Jump to content

windows

  • פרסום הודעות

    286
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

5 נייטרלי

אודות windows

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. בהנחה שהחשש מהנהיגה הוא חוסר ניסיון ולא חרדת נהיגה. מאמין שכמה שיעורי נהיגה יחזירו אותך די במהרה לנקודה שקיבלת את הרישיון, ומשם לצבור ניסיון בצורה זהירה כמו כל נהג חדש. אם יש תלמידי נהיגה שלמדו לנהוג תוך 28שיעורים אז אין סיבה שכדי לחזור לנקודה ממנה עברת טסט יקח יותר מזה. אל אף שאתה יכול לשכור רכב/לקנות רכב וליסוע בלי מלווה. אל תעשה את זה כרגע.
  2. אני נוהג הרבה על קורולה היבריד. אני לא כל כך רגיל לשקט של המנוע ולכח הזמין והגה רך מידי וקורה לי לא מעט שאני מאיץ חזק מידי בטעות במהירויות נמוכות ונורת esp ממנצנצת. למיטב ידיעתי רק כאשר הנורית מנצנצת המערכת נכנסת לפעולה. לגבי שחיקה של הבלמים, הרי המערכת כמעט ולא עובדת כך שגם עם זה קורה על הנייר, בפועל זה זניח ביותר. בכל אופן גיר פלנטרי מזיק הרבה יותר לרפידות הבלמים. EBD המערכת לא עובדת בכלל רק בבלימת חירום או במקביל שהesp מתערב?
  3. אומנם זה לא תחליף למערכת, אבל מציע לך לא לשלול. יש לי רכב ישן, קניתי משדר FM בלוטות לרכב של שיומי . בסך הכל עושה את העבודה טוב אם לא מחברים אותו למפצל חשמלי שגורם להרעשי רקע. בגדול האיכות פחות או יותר כמו לשמוע מוזיקה מהרדיו ככה שיתכן פה ושם הפרעות. ממליץ להיכנס ליוטיוב לראות אנשים שמסקרים משדרי FM. לפני 4 שנים עלה לי באזור ה70-80 ש"ח באיביי. אפשר גם לקנות משדרים של חברות סיניות אחרות שהם זולים יותר אפילו.
  4. מעניין אם אי פעם החוק הנ"ל נאכף. בלי קשר באופן טבעי עשור לאחר הוצאת האזעקות מהחוק, מיום ליום פחות רכבים כאלו מסתובבים בינינו.
  5. windows

    סטנדרטיזציה ברכבים

    לא עקבתי אחר העמודים הקודמים אבל ברכבים ידניים, הילוך האחורי כל יצרן המציא לעצמו פטנט. BMW ישנות הR נמצא ליד הילוך ראשון ומשום מה זכור לי (אולי אני טועה) שלא צריך להפעיל משבת כלשהו אלא כח. משום מה במאזדה 3 זכור לי שה(+) בטיפטרוניק דווקא במהלך אחורה של הידית בניגוד למה שאני רגיל.
  6. אהלן, עקב הקורונה ועדיפות לשימוש ברכבים אחרים, הרכב לא נוסע בכלל פרט לפעם בשבוע/שבועים בהם אני מחייה אותו באמצעות בוסטר התנעה ומבצע נסיעה של 15-20 שהאמת ממילא הרבה אין כל כך דרישה לשימוש בו עכשיו כך שההנעה היא יותר להזיז את החלקים המכאניים. המצבר בן שמונה חודשים ואני משאר שהרכב נסע אולי 1000-1500 ק"מ. הבעיה שהמצבר נפרק די במהירות אם לא נוסעים עקב מערכת אזעקה וקודנית ודיבורית (מאז ומעולם הם גרמו לכך). השאלה שלי בגדול האם כל הפריקות מצבר ל0 הם גורמות נזק למצבר כאשר הוא ממשיך להישאר כך עומד, אני פשוט שוקל אולי לנתק את המצבר באופן קבוע אבל מעדיף להימנע מכך אלא אם כן זה מונע נז
  7. לפי דעתי כל רכבי לימוד הנהיגה עם מנוע דיזל וגיר ידני הקלו משמעותית על תלמידי נהיגה שלומדים על גיר ידני. כמובן שיש יוצאים מן הכלל מהבחינה הזו , אבל ככה זה באופן כללי. לא בדקתי את זה לעומק, אבל נשמע שהרפורמה בלימודי הנהיגה הקלה משמעותית על נבחנים מבחינה של המתנה בין טסטים, ואולי גם אובייקטיביות מסויימת בגלל המצלמות.
  8. האמת, אם אני לא טועה הקורולה הזו הינה הראשונה בארץ שאין אפשרות להזמין אותה עם גיר ידני. בד"כ מי שרכש קורולה ידנית הם מורים לנהיגה. בלי קשר הקורולות הישנות הגיעו גם עם מנועי בנזין 1.4/1.3 באירופה לצד שאר המנועים.
  9. נסעתי גם עם אוקטביה tsi1.2 dsg7 והפעולת המערכת מציקה ביותר. גם היא מכבה את ההגה כח ככל הזכור לי (לא ברור לי למה בהגה חשמלי לעשות את זה). בגדול הבעיה העיקרית היא כיבוי מנוע מוגזמים. טוב היה אם היה טיימר שרק אחרי 2 דקות המנוע נכבה. קרה בירידה שעזבתי את הבלם והרכב מתקדם קדימה ולקח לו 2 שניות "להיזכר" שהוא צריך להניע. בטויוטה היברידית הביצוע מצויין מן הסתם כי שהמנוע בנזין נכבה אפשר להתחיל נסיעה עם המנוע החשמלי.
  10. לפעמים חבל שאין מספיק אכיפה בנושא של נהיגה ביד אחת. הרבה לא יודעים מתי לא בטוח ליסוע עם יד אחת וזה מקור די גדול לנהגים שלא שומרים על הנתיב או על הפניה כמו שצריך.
  11. תחפש ביוטיוב "טסט לטרקטור" בעברית ותראה דוגמאות. באופן כללי זהירות עם המצמד מאד חשובה.
  12. ללא ספק ארה"ב מזכירה את עידן מונופול האפ"ס שהיה כאן. מבחינת צריכת דאטה אפשר לעקוב אחרי ולשאר פחות או יותר עם חבילת גלישה סלולרית עשה את העבודה. הדבר שלא פחות חשוב הוא לעשות בדיקות מהירות לפני בבית, גם אם יש קליטה טובה, בהרבה אזורים בארץ המהירות גלישה 4G מעליבה ביותר (לדעתי זה התחיל בשנה וחצי האחרונות ). חבל שמדברים הרבה על 5G שלא דואגים קודם לקבל 4G במהירות המירבית ו4G+ בכלל שכמעט ואין.
  13. יש אפוקסי מחוספס, הרבה יותר בטוח לדעתי. היתרון היחידי שמצאתי באפוקסי המסוכן, תמרון הגה קל למי שאין הגה-כח ברכב, או שהואבמקרה תקול (טוב הגזמתי, אנחנו ב20' , זה כבר לא נפוץ).
  14. סליחה על הבורות, לא מדובר כאן בגיר DSG נכון? או שבעצם ה1.4 אטמוספרי הגיע עם הגיר האוטומטי פלנטרי.
  15. לצערי כל עוד אין לוחית רישוי על כלים האלו, חובת רישיון נהיגה לרכב פרטי, טסט (כן כן!) פעם בשנה לכלים האלו שהרבה לא מחליפים בלמים שהולכים מאד מהר עקב האצות ובלימות קיצוניות, והכי חשוב קנס של 8000 ש"ח וחילוט הכלי (מצויין למסתננים שאין אפשרות לקנוס אותם), 3000 ש"ח למי שיסע ללא קסדה. למי שיפרוץ מהירות או יתקין מצערת פרוצה שמאפשרת להתחיל נסיעה ללא דיווש. מה עוד שכחתי?, ביטוח חובה. מי שזה לא יתאים לו שיסע באוטובוס בכמה שקלים או ילך ברגל 20 דקות או מה שצריך, אחרת הוא יפגע ולא יוכל גם את זה. ואני חושב שאני די הגון. לצערי חבל שלא נותנים קנס למי שחוסם שדה ראיה למעבר חציה (אמו
×
×
  • תוכן חדש...