אחלה תודה על המענה, האם אתה חושב שבעתיד יהיה קשה למכור אותה? , בכללי מדברים הרבה על השוק של הצרפתיות שלא הרבה קונים אם בכלל ואני לא רוצה להיות סגור בתוך החברה בטרייד אין גם אם זה במחיר מחירון
שלום, התחלתי להתעניין לאחרונה ברנו קליאו החדשה ואני שוקל אותה כאופציה, רציתי לדעת אם אני יכול לסמוך על האוטו ושלא אחווה תקלות לפחות בשנים הראשונות של הרכב( מדבר על כל תקלה גם תקלות מחשב או פנסים הכל בקיצור.)
תודה מראש