Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2258 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

אני יודע שזה מרגיש בזמן האחרון שאין הרבה אופטימיות בעולם. הקורונה זאת מחלה קשה, מדבקת, שפוגעת בכל אחד ואחד באופן כזה או אחר. מהחולים, דרך הרופאים ואנשי הצוות הרפואי שנאלצים לעבוד במשמרות של 12 שעות ולהיות חשופים (ולהדבק ולמות) במחלה, דרך אנשים שאיבדו את מקום העבודה שלהם ולא יודעים איך לעבור את החודשים הבאים ואפילו עד להורים שנאלצים לעבוד מהבית עם ילדים שעומדים להם על הראש. כל זה ידוע, וקשה..

 

אבל זאת לא המטרה של השרשור הזה.

 

בשרשור הזה אני רוצה לשאול אתכם לגבי הצדדים החיוביים (עד כמה שיש). אני אתן דוגמא: לדעתי, היכולת שלנו ללמוד ולהבין את הוירוס הזה ואלה שיבואו אחריו משתפרת ותשתפר ברמות מדהימות. היכולות שהאנושות תפתח בעקבות המחלה הזאת - זיהוי מהיר, חיסון, הבנת תכונות - ישתפרו עשרות מונים. מה שיהיה לנו ב-2025 אי אפשר יהיה להשוות ל-2019. דוגמא נוספת לשינוי חיובי היא ההבנה של בני נוער וילדים עד כמה מדענים ורופאים הם הגיבורים האמיתיים בעולם שלנו - ולא רק כוכבי אינסטה. אנחנו בתקווה נראה אחרי המחלה הזאת עליה בכמות בני הנוער שהולכים לכיוונים המדעיים, ואם זה יביא לעוד יונה סאלק או אלברט סייבין כבר הרווחנו בגדול.

 

מה דעתכם? איזה עוד השפעות חיוביות יהיו למחלה ולתקופה הזאת?

  • רעיון טוב! 1
פורסם

לדעתי , בהנחה שתמצא תרופה/חיסון לקורונה, הכול יחזור להיות פחות או יותר די דומה. 

 

הרי ההוויה היומיומית שלנו היא לא הגיע באופן טבעי אלא מאוד מכוונת על ידי הכלכלה הקפיטליסטית(לטוב ולרע) לכן, אחרי הקורונה, אותם דברים יחזרו למסלול שלהם פחות או יותר(יותר כוכבי אינסטוש וטיק טוק, פחות מדענים). 

 

מה שכן, לדעתי המשבר הזה יגרום למדינות להבין שזה לא תקני שמדינה אחת משמשת כבית חרושת לכול העולם וכתוצאה מכך מחזיקה אותו בביצים בגדול. ויתחילו להיות יותר אלטרנטיבות יצור במדינות אחרות(לפחות נסיון לזה) 

פורסם

לדעתי אנשים יבינו כמה סגנון חיים של עמידה בפקקים + 10 שעות במשרד + עמידה בפקקים שוחק אותנו. 

 

לדעתי אנשים יבינו כמה מסוכן לחיות מתלוש לתלוש ללא שום רזרבות ואיך ברגע אחד כל המציאות ההמונפת שהם בנו עלולה להתפוצץ להם בפנים.

 

כל נושא עבודה מהבית הולך להתפתח משמעותית.

  • רעיון טוב! 2
פורסם

לא מבין איך כל הנושא של עבודה מהבית לא ממש התפתח לפני התפרצות המגיפה. הרי לרוב האנשים שעובדים במשרד סביבת עבודתם היא מחשב שולחני. מחשב יש לכולם בבית, למה לבוא למשרד מלכתחילה? אני לא מדבר על חברות עם סיווגים שמתעסקות עם נתונים סודיים, אלא על חברות פשוטות שנותנות שירות לקוחות. המחשב במשרד הוא אותו מחשב.

Suzuki Alto GLX 1.0 2011 

 

פורסם

יש הרבה סיבות להגיע לעבודה, למשרד, עם אנשים ולא להיות תקוע בבית. 

 

 

אופטימי?

אני לא אופטימי בנושא, אבל אני מקווה שהשינוי שמתחרש עכשיו בתקופת הקורונה מבחינה "ירוקה" יחזיק קצת.

פחות זיהום, פחות רעש, החיות חוזרות קצת (שזה טוב ורע).

אם משהו, הייתי רוצה שזה ישאר.

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 9 דקות, makatuvkan כתב:

לא מבין איך כל הנושא של עבודה מהבית לא ממש התפתח לפני התפרצות המגיפה. הרי לרוב האנשים שעובדים במשרד סביבת עבודתם היא מחשב שולחני. מחשב יש לכולם בבית, למה לבוא למשרד מלכתחילה? אני לא מדבר על חברות עם סיווגים שמתעסקות עם נתונים סודיים, אלא על חברות פשוטות שנותנות שירות לקוחות. המחשב במשרד הוא אותו מחשב.

תקשורת פנים מול פנים היא הרבה יותר קלה ונוחה. מה נשכתב לפעמים נקרא באופן שונה על ידי אנשים שונים, לא תמיד כולם עונים בזמן ואי אפשר להיות מחוברים 8 שעות ביום לזום.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 21 דקות, makatuvkan כתב:

לא מבין איך כל הנושא של עבודה מהבית לא ממש התפתח לפני התפרצות המגיפה. הרי לרוב האנשים שעובדים במשרד סביבת עבודתם היא מחשב שולחני. מחשב יש לכולם בבית, למה לבוא למשרד מלכתחילה? אני לא מדבר על חברות עם סיווגים שמתעסקות עם נתונים סודיים, אלא על חברות פשוטות שנותנות שירות לקוחות. המחשב במשרד הוא אותו מחשב.

 

הרבה סיבות: 

 

א. לצאת מהבית ולראות עולם

ב. תקשורת מיידית עם אנשי הצוות

ג. לא לכולם יש בבית סביבה מספיק נוחה לעבודה יעילה

 

פורסם

בתור מי שעבד מהבית לפעמים גם לפני הקורונה, יש הרבה סיבות למה עדיף להגיע למשרד. מה שכן, אהבתי לעשות מיקס, פעם-פעמיים בשבוע לעבוד מהבית, שאר הזמן להיות במשרד. זה מאפשר מצד אחד את הגמישות של עבודה מהבית ומצד שני את חיי החברה והמשרד שהאמת די חסרים לי היום.

פורסם

יש סיבה טובה מאוד שהרבה חברות לא מאפשרות ולא היו רוצות עבודה מהבית.

פיקוח על עובדים, גם בעידן ההייטק, עודנו קיים.

כאשר לא ניתן לדעת האם העובד באמת עובד ברגע נתון, זה יוצר בעיה.

יכול להעיד על עצמי שהתפוקה שלי ירדה ב 20-30 אחוז כאשר אני בבית, יש יותר מדי פיתויים שאין לי בעבודה ויוצא שאני עוצר המון פעמים את העבודה, אם היו רואים מה אני עושה במהלך יום העבודה כנראה הייתי מקבל על הראש. הייתי שמח לחזור למשרד.

Miata ND2

 

פורסם

השבוע הייתי צריך לחדש את ביטוח הדירה. התקשרתי לסוכן, כאשר השיחה נענתה שמעתי בכי של תינוק. הייתי בטוח שהמספר שגוי (למרות שהוא כבר הרבה שנים בזכרון הנייד) - התברר שהפקידה עובדת מהבית. מה שכן - הליך החידוש היה קצר מהרגיל, 3 דקות במקום 5.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 26 דקות, Or05230 כתב:

יש סיבה טובה מאוד שהרבה חברות לא מאפשרות ולא היו רוצות עבודה מהבית.

פיקוח על עובדים, גם בעידן ההייטק, עודנו קיים.

כאשר לא ניתן לדעת האם העובד באמת עובד ברגע נתון, זה יוצר בעיה.

יכול להעיד על עצמי שהתפוקה שלי ירדה ב 20-30 אחוז כאשר אני בבית, יש יותר מדי פיתויים שאין לי בעבודה ויוצא שאני עוצר המון פעמים את העבודה, אם היו רואים מה אני עושה במהלך יום העבודה כנראה הייתי מקבל על הראש. הייתי שמח לחזור למשרד.

 

אצלנו בחברה עשו בדיקת יעילות, ובחודש האחרון הייתה עלייה של 20-25% בDelivery של הצוותים, למרות שכולם עבדו באופן מלא מהבית. מה שכן, מדובר היה כבר בפרויקטים מתגלגלים, לכן ההנחה עכשיו היא שהיעילות תתחיל לרדת כי תכנון והסדרה של פרויקטים חדשים יכול להיות יותר בעייתי.

פורסם

אני לא בחור אופטימי אבל ראיתי את זה.

במפעל של GM מייצרים ציוד לבתי חולים אז הצוות במפעל כתב תודה לצוותים הרפואיים על הקרטונים.

 

זה דבר שהולך להשתנות, אנשים הולכים לתת הרבה יותר כבוד לצוותים רפואיים

 

 

אייל

פורסם (נערך)

אם העולם הצליח להתגבר על השפעת הספרדית , 2 מלחמות עולם ועוד מס' לא מועט של אתגרים אז אין סיבה שהעולם לא יצליח להתמודד עם האתגר הזה.

 

אני בכלל לא בטוח שיהיה שינוי מהותי.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Benor
×
×
  • תוכן חדש...