Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

alex321

שכונות מומלצות באשקלון

Recommended Posts

אני קורא את גיבובי שטויות שאנשים כותבים פה, שמציגים את העיר כאילו מדובר על פרבר של רפיח והרגשתי חובה להגיב, לא בכדי להגן על כבודה של העיר, ממש לא, אלא בכדי להסביר שהיא פשוט עיר ככל עיר והאחרות לא עולות עליה בהרבה.

 

קודם כל גילוי נאות: איני אשקלוני אך המשפחה של אשתי משמה והם גרים במספר שכונות, גם בטובות וגם בפחות טובות.

 

לגבי טיב האוכלוסייה: להגיד שיש באשקלון הרבה ערסים ביחס לערים אחרות זה חרטוט.

אני ראשלצ"י כיום מאחת השכונות הטובות יותר, אשדודי בעברי (עיר מקסימה שחבל שעזבתי). גדלתי בחולון (תל גיבורים ואז קרית שרת רח' קרית שמונה) ומתוקף עבודתי אני בא במגע עם הרבה אנשים מערים אחרות במרכז, ויכול להגיד לכם באחריות שבערים האלו יש הרבה יותר ערסים מאשקלון. אבל הרבה יותר!!! ושלא תספרו לי סיפורים. ההבדל היחידי זה שמרכז הם נובורישים, פלצנים וצרי עין באופן מפחיד שזה יותר גרוע מסתם ערס ארץ ישראלי ממוצע.

ערס זה פשוט צורה של חינוך שלא קשורה למקום מגורים כזה או אחר.

שתפגשו בערסים הצפון תל אביבים, שחושבים שמגיע להם הכל והשמש זורחת להם מהישבן, אתם תתגעגעו לערס המצוי. תהיו בטוחים שבראשל"צ ובטח ובטח שבחולון יש יותר ערסים מאשקלון.

 

לגבי תשתיות התחבורה באשקלון מדובר בבעיה מכיוון שהעיר הייתה ועודנה בפיתוח די מהיר, אנשים היגרו אליה מכל רחבי הארץ בעיקר בגלל מחירי הדיור הנוחים ואכן קצב בניית התשתיות לא הצליח להדביק את קצב בניית הבניינים ולכן העיר פקוקה. אמור להיפתח מחלף נוסף בזמן הקרוב. דירות נמכרות שם די מהר ומגרשים לבניה עצמית עוד יותר מהר. עוד גלוי נאות: חשבנו אני והבוס הגדול לקנות שטח ולבנות והמחירים שלהם האמירו בצורה לא נורמלית ועדיין הם נחטפו.

 

מחירי דיור: מישהו פה רשם שכדאי לעבור לאשדוד. אשדוד נמצאת ברמת מחירים אחרת לחלוטין והיא בהחלט יותר מפותחת. הסיבה העיקרית שאנשים עוברים לאשקלון זה בגלל מחירי הדיור. יש כאלו שמוכנים ספוג את זה.

 

תעסוקה: נכשל. עבור נושא. מספיק לראות את העומס בתחנת הרכבת בבקרים בכדי להבין שאין לשכיר מה לחפש שם יותר מידי.

 

חינוך וגנים: כמו הממוצע הארצי. גם אצלי בגן של הבת יש כמה פרחות שעוצרות את הספורטאז'/טוסון (למה ב-95% מהמקרים זה שני הרכבים האלו?!? אין מאזדה CX-5 או ראב 4 בעולם?!?) ומצידם שתמות. אין מה לעשות. 

 

מקומות בילוי: המתחם של המרינה ממש ממש נחמד וגם שם אתה תתקל באותו חתך אוכלוסיה בכל מקום. הרוב המוחלט נורמטיביים ואחוז קטן שמכתים את השם הטוב. אם תחפש פאבים כמו בת"א לא תמצא. רצועת חוף חינמית ומקסימה!! מחירי הציוד שם מסובסדים ואין עלות חניה וכל שאר העושק שיש במרכז.

 

שכונות מומלצות: סיטי, נווה אילן, החלק הישן של ברנע. שכונות לא מומלצות בגלל צפיפות: ברנע החדשה. יש את השכונות הוותיקות שהן לא רלוונטיות כמו שכונת עתיקות, שבכלל יש לה שם אחר שאיני זוכר מה הוא, שהיא פחות גרועה מג'סי כהן ותל גיבורים.

 

לסיכום לפי דעתי: עיר ממוצעת בישראל, עם כל גווני האוכלוסייה לטוב ולרע, אין הבדל בינה לבין הערים האחרות. אם תשווה אותה להוד השרון, מרכז צפון ת"א, רמת השרון רעננה ושאר הערים "הלבנות" אז ברור שהיא נחותה מהן בכל פרמטר.

לגבי השוואה למול ראשון, פ"ת, חולון, רחובות וכיו"ב, its the same בהזנחת הפרמטרים (החשובים) של תעסוקה ומחירי דיור. אם היו מפתחים שמה תעסוקה אז מצבה היה מעולה.

 

נ.ב - כמות הבמוו/מרצדס/מזארטי ושאר מותגי היוקרה בעיר הזו זה דבר לא נורמלי. זר שיסע ברחובות יחשוב שהגיע למקום מאוד מבוסס. רק במגזר הערבי יש יותר רכבי פאר. היחס של רכבי פרימיום ל-1000 תושבים הוא הכי גבוה בארץ.

 

 

 

 

  • עצה טובה! 2

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 37 דקות, Night Driver כתב:

כאדם בוגר ברור אבל ילד קודם כל יותר נוח להיסחפות ומעצם היותו ילד הוא גם מחכה את הסביבה.

אני חושב שהאזור שלי הוא טוב ומאוד נחמד לפעמיים אני עובר בגן שעשועים אני לא שומע (ילדים קטנים) מקללים או מדברים בצורה בוטה אבל שוב אני גר בברנע באזור החדש והטוב. אני לא יודע לגביי השאר המקומות בעיר אם היה לי אפשרות לקנות בברנע בית עם לפחות 2 חניות כן זאת הייתה בחירה טובה. אבל מאוד יקר. ובצדק אני חושב שבכל עיר יש את האזורים בעייתים ואת האזורים הנורמאלים

לפני 6 דקות, TLE60 כתב:

אני קורא את גיבובי שטויות שאנשים כותבים פה, שמציגים את העיר כאילו מדובר על פרבר של רפיח והרגשתי חובה להגיב, לא בכדי להגן על כבודה של העיר, ממש לא, אלא בכדי להסביר שהיא פשוט עיר ככל עיר והאחרות לא עולות עליה בהרבה.

 

קודם כל גילוי נאות: איני אשקלוני אך המשפחה של אשתי משמה והם גרים במספר שכונות, גם בטובות וגם בפחות טובות.

 

לגבי טיב האוכלוסייה: להגיד שיש באשקלון הרבה ערסים ביחס לערים אחרות זה חרטוט.

אני ראשלצ"י כיום מאחת השכונות הטובות יותר, אשדודי בעברי (עיר מקסימה שחבל שעזבתי). גדלתי בחולון (תל גיבורים ואז קרית שרת רח' קרית שמונה) ומתוקף עבודתי אני בא במגע עם הרבה אנשים מערים אחרות במרכז, ויכול להגיד לכם באחריות שבערים האלו יש הרבה יותר ערסים מאשקלון. אבל הרבה יותר!!! ושלא תספרו לי סיפורים. ההבדל היחידי זה שמרכז הם נובורישים, פלצנים וצרי עין באופן מפחיד שזה יותר גרוע מסתם ערס ארץ ישראלי ממוצע.

ערס זה פשוט צורה של חינוך שלא קשורה למקום מגורים כזה או אחר.

שתפגשו בערסים הצפון תל אביבים, שחושבים שמגיע להם הכל והשמש זורחת להם מהישבן, אתם תתגעגעו לערס המצוי. תהיו בטוחים שבראשל"צ ובטח ובטח שבחולון יש יותר ערסים מאשקלון.

 

לגבי תשתיות התחבורה באשקלון מדובר בבעיה מכיוון שהעיר הייתה ועודנה בפיתוח די מהיר, אנשים היגרו אליה מכל רחבי הארץ בעיקר בגלל מחירי הדיור הנוחים ואכן קצב בניית התשתיות לא הצליח להדביק את קצב בניית הבניינים ולכן העיר פקוקה. אמור להיפתח מחלף נוסף בזמן הקרוב. דירות נמכרות שם די מהר ומגרשים לבניה עצמית עוד יותר מהר. עוד גלוי נאות: חשבנו אני והבוס הגדול לקנות שטח ולבנות והמחירים שלהם האמירו בצורה לא נורמלית ועדיין הם נחטפו.

 

מחירי דיור: מישהו פה רשם שכדאי לעבור לאשדוד. אשדוד נמצאת ברמת מחירים אחרת לחלוטין והיא בהחלט יותר מפותחת. הסיבה העיקרית שאנשים עוברים לאשקלון זה בגלל מחירי הדיור. יש כאלו שמוכנים ספוג את זה.

 

תעסוקה: נכשל. עבור נושא. מספיק לראות את העומס בתחנת הרכבת בבקרים בכדי להבין שאין לשכיר מה לחפש שם יותר מידי.

 

חינוך וגנים: כמו הממוצע הארצי. גם אצלי בגן של הבת יש כמה פרחות שעוצרות את הספורטאז'/טוסון (למה ב-95% מהמקרים זה שני הרכבים האלו?!? אין מאזדה CX-5 או ראב 4 בעולם?!?) ומצידם שתמות. אין מה לעשות. 

 

מקומות בילוי: המתחם של המרינה ממש ממש נחמד וגם שם אתה תתקל באותו חתך אוכלוסיה בכל מקום. הרוב המוחלט נורמטיביים ואחוז קטן שמכתים את השם הטוב. אם תחפש פאבים כמו בת"א לא תמצא. רצועת חוף חינמית ומקסימה!! מחירי הציוד שם מסובסדים ואין עלות חניה וכל שאר העושק שיש במרכז.

 

שכונות מומלצות: סיטי, נווה אילן, החלק הישן של ברנע. שכונות לא מומלצות בגלל צפיפות: ברנע החדשה. יש את השכונות הוותיקות שהן לא רלוונטיות כמו שכונת עתיקות, שבכלל יש לה שם אחר שאיני זוכר מה הוא, שהיא פחות גרועה מג'סי כהן ותל גיבורים.

 

לסיכום לפי דעתי: עיר ממוצעת בישראל, עם כל גווני האוכלוסייה לטוב ולרע, אין הבדל בינה לבין הערים האחרות. אם תשווה אותה להוד השרון, מרכז צפון ת"א, רמת השרון רעננה ושאר הערים "הלבנות" אז ברור שהיא נחותה מהן בכל פרמטר.

לגבי השוואה למול ראשון, פ"ת, חולון, רחובות וכיו"ב, its the same בהזנחת הפרמטרים (החשובים) של תעסוקה ומחירי דיור. אם היו מפתחים שמה תעסוקה אז מצבה היה מעולה.

 

נ.ב - כמות הבמוו/מרצדס/מזארטי ושאר מותגי היוקרה בעיר הזו זה דבר לא נורמלי. זר שיסע ברחובות יחשוב שהגיע למקום מאוד מבוסס. רק במגזר הערבי יש יותר רכבי פאר. היחס של רכבי פרימיום ל-1000 תושבים הוא הכי גבוה בארץ.

 

 

 

 

כל כך מסכים סיכמת פה כל מה שצריך ,אני חושב שהחוף פה באשקלון מושלם באמת מים ממש טובים חופים מסודרים כמובן שיש פיקוח עירוני ומשטרתי תמידי בים נותן הרגשה שאתה בטוח ב100 אחוז מוונדליזם של ערסים וממשיכים להגדיל את הטיילת למי שאוהב ים הוא באמת יאהב את העיר ,התחבורה הציבורית פה לא רעה ביכלל נגיד מברנע הולך 2 דק יש לך תחנת אוטובוס מכל מקום ולכל מקום ב2 דק הליכה מאוד נוח ויש את הקו הישיר לרכבת מגיע לרכבת תוך כ15 דקות בגג. אני באמת יכול להעיד שלרוב השכנים שלי יש גיפים או רכבי פרימיום כמו סופרב bmw מצרדס פורשה וגיפים שונים כמו של וולו טוסון ספוטראג יש בכמויות כאילו הגעת לסוכנות של קיה. ,אנחנו בעצמנו מחזיקים כ3 מכוניות גיפ crv 2018 הונדה סיוויק 2017 ויונדאי האישית שלי והיא הכי ישנה. 2013 בקיצור למי שיש כסף ורוצה את הפינוק של הים מטר מהבית ושכנים טובים ברנע מקום טוב ולא מאוד יקר לעומת אשדוד ורצועות חוף אחרות. 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני שכרתי פעם בראשון לציון. היה לי שכן עם בעיות נפשיות שגידל בבית כלבים שלא יצאו החוצה וכל הזמן היה ריח של צואה ושתן. מתחת לבית הייתה פיצוציה והלקוחות היו נכנסים לחצר של הבניין ומשתינים. הפיצוציה התקינה מזגן ענק והמדחס היה מרעיש כמו טרקטור. 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ואני שכרתי פעם בבורסה ברמת גן.

היו לי נערות עובדות ומכוני פיפ שואו מתחת לבית, קונדומים בבוקר ליד האוטו, פיצוציות שלידן יושב "הפרלמנט" על הכביש ותופס מקומות חנייה, ולקינוח גם זורק את שאריות הקפה השחור על הרכב שלי, וכל זה בבניין משנת 1950, ולא ממש ברור מה הפואנטה בהודעה שמעליי 🙄

  • מצחיק 2

בחופשה קלה מהפורום

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 דקות, שביט כתב:

ואני שכרתי פעם בבורסה ברמת גן.

היו לי נערות עובדות ומכוני פיפ שואו מתחת לבית, קונדומים בבוקר ליד האוטו, פיצוציות שלידן יושב "הפרלמנט" על הכביש ותופס מקומות חנייה, ולקינוח גם זורק את שאריות הקפה השחור על הרכב שלי, וכל זה בבניין משנת 1950, ולא ממש ברור מה הפואנטה בהודעה שמעליי 🙄

נשמע כמו לחיות את החלום, על מה אתה מתלונן?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 24.5.2020 בשעה 21:22, ChemGuy85 כתב:

 

תאמין לי אותו פח זבל. 

 

זה נכון בכל המדינה. בתל אביב יש פרחות "אליטיסיות" שמרכיבות ילדים על אופניים ורוכבות על המדרכה. 

 

 

לפני שנה נסעתי לאשקלון למרפאת מטיילים ובחיי אחרי שחזרתי לרכב רציתי למורח על עצמי אלכוג'ל. מבחינת תשתיות ואוכלוסיה כאילו חזרתי 25 שנים אחרונה. לא שבאשדוד יותר טוב מבחינת אוכלוסיה אותם תרבושים על הראש, אבל לפחות כבישים יותר טובים. 

 

 

אני יודע. עצוב. זה או לעשות אקזיט או לעשות רילוקיישין או ללמוד לחיות עם  מה שיש. 

 

לפי הכיוון של המדינה לא נשמע שתיהיה לך יותר מדיי בחירה בקרוב ואני חושב שאנחנו בזמן מצוין להוציא דרכון אירופאי


שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

3 נקודות:

1. ברנע - אני מוכן לחתום, שלפחות רבע מהשכונה הזו אלו אשדודים (אני מכיר בערך 10 אשדודים שגרים שם)
, שאין להם שום קשר לאשקלון, מרכז חייהם עדיין באשדוד, והם קנו דירה באשקלון כי לא יכלו לקנות באשדוד.
לדוגמא: חברה של אשתי - לאבא שלה היה בית קרקע בשכונה טובה באשדוד (אזור ט׳), מכרו אותו, חלק מהכסף נתן כהון ראשוני ל2 ילדיו (השלישית כבר מסודרת), ואז גם ההורים וגם 2 הילדים קנו 3 דירות בברנע, 
2. שיהיה בהצלחה בפקקים, לצאת מהשכונה - פקק, להגיע עד אשדוד - פקק, מאשדוד? אם יתמזל מזלך עד גן רווה תסע על 80-100 קמ״שׁ, ואז הגעת לפקקי המרכז
3. אנשים מבינים את זה, ומתחילים לעזוב את העיר. יש למישהו מספרים על הגירה שלילית באשקלון? חבר שלי מהתיכון ואשתו מכרו את הדירה שלהם בברנע, בעקבות אחותה של אשתו שגרה בבניין שלהם (רכשו ביחד את הדירות) וגם היא חזרה לאשדוד.
לא שאשדוד יותר טובה מבחינת אוכ׳ . ערסים יש בכל מקום, פשוט בפריפריה הסיטואציות יכולות להגיע לנפיצות גבוהה במהירות גבוהה. כאילו חוקים משלהם.

עריכה אחרונה על ידי maxcher

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עם פתיחת היציאה החדשה הפקקים לפחות בחלק הצפוני אמורים להיפתר.

 

ופקקים זו בעיה כלל ארצית, לא אופייני דוקא לאשקלון.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
Just now, avargel כתב:

עם פתיחת היציאה החדשה הפקקים לפחות בחלק הצפוני אמורים להיפתר.

 

ופקקים זו בעיה כלל ארצית, לא אופייני דוקא לאשקלון.

 

נניח ויפתרו את הפקקים בכניסה והיציאה מהעיר. הבעיה היא שהם יתקעו בפקק ליד אשדוד ואחר כך בפקק ליד ראשון ואחר כך בפקק בכניסה לתל אביב. 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הם צריכים להגיע לאשדוד, והמחלף המדובר פותר הכל

 

לא כולם צריכים את תל אביב שלך

 

 

 

אגב, הרכבת אחלה ממש, 3 דקות נסיעה מברנע הצפונית

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היא אותה בעיה כמו בשאר השכונות החדשות בארץ: הפקקים מתחילים מדלת הבית.
אם המושבות פ״ת
נאות אפק ראש העין
ברנע אשקלון

חריש

יש גם איזו שכונה בנתניה ששכחתי את שמה
וכו׳ וכו׳
ואם אין פקקים, בד״כ גם אין תשתיות (בראש העין יש פקקים ואין תשתיות) מספקות, או שהמעט קורסות תחת המגדלים
אותו דבר קורה במע״ר אשדוד שם הופקעו שטחי ציבורו התכנית גדלה מ1600 ל4300 יחידות דיור 
 


9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 שעות, maxcher כתב:

3 נקודות:

1. ברנע - אני מוכן לחתום, שלפחות רבע מהשכונה הזו אלו אשדודים (אני מכיר בערך 10 אשדודים שגרים שם)
, שאין להם שום קשר לאשקלון, מרכז חייהם עדיין באשדוד, והם קנו דירה באשקלון כי לא יכלו לקנות באשדוד.

לא מציע לך לחתום. יש שם לא מעט אנשים מכל מיני מקומןת בארץ כולל אשדוד אבל ממש לא רבע אשדודים.

לפני 5 שעות, maxcher כתב:

 


לדוגמא: חברה של אשתי - לאבא שלה היה בית קרקע בשכונה טובה באשדוד (אזור ט׳), מכרו אותו, חלק מהכסף נתן כהון ראשוני ל2 ילדיו (השלישית כבר מסודרת), ואז גם ההורים וגם 2 הילדים קנו 3 דירות בברנע, 

יכול לתת לך דוגמא לירושלמי שעבר לבניין שלי כדי להיות קרוב לילדים, של באר שבעי שעבר כי עובד כאן, של שני תל אביבים שעברו בעקבות העבודה ושל כמה מראשון. באותה המידה אני יכול לתת לך דוגמאות של עשרות אשקלונים שגרים שם. זה בכלל אומר משהו?

לפני 5 שעות, maxcher כתב:

 


2. שיהיה בהצלחה בפקקים, לצאת מהשכונה - פקק, להגיע עד אשדוד - פקק, מאשדוד? אם יתמזל מזלך עד גן רווה תסע על 80-100 קמ״שׁ, ואז הגעת לפקקי המרכז

היציאה ברנע נפתרת עוד מעט. נכון שיש פקקים בדרך עד תל אביב אבל אם תצא בבוקר ממרכז ראשון ואני מאשקלון כששנינו ברכב נגיע לתל אביב בערך ביחד.

לפני 5 שעות, maxcher כתב:


3. אנשים מבינים את זה, ומתחילים לעזוב את העיר. יש למישהו מספרים על הגירה שלילית באשקלון? חבר שלי מהתיכון ואשתו מכרו את הדירה שלהם בברנע, בעקבות אחותה של אשתו שגרה בבניין שלהם (רכשו ביחד את הדירות) וגם היא חזרה לאשדוד.
לא שאשדוד יותר טובה מבחינת אוכ׳ . ערסים יש בכל מקום, פשוט בפריפריה הסיטואציות יכולות להגיע לנפיצות גבוהה במהירות גבוהה. כאילו חוקים משלהם.

 סתם גיגול מהיר https://www.kan-ashkelon.co.il/news/31868

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, avargel כתב:

הם צריכים להגיע לאשדוד, והמחלף המדובר פותר הכל

 

לא כולם צריכים את תל אביב שלך

 

 

 

אגב, הרכבת אחלה ממש, 3 דקות נסיעה מברנע הצפונית

 

מה הם יעשו באשדוד? ירוויחו 6,000 שקל במפעל? יש סיבה למה כביש 4 פקוק למוות וזה כי המון אנשים מתפרנסים בתל אביב "שלי". 

 

רכבת "אחלה" לא עובדת כבר שלושה חודשים (באסה למי שאין רכב) וזה לא 3 דקות מברנע הצפונית. עד שאתה נכנס לרכב, עד שאתה נוסע לרכבת, עד שאתה מחנה את האוטו, עד שאתה הולך ברגל לתחנה, עד שאתה עובר בידוק בטחוני עד שאתה מחכה ברציף ועד שאתה עולה לרכבת חלפו 30 דקות, לא 3 דקות. תוסיף 50 דקות נסיעה ותקבל *מינימום* שעה וחצי מדלת לדלת. תכפול את זה 5 ימים בשבוע * מספר שבועות בחודש * עד שיהדקו מעליך את הקרקע = רק ביבי. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • תודה 1
  • עצה טובה! 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 31 דקות, Night Driver כתב:

לא מציע לך לחתום. יש שם לא מעט אנשים מכל מיני מקומןת בארץ כולל אשדוד אבל ממש לא רבע אשדודים.

יכול לתת לך דוגמא לירושלמי שעבר לבניין שלי כדי להיות קרוב לילדים, של באר שבעי שעבר כי עובד כאן, של שני תל אביבים שעברו בעקבות העבודה ושל כמה מראשון. באותה המידה אני יכול לתת לך דוגמאות של עשרות אשקלונים שגרים שם. זה בכלל אומר משהו?

היציאה ברנע נפתרת עוד מעט. נכון שיש פקקים בדרך עד תל אביב אבל אם תצא בבוקר ממרכז ראשון ואני מאשקלון כששנינו ברכב נגיע לתל אביב בערך ביחד.

 סתם גיגול מהיר https://www.kan-ashkelon.co.il/news/31868

 

 

לא גיגלת מספיק טוב...
image.thumb.png.846253e7b8b16b3a4314c2825fd5d7e6.pnghttps://ashdodnet.com/חדשות-אשדוד/ההגירה-השלילית-ברבעון-הראשון-של-2019-ממשיכה-לגדול-383921


תופעת ההגירה של זוגות צעירים מאשדוד לאשקלון נמשכת כבר שנים ארוכות ונובעת ממחירי דיור נמוכים יותר אצל השכנה מדרום. אשקלון היא היעד המרכזי לאשדודים שעוזבים את עירם ותופעת ההגירה השלילית שממנה סובלת אשדוד לאורך שנים – נמשכת.
https://www.kan-ashdod.co.il/real_estate/79876

אבל צודק, לא יודע אך המספרים המדוייקים בשכונה
 

עריכה אחרונה על ידי maxcher

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 12 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

מה הם יעשו באשדוד? ירוויחו 6,000 שקל במפעל? יש סיבה למה כביש 4 פקוק למוות וזה כי המון אנשים מתפרנסים בתל אביב "שלי". 

 

רכבת "אחלה" לא עובדת כבר שלושה חודשים (באסה למי שאין רכב) וזה לא 3 דקות מברנע הצפונית. עד שאתה נכנס לרכב, עד שאתה נוסע לרכבת, עד שאתה מחנה את האוטו, עד שאתה הולך ברגל לתחנה, עד שאתה עובר בידוק בטחוני עד שאתה מחכה ברציף ועד שאתה עולה לרכבת חלפו 30 דקות, לא 3 דקות. תוסיף 50 דקות נסיעה ותקבל *מינימום* שעה וחצי מדלת לדלת. תכפול את זה 5 ימים בשבוע * מספר שבועות בחודש * עד שיהדקו מעליך את הקרקע = רק ביבי. 

 

 כרגיל, אתה אף פעם לא מגזים, לא מקצין, לא דרמטי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • Create New...