Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה סופרב 2021 אמביישן


Ilyage

פוסטים מומלצים

היי חברים,

 

קיבלתי הצעה של 125,000 ש"ח עבור

סקודה סופרב 2021 אמבישן.

46,000 ק"מ

יד ראשונה מליסינג.

 

אשמח לשמוע על אנשים שנוסעים על הרכב הזה

  1. איזה מנוע עדיף 2.0 או 1.5 מבחינת אמינות וחיסכון בדלק?
  2. כמה עולה טיפול בממוצע?
  3. מה הצריכת דלק האמיתית?
  4. האם לרכוש מליסינג או בכל זאת לחפש פרטי?
  5. למה עלי לצפות מבחינה אחזקה של הרכב.

 

קצת מפחידים אותי עם הנושא של הגיר

 

 

תודה.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Ilyage
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 2.5.2024 בשעה 12:43, Ilyage כתב:

היי חברים,

 

קיבלתי הצעה של 125,000 ש"ח עבור

סקודה סופרב 2021 אמבישן.

46,000 ק"מ

יד ראשונה מליסינג.

 

אשמח לשמוע על אנשים שנוסעים על הרכב הזה

  1. איזה מנוע עדיף 2.0 או 1.5 מבחינת אמינות וחיסכון בדלק?
  2. כמה עולה טיפול בממוצע?
  3. מה הצריכת דלק האמיתית?
  4. האם לרכוש מליסינג או בכל זאת לחפש פרטי?
  5. למה עלי לצפות מבחינה אחזקה של הרכב.

 

קצת מפחידים אותי עם הנושא של הגיר

 

 

תודה.

 

 

 

הצעה נשמעת נחמדה על הנייר , צריך לוודא שלא היו תאונות ולעשות בדיקה משלך , בנוסף לוודא היסטוריית טיפולים מלאה בזמן.

 

לגבי השאלות 

1. המנועים שתיהם אמינים , ה2.0 קצת פחות חסכוני אבל הרבה יותר חזק , גם ה1.5 חזק ועושה את העבודה טוב. העניין פה הוא שה1.5 מגיע עם גיר שיש בו מצמדים ״יבשים״ וה2.0 עם גיר שיש בו רטובים מה שהופך את הגיר של ה2.0 ליותר אמין למרות שגם ה1.5 לא בהכרח יעשה הרבה בעיות בנהיגה נכונה

2. במוסך מורשה תצפה 800-1500 לטיפול בתלוי אם הוא גדול או קטן , אם זה מוסך רגיל אין אחזקה יקרה במיוחד מבחינת טיפולים כי היא משתמשת בפילטרים רגילים ושמן רגיל בתקן.

3. צריכת דלק תלוי נהג ושימוש, סביבות 1 ל 10 בעיר ופחות מחוצה לה , במנוע 2.0 אולי קצת יותר , לא חסכונית.

4. עדיף מפרטי נטו בגלל שפרטי שומר על הרכב יותר ומטפל בו בדרך כלל בצורה טובה יותר. הליסינג תלוי חברה בחלק מהרכבים מקפיד על טיפולים ואפשר למצוא רכב טוב במיוחד אלה עם הק״מ הנמוך יותר ומליסינג נהג יחיד אבל צריך לוודא אותם עם בדיקה טובה מטעמך, אם המחיר טוב והאוטו נראה שמור אולי שווה בדיקה. 

5. בגיר הרטוב צריך להחליף שמן גיר מתישהו בכמה מאות שקלים תלוי במוסך , מעבר לזה אין תחזוקה מונעת מיוחדת, תיקח בחשבון שיכולים ללכת מצמדים בעלות של 3-4 אלף מתישהו וזה בלאי סביר של התיבה הרובוטית הזו , מעבר לזה אין משהו מיוחד לשים אליו לב בק״מ נמוך , צריך להקפיד על טיפולים בזמן כדי לשמור על המנוע נקי ולשמור על המגדש טורבו משחיקה מהירה שתגרום להרס והוצאה של כמה אלפים טובים. 

עריכה אחרונה על ידי nissan1211
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...