Jump to content

windows

  • פרסום הודעות

    277
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

5 נייטרלי

אודות windows

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. לפעמים חבל שאין מספיק אכיפה בנושא של נהיגה ביד אחת. הרבה לא יודעים מתי לא בטוח ליסוע עם יד אחת וזה מקור די גדול לנהגים שלא שומרים על הנתיב או על הפניה כמו שצריך.
  2. תחפש ביוטיוב "טסט לטרקטור" בעברית ותראה דוגמאות. באופן כללי זהירות עם המצמד מאד חשובה.
  3. ללא ספק ארה"ב מזכירה את עידן מונופול האפ"ס שהיה כאן. מבחינת צריכת דאטה אפשר לעקוב אחרי ולשאר פחות או יותר עם חבילת גלישה סלולרית עשה את העבודה. הדבר שלא פחות חשוב הוא לעשות בדיקות מהירות לפני בבית, גם אם יש קליטה טובה, בהרבה אזורים בארץ המהירות גלישה 4G מעליבה ביותר (לדעתי זה התחיל בשנה וחצי האחרונות ). חבל שמדברים הרבה על 5G שלא דואגים קודם לקבל 4G במהירות המירבית ו4G+ בכלל שכמעט ואין.
  4. יש אפוקסי מחוספס, הרבה יותר בטוח לדעתי. היתרון היחידי שמצאתי באפוקסי המסוכן, תמרון הגה קל למי שאין הגה-כח ברכב, או שהואבמקרה תקול (טוב הגזמתי, אנחנו ב20' , זה כבר לא נפוץ).
  5. סליחה על הבורות, לא מדובר כאן בגיר DSG נכון? או שבעצם ה1.4 אטמוספרי הגיע עם הגיר האוטומטי פלנטרי.
  6. לצערי כל עוד אין לוחית רישוי על כלים האלו, חובת רישיון נהיגה לרכב פרטי, טסט (כן כן!) פעם בשנה לכלים האלו שהרבה לא מחליפים בלמים שהולכים מאד מהר עקב האצות ובלימות קיצוניות, והכי חשוב קנס של 8000 ש"ח וחילוט הכלי (מצויין למסתננים שאין אפשרות לקנוס אותם), 3000 ש"ח למי שיסע ללא קסדה. למי שיפרוץ מהירות או יתקין מצערת פרוצה שמאפשרת להתחיל נסיעה ללא דיווש. מה עוד שכחתי?, ביטוח חובה. מי שזה לא יתאים לו שיסע באוטובוס בכמה שקלים או ילך ברגל 20 דקות או מה שצריך, אחרת הוא יפגע ולא יוכל גם את זה. ואני חושב שאני די הגון. לצערי חבל שלא נותנים קנס למי שחוסם שדה ראיה למעבר חציה (אמו
  7. מודרניות למזלנו כן, ברכב הזה וברוב הרכבים האוטומטים הישנים לא רק שאין נעילת הילוך, התיבה לפעמים מעלה הילוך אחד קדימה שמרפים את הגז כדי להימנע מבלימת מנוע במישור לטובת כל מיני שיקולים כמו חסכון בדלק ונסיעה חלקה יותר ואולי בלאי. בלי קשר השיטה הזו מקצרת את חיי הבלמים. לצערי היום מי שלומד נהיגה ברכב אוטומטי לא נבחן בטסט על בלימת מנוע ברכב אוטומטי.
  8. אני נוהג על קורולה 03' הרבה שנים , לפי תחושה שלי (והאמת זה נכון בתכלס לכל רכב) מי שלא מוריד הילוכים בירידות קשות ממושכות מחמם את הבלמים שגם ככה הם לא וואו ברכב הזה. הגיר האוטומטי המיושן מסוגל להישאר על הילוך שלישי/רביעי כאשר נמצאים על D בירידות הרריות קשות, לכן אני בורר בין Low ל2 בירידות קשות וממושכות. ושוב זה נכון לרוב הרכבים האוטומטים. אוסיף שגם אם נוסעים על L/2 בירידות ממושכות הבלמים עדיין מאד חמים ונחלשים מעט, אז אני לא רוצה לחשוב מה קורה שנוסעים על D. בלי קשר לך למוסך דחוף
  9. אם היא לא נהגה על גיר ידני מאז שהוציאה רישיון נהיגה, אך ורק במגרש חניה ריק ופתוח. בכביש רגיל סכנה להרבה כיבוי מנוע, קפיצות, דרדור ושריפת מצמד. יש הבדל בין נהג שלא נהג מאז קבלת הרישיון וכנראה למד על רכב דיזל (רכבי דיזל ידני פרטים די נדיר בארץ כיום) לבין נהג שנוהג פעם בכמה שנים על גיר ידני וזוכר מה לעשות.
  10. הטקטורים (או גוררים) כידוע לי הם בני 50+ לפחות, והיו גם מעט אוטומטים.
  11. מהתקופה הקצרה שנהגתי על טרקטור שגורר מטוסים בח"א. מבחינת תיבת ההילוכים, מתחילים לסוע על הילוך רביעי (ואחרון שמגיע עד 25 קמש בערך) ורק אם גוררים ציון מאד כבד משתמשים בהילוכים (כמובן עם דאבל קלאץ'). וברוב המקרים זה עושה את העבודה. אין הגה כח, מאוורר רדיאטור מכאני (לא יודע אם זה כל כך יתרון). אפילו כיבוי מנוע הוא ע"י משיכת ידית מכאנית והחזקתה עד שהמנוע נחנק. תגבור בלמים לא קיים, וגם משתמשים בבלמים בעיקר בעצירות (הם רק אחוריים כזכור לי). עוד משהו מומנט המנוע מאד חזק מאד ואפילו אם מחזיקים בלם ומרימים חצי קלאץ' הטרקטור נוסע (כמובן שזה מסוכן וקרו תאונות בעקבות נהגים בלי רישיון לטרקטור שלא
  12. נוהג על אורבן 1.6 2017 מדי פעם, תיקון סטיה מנתיב תמיד מורגש ברכב הזה, גם במקרים שהנהג שומר על הנתיב, מרגישים שעוד מישהו משחק בהגה. התראה על סטיה מנתיב כמעט ואני לא מצפצפת ובין היתר זה כי אני מאותת תמיד. במידה ויש סטיה מהנתיב הרכב לפעמים מתערכב בהיגוי מעט. התראה על שמירת מרחק קורת רק שמגזימים ובאים מהר או שמישהו בולם חזק מלפנים. בלימה אוטונומית לא יצא לי להיות בסיטואציה שהמערכת פעלה. כמובן שאפשר לכוון את הרגישות של המערכת וכי שתקרא בספר הרכב על מצבים שהמערכת לא עובדת ועוד כל מיני הסברים טכנים.
  13. https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5125165,00.html כתבה מ18' " כ-40% מהרוכבים לא רוכשים ביטוח חובה" דעתי בנושא שבלי קשר ליוקר המחיה, מדובר כאן בדפוס עברייני.
  14. ברגע שיצא לך לסוע על רכבים עממים אחרים, אתה תעריך יותר את האוקטביה על אף שחיצונית היא לא נראת מיוחדת. מציע לחפש בפורום/ברשת מידע על גיר 7 DSG על איך לנהוג עליו בצורה נכונה, מכיוון שעלויות האחזקה שלו גבוהות ואורך החיים שלו לא מצטיין. עצה נוספת, תדאג למצלמת דרך ברכב.
  15. לא ברור כל כך מה הכוונה ל"לחוץ מעט", אם הכוונה היא לנהיגה בתנועה צפופה שהרגל נמצאת את הקלאץ בכוננות ללחיצה או טיפה מעל הנקודת חיכוך הידוע בכינויה העממי חצי קלאץ', מה שרצוי מאד להימנע. בכל מקרה יש רכבים שההילוך הראשון קצר מאד כך שמנסים למשוך אותו מעט במקום להעביר לשני גורם לסל"ד לעלות מהר וגם בלימת מנוע חזקה קורת (שזה למעשה הקפיצה שאולי אתה מתכוון אליה) כאשר מרפים את הגז לפני שהמצמד נלחץ.
×
×
  • תוכן חדש...