Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המכונית שעליה אני לומד לנהוג היא לא אחרת מאשר סובארו GL 1600 עם תוספות כמו הגה כח, מראות חשמל, נעילה מרכזית וכו'.. (אין חלונות חשמל..).

 

האוטו החביב הזה הוא משנת 93', משמע בן 10.

 

האוטו נסע (נכון לסוף השיעור שלי היום בצהריים) - 475379 ק"מ.

 

וכאן הקטע החשוב - ללא תקלה אחת!!.

 

הדבר הכי רציני במסגרת הבלאי ( שהוא מדהים בפני עצמו) הוא החלפת בולמים אחוריים אחרי 430000 ק"מ.

 

 

אמינה?

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם לנו במשפחה היתה DL 1.6 אוטומטית שהיתה אמינה להחריד

 

החזקנו אותה עד 150K ק"מ ומכרנו כמעט ללא תקלה.

 

אבל יפאניות אמינות או לא, בולמים בכבישי ישראל לא יכולים להחזיק כל כך הרבה זמן, אלא אם ממשיכים לנסוע אליהם שהם גמורים ולא עושים את העבודה.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
גם לנו במשפחה היתה DL 1.6 אוטומטית שהיתה אמינה להחריד

 

החזקנו אותה עד 150K ק"מ ומכרנו כמעט ללא תקלה.

 

אבל יפאניות אמינות או לא, בולמים בכבישי ישראל לא יכולים להחזיק כל כך הרבה זמן, אלא אם ממשיכים לנסוע אליהם שהם גמורים ולא עושים את העבודה.

 

שי

 

שי, דיברתי איתו על זה גם -הוא אמר לי שהוא מטפל באוטו הזה כמו בבן שלו. ותאמי ןלי מהיכרות שלי איתו שהבנאדם לא סתם יגיד את זה, האוטו נוסע ממש חלק לעניות דעתי.

 

אגב אותו מורה, שמו אלברט, לימד במרצדס 200 ובטריומף! היה הראשון שהזמין מכונית עם דוושת גז גם למורה. הראשון בארץ עם מזגן ברכב לימוד. באוגוסט הזה הוא יסיים את שנתו ה-38 בהוראת נהיגה.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

לא הליאונה לבדה,יש לי מכר עם ניסאן אלמרה 1999 בנזין שעובדת כמונית ועובדת ועובדת..... אמינות אבסולוטית.

אם זה היה עובד כך גם אצל האירופאים.. (או אם היפנים היו מתכננים ומייצרים מכוניות אירופאיות עם אמינות יפנית)

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

שי, דיברתי איתו על זה גם -הוא אמר לי שהוא מטפל באוטו הזה כמו בבן שלו. \

ראלימן

 

לא הייתי רוצה כזה אבא, אם הוא מחליף בולמי זעזועים אחרי 400K.

 

חוץ מזה מוניות ואוטובוסים זה גם דבר אמין מאוד, אבל לדעתי ברכב יש גם את הענין של נוחות.

אני אישית נהגתי על נובירה בשיעורי למידה שלי והדבר שהכי נתן לי מוטיבציה להפסיק עם השיעורים ולעבור טסט היה הכאבי גב שהיו לי שיצאתי מהגועל הזה (המורה שלי אומרת שהיא אוהבת אותו כי הוא מזכיר לה את ה OPEL REKORD, אכן מזכיר :x )

 

הדברים האלה אמינים מאוד אבל לא הייתי רוצה לעשות איתם 400K ק"מ. זה פשוט נותן הוויה וחוויה שונה לגמרי בנסיעה, במקום להנות מהרכב אתה רק נוסע בו.

יש לי בעיה עם פינלנד שהם רק אומרים מה לא! הם הרי לא מייצרים בעצמם מכוניות, אז מה הקטע להגיד 12654848.jpg יש לכם אלטרנטיבה ?

פורסם

שי, דיברתי איתו על זה גם -הוא אמר לי שהוא מטפל באוטו הזה כמו בבן שלו. \

ראלימן

 

לא הייתי רוצה כזה אבא, אם הוא מחליף בולמי זעזועים אחרי 400K.

 

חוץ מזה מוניות ואוטובוסים זה גם דבר אמין מאוד, אבל לדעתי ברכב יש גם את הענין של נוחות.

אני אישית נהגתי על נובירה בשיעורי למידה שלי והדבר שהכי נתן לי מוטיבציה להפסיק עם השיעורים ולעבור טסט היה הכאבי גב שהיו לי שיצאתי מהגועל הזה (המורה שלי אומרת שהיא אוהבת אותו כי הוא מזכיר לה את ה OPEL REKORD, אכן מזכיר :x )

 

הדברים האלה אמינים מאוד אבל לא הייתי רוצה לעשות איתם 400K ק"מ. זה פשוט נותן הוויה וחוויה שונה לגמרי בנסיעה, במקום להנות מהרכב אתה רק נוסע בו.

 

תענה לי על שאלה - הבולם תקין, אתה תחליף? אתה באמת רוצה להגיד חלי שתחליף חלק תקין לחלוטין רק בגלל שהוא כנראה מיושן? If it aint Broken Dont Fuck with it!

 

הבולם האחורי הימני החל לנזול אז אלברט החליף את שניהם. כל חלק וחלק אצלו באוטו שהוחלף עקב בלאי הוחלף בחדש לגמרי! לא מפירוק, לא משיפוץ ולא מתיקון - ח-ד-ש!

 

תאמין לי שהסובארו הזו מקבלת את הטיפול הכי טוב שהיא יכולה.

 

 

אגב הת'רד הזה נפתח בגלל שיחה שהייתה לי עם יאצק על הDL של חברה שלו ביום שישי.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

לנו יש גם סופר לנסר 1996 389K ק"מ !!! החליפו מנוע, בלמים קידמיים כל 2 טיפולים, גיר דפוק ( אוט' ) חיזוק תושבת כל טיפול... בולמים על הפנים...

מלא תקלות!!!

חרא של אוטו !!! מזל שזה רכב חברה..

 

אמינה?

 

 

סתם, אני יודע שאי אפשר להשוות. רכב חברה בדרך כלל גמור אחרי שנה. :lol:

פורסם

איפה המלחמה פה רק לא הבנתי ?

 

סע לסיני וצפה בפלאי התוצרת הצרפתית, מכוניות שעברו מעל מיליון קילומטר בתנאים לא פחות קשים מאלה שכאן.

 

 

חוץ מזה, אני ממש ממש ממש לא מאמין שהוא לא החליף קלאטצ' למשל, או ציריות, או טיימינג, אם כל הדברים האלה מקוריים אצלו באוטו, אז זה באמת נס.

 

דר"א, גם אני למדתי נהיגה על סובארו DL, אבל 1300 סמ"ק, היה מחריד.

פורסם

שלומי אמרתי חוץ מבלאי רגיל...

 

קלאץ' הוחלף בעלות אפסית של 1200 שקל לחדש לגמרי ומקורי.

 

 

החלק המחריד היחידי בללמוד על DL זה ההילוך הראשון שנגמר ב-18 קמ"ש.

 

 

ומה הקשר למלחמות? אמרתי קוריוז חביב, ואכן הוא כך. סתם קוריוז על אמינות יפנית..

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
דר"א, גם אני למדתי נהיגה על סובארו DL, אבל 1300 סמ"ק, היה מחריד.

 

אחחח.. אילו סיפורים יש לאבא שלי על DL 1300... בעליות הקסטל בי-ם הוא היה צריך לכבות רדיו ומזגן בשביל לעבור אותך על כמות קמ"ש אפסית יחסית :p

172

פורסם
שלומי אמרתי חוץ מבלאי רגיל...

 

איפה עובר הגבול בין תקלות ל"בלאי רגיל"? גם אני יכול לומר שלא היו לי שום תקלות שהן לא בלאי סביר עם כמה וכמה אירופאיות.

 

כמובן שיש לקחת בחשבון שב-DL אין ממש מה שיתקלקל. אין מערכת הזרקה, אין גיר אוטומטי, אין מחשבים, אין אבזור חשמלי ואלו רוב הדברים שגורמים לבעיות. אין הרבה מכוניות שלא יוכלו לעשות חצי מליון ק"מ על מנוע מקורי בתקופה של 10 שנים, בהנחה שטופלו כמו שצריך ולא התחממו.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
בלאי רגיל זה רפידות בלם, קלאץ', בולמים אחוריים וכו'..

 

שומדבר מעבר למה שאתה מחליף בטיפול 10000 רגיל..

 

 

ראלימן

 

בוא נחדד את זה:

האם אתה בטוח שהוא אף פעם לא החליף משאבת מים?

ציריות?

ניקה או שיפץ קרבורטור?

החליף דוד אגזוז אחורי?

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

אז בואו נחדד את הדברים עוד יותר -

 

כשאמרתי שהדבר הכי רציני שקרה לו זה החלפת בולם אחורי אחרי 430K ק"מ התכוונתי לזה.

 

שום ציריות, משאבות ושאר ירקות אחרים לא הוחלפו.

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
איפה המלחמה פה רק לא הבנתי ?

 

סע לסיני וצפה בפלאי התוצרת הצרפתית, מכוניות שעברו מעל מיליון קילומטר בתנאים לא פחות קשים מאלה שכאן.

 

 

חוץ מזה, אני ממש ממש ממש לא מאמין שהוא לא החליף קלאטצ' למשל, או ציריות, או טיימינג, אם כל הדברים האלה מקוריים אצלו באוטו, אז זה באמת נס.

 

דר"א, גם אני למדתי נהיגה על סובארו DL, אבל 1300 סמ"ק, היה מחריד.

 

אין רצועת טיימינג במנועים הללו, מדובר בשרשרת שמלווה את המנוע לאורך כל הדרך.

 

אין מערכת הזרקה, אין גיר אוטומטי, אין מחשבים, אין אבזור חשמלי ואלו רוב הדברים שגורמים לבעיות

 

לא ממש.

רוב הדברים שגורמים לבעיות במכוניות נטולות אלקטרוניקה מתמקדים דווקא בבלאי חריג / איכות רכיבים ירודה / תיכנון גרוע של רכיבים - כמו למשל ב: משאבות גלגל אחוריות, מתגים פנימיים (כולל ידיות איתות ומגבים), נגד מהירויות למאוורר, משאבות בלם מרכזיות ואין ספור רכיבים שיכולים להתקלקל או להתבלות בקצב שונה בין רכב לרכב.

 

לצורך העניין, אם תעשה מדגם מייצג בין 205 ל DL תבין את ההבדלים - למרות שבשתיהן אין מחשבים/גיר אוטומטי/ אבזור חשמלי (לא מדוייק, יש כאלה שיש בהן איבזור חשמלי וגיר אוטומטי).

 

מאידך, במכוניות מודרניות עם שפע איבזור ואלקטרוניקה (שם התיכנון ואיכות הרכיבים קובעים המון) ההבדלים בין צרפת ליפן רק מתעצמים.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic


×
×
  • תוכן חדש...