Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונה קטלנית בכביש 90, 8 בני משפחה ברכב אחד


Jack457
שימו לב! השרשור הזה בן 1995 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרכב הזה עוד שווק עם הסלוגן "רנו, אלופים בבטיחות".
כמעט כל רכב פרטי היה נראה אותו דבר במומנט של רכב של 2 טון במהירות של 100 קמש

 

Sent from my SM-A720F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 170
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

:mm_yeah::mm_yeah:

משום מה, תאונה ב"כביש 90" תמיד תמשוך יותר תשומת לב וכולם יאשימו את הכביש כגורם לתאונה. אם להיות קצת קטנוני, התאונה היום לא קרתה בכביש הערבה, כפי שאולי משתמע מהכותרות.

אני שמח לשמוע שאני לא היחיד שחושב שנהגים הם הגורמים לחלק גדול מאוד מהתאונות. לא הרכבים, לא תנאי הסביבה ולא הכבישים.

צר לי על משפחה שלמה שנמחקה.

 

:mm_yeah::mm_yeah:

 

הבעיה היום הפכה להיות חמורה פי כמה וכמה.

אין סיכוי לעלות היום על הכביש, ולו לנסיעה קצרה ביותר, מבלי שתיתקל באופן רנדומלי בעבירות תנועה בודדות, אם לא בכמה עשרות, בכל נסיעה.

 

ה"חוצפה הישראלית" שהיתה בעבר נחלתם של יפי הנפש, שלעגו לישראלים על לשון חדה ובוטה, הפכה להיות נחלת הכבישים בארץ.

אין דין ואין דיין לכל אותם הנהגים שבאופן סיסטמטי - יום יום, באותם המקומות - עוברים עבירות תנועה של ביריונות.

המצלמות אומנם עושות עבודה מעולה, מכניסות המון כסף לקופת המדינה וגם נותנת מכה קשה לעברייני התנועה בכיס, אך לצערי אין כאן את אפקט ההרתעה. יום יום אנחנו עדים לכך שסביבנו אנשים מדברים ומסמסים בטלפון כאילו אין מחר.

 

היום, ב 2018 (כמעט 2019), כבר אין הרבה מקומות שאפשר להאשים רק את התשתית. תאשימו את החוצפה הישראלית\בריונות בכביש, של כל אותם הנהגים שמרשים לעצמם באופן בוטה לעשות מה שהם רוצים על הכביש.

שום גדר הפרדה לא תעזור כאן. אם היתה גדר סביר להניח שהלנד-קרוזר במקרה הנ"ל היה עולה עליה, מתהפך, ופוגע ברכב שלצידו.

 

מקרה מצער מאוד וכואב מאוד.

יהי זכרם ברוך.

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמעט כל רכב פרטי היה נראה אותו דבר במומנט של רכב של 2 טון במהירות של 100 קמש

 

Sent from my SM-A720F using Tapatalk

 

אין אפילו טעם לענות לך ברצינות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככל הנראה מעוצמת התאונה צינור הדלק נקרעו והרכב המשיך לעןף על האספלט וגיץ אחד הדליק את הכל.

למיטב ידיעתי, ברכבים מודרניים אמור להיות מתג, שבמקרה של פגיעה מנתק את אספקת הדלק.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Inertial_switch

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם אתה רומז לבעית תשתית או בעיית הגורם האנושי ?

כי לפי ראיון בטלויזיה שהיה ממש לפני חצי שעה בערך, אנשים טוענים ששמעו את נהג ה"לנד קרוזר" אומר (לאחר הפגיעה ברכב) דברי הודאה (כנראה היה בהלם מכל הסיטואציה ואמר דברים בסגנון - איך הרגתי משפחה שלמה, אני מצטער וכד').

 

הכביש עצמו - נקודתית להיום - היה סלול היטב, שוליים רחבים, שדה ראיה מעולה, מזג אויר מושלם.

כמעט ב 99.9999999999% מדובר בגורם האנושי.

 

האם לדעתך הפתרון הוא להציב שם גדר הפרדה מבטון *או* שהגיע הזמן להוריד את העבריינים מהכביש (אכיפה אכיפה אכיפה) ?

 

איציק

תראה, דעתי על הנהגים הישראלים ידועה. הייתי מוריד 99.9% מהם מהכביש, עם שלילה לנצח.

 

לפי הפרטים האלו (גם אני קראתי את מה שאמר הנהג) זה נשמע לגמרי כאילו שהוא פשוט יצא לעקיפה בלי לספור את הסביבה שלו והוריד משפחה.

 

אבל השאיפה לחנך את כולם או להוריד את כולם מהכביש היא לא ריאלית. ואם התשתיות יכולות למעז נזקים, אז זה מה יש.

אגב, לפני שנתיים - שלוש, כשדיברו על הקמת גדר בסדום ערד, אני כעסתי כי הרגשתי שזה גם מעניש נהגים נורמטיביים שלא יוכלו לעקוף אם תהייה שם גדר. אבל במציאות שאנחנו חיים בה, כנראה שאין דרך אחרת.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין סיכוי לעלות היום על הכביש, ולו לנסיעה קצרה ביותר, מבלי שתיתקל באופן רנדומלי בעבירות תנועה בודדות, אם לא בכמה עשרות, בכל נסיעה.[...]ה"חוצפה הישראלית"[...]הפכה להיות נחלת הכבישים בארץ.

אין דין ואין דיין לכל אותם הנהגים שבאופן סיסטמטי - יום יום, באותם המקומות - עוברים עבירות תנועה של ביריונות.

[...]אותם הנהגים שמרשים לעצמם באופן בוטה לעשות מה שהם רוצים על הכביש.

 

אני מסכים עם הרעיון, אבל בוא לא ניסחף. אם המצב פה היה כה פרוע, אז היו פה הרבה יותר הרוגים בהתנגשויות, והרי אין. מצבה של ישראל מבחינת בטיחות בדרכים - שפיר.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:mm_yeah::mm_yeah:

 

הבעיה היום הפכה להיות חמורה פי כמה וכמה.

אין סיכוי לעלות היום על הכביש, ולו לנסיעה קצרה ביותר, מבלי שתיתקל באופן רנדומלי בעבירות תנועה בודדות, אם לא בכמה עשרות, בכל נסיעה.

 

ה"חוצפה הישראלית" שהיתה בעבר נחלתם של יפי הנפש, שלעגו לישראלים על לשון חדה ובוטה, הפכה להיות נחלת הכבישים בארץ.

אין דין ואין דיין לכל אותם הנהגים שבאופן סיסטמטי - יום יום, באותם המקומות - עוברים עבירות תנועה של ביריונות.

המצלמות אומנם עושות עבודה מעולה, מכניסות המון כסף לקופת המדינה וגם נותנת מכה קשה לעברייני התנועה בכיס, אך לצערי אין כאן את אפקט ההרתעה. יום יום אנחנו עדים לכך שסביבנו אנשים מדברים ומסמסים בטלפון כאילו אין מחר.

 

היום, ב 2018 (כמעט 2019), כבר אין הרבה מקומות שאפשר להאשים רק את התשתית. תאשימו את החוצפה הישראלית\בריונות בכביש, של כל אותם הנהגים שמרשים לעצמם באופן בוטה לעשות מה שהם רוצים על הכביש.

שום גדר הפרדה לא תעזור כאן. אם היתה גדר סביר להניח שהלנד-קרוזר במקרה הנ"ל היה עולה עליה, מתהפך, ופוגע ברכב שלצידו.

 

מקרה מצער מאוד וכואב מאוד.

יהי זכרם ברוך.

 

יצא לי לנהוג בהמון מדינות באירופה(מגרמניה ועד רומניה) - אני חייב לומר שהמקום שלנו ביחס למדינות הנ״ל הוא לרוב מצויין.

הנהג האוסטרי לא פחות חצוף וברוטלי מהישראלי(מפתיע אהה?), הבאלגן בתנועה בפריז/מילאנו לא נמצא רחוק מהאחד בתל אביב(שלא נדבר על בוקרשט) וגם הנהג הגרמני מציץ לטלפון ותפסתי לא מעט מהם מסמסים ונוהגים(כי מדובר במחלה עולמית ולא רק בבעיה ישראלית).

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי קשר למקרה הספציפי הזה, חשוב לציין כי מחקרים הראו כי לרוב יש לקראת התנגשות חזיתית זמן תגובה רב יחסית. הממוצע האירופי הוא ירידה מ-100 קילומטרים לשעה ל-64 (המהירות בה נערך מבחן הריסוק החזיתי) בנקודת ההתנגשות.

 

אם תקזז זמן תגובה ממוצע (למעלה משניה) ואת עוצמת הבלימה שרוב הנהגים משיגים במצב חירום (קרי, פחות ממקסימלית) ותעשה חשבון תגלה שמדובר על כמה וכמה שניות לבצע בהן בלימה חירום והתחמקות.

 

שוב, בלי קשר למקרה הזה, אבל לטעמי חשוב להדגיש כי גם במצב כזה, יש לפחות משהו לנסות לעשות.

 

תוכל לפרט לגבי זה בבקשה?

לדעתי הכל שאלה של מתי קולטים שרכב נוסף מגיע מולך.

אם נהג הג'יפ יצא לעקיפה ממש חצי שנייה לפני שהמסחרית עברה בנתיב הנגדי?

 

בלי שום קשר, קראתי עכשיו ב-Ynet שנהג הג'יפ נעצר והוא כבר שכר לעצמו שני עורכי דין.

האם זה מהלך של חף מפשע? עד מתי רשעים יעלוזו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אם היה מצב שעלולים להאשים אותך במוות של 8 נפשות, גם אתה היית שוכר עורכי דין בלי קשר לאם אתה חף מפשע או שעשית את זה בכוונה. לדעתי אין מה לשפוט את המעורבים מהנוחות שבבית. בשביל זה אנחנו משלמים מיסים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי להכנס לפרטי התאונה, היו שם 120 הרוגים בעשור האחרון, וכן, צריך לטפל בכביש הזה (לא ע"י הצבה של מצלמות מהירות).

בפעמים שיצא לי לנהוג שם גם בלילה, זה לא נדיר לראות רכבים יוצאים לעקיפה של טור שלם.

 

צריך לטפל בכביש הזה בפרט ובנהגים בכלליות.

אני לעולם לא נוסע דרך כביש 90, לא משנה באיזה שעה, תמיד יהיו את הבני זונות האלו שלא אכפת להם להרוג אותי בשביל עקיפה של רכב או שניים. זה לא קורה רק בלילה, זה קורה בכל שעות היום.

הכביש הזה צריך לקבל שני נתיבים לכל כיוון עם הפרדה קשיחה, אכיפה קשה של עבירות כאלו והורדה של נהגים מסכני חיים מהכביש לצמיתות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גדר הפרדה/קיר בטון יפתרו את בעיית העקיפה בכביש הזה אחת ולתמיד.

ד"א, התאונה הקודמת שהיתה שם לפני כשבוע וחצי,בה נמחקה המשפחה מקצרין לא נגרמה מעקיפה,אלא מתקלה טכנית בסבירות גבוהה (עדיין בחקירה אבל הנהג העיד על תקר בגלגל שמאלי ועל תקלת היגוי ככל שזכור לי).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוכל לפרט לגבי זה בבקשה?

לדעתי הכל שאלה של מתי קולטים שרכב נוסף מגיע מולך.

אם נהג הג'יפ יצא לעקיפה ממש חצי שנייה לפני שהמסחרית עברה בנתיב הנגדי?

 

נכון, ובפועל נראה שברוב המקרים זה לא קורה בהפרש של חצי שניה מנקודת ההתנגשות. זה גם הגיוני: אנשים, גם מטומטמים שבמטומטמים, לא יצאו לעקיפה בהפרש של חצי שניה מחליפה על פני רכב אחר.

 

צריך לזכור שהסטיה לנתיב הנגדי, בין אם כתוצאה מיציאה לעקיפה או מהסחת דעת (הגורם המשמעותי מבין השניים, בשיעור ניכר), נוטה להיות בזווית קהה למדי ולכן לא יכולה לגרום להתנגשות חזיתית כאשר הרכב מנגד קרוב מאוד.

 

ברוב המקרים, יש לנהג המגיע מנגד מספר שניות להגיב, בהן הוא נוטה להוריד מהירות - לא בחדות, אך עדיין באופן משמעותי - ולסטות שמאלה. הבעיה היא שעקב נסיונותיו של הנהג המגיח מנגד לחזור לנתיבו, הם נפגשים באמצע הכביש.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה היה שם והאם זה הגורם האנושי.

נסעתי לא מעט בכביש הזה, 90 בין ים המלח לכיוון עין גדי. כביש של לונה פארק. סיבובים חדים עם זויות שליליות ומתהדקות בתוך הפנייה. אפס שוליים לעיתים. אכיפה צריך, וודאי, אך בבונים שמים קודם כל בכלוב. ואם יש כאן הרבה בבונים, הכלוב הוא הפרדה קשיחה בין הנתיבים.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1995 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...