Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2259 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנפח מנוע לא רלוונטי , אלא רק סוג המתנע וכמה זרם הוא צורך בהתנעה. 

מבוסטרים סינים פשוטים והזולים צריך  להמנע ככל אצבע. 

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הבעיה עם מוצרים סיניים היא שקשה להבדיל בין הגרועים לטובים.

נוקו הוא מוצר אמריקאי (שמיוצר בסין, כמו כל דבר) ונמכר היטב בארה"ב, מה שאומר שיש קהל מאוד גדול שבודק אותו כל הזמן ואם יש בעיה זה מייד מייצר לחץ גדול מאוד על היצרן לדאוג לסדר את זה. מבחינתי זה סוג של תעודת ביטוח שמצדיק את העלות הגבוהה.

מי שמחפש את התועלת הכי טובה לדולר - זה לא המוצר בשבילו.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
לפני כשעה, danniel כתב:

הנפח מנוע לא רלוונטי , אלא רק סוג המתנע וכמה זרם הוא צורך בהתנעה. 

זרם זה לא פונקציה של נפח וכמות בוכנות?

פורסם
לפני 8 דקות, Ahbarony כתב:

זרם זה לא פונקציה של נפח וכמות בוכנות?

זו חישוב עקיף, ככל שהנפח גדול יותר ההתנגדות למתנע גדלה ולכן המתנע (סטרטר) צורך יותר זרם. 

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 2 שעות, Ahbarony כתב:

זרם זה לא פונקציה של נפח וכמות בוכנות?

 

גם אבל לא רק.

תלוי במתנע ובזרם שהוא צורך, יש כל מיני סוגים של מתנעים, למשל עם תמסורת פלאנטרית, שצורכים ההבה פחות זרם ממתנע רגיל.

כך שיתכן שבשני רכבים אחד עם יותר מ 3 ליטר נפח מנוע והשני 2 ליטר והמתנע שמחובר למנוע  הקטן יצרוך יותר זרם. 

פורסם

באופן כללי הקטגורית מוצר הזאת נחשבת בטוחה?

לצורך העניין השארה ברכב מאחורה לא איפה שהצמיג.

השאלה העיקרית האם זה עלול להתלקח או ליצור מפגע בטיחותי אחר?

פחות משנה (לי) אבל אם כבר שאלתי, האם המוצר עצמו שורד בחום מאחורה?

 

 

פורסם
לפני 25 דקות, none77 כתב:

באופן כללי הקטגורית מוצר הזאת נחשבת בטוחה?

לצורך העניין השארה ברכב מאחורה לא איפה שהצמיג.

השאלה העיקרית האם זה עלול להתלקח או ליצור מפגע בטיחותי אחר?

פחות משנה (לי) אבל אם כבר שאלתי, האם המוצר עצמו שורד בחום מאחורה?

 

 

 

ראשית לכל מותר, בטח אם הוא אלקטרוני, יש מפרט טמפרטורת עבודה מותרת. 

שנית, לא ברור לאיזה חום מאחורה אתה מתכוון, חום מנוע בתא במטען? 

פורסם

זה המפרט של טמפרטורת האחסנה של NOCO:

The storage temperature is -20ºC to +50ºC (0ºC ~ +25ºC daily average). Never exceed 80ºC under any condition

יש מצב שבתא המטען, הטמפ' בקיץ תגיע לגם מעלות סלזיוס ואך אולי תעבור את זה אבך בטח לא תגיע ל80 מעלות סלזיוס.

  • מעניין 1
×
×
  • תוכן חדש...