Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2261 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם

סיני כמו כל סיני, חסר אחידות.

שלי גנרי לחלוטין, הניע כמה וכמה רכבים (הנעתי יותר של שכנים מאשר את שלי) וגם נותר מלא אחרי משהו כמו 6 חודשים ללא שימוש.

אחד אחר נהרס לאבא שלי על כלום, פשוט שבק אחרי קריירה קצרה וקלה.

 

אם כבר בהתנעות עסקינן, יש אמת בחשש מפגיעה במחשב עקב הנעה עם כבלים או שזו אגדה? אין הגנה על רכיב קריטי ויקר כזה?

 

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 2 שעות, save כתב:

יש נרתיק חסין אש שבו הבטריה מתלקחת ומתפוצצת בשקט יחסי.

 

נכון, אבל צריך לבדוק טוב מה רוכשים, גם כאן אפשר לבחור במוצר פח.

רכשתי את הנרתיק הזה (אחרי שציפיתי במס' ביקורות ב-Youtube): https://www.amazon.com/gp/product/B01N52KN5C

עבור סוללות ליתיום-פולימר של רחפנים אשר נוטות להתפוצץ, אם לא מתוחזקות נכון ואו בזמן וכו'.

אני חושב שהוא גדול מספיק כדי לאכלס את רוב הבוסטרים הנפוצים, בכל מקרה כדאי לוודא ע"פ המידות שלו כנגד מידות הבוסטר.

(260x130x150mm)

 

פורסם

יש לי את הבוסטר של שיאומי 70mai 

בשבוע האחרון הניע 4 רכבים כולל גיפ עם מנוע 2500 בלי למצמץ.

אחד מהרכבים הוא שלי שעקב הקורונה לא זז כבר חודש.

המצבר שם בדיוק חוגג 3

אחרי נסיעה של חצי שעה המצבר חזר לעצמו וכבר שבוע מניע יפה

 

 

פורסם

בהתחלה רציתי להתעלק על השרשור ולשאול כדלקמן, קניתי אוטו, אבל שמעתי שלהשתמש באוטו זה מקלקל אותו לטווח הארוך, אז חשבתי אולי בינתיים לשים אותו בצד ולנסוע באוטובוס.

אבל היו כאן שנונים ממני.

בזמנו קניתי באמזון בוסטר של ANTIGRAVITY שהיו לו פידבקים טובים מאוד (גם היום 4.6 אבל אז היו אלפים). המוצר היה בינוני מינוס מבחינת איכות ההרכבה והחומרים, בינוני תפקודית (כמעט תמיד צריך היה להפעיל את הפונקציה של BOOST ללא הגנה על חיבור קטבים הפוך), התרוקן מהר אחרי 2-3 הפעלות ותוך שנה הסוללה התנפחה בפנים ושברה את הקליפסים שמחזיקים את הקופסא. בקיצור אשפה בתוך תיק נשיאה מהודר. הנוקו 40 שקניתי אחרי כן עושה רושם הרבה יותר רציני וכמו אליהו, גם אני נהנה לחפש רכבים תקועים, לגשת באלגנטיות ולהתניע אותם ברגע.

בוסטר גנרי הוא כמו כל מוצר גנרי, יעבוד או לא, אם זה שואב אבק חצי צרה, אבל בעתות חרום זה הדבר האחרון שאתה צריך.

אגב בקיץ, רכב שחונה בשמש מגיע בקלות ל-70 מעלות בפנים. לא הייתי מזלזל בחשש הזה.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם
בתאריך 16.4.2020 בשעה 06:20, save כתב:

אם הוא הגיע ל 20% אז כן.

איך אני יכול לדעת,מעולם לא הפעלתי אותו,המכשיר שוכב התא המטען 7 חודשים ללא שימטש.

להעלות הביתה ולהטעין ?

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לפני 11 דקות, colauti 9 כתב:

איך אני יכול לדעת,מעולם לא הפעלתי אותו,המכשיר שוכב התא המטען 7 חודשים ללא שימטש.

להעלות הביתה ולהטעין ?

ברור. לכל מצבר יש פריקה עצמית לאורך זמן במיוחד הנטענים. שים בטעינה (בדרך כלל יש איזה נורת לד שצריכה לדלוק בירוק כשהמצבר טעון ומוכן לשימוש

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)

אורך חיים של בוסטר הוא ברב המקרים תלוי אך ורק בחיי של סוללה שבתוך הבוסטר .מכאן אורך סוללה תלוי בסביבת העבודה אופן שימוש ותחזוקה.

כמו כל מצבר איכותי זה יכול להחזיק מספר שנים ויותר במקרה ומטענים אותו נכון ובזמן ,רצוי לשמור במקום קריר ולא בשמש. החלטתי גם אני לרכוש אחת איכותי ולא סיני זול.

בהתחלה מאחת הספקים בארץ הזמנתי נוקו 40 אז אמר לי למה אתה צריך , הסברתי לו שיש לרכבים ישנים ופעם צריך להניע את רכבים ,הוא אמר:  עזוב תוסיף כמה שקלים ותקבל Roher ,לפי מפרט ותמונות זה היה נירא מדהים אז הסכמתי.

בסוף שהגיע אלי מוצר הייתי קצת בהלם  מהגודל שלו אבל אין מילים זה באמת בוסטר חזק עם יכולת להניע טנק מרכבה .

בוסטר הזה משמש אותי כבר כמעט שנתיים ובתקופה ראשונה של כמעט שנה עבד לי כל יום ,כי מצבר מת ברכב,פלוס גדול שלו ששימש אותי ללא טעינה מספר שנים (כמעט שנתיים ) כי היה נטען לאחר הנעה של רכב וזה היה מספיק כדי לתת בוסטים לכמה רכבים.

לפני מספר ימים לקחתי אותו לטעינה פעם שלישית אולי מיום קבלתו.כל השנתיים האלו היה בתא המטען ללא טעינה והיה בשימוש כמעט כל יום ומספר פעמים ביום .

בהחלט מומלץ ,מינוס גדול שלו זה גודלו ומשקלו,כמובן גם מחיר שלו גבוה ולא כמו של סינים אבל שווה כל שקל.

Screenshot_2020-04-18-11-20-38-696_com.android.chrome.jpg

עריכה אחרונה על ידי alechko01
פורסם


 

בו'נא, אלצ'קו. בפוסט הזה הוכרזת רשמית כתימני של המגזר הרוסי. פאקינג שנה לנסוע על בוסטר בלי להחליף מצבר. כבוד, גבר!

 

פורסם

הלו ביצ׳ו 

לא רשמתי שנסעתי על בוסטר  אלה בוסטר עבד כל יום ומספר פעמים ביום,כלומר נתן יכולת להניע את הרכב בבוקר ובערב .יש לי באחת הרכבים ישנים מצבר של בוש שהצלחתי לתת לו חיים ארוכים של 8 שנים ,דרך אגב חיי עד היום אבל בגלל המצלמות ברכב הוא מתפרק תוך לילה ולא מספיק להניע את הרכב. 

פורסם

אחי, הכל באהבה. בלי לתת ציונים.יחד עם זאת אציין כאנקדוטה שגם לי יש שתי מצלמות מחוברות ישירות למצבר. וואלה. כנראה שהמתקין שלי עשה משהו לא נכון. כי אין לי בעיה אפילו עכשיו בימי הקורונה. לא ברמה יומית.

פורסם

ROHER PSB-24 (כנראה מוצר מדבקה של Lemanian Energy) זה כבר בוסטר התנעה אובר קיל מבחינת עוצמה ומחיר, פי שניים מכל בוסטר מעולה שמתאים לרכבים פרטיים ויעשה את אותה עבודה בפחות נפח , משקל ועלות.   

 

פורסם
לפני 1 שעה, danniel כתב:

ROHER PSB-24 (כנראה מוצר מדבקה של Lemanian Energy) זה כבר בוסטר התנעה אובר קיל מבחינת עוצמה ומחיר, פי שניים מכל בוסטר מעולה שמתאים לרכבים פרטיים ויעשה את אותה עבודה בפחות נפח , משקל ועלות.   

 

לא היה לי מושג מה זה בוסטר הזה עד לקבלתו רק שהפרש בין נוקו 40 (שלא היה במלאי זמין אצל ספק שלי )לזה לפני שנתיים היה 120שקל לפני מע''מ כולל שנתיים אחריות ,לאחר הרבה מחשבות ולחץ בזמן החלטתי להזמין ולקבל Roher תוצרת שוויץ ותאמין לי לא מצטער לרגע , דדך אגב בוסטר מגיע עם כפפות עם איכות שאין מילים כמה שהם מקצועיות ונוכות לעבודה עם רכב ,רק הם שווים את הפרש.

פורסם

אתה בטוח שזה תוצרת שוייץ?

חיפשתי בגוגל Roher PSB-24 וכל התוצאות בעברית. זה בדרך כלל רמז למוצר סיני עם מיתוג ישראלי.

 

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

×
×
  • תוכן חדש...