Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2259 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
במקרה הזה למה להשתמש בבוסטר מספר פעמים במקום להחליף מצבר? די בטוח שיש מוסכים פתוחים.
כי בדיוק עכשיו אתה חייב להגיע לעבודה, או לפגישה חשובה, או לאסוף את הילדים. לא כולם יוצאים מהבית כל יום במחשבה שאולי כדאי להשאיר זמן בלוז לקפוץ למוסך. וב99 אחוז מהזמן המצבר ישבוק ברגע הכי לא מתאים

יום טוב גם לך

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, MostlyWicked כתב:

במקרה הזה למה להשתמש בבוסטר מספר פעמים במקום להחליף מצבר? די בטוח שיש מוסכים פתוחים.

 

מקרה שכיח הוא שהרגע בו אתה מגלה שהמצבר סיים את חייו הוא בבוקר בחניון הבניין. במצב כזה אתה צריך להתניע כדי להגיע למוסך.

בחניית הבניין שלי, למשל, הרכב נמצא בין עמודים וצפוף מאוד להכנס לשם כך שלהביא רכב אחר זה קשה מאוד. אני גם לא אוהב להטריח חברים. בוסטר פותר את הבעיה בצורה אלגנטית.

אני מסכים שהדבר הראשון שצריך לעשות במצב כזה הוא לנסוע למוסך כדי להחליף את המצבר, אבל לפעמים זה לא אפשרי - למשל אם הבעיה מתגלה בסוף שבוע או כשאתה רחוק מהמוסך.

עריכה אחרונה על ידי shugiflex
  • אהבתי 1

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

למה צריך בוסטר, בנוסף למה שנאמר בשתי ההודעות הקודמות:

 

1. בהרבה מקרים מצברים מוחלפים לא בגלל שהם לא תקינים אלא רק בגלל שהם נפרקו עקב עמידה ממושכת או השארת אורות דלוקים. בוסטר נותן לך אפשרות "לשחק" זאת אומרת לא לרוץ מיד להחליף אלא להניע, לנסוע ולראות אם המצבר חוזר לעצמו או לא.

 

2. בטיחות, אם כבר צריך להניע עם כבלים, בוסטר הרבה יותר בטיחותי. כי לא צריך להעמיד את הרכב התורם קרוב לרכב שלך כשפעמים רבות הוא חוסם את הכביש, יש הגנה מפני חיבור קוטביות הפוכה, בן אדם אחד מבצע את כל התהליך מה שאומר שיש פחות מקום לטעויות.

 

3. לעזור (בכייף ובשמחה) לנהגים אחרים שצריכים כבלים, בלי לסכן את מערכות הרכב שלך.

 

  • רעיון טוב! 3

 

 

פורסם (נערך)

מנצל"ש..

 

חיפשתי לפני 3 שבועות בוסטר וראיתי בפורום שיש לא מעט המלצות על חברת NOCO ולפי הביקורות בפורום וברשת, הם בסה"כ טובים אבל הבעיה שהם מתומחרים גבוה מאוד.

 

רגע לפני שרכשתי את הבוסטר GB40 בארץ ב-600 ש"ח, נתקלתי בסרטון המושקע הבא שבדק אותו ועוד מס' בוסטרים וגרם לי לבחור בבוסטר של חברת Audew (דגם 1000A עם נתונים זהים) ב-330 ש"ח דרך אמזון עם משלוח עד הבית (דרך USHOPS כי אמזון כרגע לא שולחים לארץ): 

 

 

עריכה אחרונה על ידי fusion-x
פורסם (נערך)
ציטוט

השאלה איזה סוג סוללות יש לו?

 

לפי האתר של Audew, המכשיר הזה מצויד בסוללות ליתיום. מעניין.

עריכה אחרונה על ידי shugiflex

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

אין בנוקו משהו שאין במוצרים מתחרים. גם מבחינת ביצועים. (טוב יש לנוקו אתר מושקע באנגלית ). בארץ ממילא מקבלים אחריות לשנה על מטענים סיניים (למשל apex).

 מסכים שהמחיר מופרז.

 הבחור בוידאו מדבר מהר אבל מאד מקצועי. שווה לראות את הסרטון שלו על שמן מוביל.

 

 

 

 

 

 

 

 

פורסם

אני הבאתי נוקו ממזון לפני שנמכר בארץ ועלה לי איזה 800 שקל. הסיבה שבחרתי בו היא שהייתי צריך מכשיר שישב באוטו ויהיה זמין ומוכן לפעולה עם טעינה פעם בחצי שנה ויוכל להניע רכבים עם נפח מנוע בין 1200 ל3500 סמ"ק. הוא בהחלט סיפק את הסחורה. גם עם מצבר ריק לגמרי שבוסטרים אחרים פשוט לא זיהו אותו. אבל אני בהחלט מסכים שיש בחוץ מוצרים יותר טובים וזולים. פשוט צריך לדעת להגיע אליהם. עם נוקו לא במטען ולא בבוסטר לא היו לי נפילות.
אבל יש מצב שעלינו כאן על מלך הבוסטרים החדש. נחכה לפידבקים.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 14.4.2020 בשעה 11:30, Igalz כתב:
בתאריך 14.4.2020 בשעה 10:36, MostlyWicked כתב:
במקרה הזה למה להשתמש בבוסטר מספר פעמים במקום להחליף מצבר? די בטוח שיש מוסכים פתוחים.

כי בדיוק עכשיו אתה חייב להגיע לעבודה, או לפגישה חשובה, או לאסוף את הילדים. לא כולם יוצאים מהבית כל יום במחשבה שאולי כדאי להשאיר זמן בלוז לקפוץ למוסך. וב99 אחוז מהזמן המצבר ישבוק ברגע הכי לא מתאים

לא נראה לי שהבנת, הבחור הזה לא מדבר על בלת"מ, הוא מדבר על להשתמש בו באופן קבוע יום אחר יום (או שבוע אחר שבוע) בזמן משבר הקורונה.

פורסם (נערך)

לדעתי הנוקו מוצר ממותג שמתומחר בהפרזה וממש לא שווה את מחירו ואין לא שום יתרון על בוסטרים סיניים עלומים.

 

יש המון ביקורות ברשת שקוטלות את הנוקו.

 

לכל בוסטר יש תוכלת חיים מסויימת כמו שציינו לפני - לכן לדעתי אפשר בהחלט להסתפק בבוסטר סיני זול

עריכה אחרונה על ידי KOOKE
  • מעניין 1
פורסם

בוסטר סיני זול לא יתן אותה עבודה. הרי קניתי את הנוקו בגלל אכזבה מסיני שפשוט שלא הניע רכב עם מנוע 2400 סמ"ק. לי יש גם רכב עם 3500 וצריך משהו שיוכל לעשות את זה ולא שדוד לאו ירשום על האריזה שהוא מסוגל.

Sent from my SM-T590 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...