Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1474 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נו, בסוף הכל יצא לטובה ;)

במיוחד לאור זאת שבפיקאסו כן אכלנו ושתינו מידי פעם 🍦(בלי להכתים את כל הרכב...).

 

תתחדשו! בחירה מעניינת... הפיאסטה לא הייתה ממש בתודעה שלי ואם הייתי מחפש רכב כניראה שבכלל לא הייתי חושב עליה.

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 19.6.2020 בשעה 22:40, EliC25 כתב:

טוב אז השתמשתי היום בforscan , הוספתי לרכב מחשב דרך (טמפרטורה, צריכה רגעית, ממוצעת, מהירות ממוצעת), מרימי שמשות, נעילה אוטומטית מעל 30 קמש והיל הולדר.

@tepic @Id0תודה יקיריי!

אין בעד מה

עכשיו תהיה לך ההתלבטות מה עוד אפשר להוסיף עם התוכנה הזו והאם שווה ההתעסקות עם הקרוז קונטרול =]

אותי מעניינת האפשרות של חיישני לחץ אוויר. ראיתי שאפשר להוסיף אותה דרך התוכנה

פורסם

לגבי הקרוז קונטרול זה לחלוטין אפשרי אך דורש החלפת הגה או ניתוח השתלת כפתור (שקצת בעייתי בגלל הקושי בלהשיג מסגרת כסופה תואמת).

 

לגבי הלחץ אוויר שרק פותחים עבורו הגדרה, זה tpms פאסיבית שלא שמבוסס לא על מד לחץ אלא על מדידת הפרשי מהירות בין גלגלים על אותו סרן. זה עשוי להיות חביב אך עקב איטיות התגובה והמוגבלויות הרבות של מערכת המתבססת על מדידה עקיפה, לא הייתי עושה מאמץ מיוחד בשביל זה

פורסם

אין מאמץ לפי מה שאני מבין פשוט להפעיל

איפה מקבלים את החיווי?

 

לגבי מסגרת ראיתי שיש באלי אקספרס רק שכנראה הצבע פשוט אפור ולא כסוף מבריק

פורסם

טוב, הדלקת אותי בטרוף, עכשיו זה יציק לי ואני לא אצליח להירדם.
גם אני בעל פיאסטה 1.25 ידני, 2014, יש ראשונה (שמורה!!!).
כמה זמן שאני שומע על האפשרויות האלו, אבל עד עכשיו לא יצא לי לראות מישהו שעשה.
אתה יכול לתת פרטים?
חיבור lm327 רגיל ב 15 ש"ח יש לי.
אשמח מאוד למדריך קצר בנושא.
תודה,
ליאור.

פורסם

אלי, היום ראיתי אחת שכזאת וישר חשבתי על השרשור הנ"ל,

 

דעתך בנושא? 🤣

 

(חייב לציין שלרגע חשבתי שזאת גרסאת ST ואז שמתי לב לאגזוז הלחץ המדומה שעושה רעש מוגזם).

 

3.jfif

פורסם

ליד הבית... :)

לדעתי - כל דבר כזה שאינו מתיישב עם האמת (לשים 2.0T על קיה פיקנטו או 4X4 על יונדאי אלנטרה) מבחינתי זה מגוחך, אלא אם כן זו בדיחה עצמית (כמו פיקנטו שראיתי עם מדבקת GTR).

אבל במצב הזה כנראה מדובר בבנאדם שקנה את כל עלי אקספרס.

פורסם

יפה שהוא חשב גם על פסי הטענה לגג.

אין ספק שזה משפר את האווירודינמיות...

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם

יש סורק דומה להונדה?
מעניין אותי לבדוק אם אפשר "להעיר" את מערכות הבטיחות הרדומות, או שהמחסור הוא בחומרה.

Sent from my Mi 9 Lite using Tapatalk

פורסם

אם כבר מדברים על נורות שאפשר להוסיף, כמו זו לרגליים.

יש בדלתות את הבקליט האדום לנורה בדלת. פתחתי, אבל אין שם בית נורה. מישהו יודע אם אפשר להשמיש את זה?

ליאור.

פורסם

את הכל אפשר להשמיש, טכנית. גם אצלי זה ככה במגנטיס, בעיקרון זה מחזיר אור, אבל באלנטרה זה אקטיבי.

פורסם (נערך)

הרכב נכשל היום בטסט על צמיגים אחוריים (הייתי מוכן לזה) ונורת ברקס מרכזית, שלצערי לא שמתי לב אליה.

הוחלפו לזוג פאלקן 310 במחיר של 580 שח

המנורה עצמה היא לד, כך שצריך להחליף את כל החתיכה. האם למישהו מבעלי הפיאסטה יש ניסיון עם זה? החלק באינטרנט עולה 100 שקלים ובארץ קרוב ל600 שקל. חשבתי לפתוח את הפלסטיק ולהלחים נורה על הלוח ושלום על ישראל, חבל על הכסף. @tepic @Id0 @MostlyWicked

עריכה אחרונה על ידי EliC25
×
×
  • תוכן חדש...