Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2780 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי מהשכרה כרכב חלופי. מילא המנוע האנמי, קשה להאמין שמישהו החליט שהגיר הזה ראוי לנהיגה. הנדסת אנוש מזעזעת, אין פתיחה מאחור לתא מטען, סך הדלת גבוה מדי וכולם נתקלים בו כמעט נפלתי, הייתי צריך להוריד את הספר רכב כדי למצוא את מתג השליטה על המראות. שומר נפשו ירחק...

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מצד שני, תא מטען גדול, נוחות נסיעה טובה, מרווח טוב מאחור ומחיר זול.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כתבתי זאת במספק הזדמנויות, גם לדעתי המכונית די מזעזעת. איך לא הזכרת איך בידוד הרעשים הלא-קיים?

זאת פשוט מכונית לשווקים מתפתחים שבמקרה יש עליה סמל של אריה, היה יכול להיות כל סמל אחר.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)

למרות שאפשר להתרגל לגיר אחרי תקופה, והרכבים מהשכרה בדרך כלל שבורים, אני נוטה להסכים איתך שפיג'ו פישלו בגדול ברכב הזה,

רק לגבי הבגאז', יש לך אפשרות לפתוח ע"י כפתור בצד הנהג או השלט.

סף הדלת גבוהה מדי? :lol: , זה חדש, נו שיהיהף לא מופתע מהדסת האנוש הזוועתית.

לגבי מתג המראות, צר לי, אתה צריך משקפיים 8)

שומר נפשו ירחק, ללא ספק.

 

shugiflex

 

מי שרוצה רכב חסכוני וטוב, די נוח, מרווח, יצרן טוב וידוע, מאובזר לנסיעות רגועות, עדיף שילך על האטראז'

 

אני מתנצל מראש מכל אלה שמנסים למכור רכב כזה :wink:, פשוט זאת המציאות, פיג'ו הצליחו לשבור שיא וליצור את המיץ של הזבל, כל הכבוד על ההישג.

עריכה אחרונה על ידי Wildlands
פורסם

אם לקחת את ה301 לדעתי עדיף מנוע 1.6.

לדעתי היא שקטה יותר מאטרגז, מושבים עדיפים יותר והתנהגות כביש טובה יותר.

זה לא רכב מושלם, אבל נמכר כיד שניה במחירים נמוכים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יוליאן,

אני הבנתי דווקא שה1.6 מרעישה עוד יותר מה1.2, אני זוכר את זה משרשור ישן של חן פרחי.

 

ישבתי באטראז', והיא די נוחה האמת, היא ממש לא קרש גיהוץ כמו שחשבתי שהיא, וחוץ מזה יש לה גיר הרבה יותר טוב הרציף הזה, וגם מאובזרת בליגה אחרת, לדעתי היא הרבה יותר עדיפה מה301.

פורסם

המיצובישי היא חיסכונית עם גיר חלק אבל גם זה לא רכב שקט בהאצות או עליות עקב הגיר הרציף.

אבל מבחינת נוחות מושבים ונסיעה, הסלון היא לדעית עדיפה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

ההנדסת אנוש של ה301 כל כך גרועה שכבר כמה וכמה פעמים קיבלתי שריטות מהשפיצים החדים בפינות של הדלתות (כמו סכין)!.

 

מעבר לזה השילוב של הגיר (שיש לי איתו ניסיון ארוך) די מסורס עם מנוע ה3 צלינדר שמוסיף פי 2 לרעידות.

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם

אתם חיים במדינה מערבית ומודרנית, אנחנו פשוט לא השוק יעד של רכב שכזה.

 

דמיינו את הרומני/הרוסי על הלאדה/דאצ'יה שלו משנות ה90 שתוכננה בשנות ה70 ועכשיו קנה 301 חדשה - מראות חשמל וחלונות חשמל אצלו זה פינוק של ממש(שלא לדבר על רכיבים כמו ABS וכריות אוויר), גם אם הם לא ממוקמים במיקום שבו רציתם אותם, תאמינו לי שגם הרעשי רוח וכנראה המנוע הם עדיפים.

 

להביא רכב שכזה לארץ זה פשוט טעות של היבואן.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

 

דמיינו את הרומני/הרוסי על הלאדה/דאצ'יה שלו משנות ה90 שתוכננה בשנות ה70 ועכשיו קנה 301 חדשה - מראות חשמל וחלונות חשמל אצלו זה פינוק של ממש(שלא לדבר על רכיבים כמו ABS וכריות אוויר), גם אם הם לא ממוקמים במיקום שבו רציתם אותם, תאמינו ל.

 

בשוק הרוסי והרומני נמכרת היום בדיוק אותן המכוניות כמו במערב.

 

 

רק ששם אנשים יותר מבינים מה זה רכב Low cost ולכן כשהם קונים 301 או רנו לוגאן ב 50% ממה שעולה אוקטביה או קורולה, הם מבינים שיש לרכב חסרונות ואין מה להשוות אותו למכוניות שעולות פי 2. ויודעים להעריך את היתרונות - מרווח, נוחות, אמינות יחסית ותחזוקה פשוטה.

 

 

פורסם

^

 

לכן ציינתי שקהל היעד של הרכב שכזה הוא אלו שמשתדרגים מרכבים דומים ישנים/שלא יכלו להרשות לעצמם רכב חדש ולא בהכרח שזה הרכב היחיד שנמכר שמה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

תן לי כזה רכב רק ידני, בלי הגיר הרובוטי ואני בסדר איתו, אין לי בעיה עם יתר החסרונות.

 

 

 

 

^

 

לכן ציינתי שקהל היעד של הרכב שכזה הוא אלו שמשתדרגים מרכבים דומים ישנים/שלא יכלו להרשות לעצמם רכב חדש ולא בהכרח שזה הרכב היחיד שנמכר שמה.

 

בארץ זה לא ככה? :-)

 

בדיוק אותו דבר, ההבדל הוא רק בכמות הלקוחות. בשווקים החלשים יש יותר ביקוש לדגמים הזולים.

 

 

פורסם

יש דיזל כזאת, גם אני הייתי קונה ידנית דיזל.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...