Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בתכלס הוא צודק, זה נופל ממש בקלות מהנעל.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

היה פרק באחת מתוכניות הטלוויזה על נהיגה בכפכפים ואם תעשו ניסוי פשוט.

תקחו רכב לחניון ריק ותעשו בלימת חירום פעם עם כפכפים ופעם עם נעליים ותסמנו את המקום איפה הרכב עצר לחלוטין

אז תראו הבדל של כמה מטרים.

פורסם

מותר בארץ לנהוג עם כל נעל שלא יכולה ליפול בזמן הנהיגה.

כל דבר אחר ייפול ככה"נ תחת סעיף של נהיגה בחוסר זהירות, ובמקרה חמור (נניח שנגרמה תאונה בגלל זה) כנראה תחת סעיף של נהיגה בקלות ראש (מחמיר יותר)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

כשלמדתי הוראת נהיגה הזהירו אותנו לא לנעול סנדלים בהוראה, משום שלא ניתן 'לדחוף' את הרגל מתחת לברקס אצל הדוושה שלי (המורה) כשהתלמיד מבצע שימוש יתר בדוושת הבלם.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
שלום,

היה פרק של מכסחי המיתוסים בנושא והנושא נבדק על ידם. לא היה אומר שנית לא היה הבדל ביכולת השליטה ברכב בתלות בנעל, גם עם עקבים גבוהים...

עד שתחנה על חצץ ואז אבן קטנה תנעץ בדוושה ואז תבלום חירום יחף, ואז יגרדו אותך עם שפכטל ממעקה הבטון.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לא יודע אם אסור, אבל לנהוג עם כפכפים או יחף זה חתיכת רעיון גרוע.

כפכף יכול ליפול מהנעל בקלות ובמקרה הטוב לגרום להסחת דעת של כמה שניות כשאתה מנסה להחזיר אותו, ובמקרה הפחות טוב להיתקע מאחורי דוושת הבלמים.

נהיגה ברגליים יחפות זה כנראה הדבר היחיד שעוד יותר גרוע. רק דמיינו שבפעם הקודמת שנהגתם השארתם איזה קוץ או מסמר נעוץ בתוך דוושת הבלמים ופתאום אתם צריכים לתת בלימת חירום.

 

נוהגים רק עם נעליים (פתוחות/סגורות/סנדלים/לאמשנה) שמקובעים לרגל ובעלי סוליה נורמלית.

למה שאני אשאיר מסמר או קוץ בדוושות שלי? WTF בנאדם..

פורסם

מה זה מעניין מה החוק אומר בנושא?

 

מזכיר לי את אלה ששמים חגורת בטיחות רק לכבוד השוטר.

 

נהיגה - תמיד עם נעליים סגורות או לפחות סנדלים שסגורות מ4 צדדים.

 

האמת שגם הליכה ברגל על המדרכה כנ"ל.

 

כפכפים מקומם בתוך הבית או במקלחת של הבריכה.

 

לא מבין אנשים שהולכים איתם בחוץ, נוהגים, או כמו שכבר נאמר, הכי גרועים רוכבים על דו גלגלי.

 

שיהיו בריאים. הם צריכים את זה.

 

Sent from my Pixel 3a XL using Tapatalk

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

מזכיר לי את אלה ששמים חגורת בטיחות רק לכבוד השוטר.

Sent from my Pixel 3a XL using Tapatalk

 

מילא אלו, יש את אלו שמושיבים ילדים קטנים במושב הקדמי כי אין חוק נגד זה, פרט לחוק הברירה הטבעית.

פורסם

אם אנהג יחף, כפות הרגליים יפלו לי מהנעליים?

 

היתה פעם אופנה של נעלי ספורט שטוחות לנהיגה, פומה עשו נעליים ממש יפות כאלה, נוחות וצמודות לכף הרגל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

שנים אני נוהג עם כפכפים (בד"כ נעלי בית זולות, 20-30 ש"ח לזוג), כולל נסיעות בקיץ בד"כ כל שישי לבריכה (ולפעמים לאשקלון לים) וגם ירדתי לאילת בכל השנים האחרונות (כולל לפני שבועיים) הלוך וחזור עם כל המשפחה. מעולם לא הרגשתי פחות בטיחות בגלל זה, או שברחה לי נעל בטעות או שפיספסתי דוושה או משהו כזה. לא חושב שיש הבדל ביכולת לחיצה על איזושהי דוושה בגלל זה.

 

אני אישית חושב שיש פה קצת הגזמה עם ה "רק נעליים סגורות", ואין שום קשר לחגורות בטיחות. לא חושב פשוט שיש הבדל, לפחות אני אף פעם לא הרגשתי. אם הייתי מרגיש אפילו בקצת שזה מפריע לי לנהוג הייתי מפסיק מזמן.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

יוניסי - התגובות שלך בשרשור המקביל מזמינות שאלה אחרת: האם הכפכפים לא מפריעים לך במפגשים עם ערסים?

 

[\סרקזם]

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...