Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 786 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם צריכת הדלק היא השיקול היחיד? מה עם נוחות, בטיחות, מקום לנוסעים ומטען, איבזור, והכי חשוב: תקציב?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

התקציב הוא 40,000 

נוהגת לבד

הבנתי ששני הרכבים אמינים,

המזדה 2 קצת יותר גדולה מהi10  עם מנוע חזק יותר, נשמע שחווית הנהיגה יותר נוחה

השאלה אם היא לוקחת המון דלק , אז עדיף לי להתפשר על i10.

הנסיעות שלי עירוניות ברב הזמן.

השנתונים  שאני חושבת לקנות לפי התקציב שלי הם 2015-2016 

 

פורסם

כמה ק"מ בשנה?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בואי נגיד 10,000 ק"מ בשנה. לפי10קמ"ל זה 1,000 ליטר. לפי 8 קמ"ל זה 1,250 ליטר. לפי 8 ש"ח לליטר ההפרש 2,000 ש"ח בשנה. ננית שתחזיקי ברכב 5 שנים - 10,000 ש"ח. האם הסכום הזה אינו מוצדק אם תוכלי למצוא רכב יותר נוח, או כזה שיבקר פחות במוסך (גם זה הרבה כסף, כולל ימי עבודה אבודים), או שנביטוח שלך יותר זול.

בסופו של דבר קשה לחזות הוצאות רכב. אם תסעי 8,000 ק"מ בשנה התחשיב שלעיל יראה הפרש של 1,600 ש"ח ואם תסעי 12,000 ק"מ - 2,400 ש"ח כלל האצבע שלי לעךות החזקת רכב הוא כ-2,000 ש"ח בחודש, אז ההפרש בעלות בדלק יהיה פחות מ-10% מההוצאה, לכן הייתי מדגיש רכיבים אחרים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

היונדאי זללנית בעיר למרות הגודל הקטן. יש לסבתא שלי והיא נוסעת 90% בעיר ועושה 1 ליטר ל11.5 ק״מ.
אבל, עדיין הייתי לוקח אותה על פני המזדה 2 שמאוד מאוד מיושנת. שתיהן אמינות מאוד.
הגודל של היונדאי הוא מושלם והמושבים מתקפלים אם צריך בגאז גדול יותר, לא יודע אם יש את זה במזדה.
לטעמי הישיבה ביונדאי מרגישה גם יותר גבוהה והאוטו יותר אסטטי.
כנראה שתוכלי לקבל אותה בשנתון יותר מתקדם מאשר מזדה 2 שזה כבר פלוס.

פורסם
לפני 6 שעות, לינוייי כתב:

8-9 קמ בשנה

 

אני לא חושב שהפער בצריכת הדלק בין הרכבים משמעותי.

 

בהיקף נסיעה כזה הפער בעלות הדלק בין הרכבים יהיה פחות משמעותי מתיקונים/ירידת ערך וכו.

 

זה צריך להיות שיקול משני בעסקה כזו

 

ואם זה מהותי אז צריך לזכור שהרכיב אולי הכי משמעותי בהבדלי צריכת הדלק זה הרגלי נהיגה. 

×
×
  • תוכן חדש...