Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יומן אחזקה - רנו מגאן קופה 1.2 שנת 2014


deltaHF
שימו לב! השרשור הזה בן 1039 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

*לא ידעתי באיזה פורום עדיף לפתוח את השירשור אבל סומך על המנהלים שיעבירו אותו במידת הצורך (אולי תת פורום רק ליומני אחזקה?).

 

מטרת השירשור היא לתת חווית משתמש מהרכב כמי שחי איתו יום-יום כולל עלויות אחזקה אמיתיות, צריכת דלק, אמינות, דברים חיוביים ודברים שליליים. כמו כן לשתף בפרוייקטים/טיפולים שיבוצעו בצורה עצמאית. בכך אולי לתת למתעניינים ברכב נקודת מבט שתעזור להם להחליט האם האוטו מתאים להם או לא.

שואב קצת השראה מהשירשור של BUKI ומפרומים בחו"ל.

 

תעודת זהות

רנו מגאן קופה, עלתה לכביש ב09/2014. אני יד שלישית, נקנתה "יד ראשונה 0 קמ" מקרסו ע"י הבעלים בראשון, לכן בפועל אני כאילו יד שניה. הרכב נקנה עם 62K ק"מ וספר טיפולים מסודר ממוסכי החברה.

מנוע 1.2 טורבו של רנו/ניסאן בגירסאת 115 כ"ס, משודך לתיבה ידנית בת 6 הילוכים.

 

תקציר הפרקים הקודמים (בקיצור סיפורים ומי שרוצה מידע תאכלס עדיף לו לדלג לסיכום בסוף):

עד לא מזמן החזקתי 306 GTI כרכב סופ"שים לנפש ופיג'ו פרטנר 2HDI כרכב דיילי. אני אסכם בשלוש מילים את מה שדחק את התחביב שלי הצידה, עבודה - לימודים - בת זוג. לא נכנס מעבר לזה אבל שיגרה מאוד מאוד עמוסה גרמה לזה שה306 שלי מצאה את עצמה בעיקר עומדת בחניה חודשים. החלטתי למכור, התחרטתי, שוב החלטתי ובסוף באמת הבשלתי וה306 נמכרה. נשארתי עם הפרטנר שעושה את עבודתה כדיילי נוחה, חסכונית ואמינה כבר כמעט 3 שנים. מצד שני אני לא באמת צריך את יכולת ההעמסה שלה (למרות שזה בונוס ענק!) והמראה האינסטלטורי שלה לא תואם לנקודה בה אני נמצא בחיי. לכן הוחלט לחפש מחליפה.

 

פתחתי שני שירשורי יעוץ בפורום (אחד מהם קצת הזוי והזכיר את לקסוס ודאסטר באותו משפט), חברים גם עזרו וזרקו רעיונות כי לא רק שהדרישות היו לא פשוטות, גם אני לא הייתי סגור על מה אני רוצה ולא היה רכב שממש עושה לי את זה.

הדרישות היו עד 70K ש"ח, רכב זריז, עם עלויות אחזקה סבירות, אמין (שגרה עמוסה=אין הרבה זמן להתעסקויות ואני תלוי ברכב שמתפקד בלי להפתיע אותי) ו"מיוחד". מה זה מיוחד? לא מיינסטרים, אחד שיש לו קטע או ערך מוסף כלשהו.

הרכבים שנשקלו היו מאוד מגוונים, רשימה חלקית של רכבים שהתעניינתי בהם/התקשרתי/הלכתי לראות: IS250, 208 GTI, מאזדה 3 2 ליטר, A3, קורסה OPC, דאסטר, גראנד ויטרה קצרה (אפילו ברלינגו מולטיספייס חדשה יותר, להגנתי אומר שהפרטנר היתה אחלה רכב!). כל הזמן הזה המגאן קופה היתה ברקע, עלתה בשישורי יעוץ, חברים אמרו לך תראה. על הנייר היא עונה על הדרישות (מלבד הזריזות) אבל אני לא כל כך מתחבר אליה. יצא לי לראות אחת קצת מוזנחת בחניה ליד העבודה ואמרתי "אין מצב".

 

ואז קניתי מגאן

באחד הימים קפצה לי מודעה של מגאן קופה שנראתה טוב, עם נתונים טובים ואפילו מרחק 10 דקות נסיעה מהבית. אחרי התלבטות קצרה וחיזוק מחבר שאמר שזה כולה 10 דקות נסיעה החלטתי שאין מה להפסיד והלכתי לראות.

כאשר הרכב שמור הוא נראה דווקא לא רע. עשיתי נסיעה קצרה והרכב דווקא הפתיע אותי, באמת התרשמתי לטובה. גם מרגיש זריז יותר ממה שהנתונים מספרים ומאובזר היטב. בחנתי אותה קצת יותר לעומק, זיהיתי שבוצע תיקון צבע בפגוש הקדמי אבל מעבר לזה האוטו היה במצב מצויין. תיעוד טיפולים מסודר, ק"מ נמוך, מצב פנימי וחיצוני מעולה ושום דבר שדורש השקעה.

נתתי למוכר הצעת מחיר לחשוב עליה בסופ"ש ובזמן הזה הלכתי לראות עוד אחת כזו כדי שתהיה לי נקודה להשוואה על מנת לוודא שלא פיספסתי שום פרט ושהאוטו מרגיש ונוסע כמו שצריך.

אחרי מיקוח קצר (באמת קצר) הצעת המחיר שלי התקבלה. נקבעה בדיקה במוסך "גבע" בו אני מטפל בדרך קבע ברכבים שלי. את הבדיקה בגבע היא עברה בהצלחה יתרה. משם למכון בדיקה, בעיקר כדי לוודא שההבחנה שלי לגבי תיקון הפגוש היא נכונה ואין שום דבר מעבר לכך. אכן לא היו תאונות מעבר לתיקון צבע בפגוש והבדיקה במכון עברה גם היא בהצלחה.

36K ש"ח החליפו ידיים והרכב עבר לבעלותי.

 

 

תקלות/ריג'קטים

1.פנס יום לד צד נהג תקול -פעם עובד חצי/פעם לא עובד. בתוך הפנס רואים שהצטברה לחות. כמו כן מדובר בדיוק בפינה שבה היה התיקון לפגוש ויש סימני שיפשוף גם על הפנס. אני מעריך שאטימות הפנס נפגעה וכתוצאה מכך חדרה לחות שגרמה לתקלה בפנס.

 

2.מגבים - עשינו העברת בעלות בדיוק כשנכנסה הסופה ככה שהדבר הראשון שהפריע לי זה המגבים שמרחו את המים במקום לנקות את השמשה. נקנו מגבים של בוש בעלות 80 ש"ח.

 

סיכום

המגאן היא רכב שנראה שונה (טוב או לא כל אחד יחליט לעצמו), מודרני ומאובזר היטב - בקרת אקלים מפוצלת,חיישני אורות וגשם, מערכת מקורית עם בלוטות' ושליטה מההגה, חיישני רוורס מקוריים, חלונות ושמשה אחורית מושחרים, בקרת שיוט, פנסי יום לד, ג'אנטים, הנעה בכפתור.

שלי שנת 2014 עם נתונים טובים יחסית, נקנתה ב36K ש"ח (חצי מהתקציב שהקצבתי לעצמי, חשבון הבנק שלי שמח מאוד), כך שלטעמי מדובר בהרבה אוטו במעט כסף. אני מקווה שעצם היותו חדיש יחסית ולא "שחוק" יוכיח את עצמו בפן האמינות. גם ירידת הערך כבר לא מטרידה אותי כי מחיר הקניה מלכתחילה נמוך.

 

התרשמות יותר מעמיקה מהרכב וצריכת דלק ברגע שאסיים את המיכל הראשון :wink:

 

מצרף תמונות (באחת מהן אפילו הפרטנר האגדית ברקע). עוד לא עברה שטיפה כי אין לי זמן, המדבקות יעופו כמובן פשוט, נכון מאוד! לא היה לי זמן :roll:

49286318_2347916825440588_7275622510060634112_n.jpg

49828837_605037113290766_6362223622085410816_n.jpg

49767910_829001350780493_1712761686957490176_n.jpg

עריכה אחרונה על ידי deltaHF
התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תתחדש!

מכרתי ייטי שעלתה לכביש במרץ 2014 - פער של 20k ₪ במחיר המחירון לטובת הייטי, לשתי מכוניות שנמכרו במחיר דומה מאד כחדשות.

 

אחלה מכונית ותמורה מעולה לכסף. תהנה!

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתאים לדעתי לנושא הכללי מאשר פורום טכני שיותר מתמקד בתקלות/ בעיות/ שאלות. בכל אופן נראית ממש אחלה ואני מקווה ביחד איתך שתוכיח את עצמה מבחינת אמינות. על הנייר לפחות עשית עסקה מצויינת. תתחדש!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שעוד מוקדם להגיד איך המזגן. אני מחכה לימים חמים באמת כדי לחוות דעה בנושא. קראתי את הדעות המעורבות בנוגע למזגן ואני אשקר אם אגיד שזה לא מטריד אותי כי אני אחד שסובל מחום. בכל אופן נתקלתי ברשת באיזכורים לעידכון במחשב הרכב מאקלים חם לאקלים חם מאוד. עדיין לא יודע לאשר או לשלול את הנושא הזה. במידה ותהיה באמת בעיה, אחד הדברים הראשונים שאעשה יהיה כנראה ציפוי לחלונות.

 

בינתיים בקרת האקלים עושה עבודה מעולה בחימום/קירור הרכב.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז 900 ק"מ בערך מאחורינו ואפשר לתת דעה קצת יותר מעמיקה על הרכב.

 

נתחיל בתאכלס, במספרים :lol:

דלק

תידלוק ראשון בוצע לאחר 650 ק"מ (ע"פ מחשב הרכב ניתן היה להמשיך עד איזור ה750 ק"מ). הרכב תודלק באותה משאבה שבה תדלקתי ביום הקניה וצריכת הדלק שהתקבלה היא 14.1 ק"מ לליטר. תוואי הנסיעה שלי הוא בעיקר נס ציונה -> אשדוד בבוקר, כביש 4 תנועה מעט צפופה אבל זורמת. אשדוד -> רחובות בשעות הערב המוקדמות, פקוק מעט ביציאה מאשדוד ואז כביש 4 זורם. שלוש פעמים בשבוע היום מתחיל בראשל"צ ואז נסיעה קצת פקוקה לא.ת.חדש ראשל"צ.

סגנון נהיגה - לרוב מאיץ בזריזות לקצב התנועה ומתאים את מהירות השיוט כך שלא אצטרך לקפץ כל הזמן על גז ברקס.

 

250 ק"מ נוספים היום מראשל"צ לב"ש וחזרה, 4 אנשים ברכב. בכביש 6 מהירות שיוט 130 +/-. מחשב הדרך הראה 6.1 קמ/ל.

 

הוצאות

הוזמן פנס DRL צד נהג מהפולני בעלות 290 ש"ח כולל משלוח. החלפה תתבצע עצמאית.

הבנתי שזה לא הכרחי במידה ואני מדליק אורות ביום בכל מקרה, אבל זה נורא מציק לי בעין.

 

ועכשיו להתרשמות

 

בחניה

קודם כל אני חייב לפרוק משהו שמשגע אותי, מי הגאון שחשב על הכרטיס מפתח הדבילי הזה?! אחד הדברים הכי מעצבנים ולא נוחים שיש. זה לא כרטיס שאתה יכול לשים בארנק, ומצד שני הוא עצום ביחס למפתח. אז איפה לעזאזל אני אמור לשים אותו?

אחרי שפרקתי תיסכול על המפתח, הדבר הראשון שהרגשתי כשהתיישבתי באוטו זאת הרגשת מוצקות. אין לי מילה טובה יותר לתאר את זה חוץ מזה שהאוטו מרגיש מאוד מוצק, הכל יושב במקום, מהודק, הדלת הכבדה (והעצומה!) נטרקת בקליק כמעט גרמני. הרושם הזה התעצם כאשר בזמן נסיעה לא התגלו שום קירקושים ורישרושים מהפלסטיקה מה שמאוד הפתיעה אותי ברכב צרפתי שכבר עבר 60K ק"מ. איכות החומרים מרגישה טובה מאוד ברובה (כבר אמרתי שהפלסטיקה הצרפתית הזאת שומרת על זכות השתיקה?) והסייגים שלי בנושא הם דלת תא הכפפות ומשענת היד/מכסה תא איכסון שנמצא בין המושבים שמרגישים זולים מאוד ובעלי רמת גימור נמוכה. נותנים לך הרגשה שאם לא תהיה עדין איתם אז תישאר איתם ביד. כמו כן, אחד הכפתורים בבקרת האקלים מעט מחוק, הבנתי שזה נפוץ. בכל מקרה אעקוב אחרי הנושא ואדווח אם זה יחמיר.

מבחינת תיפעול הכל מאורגן בצורה נוחה לטעמי, המסכים קריאים וברורים בכל שעות היום ובכל סוגי התאורה. בקרת האקלים מתפקדת מעולה בינתיים ומביאה את תא הנוסעים לטמפ' נעימה בשקט ובמהירות, אסייג ואומר שעוד לא היה יום חם ממש לבדוק איך היא מתפקדת אחרי שהרכב עמד כמה שעות בשמש ו40 מעלות בחוץ.

מערכת השמע המקורית מציעה סאונד בסיסי אבל סביר, הדיבורית מתפקדת היטב והפלאפון התממשק בקלות (אני לא חובב גאגד'טים גדול, כך שאם הבנתי את כל הפונקציות בלי לפתוח ספר רכב או יוטיוב אז כנראה שזה די אינטואיטיבי) לשיחות או להשמעת מוסיקה.

 

בנסיעה

המנוע שקט מאוד. מאוד! גם בסרק וגם בנסיעה. הילוכים ארוכים תורמים לכך שהוא אינו נשמע גם בזמן נסיעה (100 קמ"ש ב2200 סל"ד, 130 ב2800). הוא מאוד גמיש ומאפשר לשמור על קצב מהיר מהממוצע בקלות. מבחינתי קשה לקרוא לרכב זריז, במיוחד שדף הנתונים מספר על איזור ה11 שניות ל100. אני רק יכול להגיד שתוך כדי תנועה הוא מרגיש זריז יותר ממה שמרמזים הנתונים. אני אסכם את זה בזה שהוא מסוגל לשנע את הרכב בצורה מכובדת וללא קושי. אציין לרעה שכל פעם שמניעים, מערכת הstart&stop מופעלת אוטומטית. אותי זה מעצבן, אני לפעמים שוכח לנטרל אותה בתחילת הנסיעה. חבל שאי אפשר לכבות אותה באופן קבוע.

 

כבר אמרתי שהכל מוצק והפלסטיקה שומרת על דממה, המנוע גם כן חרישי, אז מה שומעים בנסיעה? מעל 120 קמ"ש מתחילים לחדור רעשי רוח אבל הם לא בולטים מדי. מי שכן בולט אלה רעשי צמיגים וכביש שנשמעים היטב כבר מאיזור ה80 קמ"ש. אולי זה בולט בגלל שכל השאר נורא שקט ואולי זה בגלל שדווקא באיזור הזה חסכו קצת על בידוד. באופן כללי הרכב שקט.

 

המושבים נוחים גם בנסיעה ממושכת. אלה לא מושבי כורסה שאתה שוקע בהם ומחבקים אותך, הם נוקשים יחסית ותומכים אבל לא מעייפים. ועכשיו למתלים. הרכב מתמודד היטב עם שיבושים גדולים וחדים. אבל מאבד את הנינוחות שלו על רצף של שיבושים קטנים ומתחיל לקפץ. זה משהו שהייתי מצפה לו יותר מרכב ספורטיבי מושחז, פחות מרכב שלא מתיימר להיות ספורטיבי. ד"א, זוויות הגילגול מתונות, רמת האחיזה גבוה וגם ההגה לא רע בכלל. מצריך טיול נהיגה כדי לבחון יותר לעומק :twisted:

 

 

מקווה שעד העידכון הבא לא יהיה משהו חריג לדווח

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

אז רנו לא רואה מוסך? עידכון.

 

רכב שאני לא מכיר אני תמיד מתייחס אליו בשיטת "כבדהו וחשדהו". אז בתקופה הראשונה הייתי בודק כל הזמן שמן, מים, הזעות, מנסה לשמוע רעשים חריגים וכו'. שמתי לב שאני מאבד מעט מים, כמות ממש קטנה ששמים לב אליה רק בהפרשים של כשבועיים. חיפשתי טיפטופים או הזעות ולא מצאתי כלום. בדיקה ע"י בניית לחץ במערכת גילתה שיש הזעה מאיזור בית התרמוסטט. לא היה לי זמן לטפל בזה אז מרגע הגילוי נסעתי ככה אבל זה המשיך להטריד אותי כל הזמן. השבוע נשברתי וקבעתי כניסה למוסך.

לצערי לא היה לי זמן להגיע למוסך "הבית" שלי (מוסך גבע), ונאלצתי להסתפק בהילוך שישי קרוב למקום מגורי.

 

הוחלף פלאנץ' בית טרמוסטט (עלות החלק כ300 שח אחרי מעמ), וחוייבתי על מים ועבודה. סה"כ 1150 ש"ח.

לדעתי זה על הצד היקר של הסקאלה, אבל מפאת חוסר זמן העדפתי כבר לסיים עם זה. על המוסך עצמו לא אמליץ למרות שאין לי תלונות משמעותיות אליהם, עשו את הנדרש גם אם במחיר מעט גבוה.

מה שכן הפריע לי:

1. הדביקו לי מדבקה של "הילוך שישי" על פח הרכב ללא אישורי וידיעתי (רק זה מספיק כדי שלא אכנס לשם יותר).

2. שאריות של מים ירוקים בתא המנוע שלא נוקו לאחר ניקוז האוויר מהמערכת. הייתי מצפה שיעשו לחץ אוויר ויעבירו מטלית).

 

שורה תחתונה: 1150 ש"ח על החלפת בית תרמוסטט ואנטיפריז.

 

 

צריכת דלק: צריכת הדלק עומדת על 12.5 ק"מ לליטר בממוצע. אני לא הנהג הרגוע ביותר וכן מהירויות השיוט צמחו משמעותית כי הרכב שקט מאוד אבל, מודה שציפיתי ליותר טוב מזה. ממנוע 1.2 צנום גם אם מצונן, ציפיתי לחיסכון בדלק על חשבון ביצועים פושרים יחסית. מעט מאכזב.

 

ולחלק היותר משמח!

אחרי תקופה עמוסה מאוד שלא היה לי זמן להתעסק ברכב בכלל, סוף סוף קילפתי את המדבקות המכוערות שהיו עליו והכנסתי את הרכב לדיטיילינג אצל בחור בשם ליאור (Detail Monkey). עכשיו הרכב באמת נראה מעולה ואני נהנה להסתכל עליו!

ועל ליאור אני ממליץ ממש בחום! הבחור מקצוען ומאוד נעים. מסביר על התהליך בצורה מאוד ברורה וראסמית. הרכב שלי היה מלא סווירלים ושריטות עקב שנים של מכונות שטיפה וחניות, ברמה שהצבע היה מט. עכשיו היא פשוט נראת מדהים!

(צולם במצלמה של הפלאפון שלי והיא לא משהו בכלל)

WhatsApp Image 2019-03-23 at 20.21.41.jpg

WhatsApp Image 2019-03-23 at 20.21.42.jpeg

WhatsApp Image 2019-03-23 at 20.21.41 (1).jpeg

WhatsApp Image 2019-03-23 at 20.21.40 (2).jpeg

WhatsApp Image 2019-03-23 at 20.21.39 (1).jpeg

  • רעיון טוב! 1
התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באסה על הטרמוסטט, זו לדעתי היתה טעות לקחת למורשה כשאין אחריות הרי ברור שכל דבר שם יצא יקר בהפרש, אני בטוח שבגבע היית יוצא עם נזק סביר.

 

מהניסיון שלי אגב מנועי טורבו קטנים אוכלים לא מעט דלק במהירויות גבוהות אבל הם יותר חסכוניים ממנועים גדולים בעיר ובמהירויות סבירות ככה שאני לא לגמרי מופתע מהנתונים שאתה מקבל.

 

הרכב נראה פצצה אחרי הטיפול, כיף לראות שאתה משקיע בו ככה, אפשר לשאול כמה זה עלה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי צריכת הדלק, אני יודע שמנועי טורבו קטנים תחת לחץ הם שתיינים לא קטנים. בכל זאת ציפיתי לנתון טוב יותר.

לגבי ההשקעה, למרות שזה רכב זמני מבחינתי, עדיין חשוב לי כמובן שיהיה תקין ומטופל תמיד (שלא יעשה לי פאדיחות) ושיראה טוב כי זה נותן לי הרגשה טובה. אני באמת נהנה יותר לנהוג ברכב שהוא נקי ובולט יותר על רקע האפור ליסינג הטיפוסי.

 

המחיר לטיפול כמובן משתנה מרכב לרכב בהתאם למצב לכן לא יודע כמה המחיר ששילמתי משקף. לכן כדי לקבל הצעת מחיר אמיתית מומלץ ליצור קשר עם הבחור.

אני שילמתי 1200 שח על הטיפול ואני יכול רק להגיד שזה מחיר אטרקטיבי ביחס להצעות מחיר אחרות שקיבלתי.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב הזה על הכוונת שלי, אז אנצל ואשאל שאלות:

 

צריכת הדלק הגבוהה לכאורה שאתה מתאר, זה נגרם מנהיגה חזקה או פשוט נהיגה במהירות גבוהה? או שפשוט ככה הרכב הזה?

 

הבנתי ממקור מהימן בקרסו שלמנועי 1.2 יש מחלה ידועה של אכילת שמן בגינה הוחלפו לא מעט מנועים עוד במסגרת האחריות למנוע חדש ומעודכן, האם יצא לך לשמוע על משהו כזה?

Citroën C3 shine pk 1.2T 2022 BLACK&WHITE

למכירה! לחצו כאן לפרטים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני משער שצריכת הדלק זה שילוב של השניים. בנהיגה רגוע אני יכול להעיד שהוא משמעותית חסכוני יותר. מצד שני אני יודע שגם בעלי דאסטרים בנזין מדווחים על צריכת דלק לא מזהירה בכלל (הדאסטר רכב קליל יחסית). חברים עם 1.2 טורבו של PSA מדווחים על צריכת דלק טובה יותר, אבל קשה להשוות כי אנחנו לא נוסעים באותם תנאים.

 

בנושא בעיית שימון במנועים, לא מכיר דבר כזה ולא יצא להיתקל בזה כאשר עשיתי שיעורי בית על הרכב. אצלי מפלס השמן לא זז מאז שהרכב אצלי.

 

משהו חשוב ששכחתי לעדכן לגביו, המזגן:

אז עוד לא יולי-אוגוסט לכן חוות דעת הכי טובה תהיה רק בעוד כמה חודשים, אבל כבר היו כמה ימים עם מעל 30 מעלות והמזגן מתפקד מעולה. מקרר מאוד מהר ללא קושי. אני כן יכול להצביע על נקודת תורפה מסויימת במיזוג וזה עוצמת האיוורור שיוצאת מהפתח השמאלי הקיצוני ביותר, צד שמאל של הנהג. עוצמת האיוורור מהפתח הזה נמוכה יותר באופן מורגש ביחס לשאר הפתחים, בשילוב עם שמש מצד שמאל אכן שמים לב לזה.

המצב הזה בולט יותר כאשר המערכת על מצב AUTO, העברה של זרימת האוויר לפתחים הראשיים כמעט ומעלימה את העניין.

 

מוסיף עוד כמה תמונות של הרכב ממצלמה טובה יותר :lol:

WhatsApp Image 2019-03-24 at 18.52.52.jpeg

WhatsApp Image 2019-03-24 at 18.52.53 (2).jpeg

WhatsApp Image 2019-03-24 at 18.52.55.jpeg

WhatsApp Image 2019-03-24 at 18.52.55 (1).jpeg

WhatsApp Image 2019-03-24 at 18.52.53 (1).jpeg

WhatsApp Image 2019-03-24 at 18.52.53.jpeg

WhatsApp Image 2019-03-24 at 18.52.54.jpeg

WhatsApp Image 2019-03-24 at 18.52.54 (1).jpeg

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

הבנתי ממקור מהימן בקרסו שלמנועי 1.2 יש מחלה ידועה של אכילת שמן בגינה הוחלפו לא מעט מנועים עוד במסגרת האחריות למנוע חדש ומעודכן, האם יצא לך לשמוע על משהו כזה?

 

יצא לי לראות במוסך מגאן 1.2 שמחליפים לה מנוע שנשארה רעבה לשמן. הבעיב באמת קיימת.

אגב, ממה שראיתי, ההחלפה דורשת פירוק עמוק ונרחב (הרבה יותר ממה שאני מכיר ב-PSA).

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1039 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...