Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונה קטלנית בכביש 90, 8 בני משפחה ברכב אחד


Jack457
שימו לב! השרשור הזה בן 1996 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יצא לי לנהוג בהמון מדינות באירופה(מגרמניה ועד רומניה) - אני חייב לומר שהמקום שלנו ביחס למדינות הנ״ל הוא לרוב מצויין.

הנהג האוסטרי לא פחות חצוף וברוטלי מהישראלי(מפתיע אהה?), הבאלגן בתנועה בפריז/מילאנו לא נמצא רחוק מהאחד בתל אביב(שלא נדבר על בוקרשט) וגם הנהג הגרמני מציץ לטלפון ותפסתי לא מעט מהם מסמסים ונוהגים(כי מדובר במחלה עולמית ולא רק בבעיה ישראלית).

 

בישראל הנהג אלים יותר ומתחשב פחות.

נהגתי באוסטריה/רומניה ועוד. לא יודע על מה אתה מדבר.

בישראל אין את ההבנה הבסיסית שיש עוד אנשים בכביש.

אם אתה בקניון ומישהו יוצא ואתה מחכה שייצא, אז מישהו יעקוף אותך ואז יבוא מישהו ממול - ובום כל החניון סתום.

בחול מבינים שאם אתה עוצר לרגע. כנראה יש סיבה.

 

מאוד מלחיץ לנהוג בארץ. אתה משאיר חצי מכונית רווח - מישהו נכנס.

פעם אחרונה שחזרתי לביקור בארץ, היינו בבידוק בנתב"ג והשארנו קצת רווח (נגיד אורך של יד) ביננו לבין האיש מלפנינו. פתאום מישהי מאחורה נזפה בנו - "אפשר בבקשה להתקדם ולסגור את הפער". לי לא נעים להתחכך באיש שמלפניי. אבל בארץ זה חובה.

אחרי זה בבידוק של הדרכונים אני עומד בתור. צעד אחרי מי שלפני כי אני לא רוצה לשבת לו על הראש. ואז מישהו מבוגר פשוט נכנס. סתם ככה.

אם זה קיים בחול, זה קיים הרבה פחות. יש הבנה שיש עוד אנשים בעולם. אנשים יתנו לך להיכנס, לפנות וכו'.

 

בארץ אתה פשוט על המשמר 24/7.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 170
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בישראל הנהג אלים יותר ומתחשב פחות.

נהגתי באוסטריה/רומניה ועוד. לא יודע על מה אתה מדבר.

 

באמת?

 

כי ישראל במקום ה-11 מראש הטבלה של המדינות עם הכבישים הכי פחות קטלניים בעולם. אוסטריה? המקום ה-19, עם הפרש לא קטן (3.27 הרוגים למאה אלף איש בישראל - 4.74 באוסטריה). רומניה בכלל מפגרת מאחור במקום ה-40.

 

אז אולי, רק אולי החוויות וההשקפות האישיות שלנו לא באמת משקפות את המציאות ברמת הכלל?

 

כביש של לונה פארק. סיבובים חדים[...]ומתהדקים בתוך הפנייה.

 

http://dynref.engr.illinois.edu/avt.html

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בישראל הנהג אלים יותר ומתחשב פחות.

נהגתי באוסטריה/רומניה ועוד. לא יודע על מה אתה מדבר.

בישראל אין את ההבנה הבסיסית שיש עוד אנשים בכביש.

אם אתה בקניון ומישהו יוצא ואתה מחכה שייצא, אז מישהו יעקוף אותך ואז יבוא מישהו ממול - ובום כל החניון סתום.

בחול מבינים שאם אתה עוצר לרגע. כנראה יש סיבה.

 

מאוד מלחיץ לנהוג בארץ. אתה משאיר חצי מכונית רווח - מישהו נכנס.

פעם אחרונה שחזרתי לביקור בארץ, היינו בבידוק בנתב"ג והשארנו קצת רווח (נגיד אורך של יד) ביננו לבין האיש מלפנינו. פתאום מישהי מאחורה נזפה בנו - "אפשר בבקשה להתקדם ולסגור את הפער". לי לא נעים להתחכך באיש שמלפניי. אבל בארץ זה חובה.

אחרי זה בבידוק של הדרכונים אני עומד בתור. צעד אחרי מי שלפני כי אני לא רוצה לשבת לו על הראש. ואז מישהו מבוגר פשוט נכנס. סתם ככה.

אם זה קיים בחול, זה קיים הרבה פחות. יש הבנה שיש עוד אנשים בעולם. אנשים יתנו לך להיכנס, לפנות וכו'.

 

בארץ אתה פשוט על המשמר 24/7.

 

נהגת בבוקרשט? כל צומת שמה בשניה שיש ירוק נזרקות מלא מכוניות לתוך הצומת ונעמדות בה ואז עוד ירוק ועוד מכוניות ועוד ועוד...כאוס שלא קיים אפילו בתל אביב.

 

באוסטריה הנהגים פשוט מופרעים - השאירו אותי כל פעם בהלם מחדש, אפילו שחציתי את הגבול למינכן ב3 רמזורים שעמדתי בהן ניסו ״להידחף״ רכבים לתור - כל הרכבים שניסו(כ-10 במספר) היו כולם עם לוחית רישוי אוסטרית.

 

לפני 3 שבועות נהגתי בצרפת והבנתי סופית - אולי אנחנו לא המדינה עם הנהגים הכי נחמדים( הלוואי והיינו בריטניה) אבל אנחנו רחוקים מלהיות מדינה שלנהוג בה היא מלחמה ביחס למדינות(ובטח לערים) אחרות, אני לא יותר ״אלרטד״ בנהיגה בישראל מאשר בחו״ל - דווקא בגלל שאני מכיר את הכבישים הרבה פעמים אני אפילו רגוע יותר.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגת בבוקרשט? כל צומת שמה בשניה שיש ירוק נזרקות מלא מכוניות לתוך הצומת ונעמדות בה ואז עוד ירוק ועוד מכוניות ועוד ועוד...כאוס שלא קיים אפילו בתל אביב.

 

היה לי חוסר שיקול הדעת לקחת מונית בבוקרשט.

 

באיזשהו שלב, כשנהג המונית שעט (ואני מתכוון שעט) לעבר הרכב שלפניו, נמלטה מגרוני זעקת בהלה.

 

ושאני לא אתחיל לדבר על המונית בייג'ינג.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכביש לאילת מסוכן וצריך היה להיבנות כבר 2 מסלולים לכל כיוון, אבל כמו שכבר אמרנו כסף או חיי אזרחים על המוזניים הכסף כנראה....שוקל יותר.

 

Sent from...somewhere

תגובה פופוליסטית של אזרח ממוצע שלא מנסה להבין במה כרוכה הרחבה של כביש אבל העיקר לזרוק רפש.

 

אדם חכם היה לפחות מתעניין ב'למה לא מרחיבים'.

 

באשר לשאר הדברים, התשתיות בארץ הן מהסלחניות בעולם, הכבישים החדשים שנבנים פה נבנים בסטדנרט תכנון גבוה מאד. שוליים רחבים, מעקות בטיחות בכל מקום שנדרש, תאורה, הפרדות מפלסיות רבות, רדיוסים סלחניים מאד. תסתכלו בעצמכם על הקטע שבו התרחשה התאונה, אספלט חדש, שול רחב, שדה ראייה מושלם, מעקות בטיחות - מה עוד אתם רוצים? אין הצדקה כלכלית להרחיב כביש במקום הזה, מעט מאד נוסעים, והרבה מאד טבע שצריך לשמור עליו.

עריכה אחרונה על ידי shellcase

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי ספק שענישה לא תשפר במאום את המצב. סטיה נגרמת כתוצאה מהסחת דעת או שיקול דעת רגעי לקוי; אף אחד מהם אי אפשר לתקן באמצעות הרתעה. מה שמדיניות משטרתית אגרסיבית עושה היא לגרום לנהגים להרגיש ניצודים ותחת לחץ בלתי פוסק. סעו פעם צפון-מזרחית לצומת קדרים ותתחילו לספור ניידות עם ממל״ז בשביל להבין את ההרגשה.

 

לגבי מי אשם, מוקדם מאוד להסיק מסקנות. זה שמישהו נמצא בהלם ואומר ״הרגתי״ לא בהכרח אומר שהוא היה אשם (ובטח לא האשם היחידי). מי שלא לוקח עורכי דין בחקירה הוא טמבל - החוקר הוא לא חבר ולא לטובתך, הוא רוצה לסגור את התיק ולהמשיך הלאה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בישראל הנהג אלים יותר ומתחשב פחות.

נהגתי באוסטריה/רומניה ועוד. לא יודע על מה אתה מדבר.

בישראל אין את ההבנה הבסיסית שיש עוד אנשים בכביש.

אם אתה בקניון ומישהו יוצא ואתה מחכה שייצא, אז מישהו יעקוף אותך ואז יבוא מישהו ממול - ובום כל החניון סתום.

בחול מבינים שאם אתה עוצר לרגע. כנראה יש סיבה.

 

מאוד מלחיץ לנהוג בארץ. אתה משאיר חצי מכונית רווח - מישהו נכנס.

פעם אחרונה שחזרתי לביקור בארץ, היינו בבידוק בנתב"ג והשארנו קצת רווח (נגיד אורך של יד) ביננו לבין האיש מלפנינו. פתאום מישהי מאחורה נזפה בנו - "אפשר בבקשה להתקדם ולסגור את הפער". לי לא נעים להתחכך באיש שמלפניי. אבל בארץ זה חובה.

אחרי זה בבידוק של הדרכונים אני עומד בתור. צעד אחרי מי שלפני כי אני לא רוצה לשבת לו על הראש. ואז מישהו מבוגר פשוט נכנס. סתם ככה.

אם זה קיים בחול, זה קיים הרבה פחות. יש הבנה שיש עוד אנשים בעולם. אנשים יתנו לך להיכנס, לפנות וכו'.

 

בארץ אתה פשוט על המשמר 24/7.

 

אני יודע מצוין על מה הוא מדבר.

נהגתי באוסטריה והייתי גם הולך רגל, הם לא שונים בהרבה מהישראלים, מתעסקים בטלפון בזמן נהיגה, נתקעים בנתיב השמאלי, צופרים כשאתה נוסע במהירות המותרת, לא מאוד סבלניים.

על הרומנים אני לא מדבר בכלל. יוצאים לעקיפות בלי שדה ראיה, יוצאים כמו משוגעים מצמתים (ראיתי משאית עם נגרר שהחליקה בגלל זה), רכבים במצב נוראי ונהגים שמתעסקים בכל דבר אחר חוץ מנהיגה. הנהיגה ברומניה הרבה יותר גרועה מהנהיגה בישראל.

 

הגרמנים - כבודם במקומם מונח. אין ספק שהם מתורבתים יותר מאיתנו על הכביש, עוקפים בצורה מסודרת, לא נתקעים בשמאלי, מכבדים הולכי רגל ברוב המקרים, לא צופרים, נותנים לעבור כשמישהו מאותת.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגרמנים - כבודם במקומם מונח. אין ספק שהם מתורבתים יותר מאיתנו על הכביש, עוקפים בצורה מסודרת, לא נתקעים בשמאלי, מכבדים הולכי רגל ברוב המקרים, לא צופרים, נותנים לעבור כשמישהו מאותת.

 

ועדיין, כבישי גרמניה קטלניים יותר (מקום 13) מאלו של ישראל (מקום 11). לא הפרש גדול, אבל הוא שם.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגובה פופוליסטית של אזרח ממוצע שלא מנסה להבין במה כרוכה הרחבה של כביש אבל העיקר לזרוק רפש.

 

אדם חכם היה לפחות מתעניין ב'למה לא מרחיבים'.

 

באשר לשאר הדברים, התשתיות בארץ הן מהסלחניות בעולם, הכבישים החדשים שנבנים פה נבנים בסטדנרט תכנון גבוה מאד. שוליים רחבים, מעקות בטיחות בכל מקום שנדרש, תאורה, הפרדות מפלסיות רבות, רדיוסים סלחניים מאד. תסתכלו בעצמכם על הקטע שבו התרחשה התאונה, אספלט חדש, שול רחב, שדה ראייה מושלם, מעקות בטיחות - מה עוד אתם רוצים? אין הצדקה כלכלית להרחיב כביש במקום הזה, מעט מאד נוסעים, והרבה מאד טבע שצריך לשמור עליו.

גבר אני גר בירושלים וכל ירידה לאילת או לים המלח נוסע בכביש הנ"ל, ומכיר טוב טוב טוב את הכביש הנ"ל, והכביש הזה מסוכן נקודה.

וכן איפה שאפשר להרחיב את הכביש צריך וחייב ואז גם תוכל לשים מעקה בטיחות בין המסלולים.

זה לא תגובה פופוליסטית, כאן מחכים שיהיו כמה וכמה הרוגים כדי שיזוז משהו.

למה הכביש היחידי לאילת וזה לא משנה מאיפה תיסע ,מצפה רמון ,ים המלח ,הוא מסלול לכל כיוון.

וכן איפה שניתן להרחיב רצוי וכדאי לעשות את זה.

זה שהכביש סלול חדש עם שוליים של מטר לא עושה את זה צודק.

ברגע שאתה יוצא לנסיעה של 4 שעות בכביש עם סיבובים מסוכנים מאוד, משאיות שעוברות במהירות ובכמות אדירה, אוטובוסים, וחצי מדינה שנמצאת על אותו הכביש וכולם מנסים לעקוף אחד את השני הדרך לאסון קצרה.

תראה את הכביש הדו מסלולי שנבנה ב40 וכמה קילומטר שלפני אילת, תענוג מי שרוצה לנסוע לאט יכול ועושה את זה בלי להרגיז שיירה של מי יודע כמה אחריו, העקיפות מתבצעות בבטיחות רבה ,תאונה חזיתית סבירות מאוד נמוכה שתהיה, אז אם זה כזה פופוליסטי למה התאמצו כל כך שם...?!

כשהדרך בין ירושלים לצומת הערבה הרבה יותר מסוכנת.

 

Sent from...somewhere

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועדיין, כבישי גרמניה קטלניים יותר (מקום 13) מאלו של ישראל (מקום 11). לא הפרש גדול, אבל הוא שם.
צריך לקחת בחשבון גם את אורך כלל הכבישים בגרמניה (או בכל מדינה אחרת), בהשוואה לאורך הכבישים הכולל במדינתנו הקטנה. מה ההפרש באחוזים? ברור שזה מטה את התוצאה, כי שם (ובשאר המדינות) הסבירות גבוהה יותר.

וסביר שגם מס' הנהגים בכל מדינה (בהשוואה) ישפיע על מספר התאונות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת משרד התחבורע, נפח התנועה הממוצע בכביש 90 אינו מצדיק סלילה שלו ככביש דו נתיבי לכל כיוון לכל אורכו.

אחת הבעיות בכביש הזה היא שממוצע התנועה הו לא אומר שום דבר. יש בו שעות מסויימות, בעיקר סביב ימי חופש, בהן נפח התנועה גבוה מאוד ובשאר הזמן הוא שומם.

 

אבל, גם אם מקבלים את נקודת המבט של משרד התחבורע, יש עוד אופציות שמתקיימות במקומות רבים בעולם וגם קצת כאן בארץ. אפשר להוסיף נתיב עקיפה של ק"מ כל 3-4 ק"מ. לכל צד לסירוגין.

מכיוון שלרוב כביש הערבה פעיל בעיקר לכיוון אחד, לרוב ניתן יהיה להשתמש גם בנתיב של הכיוון השני.

כלומר, בעלות קטנה משמעותית מסלילה של כביש כפול, אפשר לנטרל את מרבית העקיפות המסוכנות שקורות לא מעט בגלל תסכול.

ההוצאה בשיטה הזו קטנה דרמטית גם כי את נתיבי העקיפה עושים רק באיזורים בהם זול לעשותם. לא מכפילים גשרים, לא מבצעים חציבות וכו'

 

דבר שעוזר מאוד בכביש הזה הוא בקרת שיוט אדפטיבית. איתה כבר לא איכפת לי מעקיפות ואני פשוט נוסע אחרי הרכב שלפניי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם לדעתך הפתרון הוא להציב שם גדר הפרדה מבטון *או* שהגיע הזמן להוריד את העבריינים מהכביש (אכיפה אכיפה אכיפה) ?

 

איציק

 

דמיין שמדובר בנהג נורמטיבי לחלוטין עם אפס עבירות בעשרים השנה האחרונות.

זה יכול לקרות גם לכאלו.

 

צריך לטפל כמובן בעברייני התנועה ובריוני הכביש ביד קשה, אפילו קשה מאוד

אבל גם חייבים להשקיע בתשתיות בטיחות מספקות כמו מעקה הפרדה.

 

אגב, באוסטרליה וניו-זילנד בהם יש המון כבישים חד מסלוליים, יש שילוט שעוד X ק"מ נפתח נתיב כפול לעקיפה. ככה כולם יודעים שעוד מעט אפשר יהיה לעקוף בבטחה וההשקעה התשתיתית היא יחסית נמוכה.

עריכה אחרונה על ידי סולל הדרך
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
גבר אני גר בירושלים וכל ירידה לאילת או לים המלח נוסע בכביש הנ"ל, ומכיר טוב טוב טוב את הכביש הנ"ל, והכביש הזה מסוכן נקודה.

וכן איפה שאפשר להרחיב את הכביש צריך וחייב ואז גם תוכל לשים מעקה בטיחות בין המסלולים.

זה לא תגובה פופוליסטית, כאן מחכים שיהיו כמה וכמה הרוגים כדי שיזוז משהו.

למה הכביש היחידי לאילת וזה לא משנה מאיפה תיסע ,מצפה רמון ,ים המלח ,הוא מסלול לכל כיוון.

וכן איפה שניתן להרחיב רצוי וכדאי לעשות את זה.

זה שהכביש סלול חדש עם שוליים של מטר לא עושה את זה צודק.

ברגע שאתה יוצא לנסיעה של 4 שעות בכביש עם סיבובים מסוכנים מאוד, משאיות שעוברות במהירות ובכמות אדירה, אוטובוסים, וחצי מדינה שנמצאת על אותו הכביש וכולם מנסים לעקוף אחד את השני הדרך לאסון קצרה.

תראה את הכביש הדו מסלולי שנבנה ב40 וכמה קילומטר שלפני אילת, תענוג מי שרוצה לנסוע לאט יכול ועושה את זה בלי להרגיז שיירה של מי יודע כמה אחריו, העקיפות מתבצעות בבטיחות רבה ,תאונה חזיתית סבירות מאוד נמוכה שתהיה, אז אם זה כזה פופוליסטי למה התאמצו כל כך שם...?!

כשהדרך בין ירושלים לצומת הערבה הרבה יותר מסוכנת.

 

Sent from...somewhere

הבעיה בחלק המודגש באדום, לא בכביש. עצבים זו סיבה מוצדקת לצאת לעקיפות מסוכנות?

כנראה שאם היה אפשר והיו לנו מרחבים בלתי נגמרים היינו סוללים כבישים של 6 נתיבים גם ברחוב שבו אתה גר, אבל בפועל המדינה לא גדולה ויש גבול כמה אפשר להרוס את הסביבה כדי להפוך אותה ל-idiot proof. בלי להיכנס למי אשם בתאונה הזו וכמו שנכתב, במקום בו התרחשה התאונה יש ראות מצויינת, שוליים רחבים מאד ואין עומסי תנועה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לקחת בחשבון גם את אורך כלל הכבישים בגרמניה (או בכל מדינה אחרת), בהשוואה לאורך

הכבישים הכולל במדינתנו הקטנה. מה ההפרש באחוזים? ברור שזה מטה את התוצאה, כי שם (ובשאר המדינות) הסבירות גבוהה יותר. וסביר שגם מס' הנהגים בכל מדינה (בהשוואה) ישפיע על מספר התאונות.

 

נכון, לכן דייקתי ואמרתי שרשת הכבישים שלהם קטלנית יותר מזו שבישראל - לא שהסיכון להתנגשות גבוה יותר (נתון שנמדד ביחס לנסועה - לא לאורך רשת הכבישים). נתון הקטלניות נמדד ביחס לגודל האוכלוסיה הכללית.

 

חשוב לציין שזה הנתון העיקרי בו עושים שימוש בעיסוק בסוגיית הבטיחות בדרכים - לא בנתון ההרוגים ביחס לגודל צי הרכב ולא בנתון ההרוגים ביחס לנסועה. הרי זה הנתון שמשנה בסופו של דבר - איזה אחוז מהאוכלוסיה הכללית מזדכה על הציוד כשהוא נוסע בכביש.

 

אגב, גם לפני המדדים האחרים, מצבה של גרמניה לא מזהיר (גם אם טוב יותר, אם כי לא באופן ניכר, מישראל), שלא לדבר על אוסטריה, שעדיין מפגרת מאחורי ישראל גם בנתון ההרוגים ביחס לנסועה.

 

הנקודה שלי היא כפולה: ראשית, שהמצב בישראל ביחס לעולם סביר בהחלט - זה לא אומר שאין מה לשפר ושבטיחות בדרכים לא צריכה להיות סוגיה מרכזית על סדר היום הציבורי, אבל זה כן אומר שאין צורך בהתלהמות; שנית, שהמצב במדינות אירופיות מסוימות אינו בהכרח מזהיר או אפילו טוב מזה שבישראל, למרות שלמראית עין הנהיגה בהן נעימה ומתורבתת.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1996 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...