Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8485 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד לא הבנתי איך הת'רד הפרובוקטיבי (קוריוז :!: המלך ערום :!: )

והשטותי הזה הגיע כבר לשני עמודים...

:shock::shock::shock:

 

סליחה על הבוטות. חשבתי על זה כבר מרגע שההודעה המקורית

פורסמה... :roll:

 

נ.ב.

מצטער, אני כבר מתחיל את העמוד השלישי :oops:

MCS 2008

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לדראג סטור - אני לא מוצא שומדבר שטותי ופרובוקטיבי לכל הנוגע לאקסמפלרים סופר אמינים..

 

בכל מקרה אתמול היה לי שיעור ודיברתי עם המורה.

 

לגבי סוגית הבולמים - 430K זה ההחלפה הראשונה והיחידה של הבולמים. המורה ממש בטוח בזה. הבולמים הוחלפו רק בגלל שהימני אחורי החל לנזול אז הוא כבר החליף את 2 הבולמים על הדרך.

 

קלאץ' הוחלף 4 פעמים.

ציריות הוחלפו פעמיים.

רפידות הוא כבר לא סופר, אבל הוחלפו במסגרת טיפולי 10K.

לגבי דיסקים אין לי מידע.

צמיגים בערך פעם בשנה.

תושבות גם כמו שצריך.

 

זהו בערך.

 

כל מה שניסיתי להראות בת'רד הזה זה דבר אחד ויחיד - איך מכונית סוגרת חצי מיליון ק"מ ללא תקלה אחת. בלי בעיות חשמל. בלי בעיות מכניקה. בלי להיתקע בכביש. 9 וחצי שנים.

 

אגב גם כשהוחלפו חלקים אז זה נעשה בגרושים. כמובן שכ-ל החלקים שהוחלפו הוחלפו לחדשים ומקוריים לא משיפוץ, לא תחליפי ולא מפירוק. ח-ד-ש. קלאץ' הוחלף לחדש לגמרי בעלות של 1200 ש"ח במורשה, כולל עבודה. רק לדוגמא בפאסאט הענין עלה לחבר של המורה שלי קרוב ל6000 ש"ח.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
לדראג סטור - אני לא מוצא שומדבר שטותי ופרובוקטיבי לכל הנוגע לאקסמפלרים סופר אמינים..

 

בכל מקרה אתמול היה לי שיעור ודיברתי עם המורה.

 

לגבי סוגית הבולמים - 430K זה ההחלפה הראשונה והיחידה של הבולמים. המורה ממש בטוח בזה. הבולמים הוחלפו רק בגלל שהימני אחורי החל לנזול אז הוא כבר החליף את 2 הבולמים על הדרך.

 

קלאץ' הוחלף 4 פעמים.

ציריות הוחלפו פעמיים.

רפידות הוא כבר לא סופר, אבל הוחלפו במסגרת טיפולי 10K.

לגבי דיסקים אין לי מידע.

צמיגים בערך פעם בשנה.

תושבות גם כמו שצריך.

 

זהו בערך.

 

כל מה שניסיתי להראות בת'רד הזה זה דבר אחד ויחיד - איך מכונית סוגרת חצי מיליון ק"מ ללא תקלה אחת. בלי בעיות חשמל. בלי בעיות מכניקה. בלי להיתקע בכביש. 9 וחצי שנים.

 

אגב גם כשהוחלפו חלקים אז זה נעשה בגרושים. כמובן שכ-ל החלקים שהוחלפו הוחלפו לחדשים ומקוריים לא משיפוץ, לא תחליפי ולא מפירוק. ח-ד-ש. קלאץ' הוחלף לחדש לגמרי בעלות של 1200 ש"ח במורשה, כולל עבודה. רק לדוגמא בפאסאט הענין עלה לחבר של המורה שלי קרוב ל6000 ש"ח.

 

 

ראלימן

 

אז יופי לך, תקנה סובארו GL ותהנה ....


×
×
  • תוכן חדש...