Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1475 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

T10 נראה לי קוראים לזה

זו אותה נורה בכל פנים האוטו אפילו בבגאג׳

תפרק אחת מאיפה שנוח לך ותראה

פורסם

החזקתי פיאסטה ידנית 2013 במשך 3 שנים, נהנתי מאוד מהנסיעה בו.
החלפתי כי רציתי משהו חדש יותר ונוח יותר, היו לי כאבים ברגל ימין שהייתה נתקעת בקונסולה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נראה רכב ממש נחמד. תתחדש.

 

בחורה שנוהגת על רכב ידני? 😯 תתחתן איתה!

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם
לפני 2 שעות, Id0 כתב:

הייתי בדיוק באותה סאגה לפני שנה וחצי וסיימתי עם אותו רכב 

אפשר להוסיף מחשב דרך ועוד כל מיני פונקציות נחמדות עם תוכנה בשם forscan תחפש על זה קצת באינטרנט

אגב יש בתי מנורה מול הדוושות, רק להוסיף לד 5W 😆

 

אתה יוכל לפרט, על איזה בית נורה מדובר? איפה הוא נמצא ומה הוא מאיר?

ROOONEEYY

פורסם
לפני 26 דקות, פליקס כתב:

 

אתה יוכל לפרט, על איזה בית נורה מדובר? איפה הוא נמצא ומה הוא מאיר?

מאיר את איזור הדוושות בשני בצדדים נוסע ונהג

צרפתי תמונה של בית מנורה ונורה מתאימה

0411D987-EB05-4C6C-88EF-B3190CD24781.jpeg

FEA284B9-D4D0-47BC-8941-0DB6900F4FAC.jpeg

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 1 שעה, Pavlik כתב:

נראה רכב ממש נחמד. תתחדש.

 

בחורה שנוהגת על רכב ידני? 😯 תתחתן איתה!

אני ממליץ לקרוא את המשפט הראשון בהודעת הפתיחה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ראיתי שכתוב "זוגתי"... רק בהמשך כתוב "האשה".

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

תתחדשו.
קניה סופר מעניינת, תפורה עליך. 
תמורה מעולה לכסף, גם הרכב נראה מבפנים הרבה יותר טוב לדעתי מסיריון או ריו - וכמו שאמרת, יש שימוש בחומרים רכים והמושבים טובים.
בצד נוחות הנסיעה לדעתי אין מקום להשוואה עם מה שראית קודם לכן, לא יודע איך הריו והסיריון בבטיחות אבל 7 כריות אויר אני לא בטוח שהיה במכוניות שראית בטווח המודלים 2011-2013.

אתה צריך להגיד תודה ללוי יצחק ולישראלי המצוי שימשיך לקנות את הזבל שראית בעצמך ולא נגעת בו, רק בשביל ההרגשה התיאורטית שקנה אוטו "אמין" (וכמו שראית בעצמך, לא תמיד אתה מוצא שהן כ"כ אמינות....; נורת כריות אויר, מערכת פרונט עייפה וכד' - וזה מבלי לקחת בחשבון את הוונדליזם שקיים במכוניות האלו, לרבות חלקי פלסטיק חיצוניים חסרים [שלא תמיד באשמת הבעלים] ועד לחלקי פלסטיק שהושחתו או חסרים בתוך הרכב [מעצבן !]. חיפוש רכב משומש רק מראה לך את רמת הזילזול של האנשים בכלי הרכב שלהם, זילזול שנובע גם מחוסר איכפתיות וגם מקמצנות וסדר עדיפויות ששם את הרכב במקום האחרון. אל תחשוב שזה קיים רק ברכבים של 20K שח, תתפלא לשמוע שזה קיים גם ברכבים ה-ר-ב-ה יותר יקרים).

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 6 שעות, Id0 כתב:

אפשר להוסיף מחשב דרך ועוד כל מיני פונקציות נחמדות עם תוכנה בשם forscan תחפש על זה קצת באינטרנט

 

כן, הספקתי לקבל הודעות כבר לפרטי לגבי זה, ממש מגניב! הלוואי שעוד יצרנים היו ככה ורסיטליים לגבי תוספות.

לגבי הנורה - עוד כמה דקות ארד לרכב ואראה, גם בקיה שלי יש אגב.

לפני 7 שעות, MostlyWicked כתב:

גם אצלך באמביינטה אמור להיות עזר לזינוק בעליה. תעצור בשיפוע, תן לחיצה אסרטיבית על הברקס ושחרר. אתה תשים לב שהאוטו מדרדר אחורה רק לאחר 3 שניות. חוץ מזה אם תוריד ותשים שוב את הרגל על הבלם תראה שהדוושה כבר לא יורדת עד הסוף ויש התנגדות.

לא קיים יא חביבי

לפני 4 שעות, Pavlik כתב:

בחורה שנוהגת על רכב ידני? 😯 תתחתן איתה!

קניתי צרפתיה, גרמניה, ואני מתחתן עם פולניה, אתה יכול להגיד עלי הרבה דברים, אבל אני יודע לטעות בסטייל.

20191025_205222.thumb.jpg.1dc72771c02974e21739c01e39d4c595.jpg

לפני 25 דקות, איציק נ. כתב:

תמורה מעולה לכסף, גם הרכב נראה מבפנים הרבה יותר טוב לדעתי מסיריון או ריו - וכמו שאמרת, יש שימוש בחומרים רכים והמושבים טובים.

סיריון היא ממש לא רצתה גם בגלל הגודל וגם כי הרכב כבר מיושן, לא בטיחותי ומרגיש לה מאוד זול.

הריו מגיעה עם 6 כריות אוויר כך שבקטע הזה אין ממש הבדל גדול.

לפני 26 דקות, איציק נ. כתב:

חיפוש רכב משומש רק מראה לך את רמת הזילזול של האנשים בכלי הרכב שלהם, זילזול שנובע גם מחוסר איכפתיות וגם מקמצנות וסדר עדיפויות ששם את הרכב במקום האחרון. אל תחשוב שזה קיים רק ברכבים של 20K שח, תתפלא לשמוע שזה קיים גם ברכבים ה-ר-ב-ה יותר יקרים).

הזלזול של אנשים בכסף שלהם פשוט בלתי נסבל עבורי... גם כשהיה לי רכב ב3 אלף שקל לא זלזלתי בו, זה הרכוש שלי. אחי קנה אתמול רכב ב90 אלף ש"ח, הרכב יחסית חדש, אמרתי לו שיחנך את הילדים שלא אוכלים באוטו (הם כבר בני 6 עוד מעט), וכך ישמור על הרכב גם נקי במשך השנים. הוא אמר שהרכב צריך לשמש אותו והוא לא צריך לדאוג אם יתלכלך או ישרט. חבל שזו הגישה של רוב הישראלים, באמת חבל.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם

מסכים עם איציק,

 

אני גם בחיפושים אחר רכב גדול יותר בתקציב של 30K ורוב המודעות שאני רואה ביד 2 לא עושות חשק להתקשר שלא לדבר על לנסוע ולבדוק.

מודעות בסגנון "ללא תאונות" כאשר בתמונה רואים בבירור את הבדלי הצבע בפגושים/דלתות וכו'

מודעות שמתהדרות ב"מטופל במוסך מורשה!" עם דרישה למחירון + 3/4/5 מי ישמע מורשה נותן ערך מוסף למעט החשבוניות המנופחות.

 

התרבות המוטורית בארץ פשוט מזעזעת, תחזוקת שבר במקרה הטוב ותחזוקת "כל עוד זה נוסע לא מעניין אותי" במקרה הרע.

פורסם

פוסט מצויין

אני מחפש ידנית קטנה ולא מסתכל לכיוון אירפאיות,אנשים חיים במיתוס,כנראה גם אני

שארופאיות לא אמינות.

בדקתי קיה ויונדאי שהן מכוניות טובות

אבל המחיר מטורף,שלא לדבר על הטויוטה.

אז הפורד פיאסטה ידנית מומלצת?

מישהו כתב שהמנוע חלש קצת!

אני מחפש נוח אמין וחסכוני.

ומחיר עממי.

פורסם (נערך)

עמית ברגע שקנית רכב ידני לרוב הורדת חלק גדול מהבעיות שמהן סובלות האירופאיות (לא תמיד הן סובלות, אבל לא מעט פעמים זה גיר).
אתה יכול לקנות כמעט כל רכב אירופאי עם גיר ידני בראש שקט, בתקציב נמוך תקבל כנראה הרבה יותר תמורה למחיר והרכב של אלי פה הוא דוגמא מצויינת.
לדרישות שציינת פיאסטה היא בחירה מצויינת.

אלי תתחדש. הפיאסטה היא אנדרייטד וזה נהדר.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

×
×
  • תוכן חדש...