Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1865 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מלחיץ. אמשיך לעקוב אחרי מפלס השמן באדיקות.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יצא לי לראות במוסך מגאן 1.2 שמחליפים לה מנוע שנשארה רעבה לשמן. הבעיב באמת קיימת.

אגב, ממה שראיתי, ההחלפה דורשת פירוק עמוק ונרחב (הרבה יותר ממה שאני מכיר ב-PSA).

 

יש לי קליאו עם ה1.2TCE(אותו מנוע של המגאן) שנתיים עם 50 אלף קילומטר - בודק שמן-מים באדיקות ולא יצא לי להשלים מעולם שמן מנוע בין טיפולים(זה גם רכב ליסינג אז הוא לא מטופל כל 15 אלף אלא כל שנה, משמע כל 20 אלף בערך).

 

דווקא מים יצא לי להשלים, עשו בדיקה במוסך ולא מצאו נזילה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

מגאן.png

 

הנה רכב יד ראשונה עם 66,000 ק"מ שהוחלף בו מנוע.

 

כמו שאמרתי, ממקור מהימן נמסר כי המנועים הוחלפו לרוב כבר במסגרת האחריות, למנוע דור חדש, הוא ציין שזה לא עזר.

קצת מפחיד, וגורם לשקול בשנית.

פורסם

אם המנוע אכן זהה לקליאו 1.2 אז זה משהו שבחיים לא שמעתי עליו בהקשר לקליאו ואני מאתגר אותך למצוא קליאו 1.2 עם אותה ההערה שהבאת במודעת מכירה של המגאן.

 

אולי בכל זאת המנוע של הקליאו לא זהה למגאן.

פורסם

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
אם המנוע אכן זהה לקליאו 1.2 אז זה משהו שבחיים לא שמעתי עליו בהקשר לקליאו ואני מאתגר אותך למצוא קליאו 1.2 עם אותה ההערה שהבאת במודעת מכירה של המגאן.

 

אולי בכל זאת המנוע של הקליאו לא זהה למגאן.

לי יש רנו קליאו 1200 טורבו שנת 2014.

הוחלף מנוע במסגרת האחריות באיזור ה17k קילומטר, בעקבות "אכילת" שמן.

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

כמעט הגענו ל70K ק"מ (69,677 אם לדייק), ואני אוהב לעשות טיפולים כל 10K. אז למרות שעוד לא הגיע הזמן, עשיתי טיפול קטן כדי שמרווחי הטיפול יהיו בק"מ "עגולים". הטיפול כלל החלפת שמן, פילטר שמן ופילטר אויר.

 

הרכב נקנה עם 62K ק"מ, עד עכשיו לא נצפה שינוי במפלס השמן. אמשיך לעקוב ולעדכן בנושא.

 

עלויות:

1. שמן מוטול 5W40 שעומד בתקן הנדרש ע"י רנו, 5 ליטר (צריך 4.6) 139 ש"ח

2. פילטר שמן מקורי רנו 49 ש"ח

3. טבעת איטום מנחושת לבורג הקרטר 4 ש"ח

4. פילטר אויר תחליפי של חברת MANN 85 ש"ח

 

סה"כ: 277 ש"ח. (הכל נרכש באוטוסטור חולון)

 

59489825_328204237868285_4718447815800389632_n.jpg

 

הטיפול בוצע עצמאית. אני יכול להגיד שהגישה נוחה מאוד, הכל נגיש ופשוט ללא שום מוזרויות.

 

להחלפת פילטר אויר:

בית הפילטר נמצא בין המצבר לקיר האש. יש לפתוח שני ברגי פיליפס (מסומנים באדום), לשלוף את המגירה המכילה את מסנן האוויר, ניקוי קל של התיבה והמגירה, שמים את הפילטר החדש במגירה ומחליקים חזרה למקום. סוגרים ברגים.

59803954_2243247189098434_3843839929981337600_n.jpg 59756610_2345654618979278_5044836609850081280_n.jpg 59422393_2278970942170247_3019954091804590080_n.jpg

 

לצורך החלפת שמן ופילטר שמן:

בשביל לפתוח את בורג ריקון השמן צריך בוקסה מרובעת 8 מ"מ.

59614537_437536820374127_3420273777123000320_n.jpg

 

על מנת לפתוח את בית הפילטר שמן, אם אני לא טועה בוקסה 27 מ"מ.

57447323_635599176866906_678658494089396224_n.jpg

 

פילטר שמן מקורי מגיע עם גומי איטום חדש לבית הפילטר (לא יודע אם תחליפי גם מכיל את הגומי הזה).

 

טבעת איטום מקורית לקרטר של רנו מגיע מאלומניום בשילוב עם גומי. שמתי לב שיש לי 2 מקוריות רק אחרי שסגרתי כבר עם אחת מנחושת. בכל אופן, שני הסוגים עושים את העבודה.

59252928_2333310200282956_515124775320813568_n.jpg

 

ולסיום שטיפה כמובן :lol:

59542714_890724427937429_1381915343919775744_n.jpg

 

זהו להפעם. שום דבר חריג לא הופיע בינתיים.

 

מנסה להשיג כרגע פירוט של המלצות היצרן לטיפול ברכב. ברגע שאשיג משהו כזה אשתף כאן.

עריכה אחרונה על ידי deltaHF
התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום, אשמח לשמוע לעדכון חדש על הרכב,

האם אתה ממליץ לאחרים לרכוש רכב כזה?

האם כדאי לקנות את הרכב היותר חזק, 140 כוס, או את ה115 פלוס טורבו?

פורסם

המון רכב במעט מאוד כסף - איזה מזל שרב סרן שמועתי בארץ הוא כל כך חזק שזה משפיע על מחירון של מותג שלם - גם אני בזמנו נהניתי מעיסקה פשוט הזויה (לטובתי) על רנו מגאן 2008 וקיבלתי שם הטבות שהסתכמו בלמעלה מ20K שקלים ומחירון מלא על הרכב בן 15 שהבאתי להם לטרייד.

 

יש לך מכונית מלאת סקס אפיל, יפה וגם אופה - גם אם יהיו תקלות במכלולים ראשיים מה שאני מאמין שגם אם יהיו אז במקסימום אחת או שתיים לאורך החיים של הרכב הזה - בכמה כבר קנית אותה? כמה כבר יעלה לתקן? - מראש הוצאת רק חצי מהתקציב הראשוני שלך על רכישת הרכב - ממה שנשאר לך בצד, באמת שאתה יכול לישון בשלווה ובשקט.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אין מה לעדכן, שזה דבר טוב בעצם.

 

אין לי ניסיון על ה2 ליטר 140 כ"ס, לכן לא יכול לחוות עליו דעה.

האם אני ממליץ? אם עשית תיאום ציפיות עם עצמך וברור לך שזה לא אוטו ספורטיבי או חזק, אז בסך הכל אני חושב שכן. תמורה גבוה מאוד לכסף וסך הכל אני די נהנה ממנה.

 

משהו שכן אפשר לעדכן לגביו זה המזגן - אחרי השרב שעברנו עכשיו, אפשר לסכם שהמזגן עושה את העבודה. הוא לא הכי טוב שיצא לי לנסות ולטעמי המדחס מתנתק לפעמים יותר מדי/לזמן ממושך מדי. כמו כן אני מפעיל אותו באופן קבוע על AUTO SOFT שזה מצב אוטומטי שקט, והעניין שציינתי בעבר לגבי עוצמת האיוורור הפחותה מפתח המיזוג בצד הנהג מורגש לפעמים.

 

כאחד שסובל מחום ומרבה בנסיעות קצרות יחסית, המזגן לא גרוע ועושה את העבודה. לוקח כ 2-3 דקות להגיע לטמפ' נורמלית בתוך הרכב ביום חם. אבל כן אני מעדיף מזגן שמקפיא אותי אחרי דקה וזה לא המצב כאן.

 

שמן - ממשיך לבדוק באופן עקבי, אין שינויים במפלס מאז הטיפול.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

אחרי קריאת השירשור הבא:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?673522-%D7%9B%D7%9E%D7%94-%D7%97%D7%9D-%D7%94%D7%99%D7%94-%D7%90%D7%A6%D7%9C%D7%9B%D7%9D-%D7%91%D7%A8%D7%9B%D7%91/page3

 

נראה שהמצב אצלי לא חריג ובימי השרב הרבה הרגישו "שהמדחס מתנתק יותר מדי".

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

לגבי המזגן, אציין שאצלי במגאן סטיישן מאותה צורה (2013) שהייתה ברשותי הייתה תופעה זהה של אוויר שיצא מאוד חלש בצד הנהג! כנראה שזאת בעיה כלשהי בתכנון.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עידכון:

 

הרכב עבר טסט לפני כמה ימים,עלויות:

אגרת רישוי 1354 ש"ח

מגב אחורי מקורי בחברה 53 ש"ח.

ובטסט עצמו הכשילו אותי על זה שחסר לי פח, אז 15 שקלים לחנות האביזרים של המכון :roll:

מעבר לזה שום טענות.

 

הק"מ עומד על כ78K, לא היו תקלות עד כה. מפלס מים ושמן נשאר במקומו ולא היה צורך לתסף.

אין בלאי חדש/רעשים בפנים הרכב.

צריכת דלק עומדת על כ12-12.5 ק"מ לליטר בנהיגה לא מתונה עם הרבה עירוני. נסיעה רגועה (לא סבתא, מהירויות שיוט הגיוניות) לבאר שבע הלוך וחזור הניבה תוצאה של 16.6 ק"מ לליטר.

 

מתקרבים לטיפול 80K שעבורו כבר נרכשו שמן, פילטר שמן, פלאגים (אירידיום), פילטר אויר, פילטר מזגן. אעדכן לגבי עלויות החומרים בעידכון הבא.

שוקל להחליף גם שמן בתיבת ההילוכים (ידנית), לא יודע אם כדאי או מומלץ?

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

אני לא יודע לומר לך על הרכב שלך אבל בשלי החלפתי שמן גיר ידני בטיפול האחרון כשהרכב עומד על 96 אק''מ וקצת ואני יכול לומר שכן הרגשתי הבדל, התהליך עצמו נראה קליל ופשוט לפחות בסקודה ייטי (בורג ניקוז תחתון ופתח מילוי עליון, רק הגישה למילוי נראתה מוזרה ובעייתית אצלי.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 


×
×
  • תוכן חדש...