Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1476 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, bjlb כתב:

מסכים עם 2 ו 3, לגבי מה שנכתב למעלה.
הרכב יחסית חלשלוש, עקיפות צריך לתכנן מראש.
ב 110, המנוע ב 3000 סל"ד. לא רועש נורא, אבל גם לא שקט..
לגבי צריכת דלק, אני לא מצליח להוציא יותר טוב מ 1-13 בעיר עם מזגן, ועם לעמוד עם מזגן עובד שאני מחכה לילד לדוגמה שיצא מבית הספר.
נוחות נסיעה סבירה פלוס.
לא הבנתי את השאלה לגבי הניווט.
ליאור.

אלי כתב שיש אפשרות של ניווט במערכת המקורית, אז תהיתי לעצמי אם זה עובד ומתפקד בכלל. מצד שני, לא כזה קריטי.

 

חוץ מטיימינג והבדיקות הרגילות, יש משהו קריטי נוסף שחשוב לבדוק בדגם הזה לפני קנייה?

Ford Fiesta 2014 Manual

פורסם
לפני 6 שעות, DesertFox כתב:

כמו? באמת סקרן (באותו טווח מחיר כמובן). 

אתמול ראיתי אצל לקוח שלי פורד טאורוס יד ראשונה משנת 97 נראית כאילו יצאה מהחברה.

זה מסוג הרכבים שיכולים להיות בלוח ואני אקנה.

אלפא ידנית כלשהי

ביואיק לה סיבר

סונטה פנסים עגולים

אקסנט 3 דלתות

לא יודע, משהו לא שגרתי... פשוט שיהיה בלוח.

פורסם (נערך)

את האור הזה ברגליים אפשר לכבות עם איזה מפסק, או שהוא פועל כל הזמן? שזה די מציק לדעתי.

לגבי הוספת בקרת שיוט, יש אפשרות להוסיף רק את החלק עם הכפתורים של ההגה, או להחליף את כל ההגה, לא הצלחתי למצוא רק כפתורים ואפשר להשיג רק הגה חלופי שלם עם בקרת שיוט, אבל הבעיה היא שככה גם מחליפים את כרית האוויר שעל ההגה וזה משהו שלא נראה לי שכדאי להתעסק איתו עם חלפים משומשים.

עריכה אחרונה על ידי bobi
פורסם

אני החלפתי את כל ההגה בשביל הבקרת שיוט ועל הדרך השתדרגתי כל להגה עם ציפוי עור.

 

בכל אופן, ההגה החדש הגיע ללא כרית אוויר והעברתי אליו את הכרית הישנה. מבחינה פיזית מנגנון הנעילה שלה הוא סופר פשוט ודי קשה לטעות שם. מבחינה חשמלית לרכב יש מנגנון בדיקה חשמלית המתריע אם יש בעיה.

לאחר החלפת ההגה ביקשתי מהמוסך המורשה לבדוק את ההתקנה והם אישרו שהכל טוב.

פורסם

רכב מעולה!

חיפשתי כזו בזמנו כשהתלבטתי בינה לבין ה208.

בסוף עקב אילוצים נקנה רכב אחר.

 

למה לא 208 אגב?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

208 שנמכרו בתקציב הזה בדרך כלל היו אקסס שזו הרמת אבזור הנמוכה. מצאתי אחת די סבבה שאהבתי אבל מסתבר שהבעלים לא ידעה איזה רמת גימור זו אז היא גם ביזבזה לי את הזמן וגם ביקשה 4 אלף מעל המחירון האמיתי, על רכב שעבר איזה 130 אלף.

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 17.7.2020 בשעה 12:33, iEminem כתב:

תתחדש! קראתי את השרשור והתגובות כמה פעמים, אני מחפש למכור את האוטו ולקנות סופר מיני בתקציב של הפיאסטה. אחרי חודש עם האוטו, מה צריכת הדלק הממוצעת שהגעתם אליה? אתה יכול לפרט יותר על איך האוטו בנסיעה? מבחינת איך מרגישים במפרים, שיוט על 100-110 (רעשי רוח / כוח בעקיפות)?

ולאחר שעשית בדיקות להרבה רכבים, מה ההבדל בין הפיאסטה לבין אותם רכבים מבחינת נסיעה?

מה לגבי המערכת? כתבת שעוד לא בדקת את הניווט. מסקרן לשמוע איך הניווט מתפקד אחרי 6 שנים על הכביש.

תודה מראש ושבת שלום :)

לגבי המערכת שהיבואן מתקין, היא בסדר גמור עם סאונד טוב, לא יודע איך הוא בהשוואה למקורית. משמשת אותי בעיקר לחיבור לדיבורית ולפעמים מוזיקה מספוטיפיי.

הGPS שם זה I GO, לא סומך עליו ונוסע עם וייז בפלאפון שמותקן ממש ליד המסך.

 

בהשוואה לשאר הרכבים שבדקתי בתקופה שחיפשתי - ריו, 208, פולו ידניות, הפיאסטה הרגישה יותר אוטו בפחות כסף. לא אומר שהמתחרות פחות טובות

פורסם (נערך)

מהנסיון שלי המערכת מולטימדיה הסינית הזולה שהיבואן התקין, היא זבל זה דבר, לטעמי איכות הסאונד מחפירה, האיכות הכי גרועה ששמעתי אי פעם ברכב כלשהו. ואני מדבר מנסיון של 2 רכבים כאלה.

הgps תלוי במה שתתקין, הוא מגיע עם igo ויש כל מיני דרכים לעדכן את המפות. הבעיה היא שהמפות שלהם תמיד מעודכנות באיחור של איזה חצי שנה וגם אין התחשבות בעומסים כמו בוויז, כך שהניווט דרכה הוא די לא יעיל.

מה שמעצבן אותי ברכב הזה הוא שתמיד יש הילוך אחד שנכנס קשה. בפיאסטה הקודמת שלי מאותו הדגם זה היה ההילוך הראשון ובנוכחי זה הרוורס שלפעמים לא נכנס עד הסוף.

צריכת הדלק סבירה שבנסיעה משולבת היא נעה בין 1 ל13-15.

בסך הכל מנסיון של 6 שנים עם שני רכבים כאלה, הרכב מרגיש לי זול וגם האמינות של המכלולים שלו לא מרגישה לי להיט.

זאת לפחות ההתרשמות האישית שלי.

 

עריכה אחרונה על ידי bobi
פורסם

לא מבין לגבי איכות הסאונד של המערכת שהיבואן הרכיב.
לדעתי שומעים בסדר גמור. כנראה שהדרישות שלך גבוהות.
לגבי ההילוכים, אכן, גם אצלי רווורס לא תמיד נכנס, וצריך לעזוב קלאץ וללחוץ שוב.
ליאור.

פורסם

אצלי כל ההילוכים נכנסים בלי בעיה, ממש כמו ברכב חדש.

איכות הסאונד סבירה לגמרי, מדובר ברמקולים שמגיעים עם הרכב ולא באיזה רכב יוקרתי, לא מצפה ליותר מדי. יכול להעיד שבמגנטיס הרמקולים המקוריים בהחלט באיכות טובה הרבה יותר, אבל בגטס היו גרועים יותר.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

קראתי את כל הדיון וראיתי (אולי בדיון אחר שבו התלבטת איזה רכב לבחור) ששקלת גם סנדרו.

יש לי פולו ידנית מ-2008 ואני מחפש רכב מעט חדש יותר בתקציב דומה לשלך.

ה- 208 והפיאסטה על הפרק אבל גם הסנדרו ובמיוחד דגם הסטפווי. את הסנדרו והסטפווי אפשר למצוא בשנתונים 2015-2016 עם התקציב הנ"ל וזה די קורץ. סטפווי ידנית עם מנוע 0.9T נראית אפשרות מעניינת לרכב מעט חזק וחדש יותר.

 

למה ירדת מהסנדרו/סטפווי? לא מצאת קנייה טובה? לא התרשמת מהרכב?

פורסם

אני לא יכול לענות במקום אלי, אבל בדאצ'יה מורגש שמדובר ברכב מיושן.

לצורך העניין נסעתי בצבא בפיאסטה 2010-2011, עדיין תא הנוסעים שלה הרגיש יותר מודרני מזה של דאצ'יה מ-2015-2016.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...