלילה.

 

בגלל זה אתה רוצה לתכנן פלטפורמה שתספיק לך ל15-20 שנה הקרובות, ותתאים לקשת דגמים כמה שיותר רחבה.

 

ואם אפשר, אז גם להיכנס לשיתוף פעולה עם עוד מישהו, כדי לחסוך עלויות פיתוח ואולי לייצר ביחד.

 

אחרי שפיתחת - אתה צריך לכייל קווי ייצור ולהכשיר פועלים/מנהלים/מהנדסים בכל המדינות שאתה מייצר בהם.

 

אחר כך להרים קמפיין שיווקי בכל שוק יעד, ולוודא סוכנויות משנה עומדות בסטנדרטים של המותג.

 

אחרי שמכרת - לבנות מערך שירות עם הדרכות למכונאים ושרשרת אספקה כדי שג׳ון, בוריס, מוחמד או צ׳אנג לא יחכו חצי שנה לחלק אזוטרי.

 

בגלל זה - לפתח ולייצר רולס רויס או פרארי זה מאוד קל יחסית ללפתח ולייצר פוקוס או קורולה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 22 שעות, 98civic כתב:

מה לא אקנה בחיים. מוכן לסבול קוריאני ,מוכן לסבול יפני ואפילו סיני. אבל ,וזה אבל גדול , לא מוכן לסבול רכב שעובר טריליון מתיחות פנים אבל בסיס מכאני נשאר זה 20 שנה. כאילו ,לשלם על רכב שהוא כביכול דגם עכשיוי אבל למעשה גיר/שלדה /מנוע לא השתנו . משהו כמו קורולה , או ניסן , או אפילו שותפי שלדת גולף.

דווקא שותפי שלדת גולף?

כל כמה שנים מקבלים היצע מנועים שונה, גירים השתנו לאורך השנים (עד שבשנים האחרונות נמכרות בעיקר עם DSG בארץ), אבזור עובר שדרוג, פלטפורמה מוחלפת אחת לתקופה, הבטיחות משתפרת.

לא הבנתי כל כך איפה הבעיה.

 

גם לגביי קורולה למען האמת לא הבנתי, נכון שהיא נשארה עם אטמוספרי, אבל יש שילוב של אטמוספרי לחשמלי, התחילה עם אוטומט, עברה לרובוטי, חזרה לאוטומט ובשנים האחרונות עם גיר רציף.

גם היא השתפרה באבזור, בטיחות וכו'.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

לא הייתי קונה רכב עם גג פנורמי.

 

נראה לי כמו דבר חסר תכלית לחלוטין, ובמזג אוויר של הארץ נראה יותר מזיק מאשר מועיל.

 

פלוס עוד משטח זכוכית שיכולה לעוף עליו אבן.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385
  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אבן שתשבור גג פנורמי בכל מקרה תשלח אותך לפחח עם תביעת ביטוח.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 4 שעות, vadim6385 כתב:

לא הייתי קונה רכב עם גג פנורמי.

פלוס עוד משטח זכוכית שיכולה לעוף עליו אבן.

 

יש לזה תכלית. זכוכית יותר דקה מפח + ריפוד ולכן בהנתן גובה נתון, גג פנורמי נותן יותר מרווח ראש לנוסעים.

 

פורסם

זכוכית לא יותר דקה מפח (שלרוב לא מגיע למילימטר), אדרבא - זכוכית עבה יותר מפח, וכבדה יותר מפח. 

  • מעניין 1

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
לפני 53 דקות, eladts כתב:

גג פנורמי נותן יותר מרווח ראש לנוסעים.

אתה לא גבוה נכון?

לא שאני איזה טאוויל 2 מטר אבל הרבה פעמים הסאןרוף עושה עושה את ההבדל בין "צפוף לראש" ל "יש מקום"

 

  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)

סאנרוף וגג פנורמי זה לא אותו הדבר. סאנרוף יכול להפתח וזה בא על חשבון מרווח הראש מאחור. גג פנורמי עשוי כולו זכוכית ואינו נפתח.

עריכה אחרונה על ידי eladts
פורסם

ואותי שניהם משגעים. משחקי הצל והאור בין צמרות העצים בזוית העין מפריעים לי. מעדיף גג אטום.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני בגובה 1.86, ואף פעם לא הרגשתי שחסר לי מקום לראש עד כדי שחייב להוריד את הבידוד מהגג.

 

חוץ מזה - אם יש גג פנורמי, אז גם אין בידוד, ואתה מקבל את כל הקרני שמש לתוך האוטו דרך הגג, האוטו יותר חם כשנכנסים אליו, וצריך להפעיל את המזגן שעות נוספות כדי לפצות על זה.

 

יכול להבין רכבים עם סאנרוף או קבריולט (למרות שגם קבריולט לא הייתי קונה), אבל שם אתה יכול באמת לפתוח את הגג, ופה אתה מקבל את הרע משני העולמות.

 

פשוט מיותר.

 

פעם ראיתי סיטרואן C3 עם סוג של גג פנורמי - שמשה קדמית פשוט ממשיכה למעלה ומכסה חצי גג, אז לשבת הרכב הזה הרגיש לי כאילו אני מקריח - מהצדדים ומאחורה הכל מכוסה, מקדימה ומלמעלה פתוח.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

סאנרוף זה כיף בערך 3-4 חודשים בשנה. כל שאר הזמן הוא מכוסה בפנים ואין שום בעיה.

אה וזה גם פוזה. תשאלו את אושריקו.

 

  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
 
יש לזה תכלית. זכוכית יותר דקה מפח + ריפוד ולכן בהנתן גובה נתון, גג פנורמי נותן יותר מרווח ראש לנוסעים.
 

הפוך גוטה.
סאנרוף וגג פנורמי זה לא אותו הדבר. סאנרוף יכול להפתח וזה בא על חשבון מרווח הראש מאחור. גג פנורמי עשוי כולו זכוכית ואינו נפתח.

לא מדויק. יש סאנרוף פנורמי נפתח.
×
×
  • תוכן חדש...