Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1474 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 8 דקות, bjlb כתב:

אחרי שהוא מתחבר (עניין של שניות) לחיצה על דיבורית ואז מוזיקה וזהו.

הכפתור 'מוזיקה' לא זמין עד שזה לא מסיים לטעון אנשי קשר...

פורסם

אצלי ז זה לא עובד ככה.
טען אנשי קשר פעם אחת, בחיבור הראשוני וזהו.
וגם במכשירים אחרים.
אולי עניין של הרשאות שחסמת לו מהמכשיר?

דרך אגב, ריקי שאתה מחובר, זה נותן לך גם להעביר שירים מלחצנים בהגה, מאוד נח. וגם לענות/לנתק שיחות.
מה שדפוק זה שלענות/לנתק בלחצנים בהגה הפוך ממה שבטלפון....

פורסם
לפני 2 שעות, tepic כתב:

האיכות סאונד במערכת המקורית מצוינת ממש.

יש כעת מערכת מולטימדיה מבוססת אנדרואיד בדרך אלי, אני מאוד מקווה שאיכות הסאונד לא תפגע.

 

גם אני עם המערכת המקורית (ויתרתי על ה-multimedia שהוצעה בארץ...) ואין לי תלונות על איכות השמע.

ועם זאת, המערכת 'יודעת' להשמיע מוזיקה, ותו לא...
אשמח לקרוא על המערכת שהזמנת, לאחר שזאת תגיע ותתוקן.
בעיקר (כמובן) על איכות השמע, אך גם על איכות המערכת ויישום האנדרואיד שבה.

 

תודה,

אלי

 

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, tepic כתב:

יש לי רסיבר בלוטוס שמתחבר לסטריאו דרך הaux ומוזן בחשמל דרך הusb של הסריאו. היחידה משמשת גם כדיבורית סבירה (בעיקר בעיר) ואפשר להעביר דרכה את השירים.

 

לגבי המולטימדיה, היא מגיעה עם כל הפלסטיקה הנדרשת וכמו כן פרוטוקול canbus וצמות תואמות במדויק למקוריות של הרכב. מקווה שזה יהיה טוב כמו שזה נשמע. אם זה מעניין אותך תגיד לי וארחיב על מה שהצלחתי ללמוד בינתיים.

ה  aux שמגיע הוא לדעתי באיכות ממש נמוכה. מנסיון עם 2 פיאסטות.

אין אפשרות לשים ברכב דאבל דין או סינגל דין בלי להחליף את הפלסטיקה.

אני אשמח לקבל עוד מידע על המערכת אנדרואיד שהזמנת וכמובן רשמים מהשימוש.

עריכה אחרונה על ידי bobi
פורסם
לפני כשעה, bobi כתב:

ה  aux שמגיע הוא לדעתי באיכות ממש נמוכה. מנסיון עם 2 פיאסטות.

אין אפשרות לשים ברכב דאבל דין או סינגל דין בלי להחליף את הפלסטיקה.

אני אשמח לקבל עוד מידע על המערכת אנדרואיד שהזמנת וכמובן רשמים מהשימוש.

 

לפני 2 שעות, Eli R כתב:

 

גם אני עם המערכת המקורית (ויתרתי על ה-multimedia שהוצעה בארץ...) ואין לי תלונות על איכות השמע.

ועם זאת, המערכת 'יודעת' להשמיע מוזיקה, ותו לא...
אשמח לקרוא על המערכת שהזמנת, לאחר שזאת תגיע ותתוקן.
בעיקר (כמובן) על איכות השמע, אך גם על איכות המערכת ויישום האנדרואיד שבה.

 

תודה,

אלי

 

אני משתמש בAUX בשילוב רסיבר בלוטוס שהסינים קוראים לו JRBC01. עובד מעולה והאיכות סאונד טובה מאוד.

מומלץ לשחק בתפריטים ולשים את הDSP המובנה על מצב נהג ואז הסאונד משתפר משמעותית בעיקר בגבוהים.

 

לגבי דאבל דין של חברה מוכרת עם מתאם - ראיתי מתאמים בשוק אך הם נראים מכוערים ומסורבלים ודי מוציאים את החשק.

ישנן לא מעט מערכות סיניות שמגיעות הפלסטיקה מסביב כאשר באליאקספרס ניתן להיתקל בעיקר בשני סוגים כלליים:

א. מערכות אנדרואיד  זולות  עם סטייל מסך שדומה למאזדה 3 ש"יוצא" מתוך הדשבורד. על אף הביקורות החיוביות באתר לדעתי האפשרות שהם יתנו איכות סאונד סבירה היא נמוכה מאוד שכן המגבר משולב בתוך המסך עצמו. דבר שמעיד כנראה על מגבר זעיר. בנוסף הם יושבים יחסית גבוהה על הדש ועשויים להציק לשדה הראיה.

 

ב. מערכות שיושבות נמוך במסגרת שדומה למסך המקורי (או החלופית שהותקנה ע"י היבואן), דבר שגם נראה טוב בהרבה לטעמי, כנראה טוב יותר כשיש שמש ובנוסף לא פוגע בשדה הראיה. ביחידות האלה לרוב המגברים יושבים ביחידה נפרדת מהמסך ולרוב יותר גדולים פיזית. זה לא מעיד בהכרח על איכות גבוהה יותר אך הסבירות לכך גדולה יותר. למי שחשוב לרוב נשמר גם האפשרות הלשתמש בדיסק. החסרון הוא שלרוב המסכים מעט קטנים יותר.

 

לא מצאתי משהו של חברה סינית איכותית כדודגמת ג'וינג.

מבחינת שליטה דרך ההגה ותפריטי רכב נדמה שכל הסוגים יודעים לתמוך בCANBUS של היאסטה כך שהפונקציונאליות לא אמורה להיפגע.

המערכת שאני הזמנתי היא זאת:

https://www.aliexpress.com/item/4001160115593.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.261d4c4dSOFftW

(בגרסת ה4 גיגה ראם ו32 רום)

 

 

פורסם

אותי רק מטריד העניין של הכיבוי וההדלקה של הESP מהמולטימדיה. לא יודע אם זה יעבוד ממערכת אחרת. 

פורסם
בתאריך 24.8.2020 בשעה 21:44, bobi כתב:

אני אשמח אם תעדכן אחרי שתתקין אותה.

מה עם המצלמת רוורס, היא יכולה להתחבר לשם?

המולטימדיה אכן אמורה לתמוך במצלמת רוורס, אעדכן אחרי שאתקין.

 

לפני 35 דקות, Id0 כתב:

אותי רק מטריד העניין של הכיבוי וההדלקה של הESP מהמולטימדיה. לא יודע אם זה יעבוד ממערכת אחרת. 

כל התפריטים אמורים לעבוד במולטימדיה בזכות פרוטוקול הcanbus. גם לגבי זה אעדכן.

 

פורסם
אותי רק מטריד העניין של הכיבוי וההדלקה של הESP מהמולטימדיה. לא יודע אם זה יעבוד ממערכת אחרת. 
למה זה כזה מעניין?
זה נשאר דולק כל הזמן, זה פיאסטה 1.2, לא פררארי שאתה רוצה להתחרע במסלול ולבטל esp
פורסם

אם הגזמת מעט עם הפניה אתה תראה את מערכת בקרת היציבות מהבהבת בלוח המחוונים. אם הגזמת הרבה אז בנוסף לנורה תוכל ממש להרגיש אותה.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

הרכב נושק ל90 אלף וגם עברו 11 חודשים מהטיפול האחרון, לכן זה הזמן לסיים עם היישור קו ולבצע טיפול בינוני.

הוחלפו:

פילטר (מקורי) ושמן (קסטרול מגנטק 5-30)

פילטר אוויר (מקורי)

פלאגים מקוריים

נוזל בלמים של בוש החלפה מלאה

ניקוי מצערת שהייתה במצב לא רע (מצרף לפני ואחרי)

נסיעה קצרה מאוד בעיר נתנה לי תחושה של תאוצה טובה יותר וצריכת הדלק לפי המחשב גם כן השתפרה. נמשיך לעקוב ולעדכן 

20201002_173152.jpg

20201002_172423.jpg

20201002_170446.jpg

20201002_164543.jpg

20201002_163338.jpg

20201002_163158.jpg

20201002_162554.jpg

20201002_162205.jpg

עריכה אחרונה על ידי EliC25
  • אהבתי 5
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...