Jump to content

לא קורונה

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של לא קורונה

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. אחלה תודה על המענה, האם אתה חושב שבעתיד יהיה קשה למכור אותה? , בכללי מדברים הרבה על השוק של הצרפתיות שלא הרבה קונים אם בכלל ואני לא רוצה להיות סגור בתוך החברה בטרייד אין גם אם זה במחיר מחירון
  2. השאלה שלי היא האם רנו קליאו או בכללי רנו ידועים כרכב עם הרבה תקלות, יותר מדבר על תקלות חשמל(רלוונטי לשנים האחרונות) תודה על המענה המהיר.
  3. שלום, התחלתי להתעניין לאחרונה ברנו קליאו החדשה ואני שוקל אותה כאופציה, רציתי לדעת אם אני יכול לסמוך על האוטו ושלא אחווה תקלות לפחות בשנים הראשונות של הרכב( מדבר על כל תקלה גם תקלות מחשב או פנסים הכל בקיצור.) תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...