Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כנ"ל אצלי, סדאן פסול לחלוטין. פסילה חזקה יותר אפילו מגיר אוטמטי. 

 

לא מבין בכלל למה יש את תצורת המרכב הזו. 

 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם

גם אני לא מתחבר לסדאן.

לא יודע אם הייתי פוסל על זה רכב, אבל אני מעדיף הצ'באק כרגע.

כשאהיה בעל משפחה כנראה שהעדיפות שלי תהיה סטיישן, במקרה "הרע" ליפטבק ובמקום האחרון סדאן.

  • רעיון טוב! 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני לא ממהר לפסול רכבים בשל תכונות ספציפיות.
היו לי כבר רכבים רבים מכל הסוגים והמינים. ידני, רובוטי חד, רובוטי דו, איטלקית, צרפתית, צ'כיות, גרמניות, קוריאניות, יפניות ואמריקאיות. רכבים, קטנים, גדולים וגם ג'יפון אחד.
לכל רכב היו את החסרונות וההיתרונות שלו.
רוב הרכבים שירתו אותי נאמנה בהנאה רבה.
הם נקנו בהתאם לצרכים והיכולות שלי באותו הזמן.
במבט לאחור ולאחר נסיון רב, שני הדברים שהם מבחינת דיל ברייקר שאשתדל להימנע מהם:
רכב בוגדני, כזה שאתה משקיע בו את הנשמה והוא כל הזמן מאכזב מחדש בתחום האמינות ותמיד בזמן הכי לא מתאים.
הדבר השני הוא רמת הרעש בבין עירוני.
רכב רועש מבחינת רעשי צמיגים ורוח ומנוע עסוק בסל"ד גבוה מעייפים אותי מאוד מהר.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

S60 Rdesign

פורסם

מתחבר לחלק האחרון.

 

שאני חושב על זה, גם אני לא סובל רכבים עם סל"ד שיוט גבוה, וצלילים רועשים. 

 

למזלנו היום, מבחינת סל"ד שיוט, מרבית הרכבים מתהדרים בגירים בעלי 6 ו7 הילוכים, או רציפים, כך שזה כבר לא issue.

 

לגבי רעשים כאלה ואחרים, צריך לבחור בקפידה :)

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם
לפני כשעה, banji man כתב:

הם נקנו בהתאם לצרכים והיכולות שלי באותו הזמן.

זה המפתח. צרכים ויכולות משתנים עם הזמן. צריך להיות מודע להם ולהתגמש לגבי שאר התכונות. כמובן שככל שהיכולות עולות נדרשת פחות התגמשות.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 שעה, Buki כתב:

כנ"ל אצלי, סדאן פסול לחלוטין. פסילה חזקה יותר אפילו מגיר אוטמטי. 

 

לא מבין בכלל למה יש את תצורת המרכב הזו. 

 

 

אם הייתי צריך לבחור בין גירסאות סדאן או האצ׳בק של אותו דגם, הייתי בוחר האצ׳בק, אבל סדאן זה לא דיל ברייקר בשבילי.

 

יש לתצורה הזאת את היתרונות שלה - תא מטען מנותק לגמרי מתא נוסעים. לפעמים זה נוח, למשל אם צריך להוביל ג׳ריקן דלק או משהו בסגנון.

 

לפני 11 דקות, sperial כתב:

זה המפתח. צרכים ויכולות משתנים עם הזמן. צריך להיות מודע להם ולהתגמש לגבי שאר התכונות. כמובן שככל שהיכולות עולות נדרשת פחות התגמשות.

 

זאת הנקודה.

 

לפעמים האוטו גם יורד בסדר עדיפויות, ומגיע לאותו מקום כמו מקרר או מכונת כביסה, העיקר שיעבוד ולא יעשה בעיות, ולעזאזל החוויית נהיגה.

 

מכאן מגיעה השמרנות - אם קורולה זה מה שעובד בשבילך, למה בכלל לטרוח לנסות משהו אחר? מה כבר תעשה עם זה שלא תוכל לעשות עם הקורולה?

 

אני מאוד אוהב מכוניות, כן מאוד מתעניין בטכנולוגיה וההתנהלות בתעשיה, כן מתעניין בדגמים חדשים ומערכות חדשות, ואפילו חולם יום אחד לעבוד בשביל יצרנית רכב ולפתח דברים.

 

אבל בתור רכב להתנהל איתו ביומיום - בשבילי שיהיה משעמם בכביש ובעיקר כמה שיותר משעמם במוסך.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
בתאריך 14.7.2020 בשעה 18:12, m3x7r3m3 כתב:

@Bukiאתה קונה רק ידני? 😁

גם אני ככה, אחרי שכל כלי אוטומטי שהיה בבעלותי שעמם אותי למוות.

  • אהבתי 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 5 שעות, Buki כתב:

לא מבין בכלל למה יש את תצורת המרכב הזו.

בהרבה מקרים יש לי יתרון של אורך.

 

בפלואנס הכנסתי בקלות מוטות באורך 3 מטרים וברוב ה 5 דלתות לא סטיישן לא נכנס.

 

 

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

בסדר זה מובן. אז קונים סטיישן. ואם אין גרסת סטיישן בדגם הזה, קונים דגם אחר שיש לו גרסת סטיישן. עדיין לא סיבה לקנות סדאן :-)

 

 

פורסם

כשבאתי להחליף את האוריס סטיישן לפני שנה כמעט ולא היה היתע.

 

בסך הכל ביקשתי סטיישן דיזל או היברידי וכל מה שהיה זה אח אוריס במחיר מופקע אוסיד במחיר פחות מופקע אבל יקר משמעותית מהגרסאותהרגילות (גראנד קופה לא היה ולא היה צפי לסטיישן).

לפני 1 דקה, EliC25 כתב:

@Buki הובלתי את השולחן הזה, עם המגירות, מראשון לציון עד רעננה עם המג'נטיס.

IMG-20180622-WA0007.jpeg

גם בפלואנס נכנס שולחן מתקפל על רצפת תא המטען. שום 5 דלתות לא מכיל אותו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...