Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2211 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצטער אם זאת שאלה מפגרת, אבל מסיבות ברורות זה לא משהו שאני רוצה לבדוק בנסיעה מנהלתית.

יש לי טסט בקרוב לרכב עם בלם יד חשמלי (פיג'ו 3008), עד עתה היו לי רכבים רק עם בלם יד ידני.

מה קורה כשמבקשים ממני להרים בלם יד? זה יעבוד כמו ידני או שיש איזה מנגנון שמונע הפעלת בלם יד בתנועה?

תודה רבה לכל העונים.

 

פורסם

לא יודע לגבי טסט כי הרכב ליסינג ולא אני עושה אבל אין בעיה גם לזרוק ישבן תוך כדי נסיעה כשמרימים בלם יד חשמלי.

אצלי מדובר על סיויק

 

 

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

קרא את הוראות התפעול של הרכב, ותגלה שיש שם הנחיות ברורות כיצד להשתמש בבלם היד בעת נסיעה (אם כי בספר הרכב - מדובר על בלימה בשעת חירום).

 

בגדול, ובהנחה שזה כמו ב C4 פיקאסו - אתה מרים את המתג, ולא מרפה כל עוד הרכב בתנועה/ב"תנועה".

פורסם

כשמבקשים להרים את בלם היד הרכב לא בתנועה - כך שלא נראה לי שצריכה להיות בעיה.

 

הוראות הפעלה ראה כאן

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בכל פעם שעשיתי טסט לרכב הטסטר ביקש (כלומר צעק עלי) להרים בלם יד לאט, והגלגלים תמיד הסתובבו על הגלילים באותו זמן.

פורסם

תודה לכולם. באמת 5 דקות אחרי שכתבתי את זה פתחתי את החוברת וראיתי את ההוראה להרים את המתג ולהחזיק.

זה מעלה שאלה אחרת - כתוב שם שהרכב ישמור על היציבות בעזרת מערכות ה-ABS וה-DSC בזמן בלימת חירום כזאת, אז אני תוהה אם בעצם בלימה באופן הזה מפעילה את הבלם ה"רגיל" והאם יש פה ערך מוסף מבחינת הטסט?

טוב, נראה כבר בזמן המבחן...

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

תעדכן בבקשה אחרי הטסט מה היה הנוהל לגבי הפעלת בלם חשמלי בזמן שהרכב על הגלילים.

זה נושא שמעניין גם אותי..

מסרטונים שראיתי, בזמן נסיעה אם מפעילים את הבלם החשמלי, הוא עלול להינזק ואמורה להיות הודעה שיש תקלה ואז צריך לגשת למוסך.

עריכה אחרונה על ידי Nissan Skyline GTR
פורסם

מעניין מאד, בקרוב הטסט הראשון (אחרי 3 שנים) לרכב, ובלם העזר הוא חשמלי.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

לא יודע נקודתית בנוגע לבלם יד חשמלי, אבל ברכבים עם הנעה כפולה קבועה (ספציפית מכיר את זה מהלנד רובר שמופיע בחתימה) עושים בדיקת בלמים שונה, מכיוון שתזוזה רק של גלגלים בסרן אחד עשויה לפגוע בדפרנציאל.
מה שאני בא להגיד זה שמכוני טסטים יודעים לבצע בדיקת בלמים לרכבים שלא יכולים לעלות על הגלילים הללו, יכול להיות שאותו הדבר תקף גם לרכבים עם בלם חניה חשמלי?


Sent from my iPhone using Tapatalk

 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
פורסם

לפחות על פי הספר ניתן לבצע עם בלם יד חשמלי :

Emergency braking function
Only use the emergency brake function if you
are unable to stop the vehicle with the foot
brake ››› .
● Pull and hold the ››› Fig. 195 button in
this position to forcefully stop the vehicle. At
the same time, an acoustic warning can be
heard.
● To stop the braking process, release the
button or press the accelerator.

 

בכל אופן מעניין לשמוע ממישהו שאכן עשה זאת בטסט.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

עשיתי את זה מספר פעמים בטסט (עם גולף). עצר כמו גדול ולא נדלקה מנורת תקלה.

גם לא הושמעה התראה קולית או אחרת על הרמת בלם יד בתנועה מאחר והרכב מודד מהירות של הגלגלים הקדמיים והם לא נעים בזמן הבדיקה.

 

שי

  • אהבתי 1

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

×
×
  • תוכן חדש...