Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1475 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 5 שעות, dorsht כתב:

אני לא יכול לענות במקום אלי, אבל בדאצ'יה מורגש שמדובר ברכב מיושן.

לצורך העניין נסעתי בצבא בפיאסטה 2010-2011, עדיין תא הנוסעים שלה הרגיש יותר מודרני מזה של דאצ'יה מ-2015-2016.

זה בדיוק אותו לא נוסעים שיש בפיאסטה 2015-2016,שינו קצת את הגריל והפנסים-הרכב עצמו דיי מיושן.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אבל הוא לא דיבר על השתנה או לא השתנה, אלא על כך שתא הנוסעים יותר איכותי מהדאצ'יה החדשה יותר.

פורסם

@EliC25 הבין את הכוונה שלי מצוין.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לבעלי הפיאסטות

מערכת המולטימדיה קצת עושה בעיות, היום איפסה את עצמה וחזרה לעצמה רק אחרי כיבוי והנעה של הרכב.

בנוסף, אי אפשר לבחור פריסטים ברדיו.

מעבר לכך, הגישה לבלוטות מייאשת ומתסכלת.

האם מישהו יודע מה שם המערכת ואיך מעדכנים בה גרסה? או לחלופין המלצה למערכת טובה אחרת?

פורסם

תקנה איזה joying או atoto (או אם יש ממון pioneer) דאבל-דין+פלסטיקה מעלי אקספרס וזהו.
לא חושב שכל הסיפור יעבור את ה1000 ש"ח (אלא אם תבחרר פיוניר).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

שאני רכשתי את הרכב בסוכנות, הרכיבו את המולטימדיה בארץ כמתנה, ונתנו לי את הרדיו הישן בקרטון + הפאנל.

שקנית את הרכב המוכר לא נתן לך את הרדיו הישן? אולי שווה לדבר איתו והוא שכח מזה וזה זרוק אצלו בבית.

פורסם

המערכת מולטימדיה המקומית שהתקינו בפיאסטה היא זבל טהור. מלא באגים ואיכות סאונד מזעזעת.

אני קיבלתי גם קופסה עם הרדיו המקורי ביחד עם הרכב, אני לא יודע אם הוא משפר משהו באיכות.

להתקין מערכת אחרת זה סיפור מהת*ת כי צריך להחליף את הפלסטיקה כי המערכת הזולה שהיבואן שם היא לא דאבל דין קלאסי.

אתה יכול לבדוק את השרשור למטה על זה.

 

פורסם
לפני כשעה, bjlb כתב:

שקנית את הרכב המוכר לא נתן לך את הרדיו הישן? אולי שווה לדבר איתו והוא שכח מזה וזה זרוק אצלו בבית.

אין אפילו ספר רכב ברכב. הרכב עבר 4 ידיים כך שאני בספק שאוכל למצוא את הרדיו... 

פורסם

האיכות סאונד במערכת המקורית מצוינת ממש.

יש כעת מערכת מולטימדיה מבוססת אנדרואיד בדרך אלי, אני מאוד מקווה שאיכות הסאונד לא תפגע.

פורסם
לפני 24 דקות, bobi כתב:

איך אפשר לשמוע במערכת המקורית מוזיקה דרך הטלפון?

 

בדרך מסורבלת ומעצבנת.

נכנסים למסך 'דיבורית', מתחברים לבלוטטות

מחברים שהטלפון יטען את כל האנשי קשר בחלונית המרובעת שבצד שמאל. אחר כך תהיה לך אופציה ללחוץ עם האצבע על כפתור קטן שכתוב עליו 'מוזיקה' ואז בעצם מה שזה עושה זה לשדר את המדיה מהטלפון למערכת, כלומר המערכת הפכה להיות הרמקול של הטלפון שלך.

פורסם (נערך)

יש לי רסיבר בלוטוס שמתחבר לסטריאו דרך הaux ומוזן בחשמל דרך הusb של הסריאו. היחידה משמשת גם כדיבורית סבירה (בעיקר בעיר) ואפשר להעביר דרכה את השירים.

 

לגבי המולטימדיה, היא מגיעה עם כל הפלסטיקה הנדרשת וכמו כן פרוטוקול canbus וצמות תואמות במדויק למקוריות של הרכב. מקווה שזה יהיה טוב כמו שזה נשמע. אם זה מעניין אותך תגיד לי וארחיב על מה שהצלחתי ללמוד בינתיים.

עריכה אחרונה על ידי tepic
פורסם

שאלו על המערכת המקורית, eli25, אתה הסברת לו על המערכת שמותקנת בארץ.
דרך אגב, לא צריך לחכות לטעינת אנשי הקשר.
אחרי שהוא מתחבר (עניין של שניות) לחיצה על דיבורית ואז מוזיקה וזהו.

×
×
  • תוכן חדש...