Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1474 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מיני וסופר מיני ידניות עדיין מבוקשות יחסית, בהחלט יש סיכוי שרכבים טובים נחטפים די מהר.

בתכלס, למי שאין בעיה לנהוג על ידני, סופר מיני משומשת יכולה להיות אחלה אופציה בלי לקרוע את הכיס מצד אחד, אבל עדיין לא לנסוע ברכב מיני חלש ולקבל רכב יחסית בטיחותי, מאובזר ונוח.

הפשרה לפעמים היא באבזור ובמנוע. בדרך כלל הדגמים הידניים נמכרים ברמות גימור בסיסיות ועם מנועים חלשים יחסית לאותו רכב עם גיר אוטומטי.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

כמה שאתה צודק. כי הגישה הרווחת היא שמי שקונה ידני רוצה לחסוך כסף, אז הוא לא צריך שום דבר. וכמובן מי שקונה אוטומט רוצה את כל האבזור המיותר שדוחפים לו

  • מעניין 2
פורסם

גישה שבזמנו הרגיזה אותי, בייחוד כשקניתי את הפיאט. ברנו לא הייתה בעיה כי גם האוטומטית וגם הידנית היו מאובזרות אותו דבר.

בפיאט רמות גימור גבוהות לא היו זמינות עם גיר ידני, רק עם הרובוטי.

הייתה גרסת הספורט שהייתה מאובזרת, אבל היא עלתה כ-60% יותר מהדגם שהיה לי.

אם רציתי 1.25 מאובזרת הייתי חייב לרכוש רובוטית.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 20 שעות, EliC25 כתב:

הרכב יחסית חדש, אמרתי לו שיחנך את הילדים שלא אוכלים באוטו (הם כבר בני 6 עוד מעט), וכך ישמור על הרכב גם נקי במשך השנים.

 

הוא אמר שהרכב צריך לשמש אותו והוא לא צריך לדאוג אם יתלכלך או ישרט. חבל שזו הגישה של רוב הישראלים, באמת חבל.

לשמור על רכוש לא אומר שאתה משרת את הרכוש שקנית במקום שהוא ישרת אותך. זה עניין בסיסי של תחזוקה ושימוש נכון בשביל שיהיה לך יותר נעים להשתמש בו.
אגב, אם הוא קנה קסארה פיקאסו או C4 פיקאסו - זה בסדר, יש מגשים לאוכל ושתיה מאחורה 😂😂😂
אם קנה משהו אחר - ברור שאסור לאכול ולשתות באוטו ;-) 

ועכשיו ברצינות: "לחנך את הילדים שלא אוכלים באוטו" זה עניין של הרגל.

תיתן להם אוכל באוטו - יאכלו. תיתן להם לשתות באוטו - ישתו. תיתן להם טאבלט באוטו - ישחקו ויבקשו כל נסיעה.

יכול להיות שהוא בעצמו אוכל ושותה באוטו, אז אין לו אפשרות להגביל אף אחד אחר.
 

אצלי באוטו לא שותים ולא אוכלים - וברגע שזה מיושם מגיל 0 עם הילדים, אין עם זה שום בעיה... כן כן, לא היה להם אוכל\שתיה\טאבלט באוטו... נחש מה - לא צמח להם זנב וגם לא צמחו להם קרניים בגלל זה.
הקסארה שלי מעולם לא היתה עם כיסויים - וגם המכוניות שבאו אחריה (C4, קסארה פיקאסו ו- C4 פיקאסו) גם כן ללא שום כיסוי. אתה יכול לשאול את אברג'יל איך הוא קנה אותה ממני אחרי 8 שנות שימוש ו-2 ילדים שגדלו באוטו הזה מגיל אפס...
עזוב לשאול את אברג'יל - מצאתי את התמונות של האוטו במודעת המכירה... מצרף לך את התמונות.

לציין שמעולם לא ניקיתי לאוטו הזה את הריפודים (וככה הוא נמכר: בן 14 עם 250K ק"מ). ככה שומרים על אוטו.

איציק

492568871_20160604_141403(Medium).thumb.jpg.14c8595a679b95c5455e52b1990bc6fb.jpg

419654535_20160604_141450(Medium).thumb.jpg.ea3a8f9ae92e726a6a402561b307a072.jpg

1104458309_20160604_141424(Medium).thumb.jpg.847ac0a2cdafef6b5e4dc11878c43cc8.jpg

1653693543_20160604_141408(Medium).thumb.jpg.fec01bde5d50b9e014956005bb854189.jpg

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 14 שעות, איציק נ. כתב:

אגב, אם הוא קנה קסארה פיקאסו או C4 פיקאסו - זה בסדר, יש מגשים לאוכל ושתיה מאחורה 😂😂😂

קנה אאוטלנדר שהמושבים שם בהירים מאוד וגם ככה התכלכלו מהילדים של הבעלים הקודמים.

אגב מה זה במושב האחורי הימני אצלך?

פורסם (נערך)

לפני כחודש וחצי הייתי בחיפוש דומה. רכב לאבא שלי עד 20 אלף ש"ח. רכב שני שלהם בבית כדי לקחת אבא שלי 10 קמ' בבוקר לעבודה ואת אותם 10 קמ' בערב חזרה הביתה. שנתון גבוה ועלויות אחזקה נמוכות.

ראיתי 7 רכבים בפרק זמן של שבוע בערך. מבין ה7, שני רכבים תאמו לתיאור במודעה ובטלפון והשביעי היה גם זה שנרכש. סיאט מי מסוף 2014 מאדון רוסי "של פעם" שמטפל עצמאית ברכב (עם תיעוד), רכב מלוקק ומסודר פנים וחוץ, היחיד שנעל צמיגי גודייר.

 

אחד הרכבים שבחנתי, של בחור צעיר, היה כל כך מזוהם בפנים שפשוט אמרתי לו שמגעיל לי להתיישב ברכב אז אני אוותר.

 

הפיאסטה נשמעת בחירה מצויינת בתקציב הזה.

עריכה אחרונה על ידי deltaHF
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם
בתאריך 17.6.2020 בשעה 13:52, EliC25 כתב:

היה מדובר על הדגם האטמוספרי כמובן, ולא הגודש.

 

למה?

מחשש שהטורבו ימות?

אם כן, מדובר במחלה ידועה בדגם או חשש כללי? וכמה עלות הנזק?

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם
לפני 5 דקות, GR8Day כתב:

למה?

 

לא, זה פשוט האקזמפלר שראיתי. הטורבו נחטפות מיד 2 אז גם הגיוני לבקש עליהן מחירון+, אבל האטמוספרי לא נחשק.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 3 שעות, EliC25 כתב:

קנה אאוטלנדר שהמושבים שם בהירים מאוד וגם ככה התכלכלו מהילדים של הבעלים הקודמים.

אגב מה זה במושב האחורי הימני אצלך?

השתקפות של קרני השמש בזמן צילום. 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

כמו בשיר של ישי יריבו - המחפש תמיד מוצא.

לפעמים זה יקרה מהר, לפעמים קצת יתעכב אבל חשוב לקנות משהו שאוהבים ומרוצים ממנו. ובסוף יצאת גם עם אחלה רכב.

 

אוסיף משהו לגבי חוסר השמירה של ישראלים על הרכבים שלהם.

לרכב שלי אני דואג ומקפיד שיהיה נקי ונעים (בדיוק היום נקיתי את החלל הפנים לאחר חזרה מטיול בצפון),שוטף בעצמי וגם מנסה להימנע כמה שיותר מסימני דלתות.

לעומת זאת, אחי מתייחס לרכב שלו כחתיכת פח שרק צריכה לנסוע. בעוד אני מתעצבן עליו שבתוך כלום זמן הספיק לשפשף את הרכב,לאבד חתיכת פלסטיק חיצונית ושטיח גומי התשובה שלו זה - כולה פח,כולה פלסטיק,כולה שטיח. מבאס להגיד, אבל אני לא הייתי קונה רכב מאחי וכנראה שיש עוד הרבה ישראלים כמוהו.

נראה לי רק חברי הקהילה פה ועוד כמה בודדים יודעים לשמור על הרכב שלהם.

פורסם

למצוא רכב ידני זו משימה,על גבול

הבלתי אפשרי!

אני חלק מהעם שלנו,אבל,אבל כמה אפשר

לתחמן ולשקר בפנים בלי למצמץ?

לקנות מישראלי,זה ממש קזינו!

כל מי שהייתי אצלו שיקר על מצב הרכב!

אם זה על בעלות קודמת!תאונות,פשוט

זוועה.

איך הצלחתם?

  • אהבתי 1
פורסם

לא מתרגשים וממשיכים לחפש, אחד הכללים הכי חשובים לא להיות בלחץ במהלך החיפוש ולא לתת לו להכריע. בסופו של עניין זה חסכון מאוד משמעותי לאומת רכב חדש ולכן שווה את הזמן שיושקע. 

כמובן לא צריך להגזים ולפסול רכבים על רג'קטים לא משמעותיים לכיס ,בכל זאת רכב משומש.

פורסם

טוב אז השתמשתי היום בforscan , הוספתי לרכב מחשב דרך (טמפרטורה, צריכה רגעית, ממוצעת, מהירות ממוצעת), מרימי שמשות, נעילה אוטומטית מעל 30 קמש והיל הולדר.

@tepic @Id0תודה יקיריי!

20200619_220017.jpg

20200619_215906.jpg

20200619_215921.jpg

פורסם

מעולה!

בעת מכירה עתידית תוכל לייצר רמת אבזור חדשה. משהו בסגנון 'אמביאנט פלוס'...

Today is a great day!

Just like every day...

×
×
  • תוכן חדש...