Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2295 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, התחלתי להתעניין לאחרונה ברנו קליאו החדשה ואני שוקל אותה כאופציה, רציתי לדעת אם אני יכול לסמוך על האוטו ושלא אחווה תקלות לפחות בשנים הראשונות של הרכב( מדבר על כל תקלה גם תקלות מחשב או פנסים הכל בקיצור.)

תודה מראש

פורסם

הקליאו 2020 היא דגם חדש לגמרי, אין איתו ניסיון, ואנחנו לא נביאים...

 

המנוע והגיר קיימים כבר כשנתיים בדגמים שונים של רנו וניסאן, ונכון לעכשיו מראים אמינות טובה.

 

על סמך זה ניתן להניח בסבירות גבוהה, שההסתברות לתקלות איינה גבוהה. 

 

להבטיח - אי אפשר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
Just now, zvit said:

הקליאו 2020 היא דגם חדש לגמרי, אין איתו ניסיון, ואנחנו לא נביאים...

 

המנוע והגיר קיימים כבר כשנתיים בדגמים שונים של רנו וניסאן, ונכון לעכשיו מראים אמינות טובה.

 

על סמך זה ניתן להניח בסבירות גבוהה, שההסתברות לתקלות איינה גבוהה. 

 

להבטיח - אי אפשר.

השאלה שלי היא האם רנו קליאו או בכללי רנו ידועים כרכב עם הרבה תקלות, יותר מדבר על תקלות חשמל(רלוונטי לשנים האחרונות) 

תודה על המענה המהיר.

פורסם

בדור האחרון דווקא הבעיות הגיעו מכיוון הגיר ולא חשמל, היו גם תלונות על בעיות במדחס.

אך מדובר על דגם חדש כל שקשה לומר אם יהיו מחלות ילדות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

אתה יכול להרחיב את האחריות ל 5 שנים, אפילו בחינם לפי מה שהבנתי אם תתעקש מספיק אבל העלות של זה בכל מקרה היא לא מאוד גבוהה, אולי זה ירגיע אותך.

 

הדור הקודם של קליאו בגרסה האוטומטית היה בעייתי מבחינת מוח גיר (כמו הרבה גירים רובוטים דו מצמדים), לא היו בעיות חשמל ורנו כיצרן היא בסדר גמור מבחינת אמינות, לא נופלת מפולקסווגן למשל שהישראלי הממוצע בטוח באמינות שלהם.

 

אם תלך על קליאו ידנית אז הסיכון יהיה הרבה יותר קטן, הדור הקודם של הקליאו הידנית נחשב לאמין ולא היו לו בעיות מיוחדות.

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
פורסם
2 hours ago, Doron_Z said:

אתה יכול להרחיב את האחריות ל 5 שנים, אפילו בחינם לפי מה שהבנתי אם תתעקש מספיק אבל העלות של זה בכל מקרה היא לא מאוד גבוהה, אולי זה ירגיע אותך.

 

הדור הקודם של קליאו בגרסה האוטומטית היה בעייתי מבחינת מוח גיר (כמו הרבה גירים רובוטים דו מצמדים), לא היו בעיות חשמל ורנו כיצרן היא בסדר גמור מבחינת אמינות, לא נופלת מפולקסווגן למשל שהישראלי הממוצע בטוח באמינות שלהם.

 

אם תלך על קליאו ידנית אז הסיכון יהיה הרבה יותר קטן, הדור הקודם של הקליאו הידנית נחשב לאמין ולא היו לו בעיות מיוחדות.

אחלה תודה על המענה, האם אתה חושב שבעתיד יהיה קשה למכור אותה? , בכללי מדברים הרבה על השוק של הצרפתיות שלא הרבה קונים אם בכלל ואני לא רוצה להיות סגור בתוך החברה בטרייד אין גם אם זה במחיר מחירון

פורסם

לרכב יפני תדמית טובה יותר, עם שמירת ערך טובה יותר.

מנגד, לדעתי הקליאו מציעה חבילה טובה יותר ותהיה מהנה יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 1 שעה, לא קורונה כתב:

אחלה תודה על המענה, האם אתה חושב שבעתיד יהיה קשה למכור אותה? , בכללי מדברים הרבה על השוק של הצרפתיות שלא הרבה קונים אם בכלל ואני לא רוצה להיות סגור בתוך החברה בטרייד אין גם אם זה במחיר מחירון

 

קשה יותר אבל אפשרי, במיוחד אם לרכב שלך יהיו נתונים טובים מבחינת קילומטר. אני בזמנו חשבתי למכור את הקליאו הידנית שלי ומצאתי קונים שהיו מוכנים לשלם לי אלפיים ככה מתחת למחירון . 

 

אם אתה מקדש ירידת ערך מינימלית אז תקח טויוטה, אם אתה רוצה לקנות רכב שאתה באמת אוהב ושכיף לך לנהוג בו כל בוקר אז פשוט קנה את הרכב הזה ומקסימום תפסיד יותר כשתמכור. לדעתי זה שווה את זה אבל כל אחד ותפיסתו.

פורסם

קצת קשה להגיד מה יהיה השוק של רכב חדש.

אם לומר את האמת, אני בעצמי ויתרתי על רכישה של רכב צרפתי אחר (סיטרואן C3) בעיקר בגלל נושא השוק העתידי, למרות שאני לא מפחד מצרפתיות ויש לי ניסיון מוצלח עם מותג צרפתי אחר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

אל תצפה לשוק כמו היפניות/קוריאניות, למרות שיש חריגות, לדוגמה הפיג'ו 3008 שיש לו שוק חזק מאוד גם המשומש, אפילו ער יותר מחלק גדול ממתחרים מהמזרח הרחוק.

 

אם תלך על ידני אתה צריך לקחת בחשבון שהביקוש לגיר הזה הוא נמוך מאוד, היום רוב הנהגים מחפשים גיר אוטומטי בעיקר בגלל הנוחות והעומס בכבישים, לי אישית יש רכב ידני, אך קניתי בלב שלם כי זה מה שחיפשתי, אך ידוע לי שמכירתו לא תהיה קלה בכלל.

 

זה גם תלוי כמה אתה מחפש להחזיק את הרכב, למשל אם תקנה רכב צרפתי ידני ב80K ותמכור אחרי 5 שנים ב30K, הפסד של 10K בשנה זה כלום, מצד שני קיבלתה חסכון בדלק, הנאה, ואמינות גבוהה.

 

גם אני רציתי לקנות את הקליאו החדשה ידנית, אחרי נסיעת מבחן אהבתי אותה מאוד, יותר מה208 האמת, אך נפלתי על סוכן מכירות בשם שלומי בחיפה עקשן שלא הסכים להוריד לי גרוש, התעקש איתי שהרכב הוא הכי הכי והתחיל להראות לי מבחנים שמשבחים את הרכב בלי סוף, כך הצליחו להפסיד לקוח רציני בגלל מוכר עקשן, מקווה שקרסו יפנימו וילמדו קצת, שבישראל המחיר מחירון הוא פקציה, אם לא מורידים פשוט לא מוכרים.

עריכה אחרונה על ידי wildlands2019
×
×
  • תוכן חדש...