Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2551 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סקודה ראפיד 1.4 tsi החלפתי שמן ופילטר שמן לcastrol 5w-30 LL והתחיל רעש חזק של שסתומים בהנעה ולאחר 15 שניות שהאוטו מונע זה מפסיק מה צריך לעשות תוסף יעזור או להחליף שמן ולאיזה ?

פורסם

זה לא רעש שסתומים אלא רעש של שרשרת התזמון - השרשרת רפוייה עד אשר מתפתח לחץ שמן במותחן ההידראולי אשר מותח את השרשרת. כמה קילומטר? כמה שנים?

אם הרעש נשמע בכל הנעה, מומלץ לבדוק את מצב המותחן והשרשרת.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
זה לא רעש שסתומים אלא רעש של שרשרת התזמון - השרשרת רפוייה עד אשר מתפתח לחץ שמן במותחן ההידראולי אשר מותח את השרשרת. כמה קילומטר? כמה שנים?

אם הרעש נשמע בכל הנעה, מומלץ לבדוק את מצב המותחן והשרשרת.

 

140,000 ק"מ ושנת 2013 ובעיקר כל בוקר כשאני מניע יש רעש אבל לאחר נסיעה וכשהאוטו עומד כמה שעות ומניעים אז אין רעש הכול בסדר

פורסם

1.

החלפתי שמן ופילטר שמן לcastrol 5w-30 LL והתחיל רעש חזק של שסתומים בהנעה

2.

זה לא רעש שסתומים אלא רעש של שרשרת התזמון - השרשרת רפוייה עד אשר מתפתח לחץ שמן במותחן ההידראולי אשר מותח את השרשרת. כמה קילומטר? כמה שנים?

אם הרעש נשמע בכל הנעה, מומלץ לבדוק את מצב המותחן והשרשרת.

 

החליף שמן ופילטר שמן ובאותו רגע השרשרת הפכה להיות רפוייה?

:roll:

פורסם

stefan פעם הבא תשים פילטר שמן איכותי ושמן Liqui moly Top tec 4200 והכל יחזור להיות תקין.

 

1. קאסטרול ידוע כשמן "רועש" ויכול לגרום לרעש כזה.

2. פילטר לא איכותי יכול לגרום לרעשים כאלה בגלל שסתום אל חזור לא תקין שיש בפילטר.

פורסם
stefan פעם הבא תשים פילטר שמן איכותי ושמן Liqui moly Top tec 4200 והכל יחזור להיות תקין.

 

1. קאסטרול ידוע כשמן "רועש" ויכול לגרום לרעש כזה.

2. פילטר לא איכותי יכול לגרום לרעשים כאלה בגלל שסתום אל חזור לא תקין שיש בפילטר.

 

כשאני יחליף שמן עדיף לעשות פלאשינג לשמן או פשוט להחליף את השמן והפילטר ? תודה

פורסם
stefan

1. קאסטרול ידוע כשמן "רועש" ויכול לגרום לרעש כזה.

.

ידוע למי? לך? ולא, הודעה או שניים בפורום זה סימוכין לכלום ושום דבר.

קאסטרול זה השמן המומלץ הרשמי של VW.

פורסם
140,000 ק"מ ושנת 2013 ובעיקר כל בוקר כשאני מניע יש רעש אבל לאחר נסיעה וכשהאוטו עומד כמה שעות ומניעים אז אין רעש הכול בסדר

 

זאת נסועה מכובדת, ואני מניח שהמכונית שירתה בעברה בצי רכב (לך תדע אם השתמשו בשמן בתקן המתאים ובאיזה תדירות החליפו אותו). רק מחזק שאתה צריך לסור למוסך מקצועי (שמכיר את המנוע) ולבדוק את מצב המותחן והשרשרת וייתכן שיש להחליפם. תופעה כפי שאתה מתאר שנמשכת לאורך זמן עלולה לגרום לכך שהשרשרת תחליק ויהיה מפגש של שסתום בבוכנה ומכאן לשיפוץ מנוע.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

החליף שמן ופילטר שמן ובאותו רגע השרשרת הפכה להיות רפוייה?

:roll:

 

מן הסתם אין קשר, אני מתייחס ספציפית למקור הרעש.

 

stefan פעם הבא תשים פילטר שמן איכותי ושמן Liqui moly Top tec 4200 והכל יחזור להיות תקין.

 

1. קאסטרול ידוע כשמן "רועש" ויכול לגרום לרעש כזה.

 

לי יש נסיון מצויין עם Castrol Magnatec, לא יודע על מה אתה מבסס את הפסיקה שלך.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם (נערך)
יש לי סקודה ראפיד 1.4 tsi החלפתי שמן ופילטר שמן לcastrol 5w-30 LL והתחיל רעש חזק של שסתומים בהנעה ולאחר 15 שניות שהאוטו מונע זה מפסיק מה צריך לעשות תוסף יעזור או להחליף שמן ולאיזה ?

 

ראשית, לדגם הזה ובק"מ מומלץ 5W40 בתקן VW 502 ACEA A3 שימוש בשמן עם צמיגות 5W30 לאחר 140 אלף ק"מ במנועים האלה לא תמיד עושה טוב - ללא קשר לתקנים שעל השמן.

שנית, בדוק שהמסנן שמן שלך לא מזויף.

שלישית, בדוק במוסך כדוגמת מוסך רון את תקינות השרשת תזמון והרצועה וכל מה שהוא מוצא לנכון.

 

על פניו, מהיכרות אישית עם המנוע הזה, יש לו בעיה היסטורית של מותחן ושרשרת שמתארכת במעט בחלק מהשנתונים.

בדרך כלל, רכבים מתוקתקים כדוגמת הרכב שאני מדבר עליו לאחר 180 אלף ק"מ אין זכר לשום בעיה מלבד טיפולים שוטפים. כמובן מסננים ושמן החלפה תדירה יותר מכל 15 אלף ק"מ, מסנני אוויר איכותיים וכדומה.

עריכה אחרונה על ידי יאני

הזול עולה ביוקר

פורסם
כשאני יחליף שמן עדיף לעשות פלאשינג לשמן או פשוט להחליף את השמן והפילטר ? תודה

טיפול רגיל, ללא פלאשינג.

פורסם
טיפול רגיל, ללא פלאשינג.

 

תודה רבה אני יחליף את השמן ואני יראה אם עדיין ממשיך הרעש אז ילך לבדוק את המותחן והשרשרת

×
×
  • תוכן חדש...